|
|
Autor |
Nachricht |
enjoyit

|
Verfasst am: 03.06.2008, 13:53 Titel: |
|
|
Wer vosteaht schun die Kunst...?!
I finds ehrlich gsog witzig und es isch mehra do zu provuziern/schockiern do, denn um sich gegn die religiösn Leit zu stelln _________________ Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.
Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger
|
|
|
 |
schneida

|
Verfasst am: 03.06.2008, 14:52 Titel: |
|
|
muschl hat folgendes geschrieben: | Fin Künstla ischs sicho guit. Obo i find den Frosch oanfoch teppat, oanfoch außn sem Grund weil der koan Sinn fi mi hot. Wos bitte soll a Frosch af an Kreiz aussogn?? |
Do künstla hot nimma viel dofun - leb jo nimma. Mir taug des kunstwerk a net (itz rein fan ästhetischn her), obo la weils in a poor leit net taug - und sie wos folschis ineinterpretiern soll sell no long net hoaßn dassman soweit geht und sowos vobiatit bzw. wido entfernt (wos obo sowieso net passiern werd).
Und so viel geld werdnse fis ausstell a net gizohlt hom, wi do atoal maul.. wor itz jo net a weltbikonnto künstla, der kippenberga..? De gonze gschichte isch obo moani a mehr odo wianiga fa di museion leit augizogn wordn, bzw. homse den frosch biwusst ins gspräch gibrocht - weilse giwisst hom dassa fi furore sorgn werd -> werbung.
|
|
 |
lesch
|
Verfasst am: 03.06.2008, 15:11 Titel: |
|
|
muschl hat folgendes geschrieben: | Fin Künstla ischs sicho guit. Obo i find den Frosch oanfoch teppat, oanfoch außn sem Grund weil der koan Sinn fi mi hot. Wos bitte soll a Frosch af an Kreiz aussogn?? |
isch des et weila sich als ormo frosch gsegn hot wegn drogn und alk?
deswegn a is kreiz
EDIT: do micha hots jo schun gsog  _________________ ~The difference between genius and stupidity is that genius has its limits~
|
|
 |
stefan

|
Verfasst am: 03.06.2008, 15:16 Titel: |
|
|
i find diskussionen dorübo, wos denn a künstlaRin mit an werk "sogn" gewellt hot, olbm recht witzig... weil sie fi mi anfoch sinnlos sein.
isch holt a bissi a komischis kunstvoständnis, zi glabn, dassz meglich war, die intention fa "kunstwerke" errotn zi kenn odo dass sel totsächlich wichtig war.
wie dei gonze diskussion zag, isch des wos jed@ betrochtaRin inne-interpretiert 10x wichtiga als die scheinbor bewusst produzierte "botschoft" va den künstla... _________________
no!blog
|
|
 |
schneida

|
Verfasst am: 03.06.2008, 19:18 Titel: |
|
|
stefan hat folgendes geschrieben: |
wie dei gonze diskussion zag, isch des wos jed@ betrochtaRin inne-interpretiert 10x wichtiga als die scheinbor bewusst produzierte "botschoft" va den künstla... |
af jedn foll. also im grunde kannt man nix folsch inne-interpretiern.. obo wenn itz jemand af die idee kimp des als vohöhnung/vospottung/beleidigung/etc. fan christentum auszilegn, isch sell vielleicht net unbeding folsch - weils oanfoch die sichtweise fa derjenign person isch, obo fa mir aus gsegn unongibrocht.
|
|
 |
muschl

|
Verfasst am: 03.06.2008, 20:28 Titel: |
|
|
schneida hat folgendes geschrieben: | muschl hat folgendes geschrieben: | Fin Künstla ischs sicho guit. Obo i find den Frosch oanfoch teppat, oanfoch außn sem Grund weil der koan Sinn fi mi hot. Wos bitte soll a Frosch af an Kreiz aussogn?? |
Do künstla hot nimma viel dofun - leb jo nimma. Mir taug des kunstwerk a net (itz rein fan ästhetischn her), obo la weils in a poor leit net taug - und sie wos folschis ineinterpretiern soll sell no long net hoaßn dassman soweit geht und sowos vobiatit bzw. wido entfernt (wos obo sowieso net passiern werd).
Und so viel geld werdnse fis ausstell a net gizohlt hom, wi do atoal maul.. wor itz jo net a weltbikonnto künstla, der kippenberga..? De gonze gschichte isch obo moani a mehr odo wianiga fa di museion leit augizogn wordn, bzw. homse den frosch biwusst ins gspräch gibrocht - weilse giwisst hom dassa fi furore sorgn werd -> werbung. |
Jo vogessn, der isch jo 98 odo so gstorbn..
|
|
 |
kreizi
|
Verfasst am: 27.06.2008, 17:07 Titel: |
|
|
I verstea net das sich do die Leit so viel auregen.
Hot die Kirche es Kreuz patentieren glossen??? Na!!!
Es regen sich genau dei Leit auf, dei Suntigs nia in dor Kirche sigsch.
Es isch oanfoch lächerlich. Dor Frosch sog jo nix schlimmes aus.
Ober so sein amoll die Südtiroler, überoll hobn se epes zu raunzen.
|
|
 |
siroliver

|
Verfasst am: 28.06.2008, 00:00 Titel: |
|
|
I find de gonze Diskussion oanfoch lei lächolich.
logisch isch des eine Provokation, ubbo Kunst isch Kunst und es steaht jedem frei, die Kunst a so zu interpretiern wie er will.
Wenns für de Leit Blasphemie isch, va mir aus, ubbo man konns a gelossn segn. Des isch jo la künstlich aufgebauscht wordn, wia do overflow jo schun ungedeitn hot... _________________ "Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com
|
|
 |
corsa

|
Verfasst am: 28.06.2008, 11:38 Titel: |
|
|
@overflow...UND no dozui EU-Obgeordneto
lesta woche in somsta hot jo do durnwalda a stellungnohme dozui ogebn im ORF2, wo er a stunde long gered hot votreta fa do östoreichischn presse.
i reg mi do gor et au ibon gekreuzigtn frosch...selcha aktionen hom di wichtigste werbung jo schun gfunn: PROVOKATION. ibo nichts wert mehr gered, als a provkativis thema, so absurds a kling mog.
se moch populär und egal obs jemand stilvoll findit odo ete, wi a gewisso Herr Küblböck amo gsog hot "die einen lieben mich, die anderen hassen mich, aber niemand kann mich ignorieren"
und so is a ba den, i glab fa viela künstla isch se oanfoch is ziel, durch provokationen populär zi werdn
mein meinung dozui
|
|
 |
anamelech

|
Verfasst am: 30.06.2008, 12:13 Titel: |
|
|
Der Frosch ist wirklich nur ein Ablenkungsmanöver, die Tageszeitung (NSTZ) hat eine lange Reihe von Artikeln darüber geschrieben wie der Ebner Leute aufsucht die vor 41 Jahren, Athesia- Aktien geerbt haben, aber nie davon erfahren haben. Nun hat er sie sich billig zurückgekauft und die Erben fühlen sich verarscht weil die Aktien nun 4-5mal so viel wert sind. Aber da ist noch viel mehr gelaufen, wir haben einen Handelskammerpräsidenten der die Gesetzte nicht befolgt hat die er jetzt als HK-Präsident verteidigen soll- sagt euch der Name Berlusconi was? Wer mehr darüber erfahren will, der Lobis hat auf seinen Blog alle Artikel gesammelt und kurz zusammengefasst: http://markus-lobis.blog.de (Achtung politischer Blog!)
Zum Frosch: hier wurde eigentlich ja eh schon alles gesagt und man sieht, dass die Jugend viel weltoffener und fortschrittlicher ist als die Alten! Ich finde den Frosch auch nicht gerade schön, aber die Politik darf sich nicht in die Kunst einmischen! Und wenn jetzt alle jammern, dass für so was unsere Steuergelder rausgeschmissen werden, für den Papst werden ja auch meine Steuergelder rausgeschmissen! Auch wenn ich den, nicht hier haben will!
Michi _________________ Jetzt nicht mehr "Blog"frei !
http://jgs-gvs.blog.de
http://www.younggreens.info
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |