Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Mameli-Hymne
Gehe zu Seite 1, 2, 3  Weiter
 
Autor Nachricht
felix




Beiträge: 429

BeitragVerfasst am: 18.02.2006, 19:02    Titel: Mameli-Hymne

I glab des hob olla de Diskussion um in Gerhard Planknsteina keart, der di Bronzemedaille giwung hot u noa fa gonz Italien fertig gimocht wert la weila di Mameli-Hymne net gikennt hot!! in negschtn tog hota noa gimeg sogor di Hymne vorsing u noa wertin no vorgiworfn dassa "canzone" zi "inno" sog...
Böse
also i krig do an rießn zorn, weil do kenn de walschn spättn ibo insra aussproche und olls und selbo dolernse etamo gscheide englisch! jeda dritta Medaille ba Wintospiela kimp fa Sitirola!! und des isch noa do donk! Böse

und i moan, wer woasn als deitscho Sitirola wos die "Inno di Mameli" isch?? se isch gleiche wenne durch Deitschlond rennsch u di leit frogsch obse di "Fallerslebn-Hymne" kenn und sem frogschise sogor no in ihra sproche! Mit den Augen rollen


Enkra meinung:...
_________________
Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!


vik




Beiträge: 480

BeitragVerfasst am: 18.02.2006, 19:05    Titel:

jo hone a mitkrig, isch echt lama a witz... Wer kon schun die gonze italienische Hymne? I konn vielleicht is erste Satzl und die Melodie, obo in Text amol et..
Und fi wos solla de kenn? Isch wol die sportliche Leistung wichtiga..
_________________


Gast





BeitragVerfasst am: 18.02.2006, 19:15    Titel:

Also wer des et mirkriag hot... in do Dolomitn worn wo geschton und heinte berichte drin... i finds lächorlich, sogor meine elton hom gfrog wer odo wos mameli isch Smilie na meindo meinung noch megn se echt froah sein dass sie ibohaup a medaillie kriag hot... homse ihnan etamo wegn den scheiß di medaillie nemm giwellt?!
afn rai in di nochrichtn homse wo asea sendung gizag, wo er a dobei wor und sogn gimeg hot, dassa a "echto" italiena isch und di erschtn zwa sätze vorsing gimisst Mit den Augen rollen


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 18.02.2006, 19:20    Titel:

hmm also i denk amol do mussmensch stork differenziern. di soche wos passiert isch isch zi vourteiln obo wie des iz ausgeleg wert fa bestimmta leit get mir des a bissl zi viel ins deutschnationale genau wie monche italiena des ins italinisch nationale eck druckn welln. er isch blosgstellt wordn fa a politikjournalistin, des genau af des ogsegn hot suscht frogse net uan wos gort a medaile gemocht hot sowos. is ziel fa der aktion wor uanfoch zi beweisn wie schlechta italiena mir sein und sel isch a schweinerei. obo iz sprüche zi klopfn fa eigeno nationalmonnschoft und so weita isch a bledsinn. und a fehla weil mir jo nua genau des tien wosn de poor nationalistn gewellt hom. sie kriggn sem recht (is deutschnationale hot in südtirol jo la a brechtigung wegn italienischnationaeln, obhängigkeit quasi)
und wos viele uanfoch net differenziern kenn isch, dass VIELE journalistn und viele politika is voholtn fado rai afs grebschte vourteiln (gazzetta zum beispiel)

fazit: schweinerei, wert obo ziviel aufgebauscht wos genau des bewirkt wos fa de gewollt wordn isch.


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 18.02.2006, 19:26    Titel:

hons hat folgendes geschrieben:
hmm also i denk amol do mussmensch stork differenziern. di soche wos passiert isch isch zi vourteiln obo wie des iz ausgeleg wert fa bestimmta leit get mir des a bissl zi viel ins deutschnationale genau wie monche italiena des ins italinisch nationale eck druckn welln. er isch blosgstellt wordn fa a politikjournalistin, des genau af des ogsegn hot suscht frogse net uan wos gort a medaile gemocht hot sowos. is ziel fa der aktion wor uanfoch zi beweisn wie schlechta italiena mir sein und sel isch a schweinerei. obo iz sprüche zi klopfn fa eigeno nationalmonnschoft und so weita isch a bledsinn. und a fehla weil mir jo nua genau des tien wosn de poor nationalistn gewellt hom. sie kriggn sem recht (is deutschnationale hot in südtirol jo la a brechtigung wegn italienischnationaeln, obhängigkeit quasi)
und wos viele uanfoch net differenziern kenn isch, dass VIELE journalistn und viele politika is voholtn fado rai afs grebschte vourteiln (gazzetta zum beispiel)

fazit: schweinerei, wert obo ziviel aufgebauscht wos genau des bewirkt wos fa de gewollt wordn isch.


do gibe amo in hons zi 100% recht..
_________________
patz0 bloggt


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 18.02.2006, 20:01    Titel: Re: Mameli-Hymne

felixmc hat folgendes geschrieben:
fa gonz Italien fertig gimocht


missvoständnisse, voollgemeinerungen und oboflächlicha onsichtn....... Mit den Augen rollen

net gonz italien hot in plankensteiner bzw. "ins" eha deitsch-, wie italienischsprochiga südtirola fertig gemocht. und itz afgrund fa den widramol gegn
felixmc hat folgendes geschrieben:
de walschn
zi mauln isch a bledsinn.

net jedo italienischsprochige isch a antideitscho faschist und net jedo deitschsprochige isch a deutschnationalo...

zi da hymne:
jedo/a der/dei in text fa da italienischn hymne kennt, werd mo zuistimm, wenni sog, dassz [wie fi mi jeda NATIONALhymne] a wildo bledsinn isch. anzig die olte ddr-hymne hot fi mi a bissl [!!] wos, weil sem jo immohin fa wiedovoeinigung und fa friedn unto di völko die rede isch... wor holt decht a NATIONALhymne und im endeffekt a a hetzerischo kaas, der an eliteglaubn und ähnlichis fördot. Mit den Augen rollen

ddr-hymne oder inno-becher hat folgendes geschrieben:

Deutschland, einig Vaterland.
Alte Not gilt es zu zwingen,
Und wir zwingen sie vereint,

Reicht den Völkern eure Hand.
Wenn wir brüderlich uns einen,
Schlagen wir des Volkes Feind!
Laßt das Licht des Friedens scheinen,
Daß nie eine Mutter mehr
Ihren Sohn beweint.

_________________


no!blog


bleedingthrough




Beiträge: 59

BeitragVerfasst am: 18.02.2006, 21:12    Titel:

Do wert holt sport für wohlkompf missbraucht, und a kloane soche extrem aufgebauscht...I finds an witz dass sportler, de jo für die italienische monnschoft starten und medaillen holn, gezwungen werden ihren grad an "italianità" zu beweisn...und dass de hymne wirklich net jeder kennt sig man jo schun an die fuaßbollspieler.
I muaß ober sogn, dass i positiv überrascht wor von die reaktionen vieler italiener, de s interview durch die rai verurteilt hobm (siehe alto adige u gazzetta), wobei s natürlich a die ondere seite gib, de sich über deitschn akzent lustig mochn und sich foscht no über die deitschn numen aufregn (tg5 und corriere della sera).
_________________
Wer die Dummköpfe gegen sich hat, verdient Vertrauen.
Jean-Paul Sartre


newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 18.02.2006, 21:25    Titel:

jojo desch schun a witz, obo lest zB wos do alto adige schreib, se isch wirklich guit! und et jedo italienische reporta vourteilt in planknsteina, viele san a af siendo seite, a wennman se et soffl merkt...

@stefan: die DDR Hymne hot bis itz is wirklich gscheidigschte wos i inna hymne gilesn hon, vogleicht de amo mit de fa ondra nationen... sem isch ibro la fa kriog die rede und fa do großortigkeit fa do eigenen nation... -> fazit: bullshit

lest amo die deitsche version fa do italienischn hymne durch und sem vor ollem die leschte strophe, dass jemand wos fira amo zi österreich gikehrt hot des es sing wellat war fi mie gonz logisch
_________________


schokominze




Beiträge: 8

BeitragVerfasst am: 19.02.2006, 11:22    Titel:

Mir kern et amo zi do Nation, nua sein mir et vopflichtn die Hymne zi kenn. zi ando Nation kern la die Leit mit do gleichn sproche. Mir als Südtirola sein a sprochlicha Mindoheit und deswegn kenn sie des et mochn...des isch jo lama a Witz...dai dai...as wie in Welkrieg... Verrückt

painkiller




Beiträge: 297

BeitragVerfasst am: 19.02.2006, 11:23    Titel:

I sog la: Fratelli d'italia, l'italia se desta. Dell'elmo di scipio, se cinta la testa.. . mehra wasi a nima Lachen

Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> News Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2, 3  Weiter
Seite 1 von 3

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds