Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Der Papst kommt auf Urlaub
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
 

Der Papst kommt. und jetzt?
Wir sind Papst!!!!
20%
 20%  [ 24 ]
Die Rolling Stones wären mir lieber gewesen.
35%
 35%  [ 42 ]
Wenns sein muss bitte, aber dann wieder ab nach Rom damit.
43%
 43%  [ 51 ]
Stimmen insgesamt : 117

Autor Nachricht
djxtreme




Beiträge: 173

BeitragVerfasst am: 06.03.2008, 23:35    Titel:

uhu, mein freund Razzi kimp Sehr glücklich

Nana,lottin lai kem. viele hom a freide domit,bsundos eltare.
Die eltan lait spinn jo a et long manondo wenn jemandkimp der fi junge lait interesant isch, zB a Musikguppe odo so.

Werbung ischs sicho a guite.

Und wer et will mussin (odo terfn) jo et di hond schittln Mit den Augen rollen
_________________
<This signature is under construction>


ineedmoney66




Beiträge: 232

BeitragVerfasst am: 06.03.2008, 23:53    Titel:

Aiai wen scheißtn der typ i will in oltn wido zrug!!!!

corsa




Beiträge: 717

BeitragVerfasst am: 07.03.2008, 08:31    Titel:

wos di weltonschauungen fa do kirche bzw. fan christentum betrifft, se isch do et is thema...

do popst isch, follas amo kert hop, do "stellvertreter christi auf erden" und bezüglich illusionen...jedn sein meinung, und ehrlich gsog bine a et so katholisch und find des olls awin "erneuerungsbedürftigt", obo des isch oanfoch respektlos wi des do red


busbyboy




Beiträge: 484

BeitragVerfasst am: 07.03.2008, 09:45    Titel:

corsa hat folgendes geschrieben:
wos di weltonschauungen fa do kirche bzw. fan christentum betrifft, se isch do et is thema...

do popst isch, follas amo kert hop, do "stellvertreter christi auf erden" und bezüglich illusionen...jedn sein meinung, und ehrlich gsog bine a et so katholisch und find des olls awin "erneuerungsbedürftigt", obo des isch oanfoch respektlos wi des do red


Wieso respektlos? Do kimp a Obohaupt fa irgndando Sekte, odo sogmo bessa religiöso Voeinigung, in Urlaub. Und de Voeinigung geat mir sofl epans fa am Orsch vobei. Und deswegn interessiert mi der Typ et an Meto.
Wenn do Guru fa irgndando Urwoldsekte in Brixn Urlaub mochat noar scheissat di se a nix odo? Und a so is holt ba mir und i denk ba a poor ondre do a mitn Pobst. Wenn mi is Christentum et di Bohne interessiert, wieso sollat i noar in Pobst Respekt zolln. Des isch a Mensch wi du und i. Er terf sein Urlaub mochn, fa mir aus konna a drei Munat bleibn, obo deswegn wer i et mit do Wimpo zuckn weil des fi mi a Tourist wi jedo ondre isch.
_________________


corsa




Beiträge: 717

BeitragVerfasst am: 07.03.2008, 11:11    Titel:

bische getaft? hosche di erstkommunion krig? bische gfirmt?

scheisst mi jo nichts obe se bisch odo ete, obo an epas sollat man schun glabn und an wos glabsch du?


mark




Beiträge: 403

BeitragVerfasst am: 07.03.2008, 11:34    Titel:

corsa hat folgendes geschrieben:
bische getaft? hosche di erstkommunion krig? bische gfirmt?

scheisst mi jo nichts obe se bisch odo ete, obo an epas sollat man schun glabn und an wos glabsch du?


an die dummheit va menschn sich sea scheiße intrichton zi lodn va irgnd a religion...und des wegn do Tafe usw. , leido isch man sem no viel zi jung zi wissn wos man do ibohaup tut. Man sig la die Gschenke und is Geld wos man krig, deswegn lod man sich no hot a firm und geht erstkommunion
_________________


corsa




Beiträge: 717

BeitragVerfasst am: 07.03.2008, 14:34    Titel:

i glab jo selbo et so an gott, wis mein tata gern hetat und wiis amo getun hon...obo an irgend epas wert man wo glabn missn.

mir ischs jo wurst wias denkt, mir get la des ignorante und respektlose vooholtn af di nervn...


busbyboy




Beiträge: 484

BeitragVerfasst am: 07.03.2008, 16:56    Titel:

corsa hat folgendes geschrieben:
i glab jo selbo et so an gott, wis mein tata gern hetat und wiis amo getun hon...obo an irgend epas wert man wo glabn missn.


Worum muss man an epas glabn Frage Frage Frage
I glab an nix spirituellis odo iboirdischis und mir geats dechto prächtig.
Und wenn jemand glab es geatn bessa wenna an in Jesus, Gott, Allah, Mohammed odo suscht irgnd a Märchenfigur glab, noar ischs jo schian fi ihm. Wennin se weitahilft, ischs jo in Ordnung. Se akzeptiere vollkommen. Obo i volong noar obo a, dass mei Einstellung akzeptiert werd.

Ba ins ischs jo sowieso obortig. Ba ols terf man a ondra Meinung hom, obo bol man sog man isch et religiös und man glab et an Gott, noar werd man als letzo Mensch ougstemplt. Lächolich!
_________________


chris90




Beiträge: 899

BeitragVerfasst am: 08.03.2008, 14:51    Titel:

Mir geats guit domit, dass i amo an gor nicht glab. A poor leit brauchn is gonze lebm um di richtige religion fo sich zi fin. Und zi spote um onzifong an epas zi glab ischs nio (meina meinung noch).

Also konn i des a net hearn, dass man an irgnd epas ibonatürlichs wo glabm wersch missn. Wenn mo donoch isch, dass i moan i brauch epas an wos i glabm muss noa weri mi schu af di suiche mochn, obo gsog zi krign man missat an epas glabm, se isch wo amo a brett vorn kopf!


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> News Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
Seite 4 von 5

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Werbung für Nahrungsergänzungsmittel,... hamsterpower Lob, Kritik und Vorschläge 11 22.03.2010, 02:20 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Apple kommt mit neuem iPhone xanta News 47 08.06.2009, 23:08 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Papst verteufelt Kondome newworlddisorder Allgemeines 65 18.03.2009, 11:13 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Schulreform für Oberschulen kommt 2010 juli92 Politik 0 12.12.2008, 01:13 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Wohin fahrt ihr in den Urlaub? Gast Allgemeines 19 16.07.2008, 12:41 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds