Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Apple kommt mit neuem iPhone
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5
 
Autor Nachricht
freakz




Beiträge: 1774

BeitragVerfasst am: 29.06.2009, 18:54    Titel:

lelle hat folgendes geschrieben:
ober hot et schun is olte iphone filmen gekent?? weil mir kimp fir a kolleg ot amal mit seinigen gfilmt?????


Jo hot man gikennt, lai wor sem oft is Problem dase la teilweise mit Jailibroken iPhones die Filme a afn Desktop ospeichon gikennt hosch, zudem wors la meiglich 5-15 FPS zi erreichn, wies itz isch wase net, obo i gei amol stork dovon aus dasz mehr sein Smilie

Zitat:
ajo zin schluss no, bevor jemand sog, es gebat koana uninformiertn handy odo mp3 palyer kafa... es gib unzählige leit, de moan a mp3/mp4 player isch epas ondos wie a ipod -.- und i glab se will apple mitn iphone a erreichn


Haha jo, i was genau wose mansch, wenn man in Bus so gechilled sitz muss man sich sem schun oft is Lochn vokneifn, weil irgndwelcha Leit sich drum streitn wos bessa isch mp3 Player odo iPod Auf den Arm nehmen



xanta hat folgendes geschrieben:
und "orbeitn afn iphone" du moansch wohl eher spielereien?

du konsch af di htc´s handys orbeitn, weil si firn sem gmocht sein.


Na i man net spielerein Winken

Bevor i mir is iPhone gikaft hon, bin i mit an Palm TX manondo girennt, schwerpunnkt worn sem Excel Tabellen und Hausholtspläne. Letzeres isch fi mi persönlich sehr wichtig , a wenns fa monche oft belächelt wert, obo man glab et was man sich sem olls dosport. Und weil du sogsch zin orbatn gibs HTC's.. HTC's san ums oboflächlich zi beschreibm Palm's/en und i hon mein Palm vor kurzn vokaft wiel i anfoch jedis App gfundn hon und zudem durch a bessas ersetz hon, und sel isch des wos mir ban iPhone so guit gfollt. I glabdo dase net recht begeistort bisch fan iPhone , wenne selbo G1 besitza bisch, tatn ondra vllt. a.

I selbo hon no nio ka G1 in do Hond kop, konn dozui also nicht sogn obs bessa odo net bessa isch, obo meindo Meinung noch hängt sel eh olbm af die Interessen fan Mensch selbo o, sprich: Es gib ka bessas , odo letzas Traurig
_________________
"Wenn die Klügeren immer nachgeben, geschieht nur das, was die Dummen wollen.


xanta




Beiträge: 436

BeitragVerfasst am: 29.06.2009, 19:51    Titel:

brav jetz hosch amol an sotz gsog der mi zufriedn gstellt hot haha:)
i het dr erstr gekent in krogn omdrahnen weil olm epes nochngschriebm hosch,
obr dr letschte sotz der beseitigt de vorurteile haha:)
_________________


freakz




Beiträge: 1774

BeitragVerfasst am: 29.06.2009, 21:04    Titel:

I hon nichts nochn gschriebm, i hon lei gsechn das du ~ 1 min. vor mir epas gschirbm hosch, nuar hon i sel gilesn, und nuar a af sel giontwortn, i bin net so do fan fa doppelposts , wie monch ondre af den Board Geschockt

Und do leste Sotz wor eha so gimant das monch ondre dei mit Vorurteile kem eventuell domit zrucksteckn kennatn, wenn i mi irr , vokünd uns deina reichhaltigen Erfahrungen mitn iPhone Winken ...i will jo net zi übostürtzt urteilen Traurig

PS: Longsom obo sicho wert des eh a 2on2 Untoholtung, meindo Meinung noch kannt man des ins Profil volegn, stott sinnlos is Forum zuizimülln Verlegen
_________________
"Wenn die Klügeren immer nachgeben, geschieht nur das, was die Dummen wollen.


xanta




Beiträge: 436

BeitragVerfasst am: 29.06.2009, 22:27    Titel:

haha net lai 2on2 eher a 1on1^^
_________________


freakz




Beiträge: 1774

BeitragVerfasst am: 29.06.2009, 22:28    Titel:

Oh, Wow Brainlag

So, itz lossis obo wirklich mit dir do Seggs-Chat zi mochn Verlegen
_________________
"Wenn die Klügeren immer nachgeben, geschieht nur das, was die Dummen wollen.


xanta




Beiträge: 436

BeitragVerfasst am: 30.06.2009, 12:09    Titel:

freakz hat folgendes geschrieben:
Oh, Wow Brainlag

So, itz lossis obo wirklich mit dir do Seggs-Chat zi mochn Verlegen


haha moch mr holt in profil weiterXDDDD
_________________


xanta




Beiträge: 436

BeitragVerfasst am: 01.07.2009, 13:59    Titel:

hmm lol jetz isch der eintrog umaschunsch sry mir hots lai di erste glodn kopxD
_________________


oneeightseven




Beiträge: 159

BeitragVerfasst am: 14.07.2010, 23:31    Titel:

hons iPhone kop und jetzt n HTC mit android, un i sog mol so , is htc isch echt (laut mir) wos gscheidas wies iPhone Smilie

Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> News Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5
Seite 5 von 5

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge iPhone app oneeightseven Lob, Kritik und Vorschläge 1 28.08.2010, 21:59 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Neues Apple IPad in Verpackung mit Z... marcc Allgemeines 1 17.08.2010, 11:23 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Werbung für Nahrungsergänzungsmittel,... hamsterpower Lob, Kritik und Vorschläge 11 22.03.2010, 02:20 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge iPhone - Broken Display - selber aust... freakz Allgemeines 14 19.06.2009, 19:25 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Internet Problem mitn Iphone burgmann0 Rund um den PC 4 10.05.2009, 10:03 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds