Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Haustiere
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
 
Autor Nachricht
patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 13.08.2004, 13:46    Titel:

Inso olto hund, a a schäfa so groass wia a kalbl, hot gicheckt wi di Tirn fa di oltn FIAT 500 augian (es wisst wo, de mit den Scholta augnzidruckn), noa hot meina muito dozehlt dass amo ando in do friah in sein auto ingstiegn isch, schaug in sein Rückspiagl und sigg den hund af do rückbonk Sehr glücklich
_________________
patz0 bloggt


prosl02




Beiträge: 125

BeitragVerfasst am: 13.08.2004, 14:28    Titel:

@sonny: der werds genießn.. Winken i kenn jemand, de hot an fääätn hose und de losst den in an viel zi kloan käfig- er passt hegstns 4mol inne - und der dobormt mo olm sofl, wenne den do ingsperrt sich... Weinen
@sabbi7: 2 hamsto, geht sel? streitn de sich et volle? odo hosche boadis mol a weibile und a mandl ghop? wieviel junga homsen/hotsen gkrieg??


sonny




Beiträge: 215

BeitragVerfasst am: 13.08.2004, 18:37    Titel:

@prosl02:
jo se geniessta volle!! Sehr glücklich
Naawa, der orme Hasi, der isch seggo zi doborm... Startmo a heimlicha Aktion: Rettet die fetten Hasen Lachen Lachen Winken
_________________
Manchmal geschehen Dinge, die deine Meinung über eine Person verändern, die das Wunschbild, das man sich gemacht hat, zerstören und einen zwingen, in einer solchen Person jenes fehlbare menschliche Wesen zu erkennen, das sie nun einmal ist!! Zitat Manson


prosl02




Beiträge: 125

BeitragVerfasst am: 14.08.2004, 19:55    Titel:

@sonny: i bin dobei Winken

esther




Beiträge: 218

BeitragVerfasst am: 15.08.2004, 11:00    Titel:

prosl02 hat folgendes geschrieben:
@estha: a oachakatzl als haustier?? se hon i no nia ghert, obo kling volle geil. sein de stubenrein??


Jo se wo! La oftamol tschecknsis et gonz! na i glab der fa ins hot hot amo an Dochschodn! Obo isch jo gleich!!!


pete




Beiträge: 423

BeitragVerfasst am: 15.08.2004, 11:20    Titel:

@estha
na a ochakatzl!! viel zi geil, sell hätt i a gearn Cool
odo an waschbär, die sem taugn mo a volle

@stefan
ma zaaach enkra nochbakotze mit 20 johr!! I glab des find man et leicht so a olta kotze! Geschockt
va ins die ältese werd vielleicht so ca. 13/14 johr wordn sein

also mir hom eigentlich ollm a poor kotzn ba ins ban haus uma, schun seit i mi erinnorn konn. Mir hom de nia ins haus gsperrt, la ob und zu ins haus gelossn. De hom gederft frei herumlafn wiese gewellt hom (günstig weil mir direkt am wold angrenzen)
also de hom sich ollm wiedo fortgepflanzt, und so isch des gong von generation zi generation..
und wies leido aso isch seinse ollm wiedo unto a auto kem odo irgendwonn anfoch nimma augetaucht
iatz homo lama 2 kotzen (i glab zeitweise worns an die 10 !!) und i glab des wearn die letzten sein...weils 2 kater sein
schode Weinen

i hoff dass ins noar wiedo ana zuilauft, weil aso hots jo domols a ungheb...
_________________


esther




Beiträge: 218

BeitragVerfasst am: 15.08.2004, 13:20    Titel:

pete hat folgendes geschrieben:
@estha
na a ochakatzl!! viel zi geil, sell hätt i a gearn Cool


ma dio i schenk dos iz honin is Wosso ausgilart und neuis inne gitun iz hotme des dumme Viech schun widdo gibissn! Olbn mi! Iz bliate afn kloan Fingo!
Na obo süss ischs decht! Mit den Augen rollen


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 15.08.2004, 13:25    Titel:

i finds et richtig a uachakatzl innan Käfig zi sperrn... Ibohaup sollman kuan Viech insperrn, obo a Meerschweinchen odo so hot wenigschtns a Lafradl... A uachakatzl brauch schun awin Bewegung und Auslauf

esther




Beiträge: 218

BeitragVerfasst am: 15.08.2004, 13:29    Titel:

hons hat folgendes geschrieben:
i finds et richtig a uachakatzl innan Käfig zi sperrn... Ibohaup sollman kuan Viech insperrn, obo a Meerschweinchen odo so hot wenigschtns a Lafradl... A uachakatzl brauch schun awin Bewegung und Auslauf


Ehm les amo olls durch noa kimsche vieleicht a mit dass des ba ins in gonzn Haus manondospring mog! Obo af Nocht sperrmo des in und in Foll isch der Käfig groass und a Lafradl isch a drin!
A und des san gizüchtita, de wuratns in Wold et a Tog übolebn!!


mini




Beiträge: 681

BeitragVerfasst am: 20.08.2004, 14:17    Titel:

Zin Thema Oachakatzl:
I hon a oans... es heng ba mir in Zimmo...

Naja, mein Opa isch Jaga, und er hot amol oans "erbeutet". Iatz hengs schun ca. 5 Johr ba mir in Zimmo. I hett zwor a lieba a lebendigis, obbo nouch di Erzählungen fa do Esther isch mo ehrlich gsog di Luscht vogong... (i lieb mein Fingo *ggg*)

Obbo irgndwie ischs schun cool: Wenn i amol in Wold gea, nocha honne bis iatz nou OLBN an Oacha irgndwo manondohupfn gsechn... woas et, wos de so onziecht... Mit den Augen rollen


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
Seite 3 von 4

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds