Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Kronplatz - Saisonskarte für Studenten
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Weiter
 
Autor Nachricht
jp




Beiträge: 225

BeitragVerfasst am: 28.11.2007, 01:29    Titel:

Studentn kenn sich um 150 Euro des Kartl kafn mit dein wossze in Südtirol noa a Johr long fohrn kenn. Ob Brenna musche noa selbo weita zohl. Obo schun de 150 Euros zohln sich foscht et aus weilman jo a an Abo mochn konn, se konn übrigns jedo Orbita a, mit dein wosse a nouch a poor Fohrtn schun viel billiga fohrsch. Aussodem gibs fan Lond aus für Leit de mit an Auto zi do Orbat fohrn miasn weilse zi an unmeiglicho Zeit unfong miasn (Bsp. Beck) und woa ka öffntlichis Vokehrsmittl fohrt a Fohrtspesnrückvogütung woa man zumindigscht an Teil zruckkriag. Und fürn Rescht gibs wia schun gsog an Abo wos a ibos Lond finanziert weart weil ba Touge fohrn jo olm di öffntlichn Vokehrsmittl und di sem solln a ginutzt wearn.
_________________
http://www.graphicguestbook.com/hooooons


lelle




Beiträge: 321

BeitragVerfasst am: 28.11.2007, 01:40    Titel:

de rechnung isch wo a bisl unreal! auser du bringsch ma 2 leit woes so isch!!

weil laut dir misatn di orbeiter olle reich san und di studenten olle orm und iboschuldn

wen dan ondort rechnesch und do student verdient dan zb als dr. 5.500 wens glong also verdient er 4.000 euro mehr is monat als do orbeiter!!
4.000 mal 10 san 40.000 des mal 3 johr dan ischer af 120.000 obm und do minus die 70.000 vorsprung san olm no 50.000 plus
do orbeiter kreag 1.500 mal 10 san 15.000 euro un se fi 3 johr(wos do student a schun orbeitet) dan sans 45.000euro
50.000-45.000= 5.000 also isch do student nach 3 johr orbeit an munatslohn wieder im vorsprung


do kan man denkn und rechnen wieviel man mag....


lelle




Beiträge: 321

BeitragVerfasst am: 28.11.2007, 01:47    Titel:

@hooons

jo sel hobe ma denkt des mitn abo

ober des mit die fahrtspesenrückvergütung isch a sela huagle soch
pa di beck wertz gean

beispiel:
orbeitesch bz in gries muasch um holb 8 unhebm zu orbeiten und fohrsch jedn tog mitn zug ine!! do zug kimp abisl fohr holb 8 in bz un!! bis greas musch di sasa nem und die sem san et die schnellsten
kreagsch kan beitrog weil fohr holb 8 in bz und also schun fa inan aus af do orbeit!!
des stimmp isch vorkem


jp




Beiträge: 225

BeitragVerfasst am: 28.11.2007, 08:39    Titel:

@lelle

Awian fan Thema seimo iatz schun ockem, obo wos regschden nou longe au ibo Sochn woue inzwischnd ingsechn hosch dassze et fürn Orsch sein und in di Studentn ols hint innegschoubn weart. La weil sich a poor um epas wehrn well, wos ihnan wichtig isch brauchsche nou longe et sella Scheiße dou inna zi schreibn. Und bezüglich Bus, la weil du mansch er isch longsom und ka Luscht hosch domit zi fohrn hast se et dassa et fohrt. Servus.
_________________
http://www.graphicguestbook.com/hooooons


sweetness




Beiträge: 69

BeitragVerfasst am: 28.11.2007, 09:56    Titel:

baule hat folgendes geschrieben:
Leschtis Johr homse gsog die einheimischn mochn afn kronplotz grod amo 1% aus oddo so epas!!!!!


ginau des ischs jo, do KP mocht is geld et mit ins einheimischa, deswegn scheißt de des wohrscheinlich gor nix wennman do epas tut, weil die touristn zehl fi de! zi sem konne ollodings ala sogn dassze jedis johr teura wern mit di togeskotn ischen se für ein scherz dasse jedis johr 2 € mehr zohlsch fin gleichn, nennmos amo "SPAß"!

des isch meindo meinung olls la a geldogsackle, mir geht des a longsom afn nerv... i bin anet ibo 19, obo i bin do komplett dogegn, weil a stundent mog ala schaugn wie auskimp mit de poor cent wosa in do tasche hot und nua so a scheiß dassa muss in erwochsnenpreis zohl! dozui kimp no dassze in di unto 19jähringn di korte spörrn wennse et innoholb fa ando woche in SCHÜLAAUSWEIS vobeibreng!!! PF! weilmos jo sovl nötig hettn de unziliagn! jo aso sicho, obo in di geislsberga in di sem schenknse in skiposs und a oalinga baur wos sem vielleicht a wiese hot, do se krig nix odo wos? BESCHISS, olls la BESCHISS!!!! Sehr böse Sehr böse Sehr böse


lelle




Beiträge: 321

BeitragVerfasst am: 28.11.2007, 17:38    Titel:

um afs thema zu kemmen wieder

mir tean de leit woses betrift et luad vor allem di senioren
weil mir kimp fir sie kennen jo di korte nem ohne sonntag (kostet glabe 305 euro wens mi et teischt)
und de kennen unter der woche soo oft gean wia se welln und kennen pa jedn besten wetter ski fohrn gean et wia jemand wos orbeitet odo a studiert und i glab fi so an senior terfats kuan problem gebm wena in do saison 50 mal aubm gean kann!! wen er sel dorichtet dan kostet im do pass zu lest 6 euro am tog!! isch sel zu viel??

wo i mir große sorgen moch san di touristen!! weil mit die sem wern bled drin schaugn woa se des sechn und wen die sem nimmer kemen nur schun
weil do kan sogen jeder wosa will mir lebm anfoch fan kp schluss aus amen
itz wo kuan tourist do isch megs la mal awin ummer schaugn sem steat in a tal gschäfter 1 einziger mensch und wortet das ans kimp und dan im dezember war recht man het 6 leit sem stean
do kp schoft anfoch auch arbeitsplätze (jo i was das di meisten et einheimische san)

und bezüglich umweltverschmutzung: sem isch et la do kp schuld

man muas sich hot a obfinden das olles teuer wert und et billiger


j0e




Beiträge: 196

BeitragVerfasst am: 28.11.2007, 20:36    Titel:

jojo ob itz a schiola a neuis handy odo in skiposs zi weihnachtn krig isch jo lama wurscht... Mit den Augen rollen

fobeplatz




Beiträge: 170

BeitragVerfasst am: 28.11.2007, 20:39    Titel:

j0e hat folgendes geschrieben:
jojo ob itz a schiola a neuis handy odo in skiposs zi weihnachtn krig isch jo lama wurscht... Mit den Augen rollen


\signed Winken
_________________
SHIFT_the future


baule




Beiträge: 1529

BeitragVerfasst am: 28.11.2007, 20:43    Titel:

lelle hat folgendes geschrieben:
um afs thema zu kemmen wieder

mir tean de leit woses betrift et luad vor allem di senioren
weil mir kimp fir sie kennen jo di korte nem ohne sonntag (kostet glabe 305 euro wens mi et teischt)
und de kennen unter der woche soo oft gean wia se welln und kennen pa jedn besten wetter ski fohrn gean et wia jemand wos orbeitet odo a studiert und i glab fi so an senior terfats kuan problem gebm wena in do saison 50 mal aubm gean kann!! wen er sel dorichtet dan kostet im do pass zu lest 6 euro am tog!! isch sel zu viel??

wo i mir große sorgen moch san di touristen!! weil mit die sem wern bled drin schaugn woa se des sechn und wen die sem nimmer kemen nur schun
weil do kan sogen jeder wosa will mir lebm anfoch fan kp schluss aus amen
itz wo kuan tourist do isch megs la mal awin ummer schaugn sem steat in a tal gschäfter 1 einziger mensch und wortet das ans kimp und dan im dezember war recht man het 6 leit sem stean
do kp schoft anfoch auch arbeitsplätze (jo i was das di meisten et einheimische san)



Zum Thema Seniorn, es get oanfoch ums Prinzip, dassze af oanmol do a is olto um 10 Johr erhödn!! Wennsis jedis johr um a bissl erhödn, jo fa mir aus sie missn natirlich a die inflation ausgleichn!!

Und zi die touristn: Die meistn wos do her kem schi zi fohrn hom is geld zi scheißn und in die sem isch wurst ob do, do preis iz awin toira isch oddo et!! Und wenns do kronplotz gspiert dass wianiga kem ischa la selbo schuld und i denk sem werta wo soffl gscheide san un die preise widdo ocha zi tin!
_________________


lelle




Beiträge: 321

BeitragVerfasst am: 28.11.2007, 20:49    Titel:

jo 10 johr isch a gewaltiger sprung!!
vieleicht hobm se gedenkt amal ordentlich und dan 5 johr nimmer!!
dasn se ken sem nua sogen jo itz wores 5 johr gleich

inflation+die leit werdn olbm elta= 10 johr erhöung

Obo wie gsog luad tean se mir et

ober di touris hobm schun a nimmer sofl geld zu scheisn!! fria hobm se di lebensmittel do gekaft und tonnen mit huam gnummen!!
heint zu toge brengen sie sogor is mineralwosser fa unt mit auer

und wens do kp gspiert dan schun miar auch


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Weiter
Seite 8 von 11

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge DIE UNI BRENNT! 'Revolution der Stude... lukfis1 Alles rund ums Studium 56 23.10.2009, 19:34 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Kronplatz wird ausgebaut duddi News 26 19.11.2008, 21:09 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge SNOWPARK KRONPLATZ rolli92 Werbung 21 15.10.2008, 16:08 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Kronplatz Superpark pete Sport 12 11.09.2008, 19:11 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds