Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Body Modification - what do you think about?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
 
Autor Nachricht
arno




Beiträge: 257

BeitragVerfasst am: 15.02.2008, 13:17    Titel:

brrrr, i hon ongst.

Af welcha drogn muss man en do sein um af selcha Ideen zi kem.

Suicht enk a hobby. Tit sischt woss. Brecht enk ban Sport apoor Knochn, se tut a wea und noar hoppas wenigstens opans in enkra Enklkindo zi dozei.

Obo jedn seins, im olgemeinen konn i dozui sogn. I holt fa körpokult insoweit gor nichts wenn mans wido weck tien odo vosteckn konn. A geils tatoo isch schun schien. Piercings sogn mo ibahaup nichts weil di sebn konn man wido ausa tien.

Und fa ol ondon vostea i eigentlich nichts, weil i so scheints, fi so woss af jedn foll zi konservativ bin. Zin glück


forgottenmoments




Beiträge: 241

BeitragVerfasst am: 15.02.2008, 14:27    Titel:

@ arno heheh. konservativ? jo, natürlich isch des sem wohl nix fir di.


@corps oh my god, wenn man olbm lai afs äussere schaug, obo ba do orbeit isch klor... triffts mi jo gleich.
als gepiercter body mod mensch isch es uanfoch net leicht an job zu finden.
arbeit geht eben vor =(


prunhild




Beiträge: 33

BeitragVerfasst am: 15.02.2008, 14:49    Titel:

findi geil!!!man konns obo a ibotreiben... Geschockt
_________________
sex, drugs and black metal


cheese




Beiträge: 544

BeitragVerfasst am: 15.02.2008, 15:04    Titel:

forgottenmoments hat folgendes geschrieben:
kurz zum thema suspension...
in so an foll steig uan so es adrenalin, dass in richtigen schmerz eigentlich lai in unfong richtig mitkriegsch,i muan itz ban einstechen und die erste zeit...donoch isch es dass man mehr oder weniger "awian neben sich steht" =)

unterschied zwischen branding (wert eingebrennt) und cutting / scar (mit scalpell gmocht) in untoschied sig man nochher... mir persönlich gfollt branding viel mehr und wert in next time a sicherlich mein knia uans okriegn =) (*froiii*)

body building isch zb jo a a body mod...
wos fa die leit total normal isch...
obo wie gsog, wos die masse hot isch normal.


obo dechto cool, dass et olle so negativ drauf reagieren, het mir viel mehr negatives erwortet.
vielleicht kimp sel jo no =)

baule hat folgendes geschrieben:
KRONK dio!!! Mit den Augen rollen Tatoos und pircings ok obbo is ondre isch wo lamma kornk!! Psychos dio wie konschdon la di zunge spoltn lodn?!?!


worum et?
=) i find a schian obgehualte gespoltene zunge schaug extrem flashig aus!
obo i vosteh et gonz, worum isch der, der des tuat glei a psycho? fir mi isch a psycho gonz wos ondres =)

obo bitte jeden seine meinung, desswegen hon i den topic jo aufgemocht dass i enkre meinung hear.

cheese hat folgendes geschrieben:
vostei et wieso viele oft lamma ibotraibn, sog jo nicht wenn oano a tatoo irgndwo mit epas wosn gfollt odo wos woasn i mocht, obo komplett in gonzn körpa odo a la an gonzn körpa toal findi net grot ungebrocht... jedn sains, logisch, obo boo...



hm, isch sem so a unterschied ob i mir itz a mittelgrosses tattoo afn ruggn moch, oder frisch in gonzen ruggn tattoowieren loss?
bol i olt bin, schaugs sicho bessa aus, wenn i frisch in gonzen ruggn voll hon... Mr. Green

gutes beispiel : dekolleté ... wenn jemand so holbs aufm busen so a winzige tattoo hot, sog mir persönlich zb gor nix. schaug a später viel viel schlimmer aus, wie wenn jemand a schian gruasses tattoo wos et lai a kluane stelle bedeckt sem hot...(i hoff es vosteht wos i muan)


jo bo, i selbo bin dogegn fi sea zeug, obo es gib schiona tatoos wos et a oll zi groaßa fleche bedeckn, und se findi oft schun guit, obo boll oano komplett voll isch... obo wens oan gfollt pasz schun, nicht dogegn...


nightfairy




Beiträge: 473

BeitragVerfasst am: 17.02.2008, 14:53    Titel:

von mir aus gsegn isch des a total "normale" soche, weil man schun von eh und je her (afrika usw) piercings, tattoos, brandings usw gemocht hot.. i denk der körperkult isch lei in do zwischenzeit verlorn gongen und iaz werts holt wiedo moderner..
klorerweise isch man do in südtirol gegen olles wos fremdortig scheint.. nochn motto: wos do bauer net kennt, isst er net Mit den Augen rollen
af jedn foll soll jeder tian wia er will, egal ob für jemand ondres übertriebm odo net.. konn in di oan jo scheißegal sein ob er sich des untuat.. Winken
i persönlich hon a tattoos und piercings, do reiz isch oanfoch zu groas de zu mochn und es isch a ästhetisch schian unzuschaugn =) a branding zu mochn tat mi schun a reizn..
_________________


forgottenmoments




Beiträge: 241

BeitragVerfasst am: 18.02.2008, 15:54    Titel:

lastfairy hat folgendes geschrieben:
von mir aus gsegn isch des a total "normale" soche, weil man schun von eh und je her (afrika usw) piercings, tattoos, brandings usw gemocht hot.. i denk der körperkult isch lei in do zwischenzeit verlorn gongen und iaz werts holt wiedo moderner..
klorerweise isch man do in südtirol gegen olles wos fremdortig scheint.. nochn motto: wos do bauer net kennt, isst er net Mit den Augen rollen
af jedn foll soll jeder tian wia er will, egal ob für jemand ondres übertriebm odo net.. konn in di oan jo scheißegal sein ob er sich des untuat.. Winken
i persönlich hon a tattoos und piercings, do reiz isch oanfoch zu groas de zu mochn und es isch a ästhetisch schian unzuschaugn =) a branding zu mochn tat mi schun a reizn..



branding, kimp ba mir in next time dozua =)
frei mi schun volle drauf, bzw bin gsponnt wie des isch... und wie die oheilphase volauft =( wert sicher kuan spass....


forgottenmoments




Beiträge: 241

BeitragVerfasst am: 18.02.2008, 16:22    Titel:

prunhild hat folgendes geschrieben:
findi geil!!!man konns obo a ibotreiben... Geschockt


wie schun gsog. übertreiben isch glei.
fir die ondren isch schun ibotrieben wenn man in orm voll tattoos hot.
und fir die ondren isch sel normal...


id66




Beiträge: 90

BeitragVerfasst am: 18.02.2008, 16:27    Titel:

find i lama geil! Hon schun meina tattos giplant muss lano apor munate afn 18. geburtstog wortn Sehr glücklich

forgottenmoments




Beiträge: 241

BeitragVerfasst am: 18.02.2008, 16:48    Titel:

overflow hat folgendes geschrieben:
kriog man ban Branding iregendwio a schmerzmittl, weil des muss jo vodomp wea tion werindn mochn und noa ban obhoaln.


nope. soviel i wuas net
worum a? wenn man schun a branding mochn will soll man jo a gspiorn wos man mocht (isch holt mol mein devise)

und i denk mol dassz et viel mehr wea tut tattoowieren... weil sel isch an gewisse körperstellen a gonz schian hard...

cutting tant i mol sogen isch afn gleichen schmerzpegel wie es tattoowieren, sicher net mehr... isch holt wos ondres, bzw konn man irgendwie decht net vogleichen.

dazu mein spruch : "pain is pain, fear is suffering" Sehr böse


nightfairy




Beiträge: 473

BeitragVerfasst am: 19.02.2008, 17:45    Titel:

forgottenmoments hat folgendes geschrieben:


cutting tant i mol sogen isch afn gleichen schmerzpegel wie es tattoowieren, sicher net mehr... isch holt wos ondres, bzw konn man irgendwie decht net vogleichen.


i denk net das es gleich wea tuat wias tattowiern, weil beim tattoo seins nodeln de ein und aus gian und bei cutting wearn richtige toale ausergschnittn..
_________________


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
Seite 2 von 4

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds