Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Haustiere
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
 
Autor Nachricht
peti




Beiträge: 154

BeitragVerfasst am: 12.08.2004, 13:49    Titel:

patz0 hat folgendes geschrieben:
mäx, isch a 6jährigo schäfo und isch fost gleich groass wia a kalbl, isch obo awin asozial und krigg voll schnell schiss... Winken


na süß! Sehr glücklich
i hon a kotze gop, dise hot noa krebs krig (jo, se gibs a ba kotzn...) und isch gstorbm Weinen
fria honni an hamsto und oamol a asella ondos viech kop, i woass obbo nimma wi dei hoassn.
iz honni no an Hund (mein Pia), a Kotze, ziemlich olta. Smilie und (naja, HAUStier?!) a Ross.

i hat volle gearn a Rotze!
_________________
''Ich habe Angst, dass wenn ich Luft hole, jemand anderes zu Wort kommen könnte...''
Ally McBeal


sonny




Beiträge: 215

BeitragVerfasst am: 12.08.2004, 13:53    Titel:

@peti:
Jo gel, a Rotze hatt i a voll gern, die sel sain so liab!!
_________________
Manchmal geschehen Dinge, die deine Meinung über eine Person verändern, die das Wunschbild, das man sich gemacht hat, zerstören und einen zwingen, in einer solchen Person jenes fehlbare menschliche Wesen zu erkennen, das sie nun einmal ist!! Zitat Manson


prosl02




Beiträge: 125

BeitragVerfasst am: 12.08.2004, 14:51    Titel:

@estha: a oachakatzl als haustier?? se hon i no nia ghert, obo kling volle geil. sein de stubenrein??
@peti: vielleicht a meerschweinchen?? jo, a rotze war schun cool.
@mini: und in hose hosche wo vogessn, der olm ba ins in gortn wor und ins is gemüse weggfuttot hot.. Winken
i het schun gern wiedo a viech, entwedo noamo an hamsto odo a zwerghassile.
wo holtit des de tire eigntlich olla? in kloana käfige??- hoffnlich net! i denk, wenne schun a tier hon, noar soll des net ingsperrt in an viel zi kloan käfig sein. auso, es geht et ondost, wie z.b. ba kloana tiere de man sischt dotretit...


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 12.08.2004, 15:52    Titel:

Also in goldfisch holte in a aquarium und in hund in do gonzn wohnung + balkon, obo i fing is aquarium isch a pissl klan, obo der ischs giwehnt
_________________
patz0 bloggt


sonny




Beiträge: 215

BeitragVerfasst am: 12.08.2004, 17:52    Titel:

Also mai Zwerghassile, do se isch in Untodoch, do sel isch ba ins ausgibaut, isch fost wie a kloana Wohnung und sem sein holt olta Bette und sea Zeug und i glab sem ischa voll gern, sem konna olls awin "erkundn" und sich vokriachn und es isch a a groaßo Plotz wo di Sunne ollm isch, sem liga a voll gern, obbo wenn schian Wetto isch, tuin eh voll oft ausn af die Weite, nua frissta ollm voll Karottn in Gorte. Lachen
_________________
Manchmal geschehen Dinge, die deine Meinung über eine Person verändern, die das Wunschbild, das man sich gemacht hat, zerstören und einen zwingen, in einer solchen Person jenes fehlbare menschliche Wesen zu erkennen, das sie nun einmal ist!! Zitat Manson


peti




Beiträge: 154

BeitragVerfasst am: 12.08.2004, 18:51    Titel:

prosl02 hat folgendes geschrieben:

@peti: vielleicht a meerschweinchen??


ajo, genau, se! Sehr glücklich

@sonny: na se isch sweet!
_________________
''Ich habe Angst, dass wenn ich Luft hole, jemand anderes zu Wort kommen könnte...''
Ally McBeal


sabbi7




Beiträge: 20

BeitragVerfasst am: 12.08.2004, 19:11    Titel:

also, i hon zieascht 1 kotze kop, hobmo obbo gimisst wecktien, und noa ischse af an baurnhof kemm. noa honi 2 kanarienvögl kop, und naja... disem san olbm in do wohnung umanondogflogn und afoamo leido a ban fensto ausn Mit den Augen rollen noa honi 2 hamsto kop, san obbo an oltosschwäche gstorbm. noa hobmo a fischzucht kop, ibo 100 sea goupies.. noa honi 2 ondra kotzn und zigleich an hund kop.. oana honi wegn mein bruido gimisst hergebbm, di ondre wor noa lamme pa mein oma und hot noa a 5 junga krig.. und jo, mein kloans katzl isch untos auto kemm und noa drau isch a mein hund untos auto kemm. Weinen und iz hon i widdo an hund, isch obbo a volle a schissa. und no et recht long honi 2 hamsto und vor apou toge hobmse nochwuchs krig Sehr glücklich

ajo, und 2 zwergpopogein hon i a amo kop, leido isch mo do oane a weckgflogn und in ondon honi noa hergebbm, weila aloane net iboleb hat.
_________________
--es ist besser, für das, was man ist, gehasst, als für das, was man nicht ist, geliebt zu werden-- a.g.


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 12.08.2004, 19:17    Titel:

@Sabbi

du hosch wo tiere afn gewissn Winken


sabbi7




Beiträge: 20

BeitragVerfasst am: 12.08.2004, 19:27    Titel:

Verlegen i pass wirklich af jedis tier au... di popogein hobm la selbo ausakrig wie do käfig augeat und sem sanse grod afn balkon gstonn Mit den Augen rollen
_________________
--es ist besser, für das, was man ist, gehasst, als für das, was man nicht ist, geliebt zu werden-- a.g.


mini




Beiträge: 681

BeitragVerfasst am: 12.08.2004, 20:10    Titel:

@sabbi: HEHE. Du bisch jo a Tierliebhaberin! Hon la amol aso schnell gizehlt: 108 Viecho bis iatz... + Hamstonouchwuchs! OK, di Fischlan treibn olls awin in di Heache... obbo decht: Respäkkt!

Weil mo krod fa ausbrechn redn:
Bol i nou Housn kop hon hommse secco aussafun, wi man is Gattole fan Stoll aukrig (schlaua Viecho!)
Amol isch oando afnocht ausgibrochn... und semm hots nocha di gonze Nocht giregnt. In do Frie honnin irgndwo unto a Staude funn... platschnoss! Sogor di Oarn sein nimma auwerts gston!!

Ginau do se House (oddo bessa: Häsin) hot a holbis Johr drau 12 Junga krig: Awin drau sein di semm olla amol ausgibrochn und homm in gonzn Gortn vowüschtet...
...la oan House isch in Stallile gibliebn... des kennt enk sicho denkn wellando!!? *loool* I hon mi sooo dokeilt, bol i se gsechn hon!


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
Seite 2 von 4

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds