Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Kommunismus oder freie Marktwirtschaft?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Weiter
 
Autor Nachricht
newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 12.04.2006, 17:19    Titel:

bzgl. der äußerung: des wor an ausrutscha, a tiomo pocktme hot do hoss...
_________________


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 12.04.2006, 17:38    Titel:

also die idee mit a reichtumsgrenze isch eigntlich gonz guit. lei a bissl schwierig. weil de idee mocht net die äran leit reicha, sondon schofft uanfoch a greaßara onzohl fa reicha leit, wos net umbeding des isch wos mir unstrebm welln. es entstang uanfoch a bruatara schicht fa reiche leit. isch bessa, obo no net die lösung. auso man setzt die reichtumsgrenze so tief, dass (foscht) olle leit an der grenze lebm kenn.
a grenze fa 50.000 euro im johr (isch mehr wie die meischtn fa ins indo familie hom) war relistischa. wor amol die idee und durchgerechnet gang sichs wohrscheinlich sogor aus.


ichw




Beiträge: 11

BeitragVerfasst am: 12.04.2006, 19:30    Titel:

La amo aso zin nochdenkn...

Wenn ein Linker denkt
dass ein Linker
bloß weil er links ist
besser ist als ein Rechter
dann ist er so selbstgerecht
dass er schon wieder rechts ist
Wenn ein Rechter denkt
dass ein Rechter
bloß weil er Rechts ist
besser ist als ein Linker
dann ist er so selbstegerecht
dass er schon rechtsradikal ist.

Und weil ich
gegen die Rechten
und Rechtsradikalen bin
bin ich gege
Linken
die denken
dass sie besser sind
als die Rechten
Und weil ich gegen sie bin
denke ich manchmal
ich habe das Recht zu denken
dass ich doch besser als sie bin.
(Erich Fried)

I denk des Gedicht sog viel aus... net la ibo die Politiksproblematik und in Kompf zwischen rechts und links, sondon a ibo die Ort fan Menschen gonz ollgemein. Gleichzeitig stellt mir des olm widdo die Froge in wieweit i und a ondra Liberal sein a wenn sie sich/i mi aso bezeichn... Weil do Grad net extrem zi wern isch schmol, af boada Seitn


freeman




Beiträge: 64

BeitragVerfasst am: 12.04.2006, 20:03    Titel:

isch jo ollbm is gleiche mit dei extremistn (rechts wie links)...die nazis mochn gröt af hort und ausländafeindlich und scheißn sich obbo in di höisn wennse aloane san, und die gonz pseudokommunistn predign gröt dass kommunismus die lösung fo olls wa, blerratn obbo gschwind löis wenn man ihman ihrn IPod nehmat...olls heichla!

Mein Meinung, kennt mi jo bombardiern wenns enk net passt! Böse
_________________
Gott würfelt nicht

The right man in the wrong place can make all the difference in the world


felix




Beiträge: 429

BeitragVerfasst am: 12.04.2006, 20:29    Titel:

Des mit de Reichtumsgrenzn isch awin a schwieriga Soche...50.000 Euro isch sowiso utopisch u a des mit de 500 Mill. Euro isch net so leicht gidenkt: wenn jemand af de Grenze kemat, sem werata sicho net probiern sein Reichtum zi vomehrn, sondon investierat, gebat Geld an seina "storka Beziehungen" wie Freinde, Familie usw...wenn noa Geld ogebn werat wars sicho wido is gleiche wie Spendn...
_________________
Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!


ichw




Beiträge: 11

BeitragVerfasst am: 12.04.2006, 20:58    Titel:

isch jo ollbm is gleiche mit dei extremistn ...olls heichla!

Und du bisch gegn olla und respektiersch nichts?


freeman




Beiträge: 64

BeitragVerfasst am: 14.04.2006, 19:05    Titel:

ichw hat folgendes geschrieben:
isch jo ollbm is gleiche mit dei extremistn ...olls heichla!

Und du bisch gegn olla und respektiersch nichts?


i respektier leid wos mit Vostond argumentiern und net la irgndwella komischn, unvowirklichborn Ideologien nouchrenn! Wirklich sinnvollis honni fa dei gonzn Pseudokommunistn dou nö gou nicht keascht!
_________________
Gott würfelt nicht

The right man in the wrong place can make all the difference in the world


ichw




Beiträge: 11

BeitragVerfasst am: 16.04.2006, 00:04    Titel:

freeman hat folgendes geschrieben:
ichw hat folgendes geschrieben:
isch jo ollbm is gleiche mit dei extremistn ...olls heichla!

Und du bisch gegn olla und respektiersch nichts?


i respektier leid wos mit Vostond argumentiern und net la irgndwella komischn, unvowirklichborn Ideologien nouchrenn! Wirklich sinnvollis honni fa dei gonzn Pseudokommunistn dou nö gou nicht keascht!



Sicho i denk es isch a et gonz leicht irgnda ideologie so umzisetzn wie se afn Popier steat, sogor wense mit Vostond formuliert werd. Marx hot sicho mit Vostond argumentiert obbo bis itz hot sein System no niemand wirklich umdosetzt, weil sich se aus die Menschen außa entwickl muss. Und die Gesellschoft isch no net und wert vielleicht a nie reif ginui fi a Klassnlosa Gesellschoft sein. Af Popier funktioniert viel und oft treffats a fi die aktuelle Gesellschoft zui la voändon sich Prinzpie, Normen... ständig und na werds unvowirklichbor und es sch so leicht wos zi ibosegn ba so an komplexn System, des zi die komisch unvwirklichn Ideologien...


ichw




Beiträge: 11

BeitragVerfasst am: 16.04.2006, 00:06    Titel:

felixmc hat folgendes geschrieben:
Des mit de Reichtumsgrenzn isch awin a schwieriga Soche...

So viel i woas homse des sogor amo durchgirechnt und sem ischs ohnscheinend mit de Zohl genau ausgong... War schien wenns gang...


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 16.04.2006, 10:34    Titel:

ichw hat folgendes geschrieben:
Af Popier funktioniert viel und oft treffats a fi die aktuelle Gesellschoft zui la voändon sich Prinzpie, Normen... ständig und na werds unvowirklichbor und es sch so leicht wos zi ibosegn ba so an komplexn System, des zi die komisch unvwirklichn Ideologien...


da neoliberalismus bzw. die freie morktwirtschoft sein unvowirklichbora sochn. ziel fa da frein morktwirtschoft afn papier ischs, a optimala balance zwischn ongebot und nochfroge herzistelln [wos no dazui fa do "unsichtborn hond des morktes" gereglt wurat] und afn sem weg in olla, dei drun teilnehm friede und wohlstond zi breng. afn papier.

schaugmo ins un wos zur zeit so obgeht, wo mo in den system lebn: gonza ländo gien bankrott, die schere zwischn orm und reich werd [a innoholb fa di anzelnen ländo] olbm greaßa, und und und [muss itz leido zi meina vowondtn fohrn, sischt hatti do no weita augezählt].

af olla fälle funktioniert is system in den mir grod lebn net, wenns net des holtit, wosz afn papier vospricht.
_________________


no!blog


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Weiter
Seite 11 von 13

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Arbeit oder Schule? kneidile25 Allgemeines 30 03.04.2009, 20:36 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Projekt Ried- Dafür oder Dagegen? muschl Allgemeines 122 25.11.2008, 22:41 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. PC oder NDS? maxl199 Gaming 10 18.11.2008, 16:57 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Schicksal oder Eigenerfolg/Misserfolg nightfairy Gedichte und Gedanken 9 21.09.2008, 18:44 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge IPHONE oder NOKIA N95 ruffy Forschung und Technik 30 22.08.2008, 11:49 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds