Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Body Modification - what do you think about?
Gehe zu Seite 1, 2, 3, 4  Weiter
 
Autor Nachricht
forgottenmoments




Beiträge: 241

BeitragVerfasst am: 14.02.2008, 15:18    Titel: Body Modification - what do you think about?

Body Modification (Körper Modifikation, Veränderung, sprich Suspension, Scarification, Branding, Piercing, Dermal Anchors, Pulling, Pocketing) vielleicht interessiert jemand des fa enk... bzw hot schun mol wos dorüber keart...
-wos sog Südtirol zu den Thema...?

-wie weit geht konn man in Südtirol gian um et als "total kronk" obgstempelt zu werden?

-uanfoch wegschauen bzw jemand unschaugn und nua still sein, oder erst mol blöd drüber reden?


i schmeiss kurz a poor links inni, damit de wosn kein plan hobm fa wos i red bescheid wissen =)



Tongue Splitting:
http://it.youtube.com/watch?v=1N4KV__CeYI

A poor verschiedene Pics zum Thema BM:
http://it.youtube.com/watch?v=stCvYC3uZiM

Filmtrailer va "Modify":
http://it.youtube.com/watch?v=x_F7LQjYLFo

Branding and other:
http://it.youtube.com/watch?v=xgi2CRQPgrA

Suspension:
http://it.youtube.com/watch?v=ZbeMQ4k8vMc











So i glab des reicht mol firn unfong =)


baule




Beiträge: 1529

BeitragVerfasst am: 14.02.2008, 23:22    Titel:

KRONK dio!!! Mit den Augen rollen Tatoos und pircings ok obbo is ondre isch wo lamma kornk!! Psychos dio wie konschdon la di zunge spoltn lodn?!?!
_________________


cheese




Beiträge: 544

BeitragVerfasst am: 14.02.2008, 23:25    Titel:

vostei et wieso viele oft lamma ibotraibn, sog jo nicht wenn oano a tatoo irgndwo mit epas wosn gfollt odo wos woasn i mocht, obo komplett in gonzn körpa odo a la an gonzn körpa toal findi net grot ungebrocht... jedn sains, logisch, obo boo...

newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 14.02.2008, 23:28    Titel:

konn pa der gelegnheit la die ärzte zitiern:

Zitat:
und alles was wir versuchen um anders zu sein ist nichts als schein!

_________________


forgottenmoments




Beiträge: 241

BeitragVerfasst am: 15.02.2008, 01:34    Titel:

kurz zum thema suspension...
in so an foll steig uan so es adrenalin, dass in richtigen schmerz eigentlich lai in unfong richtig mitkriegsch,i muan itz ban einstechen und die erste zeit...donoch isch es dass man mehr oder weniger "awian neben sich steht" =)

unterschied zwischen branding (wert eingebrennt) und cutting / scar (mit scalpell gmocht) in untoschied sig man nochher... mir persönlich gfollt branding viel mehr und wert in next time a sicherlich mein knia uans okriegn =) (*froiii*)

body building isch zb jo a a body mod...
wos fa die leit total normal isch...
obo wie gsog, wos die masse hot isch normal.


obo dechto cool, dass et olle so negativ drauf reagieren, het mir viel mehr negatives erwortet.
vielleicht kimp sel jo no =)

baule hat folgendes geschrieben:
KRONK dio!!! Mit den Augen rollen Tatoos und pircings ok obbo is ondre isch wo lamma kornk!! Psychos dio wie konschdon la di zunge spoltn lodn?!?!


worum et?
=) i find a schian obgehualte gespoltene zunge schaug extrem flashig aus!
obo i vosteh et gonz, worum isch der, der des tuat glei a psycho? fir mi isch a psycho gonz wos ondres =)

obo bitte jeden seine meinung, desswegen hon i den topic jo aufgemocht dass i enkre meinung hear.

cheese hat folgendes geschrieben:
vostei et wieso viele oft lamma ibotraibn, sog jo nicht wenn oano a tatoo irgndwo mit epas wosn gfollt odo wos woasn i mocht, obo komplett in gonzn körpa odo a la an gonzn körpa toal findi net grot ungebrocht... jedn sains, logisch, obo boo...



hm, isch sem so a unterschied ob i mir itz a mittelgrosses tattoo afn ruggn moch, oder frisch in gonzen ruggn tattoowieren loss?
bol i olt bin, schaugs sicho bessa aus, wenn i frisch in gonzen ruggn voll hon... Mr. Green

gutes beispiel : dekolleté ... wenn jemand so holbs aufm busen so a winzige tattoo hot, sog mir persönlich zb gor nix. schaug a später viel viel schlimmer aus, wie wenn jemand a schian gruasses tattoo wos et lai a kluane stelle bedeckt sem hot...(i hoff es vosteht wos i muan)


freakz




Beiträge: 1774

BeitragVerfasst am: 15.02.2008, 09:27    Titel:

Hmmm, brandings find i a voll oke, san fa mir aus gsegn la is gleiche wie tattos, und so sochn wie ban zwatn pic ... kimp drauf un wo man de mocht , hon amol ans gsegn wosz afn hondrückn kop hot, sel hot recht geil ausgschaug ... obo af bzw im kopf muss man des net grot mochn ... is gleiche holt ---> I <---- fa dein pic mit do zunge ... klor es isch sei soche ... obo i denk es gib sicho viel leit dei des net so geil findn , und sem wert dei person sicho a poor probleme im berufslebm hom Winken ... also k.a. zi krass spööatans net mochn ...obo jau .. jedn seins Winken
_________________
"Wenn die Klügeren immer nachgeben, geschieht nur das, was die Dummen wollen.


forgottenmoments




Beiträge: 241

BeitragVerfasst am: 15.02.2008, 12:31    Titel:

freakz hat folgendes geschrieben:
Hmmm, brandings find i a voll oke, san fa mir aus gsegn la is gleiche wie tattos, und so sochn wie ban zwatn pic ... kimp drauf un wo man de mocht , hon amol ans gsegn wosz afn hondrückn kop hot, sel hot recht geil ausgschaug ... obo af bzw im kopf muss man des net grot mochn ... is gleiche holt ---> I <---- fa dein pic mit do zunge ... klor es isch sei soche ... obo i denk es gib sicho viel leit dei des net so geil findn , und sem wert dei person sicho a poor probleme im berufslebm hom Winken ... also k.a. zi krass spööatans net mochn ...obo jau .. jedn seins Winken


so jemand hot jo a in beruf dozua ... body piercer, tattooer...
=)
fa mir a freundin, fa brescia hot sich die zunge vor an holben johr spolten lossn, sie hot selbo a piercing studio.

natürlich gang i itz nia her lossat mir die zunge splitten wenn i wuas i muss in negsten tog in meiner kanzlei huckn =) hehe...

obo wie gsog, meine piercings sein a unter wo woch arausen, und in meiner freizeit tua i sie inni, man sig zwor die löcher obo wos solls...
ansonstne hon i eh ziemlich ols an orte wo mans im berufsleben et sig.


maniac




Beiträge: 79

BeitragVerfasst am: 15.02.2008, 12:44    Titel:

tätowiern und piersn loddimi gern...apor leit sogn es isch kronk, mir taugs! willmo iz an nosnring schiasn lodn(wie di stiere) Auf den Arm nehmen es kert zi mir dozui....

forgottenmoments




Beiträge: 241

BeitragVerfasst am: 15.02.2008, 12:52    Titel:

corps hat folgendes geschrieben:
tätowiern und piersn loddimi gern...apor leit sogn es isch kronk, mir taugs! willmo iz an nosnring schiasn lodn(wie di stiere) Auf den Arm nehmen


na sweeettt =)
a septum Verlegen
hon meins schun mittloweile seit a poor johr Smilie

i lieb des piercing, und isch a jobmässig sehr leicht "zu vostecken" obo i hons eigentlich selten drin, da is ziemlich gedehnt hon, isch es zuawochsen eh kuan thema mehr...

mochs dir, obo bitte geh zu an gscheiden piercer, ders dir a do mocht wos hinkeart und net zu weit arunte... (a septum keart af die nosenspitze, wenn vosteasch wos i muan)


stechen et schiasn =)


maniac




Beiträge: 79

BeitragVerfasst am: 15.02.2008, 13:09    Titel:

ok Lachen ebm weilmans fosteckn kon gets ba mir orbatsmäsig a guit, et dass sich a kunde a lezis blid mocht Auf den Arm nehmen ok stechn=))

Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2, 3, 4  Weiter
Seite 1 von 4

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds