Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Alkohol am Steuer
Gehe zu Seite 1, 2, 3, 4, 5  Weiter
 

Schon mal mit Alkohol im Blut Autogefahren?
Na klar - mir egal
3%
 3%  [ 5 ]
Ja - würde ich aber nicht mehr machen
18%
 18%  [ 28 ]
Nein - aber wer weiß
2%
 2%  [ 3 ]
Nein - niemals, voll dagegen
18%
 18%  [ 28 ]
Kein Führerschein ;o)
57%
 57%  [ 85 ]
Stimmen insgesamt : 149

Autor Nachricht
antihangover




Beiträge: 26

BeitragVerfasst am: 14.11.2006, 12:50    Titel: Alkohol am Steuer

Mi tat amol intressiern wieviele schun amol betrunkn Autogfohrn san...
_________________
Ein Optimist sieht eine Gelegenheit in jeder Schwierigkeit; ein Pessimist sieht eine Schwierigkeit in jeder Gelegenheit.
-Winston Spencer Churchill-


krops




Beiträge: 68

BeitragVerfasst am: 14.11.2006, 12:56    Titel:

jo i glab noch der storia wos man fa den 21-Jährign keart hot konn sich jedo nomo übolegn wosa riskiern will und wos net...

i muan man konn sich af viel ort und weisn is lebn zur sau mochn obbo indem i bsoffn zwua 15-Jähriga Gitschn toatfiohr und uana no 300-400 m mitreis in Auto se isch schun gonz letz oddo?

ausodem wora schun amol wegn alkohol am steuer vorbestroft und hot is patent erscht widdo krig... ALSO...

tjo am bestn uanfoch GOR NIX SAUFN wenn man Autofohrt weil meischtns bleibs holt et pa uan bierchen Winken

Peace out!


antihangover




Beiträge: 26

BeitragVerfasst am: 14.11.2006, 13:04    Titel:

MEINE REDE-Man mocht sich la selbo is Lebn zur Sau... (ogsechn fa dritte, wos noa drunto leidn)
_________________
Ein Optimist sieht eine Gelegenheit in jeder Schwierigkeit; ein Pessimist sieht eine Schwierigkeit in jeder Gelegenheit.
-Winston Spencer Churchill-


acidhorse




Beiträge: 600

BeitragVerfasst am: 14.11.2006, 14:40    Titel:

I bin voll gegn is saufn(putana und der sotz aus meinem mund) wenn man auto fohrt. I hon meina rasa zeitn hinto mir und es isch zin glick nio nix giwedn. I find lei dass des zwoa sochn sein wos oanfoch et zompassn. Obo es get jo decht psoffno zi fohrn. man nehme die öffis... und suscht di fiese...odo a radl obo sem tut man sich zu viel wea(eigene erfohrung).

felix




Beiträge: 429

BeitragVerfasst am: 14.11.2006, 15:28    Titel:

@shelpa: Wenn du af di Schnauze fliagsch mitn Radl tut sel niamand nix, wenn du bsoffno Leit schwar voletzsch odo Schlimmas sem schun!!

Hon bis itz jeda Autofohrt mit 0 Promille unkep und mit 0 Promille aukeart...sicho, konn mir selbo a Auto net leischtn, obo a bol i is Wochnende mitn Auto untowegs bin kimps mir gor net in Sinn fa mein Elton is Auto hienzigrattl, lei weil i mi net unto Kontrolle hon...obo moncha Leit san sogor sem zi bled amo nochzidenkn:roll:
_________________
Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!


krops




Beiträge: 68

BeitragVerfasst am: 14.11.2006, 15:45    Titel:

yeeeh dei umforge do obn isch irgndwie gleichzeitig a oltosumfroge af YOW Winken

hot sich zach voändot in di leschtn 2 johr...


acidhorse




Beiträge: 600

BeitragVerfasst am: 14.11.2006, 16:38    Titel:

@felixmc: sem hosch vollkommen recht a wenn sich der mit mir a wos zuigizogn hot. lol....
na scherz bei seite. find i richtig. obo zi wos is wochnende mit an auto fohrn weil wenne niochton bisch hebman des gspinne jo sowiso et und noa konni glei dohoam bleibn. finds richtig dassze wegn sem viel kontrolln mochn la sollatnse noa di fuisgänga in rui lodn et in di sem noa no a onzeige wegn trunknheit in do öffntlichkeit innedruckn...Weil wenns wirklich aso obgeat wi i kert hon sem honne koan freide hoamzikemm... Böse Böse


martina




Beiträge: 18

BeitragVerfasst am: 14.11.2006, 16:53    Titel:

@krops wella storia?

crisis




Beiträge: 11

BeitragVerfasst am: 14.11.2006, 18:30    Titel: alohol

i war sowiso vi 0,0 promille !!!!! wenn jemand mitn auto fohrt hota nix zi trinkn . und dass der dep nomo bsoffno fohrt nochdem dastsn schun amo is patent wegn lepsn ginumm hom isch sowiso komplett bescheuert.

i hon vor 2 munat a an brutal unfoll kop und gott sei donk isch nicht schlimmas passiert. ba mir san 4 leit in auto giwessn und olla homos mehr odo wianiga guit iboston.

ins isch sem a bsoffno mit weitmehr als 1 promille frontal innegirauscht ins auto und der mensch hot ein glick kop dass ihm selbo und bsundos ins 4 et viel passiert isch.

deswegn, her mit do 0,0 grenze !!! Böse
(weil wenn oano ina bar get noa denkta 1ns konne wo trinkn , und noa jojo 1 get wo no ( betrifft natürlich et jedn) obo so konns hot sein dass oano noa no dechto innsteig obo wenna schun van vornherein woas dass 0,0 isch noa....)


sweetness




Beiträge: 69

BeitragVerfasst am: 14.11.2006, 18:56    Titel:

konn do zwor et unbeding mitredn, bin obo decht dogegn, finds voontwortungslos, beste bespiel aktuello foll in boazn, der typ wos bsoffno gfohrn isch und zwa 15-jähriga gitschn niedogfiart hot, bada toat, und nua no weckrenn, Geschockt hotn hot sischt nicht brocht, obo decht...lama bescheuert!!!! Traurig

Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2, 3, 4, 5  Weiter
Seite 1 von 5

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Kein Alkohol am Steuer für Führersche... sarah1990 Allgemeines 11 29.04.2009, 15:35 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge 14 Vorteile von Alkohol am Arbeitsplatz kuen Fun 7 25.09.2008, 14:12 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Alkohol hippy Weekend 60 01.05.2008, 20:11 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Alkohol kuen Fun 3 18.10.2007, 20:31 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Kein Alkohol für Jugendliche enjoyit Allgemeines 67 08.10.2007, 17:55 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds