|
|
Autor |
Nachricht |
lukfis1

|
Verfasst am: 27.05.2008, 18:00 Titel: |
|
|
Kunst ist, was man nicht begreift.
(Markus Lüpertz) _________________ Holz in den Wald zu tragen ist töricht.
Lateinisches Sprichwort
-
-
|
|
|
 |
baule

|
Verfasst am: 27.05.2008, 18:02 Titel: |
|
|
busbyboy hat folgendes geschrieben: | Bessara Werbung hett der Künstla et kriagn gikennt as wi den gonzn Zirkus mit den Frosch. |
In radio homse gsog do künstla war schun vostorbn! _________________

Zuletzt bearbeitet von baule am 27.05.2008, 20:36, insgesamt einmal bearbeitet
|
|
 |
chris90
|
Verfasst am: 27.05.2008, 18:42 Titel: |
|
|
busbyboy hat folgendes geschrieben: | Bessara Werbung hett der Künstla et kriagn gikennt as wi den gonzn Zirkus mit den Frosch. |
i sogat eha a bessara werbung hat is museion net krign gikinnt! sebm kinnat man foscht schu obsicht untostell...
finds lächerlich wi man sich iz ibo des zoig aureg. noa werd dribo gilocht und gspottn wi fanatisch z.b. muslime la oamo warn, und noa blärrt is gonze lond wegn an behindortn frosch an an behindortn kreis als wenn man koa greasara probleme hat... 
|
|
 |
audioinjection

|
Verfasst am: 27.05.2008, 18:55 Titel: |
|
|
jo der kinschtla isch schu einige jahre toat...
i find den frosch ah suppo weil is ziel va MODERNO kunscht isch jo schlussendlich hauptsechlich die provokation u der hot se sicho gschofft...
obo wos do fi sochn ausa kemm, va die freiheitlichn u so...se isch echt do hommo...
konnme nimma ginau erinnon obo die freiheitlichn hom hot irgnd an spruch ocha gilott wie va wegn wenn die südtirola so warn wie die moslems noa hengat der schu lengscht nimma u se gherat sich ah so...
naja va mir aus gsegn sig man on der gonzn diskussion wos do ausakemm isch, dass südtirol decht net so fortschritlich u liberal isch wie man gern moan mechat... _________________ niveau ist keine handcreme
|
|
 |
kaddii
|
Verfasst am: 27.05.2008, 19:13 Titel: |
|
|
amo i find dein Frosch volle bärig=)
und i man, kunst will und soll jo provoziern, und wou warmoen heinte wenn die Künstla nia nicht provokantis gimocht hetn. Wens kana aktmolerein odo kan david fan michelangelo gebm hat, wou sich di kirche und di gesellschoft jo a brutal augireg hom, warmo heintzitouge in gewissa bereiche no olba af mittloltostandard!!
|
|
 |
funkyblub
|
Verfasst am: 27.05.2008, 19:23 Titel: |
|
|
Do Frosch schaug schun geil aus!
Und wegn "Gotteslästerung", i vosteh sowieso et wie Leit an sowos wie an
"Gott" glabm kenn...
I brauch holt koan Gott um mit mein Lebm zirecht zi kemm... und i hon a net Ongscht dofor, dasse omo stirb, oanfoch nimma existier...
|
|
 |
baule

|
Verfasst am: 27.05.2008, 19:58 Titel: |
|
|
pati hat folgendes geschrieben: | Do Frosch schaug schun geil aus!
Und wegn "Gotteslästerung", i vosteh sowieso et wie Leit an sowos wie an
"Gott" glabm kenn...
I brauch holt koan Gott um mit mein Lebm zirecht zi kemm... und i hon a net Ongscht dofor, dasse omo stirb, oanfoch nimma existier... |
a dickes /signed _________________

|
|
 |
cruelangel

|
Verfasst am: 27.05.2008, 20:09 Titel: |
|
|
I find des konn man genua mit di Mohammed-Karikaturn gleichstelln - sem hobmse a olle gschriern, also findis lei berechtigt, wenn a amol jemand wos zu di gonzn sochn sog, de gegn s christntum getun wearn. Wenn schun empfindlích im bezug auf religiöse Gefühle (wos i teilweise a berechtigt find) nuar hot a Christ GENAU di gleichn rechte sich dribr auzuregn wia a moslem - lei kimmpmr fir ba di Moslems seinse olle v drfir und spieln Moralapostl ("Na, sowos konn man ned tian" ect), und di Christn wearn als kindisch und oltmodisch dorgstellt (für weit wianigr radikale reaktionen)
Wosi außerdem awian befremdlich find sein di Äußerungen fa a poor leit... de sich unmoßn, Christn (iaz awian krass ausgedruckt) als "Schwächlinge" zu bezeichnen, lei weil sie an Gott glabm. Wia KONN man lei an Mensch so ostempln, lei weil er an wos glabm konn? Fa de gewissn weart mir kuan uanzigr beweisn kennen, dasses kuanen Gott gib - mir muanen olm olle soffl gscheide zi sein, und drweil wissmr nicht. Und ebm deswegn sollat man auhearn sich als eppas bessrs zu sechn, lei weil man von sich behauptn konn, di "Krücke" Gott ned zu brauchn - im übrigen glabi ned, dasses jemand, der mitn Glabm leb, soffl viel leichtr in dr Welt hot... Vielleicht hotr Vertraun drauf, dass olls guat weart, obr er weart a Rückschläge hobm, zweifln, sich oft a mehr auf seine Tatn besinnen ect - deswegn isch a "Ungläubiger" kuan stuck bessr als jemand der an Gott glab, genauso wianig wia umgekehrt 
|
|
 |
newworlddisorder

|
Verfasst am: 27.05.2008, 20:26 Titel: |
|
|
cruelangel hat folgendes geschrieben: |
Wosi außerdem awian befremdlich find sein di Äußerungen fa a poor leit... de sich unmoßn, Christn (iaz awian krass ausgedruckt) als "Schwächlinge" zu bezeichnen, lei weil sie an Gott glabm. Wia KONN man lei an Mensch so ostempln, lei weil er an wos glabm konn? Fa de gewissn weart mir kuan uanzigr beweisn kennen, dasses kuanen Gott gib - mir muanen olm olle soffl gscheide zi sein, und drweil wissmr nicht. Und ebm deswegn sollat man auhearn sich als eppas bessrs zu sechn, lei weil man von sich behauptn konn, di "Krücke" Gott ned zu brauchn - im übrigen glabi ned, dasses jemand, der mitn Glabm leb, soffl viel leichtr in dr Welt hot... Vielleicht hotr Vertraun drauf, dass olls guat weart, obr er weart a Rückschläge hobm, zweifln, sich oft a mehr auf seine Tatn besinnen ect - deswegn isch a "Ungläubiger" kuan stuck bessr als jemand der an Gott glab, genauso wianig wia umgekehrt  |
itz konn i amo signed sogn obwohle gegn religion bin... de gonzn leit wosn religion et als des kritisiern wosz isch hom is wesn fa religion a net begriffn. wenne unschaug wosn die leit heitne als ausgleich zi religion nemm odo an wosze sischt oft glabm bine a tiomo ibo religion foscht froa  _________________

|
|
 |
baule

|
Verfasst am: 27.05.2008, 20:29 Titel: |
|
|
cruelangel hat folgendes geschrieben: | Fa de gewissn weart mir kuan uanzigr beweisn kennen, dasses kuanen Gott gib |
Du konnsch mir obbo a et is gegnteil beweisn!
Fa mir aus konn jedo glabn und tin wosa will obo bo, mir kimp 4 zb. die mosslems hom nicht bessas zi tin aswie unto do woche währnd die orbatszeitn mit pistoln af die stroße zi gin und dänischa flaggn unzischiern?!? (af des beispiel mit do karrikatur bezogn)
brutal ibotriebn.. und ba ins holt.. ma kunst isch kunst, wos solle dozui no sogn?!? _________________

|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |