Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


HipHop Gangs
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6  Weiter
 
Autor Nachricht
felix




Beiträge: 429

BeitragVerfasst am: 14.04.2006, 01:50    Titel:

Zitat:
lol... bezeichnesch du wirklich agro berlin und gängstarap als guitn hiphop? des isch wol eha a ausdrucksform fa agressionen und et fan lebn... und neid honi sicho koan zin glick missn sich et olla künstla wia zb. sido hinto a maske vosteckn weilse sovl scheiße ausschaugn odo sich scham missn ihra fresse do öffntlichkeit zu präsentiern...


Die Maske fan Sido isch ala Image, es gib ginui Fotos, Videos u Auftritte wo er ohne Maske zi segn isch..i glab di Gorillaz missn unmeglich scheiße ausschaugn, weil disem kenn etamo ihra leiblichn Körpo zoagn, odo?? Mit den Augen rollen

wos isch folsch an do Ausdrucksform fa Aggressionen??Is geile an Rap ischjo dass man jeda Gefühlsform Ausdruck voleihn konn...

Gangstarap konn a guito Hiphop san, Aggro Berlin isch fa mir aus gsegn textlich net so guit, obo beatmäßig(beathovenz) u flowmäßig top...jedo hot a ondra, eigena Stimme u Sido taugmo weil er oft ironisch isch in sein Texte..Ausodem ziacht a gewisso Specter hinto den Label di Fäden, der u.a. a di Videos mocht, de fa mir aus gsegn a volle schlau gimocht san; is gonze Konzept isch schlau durchdocht. obo i bin oando fa vieln de Aggro Berlin bessa gfun hom bol do Bushido no ba ihnan wor...
_________________
Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!


fabs




Beiträge: 1061

BeitragVerfasst am: 14.04.2006, 17:33    Titel:

also i persönlich find deitschn hip hop geil. stimp schun das deitscha rappa nie so a zachis lebn hobn.. af epas muis jedo aubaudn. sido sog jo er kimp fan ghetto.. schun meiglich. konn obo a folsch sein. pan hip hop brauch jedo sei image suscht konnas glei lossn. a rappa wos amo wie 50 cent rappt, nua wie sido, amo wie kool savas isch meindo meinung noch zi vogessn; uhne style gez et.

und dass di deitschn rappa la aso tion wiese hort warn isch a soa foll.. do hots amo soan typ gebn, wos maxim kasn hot.. dose wor olm pa di aggro leit und dose isch nua umgibrocht wordn. nua isch do mok hergong, wos guit mit di aggro leit befreindtn isch und hot probiert in mörda fan maxim umzibreng. do mörda fan maxim leb no und do mok isch in knast kem. wenna herause wor hota is album musik oder knast gemocht.

mir taug aggro et wegn image. ehrlich gsog isch mir scheissegal ob do ans fan ghetto kimp odo ob jemand jemand umgebrocht hot. mir gez um guite raps, flows, beats und texte.

und wegn sidos maske:
diese hota jo no net longe.. fria ischa une maske umagerennt. und meistns pa interwiews ischa uhne maske. pa liveauftritte a.

slipknot miesatn sem a scheise ausschaugn, diesm hom jo a maskn au Smilie

di geilstn flows hot ibohaup do kool savas... bessera wie eminem odo 50 cent.

@felixmc: nebn specta gibn no ondre typn wos fi organisation zuständig sein (wern oft a aggrobosse gkasn) .. obo do specta isch do bekonntigste


uhne bushido kimp mir aggro bessa 4.. dose hot meindomeinung nie richtig innegipasst Mit den Augen rollen
_________________
http://www.facebook.com/WhiskeyFrontSuedtirol
http://soundcloud.com/wfs_fabs-faker


flow




Beiträge: 240

BeitragVerfasst am: 31.05.2006, 20:28    Titel: ZZZZZ

Seas...
i find hh cool....
und wos i a nö sogn giwellt hon, hots sem bolse in proof doschössn hom do bizarr nichts ogriog.... la amo a so nebmbei... in türsteha homse a ungschössn.... isch obo et ogikakt... BIG PROOF
Und dass so game ungschössn isch bezweifle a, weil do fiddy (fifty cent) in sein diss liod gegn game NOT RICH STILL LYIN´ (isch afn neuigstn g unit mixtap: 2006 big in business) sog: didnt you say, you woke up out the coma 2001? well, you brotha ses, you never were in a coma (er isch jo ongeblich 2001 ungschössn wortn,...)
wi hot olm, i find des gang gitue et letz, obo a net guit...
wenn i do ente in compton odo a so wohnat, nua ware sicho a in a gang, wos willschen sischt do ente tio???? entwedo sie doschiossn die odo die pull vohoftn die......
die coolste gang isch decht die Pfeil BLP CREW Ausrufezeichen
WHATEVER FUCK THE GAME


krops




Beiträge: 68

BeitragVerfasst am: 31.05.2006, 20:42    Titel:

itz ischs wo lamma aus....

muschl




Beiträge: 1080

BeitragVerfasst am: 31.05.2006, 22:11    Titel:

Taktlo$$ get ob Cool yooo und mckayser a Lachen

schneida




Beiträge: 427

BeitragVerfasst am: 01.06.2006, 00:54    Titel: Re: ZZZZZ

funit hat folgendes geschrieben:
Seas...
i find hh cool....
und wos i a nö sogn giwellt hon, hots sem bolse in proof doschössn hom do bizarr nichts ogriog.... la amo a so nebmbei... in türsteha homse a ungschössn.... isch obo et ogikakt... BIG PROOF
Und dass so game ungschössn isch bezweifle a, weil do fiddy (fifty cent) in sein diss liod gegn game NOT RICH STILL LYIN´ (isch afn neuigstn g unit mixtap: 2006 big in business) sog: didnt you say, you woke up out the coma 2001? well, you brotha ses, you never were in a coma (er isch jo ongeblich 2001 ungschössn wortn,...)
wi hot olm, i find des gang gitue et letz, obo a net guit...
wenn i do ente in compton odo a so wohnat, nua ware sicho a in a gang, wos willschen sischt do ente tio???? entwedo sie doschiossn die odo die pull vohoftn die......
die coolste gang isch decht die Pfeil BLP CREW Ausrufezeichen
WHATEVER FUCK THE GAME


huihuihui..

kloana froge: wieso sogsch nocha dassis net guit obo a net letz findisch?? woaß zwor net wos a proof, bizarr odo a lässigo fiddy isch und woaß a net wo compton isch - obo dassz letz isch, wennman sich a gang unschliaßn muss damitman net fa 'ihnan doschossn odo fa di pull vohoftn werd' isch werd woll klor sein..?


flow




Beiträge: 240

BeitragVerfasst am: 01.06.2006, 18:11    Titel:

@ schneida
?????


the59fifty




Beiträge: 1019

BeitragVerfasst am: 20.08.2007, 19:00    Titel:

i find deitschn hip hop a lame geil... und mir ish des noa gleich ob a bushido 2 wochn untosuchungshoft wegn körperverletzung wor...odo ob a mok zu 5 johr hoft vourteilt wordn ish... des ish in di usa viel prutala... i nen lei beispiele wie akon, dmx, odo $uge knight...de wos wegn autoschieberei, dealen usw sitzn...

obo mir taug deitscho hip hop oanfoch bessa...a weilman ols vosteat und weils oanfoch geil ish...

und so ish jo anet das a "deitscho gangsta" gor nix tuit...

di meistn om jo a kurzaufentholte in knost kop odo om bewährung...

hip hop ish oanfoch geil...Winken


busbyboy




Beiträge: 484

BeitragVerfasst am: 21.08.2007, 08:56    Titel:

Oh mein Gott! Geschockt Wos geatn do ob? Des isch jo köstlich! Sehr glücklich
Mocht la olle af groaßn Gangsta. Obo noar wido zi do Mami ham, weil um 7a gibs essn. Lachen Herr, lass Hirn regnen! Mit den Augen rollen
_________________


corsa




Beiträge: 717

BeitragVerfasst am: 21.08.2007, 10:32    Titel:

i kenn in deitschn hiphop la den fa di charts, also in kommerz-hiphop, ala ersguterjunge, aggro berlin und ondra de wos plottn vokafn...

und mir taug am bestn bushido fa olla, weil dose et sich heroblossn muss und ibro ondra zi schreibn und si zi dissn, sondon er schreib ibo sein lebn, ibo gefühle und ibo realität(neugistis liadl Pfeil alles verloren..
kannst du das ghetto sehen, kannst du es sehen?)


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Film, Musik & Leseecke Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6  Weiter
Seite 3 von 6

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge HipHop: Tops & Flops blackninja Film, Musik & Leseecke 38 22.08.2007, 16:10 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge HipHop - Battle - UFO Bruneck - Nico ... flow Weekend 11 14.10.2006, 10:39 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Die 100 goldenen HipHop Regeln dannile Fun 9 01.09.2006, 00:44 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Perfekter HipHop flow Film, Musik & Leseecke 8 22.07.2006, 12:57 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds