Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Rage Against The Machine vs. Die Ärzte
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
 

Wen fennt es bessa?
Rage Against The Machine
35%
 35%  [ 28 ]
Die Ärzte
64%
 64%  [ 51 ]
Stimmen insgesamt : 79

Autor Nachricht
thedollar




Beiträge: 548

BeitragVerfasst am: 09.09.2008, 11:25    Titel:

kenne leider einige lieder von den Ä.... hobmi nie gschikkt...ausso is musikvideo männer...ok?! Honnmi ehrlich gsog nia mehr mit de befossn giwellt und werrs anet tian...aight?! De liedo wosi durch zappm pa viva 2 früher, mtv usw. gsegn und keart hon worn nix fi mi....

Und wos solli sogn , dummer vergleich...! RATM schikkt....

und kim iaz net mit vosteasch nix und hin und her, glab von mir dassi genug musik höre von allen varianten...also und DÄ gehören net dozui.....SO!


$


belshirash




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 09.09.2008, 11:33    Titel:

also vo mir aus gsechn stiahn die Ärzte ibr viele bands.
sie iatz direkt mit Rage Against The Machine in an vrgleich zi setzn findi wia die uan schun gsog hobm nit sinnvoll.
obr wenn dir die Ärzte kindisch firkemmen, sollasche nou mol besser hinloussn. obr des isch do eh schun olls gschriebm wortn, also brauchi do jo dank ruffy & dasnichts niamr viel ergänzn Smilie

@thedollar
mir gfolln die liader, zu de die Ärzte die videos gimocht hobm, eigntlich a am wianigstn. obr sie sein intelligent und hobm genau de aussergepickt, de am ehestn fir a groasses publikum girechnt sein!
i tat dr die "13" empfehln, isch uane vo meine lieblingsalben (INSGESOMT wohlgemerkt, nit lei vo die Ärzte)
wer ba "Grotesksong" oder "Ignorama" sog, dass die Ärzte kindisch sein mog leimer nou "Ein Lied für dich" unloussn! Lachen


davedoc




Beiträge: 72

BeitragVerfasst am: 09.09.2008, 11:37    Titel:

thedollar hat folgendes geschrieben:
kenne leider einige lieder von den Ä.... hobmi nie gschikkt...ausso is musikvideo männer...ok?! Honnmi ehrlich gsog nia mehr mit de befossn giwellt und werrs anet tian...aight?! De liedo wosi durch zappm pa viva 2 früher, mtv usw. gsegn und keart hon worn nix fi mi....

Und wos solli sogn , dummer vergleich...! RATM schikkt....

und kim iaz net mit vosteasch nix und hin und her, glab von mir dassi genug musik höre von allen varianten...also und DÄ gehören net dozui.....SO!


$


Bin do gleichn meinung! fa mir aus gsegn hom dÄ et wirklich an groove... rage schun eha ^__^

muss in dÄ-Fans fa do leschtn seite a amo a komplimet aussprechn: mit enk konn man zu mindescht diskutiorn! et aso wi mit meina kolegn... pa di sebm hasz nua gleiamo pollse sich in di egge giret fühl: "Mah figg di!!! De wern et um suscht di beschte bänd do welt hasn!!!" Odo sie kemm mitn "Bela-Farin-Rod-Gott" [???] in leschtn joke hone hot bis iz no et voston.....
_________________
Copy and Paste ersetzt kein Denken Cool
Mit freundlicher Unterstützung des Buchstaben C


Gast





BeitragVerfasst am: 09.09.2008, 11:43    Titel:

thedollar hat folgendes geschrieben:
kenne leider einige lieder von den Ä.... hobmi nie gschikkt...ausso is musikvideo männer...ok?! Honnmi ehrlich gsog nia mehr mit de befossn giwellt und werrs anet tian...aight?! De liedo wosi durch zappm pa viva 2 früher, mtv usw. gsegn und keart hon worn nix fi mi....

Und wos solli sogn , dummer vergleich...! RATM schikkt....

und kim iaz net mit vosteasch nix und hin und her, glab von mir dassi genug musik höre von allen varianten...also und DÄ gehören net dozui.....SO!


$



sel mechat i a net sogn, hosch jo z.T. begründit Winken


af jedn Foll tat i dir vielleicht a bissl ältara Sochn eha empfehln... Planet Punk odo Die Bestie in Menschengestalt um et zu weit in di Vogongenheit zi gien, drinhorchn kostit jo nix Winken

bzgl. Videos... naja, i votret strikt di MEINUNG:

MUSIK HOT OANFOCH NIX MIT GLOTZE ZI TIEN - WENN I JEMOLS A VIDEO MOCHN MISSAT, WOS I VIELLEICHT A TAT, NOA OLM ASO:

a schworzo Bildschirm mit do Musik und zin Schluss so wos wie "Musik ist zum Hören, nicht zum Sehen, Augen haben keine Ohren"


oanzige Videos dei i guit find, vor Ollem in do Metal-Szene weit vobreitn, sein dei wo di Band ba spieln gfilmt werd bzw. live mit di Fans... sel loss i mir no sogn (man sig wie jemand spielt usw)


Sehr glücklich

EDIT:

davedoc hat folgendes geschrieben:
Bin do gleichn meinung! fa mir aus gsegn hom dÄ et wirklich an groove... rage schun eha ^__^

muss in dÄ-Fans fa do leschtn seite a amo a komplimet aussprechn: mit enk konn man zu mindescht diskutiorn! et aso wi mit meina kolegn... pa di sebm hasz nua gleiamo pollse sich in di egge giret fühl: "Mah figg di!!! De wern et um suscht di beschte bänd do welt hasn!!!" Odo sie kemm mitn "Bela-Farin-Rod-Gott" [???] in leschtn joke hone hot bis iz no et voston.....


in SUFFIX BESTE BAND DER WELT hom sie sich selbo gebn Lachen Lachen Lachen


Zuletzt bearbeitet von Gast am 09.09.2008, 11:44, insgesamt einmal bearbeitet


thedollar




Beiträge: 548

BeitragVerfasst am: 09.09.2008, 11:43    Titel:

belshirash hat folgendes geschrieben:
also vo mir aus gsechn stiahn die Ärzte ibr viele bands.
sie iatz direkt mit Rage Against The Machine in an vrgleich zi setzn findi wia die uan schun gsog hobm nit sinnvoll.
obr wenn dir die Ärzte kindisch firkemmen, sollasche nou mol besser hinloussn. obr des isch do eh schun olls gschriebm wortn, also brauchi do jo dank ruffy & dasnichts niamr viel ergänzn Smilie

@thedollar
mir gfolln die liader, zu de die Ärzte die videos gimocht hobm, eigntlich a am wianigstn. obr sie sein intelligent und hobm genau de aussergepickt, de am ehestn fir a groasses publikum girechnt sein!
i tat dr die "13" empfehln, isch uane vo meine lieblingsalben (INSGESOMT wohlgemerkt, nit lei vo die Ärzte)
wer ba "Grotesksong" oder "Ignorama" sog, dass die Ärzte kindisch sein mog leimer nou "Ein Lied für dich" unloussn! Lachen


Nie behauptn dÄ sein kindisch ok, find die typm selbo jo a recht luschtig...die mukke passt holt net....
danke für´n tip, gonz ehrlich obo...i woas net obis tui...!
Konnsch mo jo mal per mail schikkn....odo di cd brenn!
Cool

$


Gast





BeitragVerfasst am: 09.09.2008, 11:45    Titel:

thedollar hat folgendes geschrieben:
belshirash hat folgendes geschrieben:
also vo mir aus gsechn stiahn die Ärzte ibr viele bands.
sie iatz direkt mit Rage Against The Machine in an vrgleich zi setzn findi wia die uan schun gsog hobm nit sinnvoll.
obr wenn dir die Ärzte kindisch firkemmen, sollasche nou mol besser hinloussn. obr des isch do eh schun olls gschriebm wortn, also brauchi do jo dank ruffy & dasnichts niamr viel ergänzn Smilie

@thedollar
mir gfolln die liader, zu de die Ärzte die videos gimocht hobm, eigntlich a am wianigstn. obr sie sein intelligent und hobm genau de aussergepickt, de am ehestn fir a groasses publikum girechnt sein!
i tat dr die "13" empfehln, isch uane vo meine lieblingsalben (INSGESOMT wohlgemerkt, nit lei vo die Ärzte)
wer ba "Grotesksong" oder "Ignorama" sog, dass die Ärzte kindisch sein mog leimer nou "Ein Lied für dich" unloussn! Lachen


Nie behauptn dÄ sein kindisch ok, find die typm selbo jo a recht luschtig...die mukke passt holt net....
danke für´n tip, gonz ehrlich obo...i woas net obis tui...!
Konnsch mo jo mal per mail schikkn....odo di cd brenn!
Cool

$



evtl PN an mi u i gibdose per link =)


thedollar




Beiträge: 548

BeitragVerfasst am: 09.09.2008, 11:45    Titel:

dasnichts hat folgendes geschrieben:
thedollar hat folgendes geschrieben:
kenne leider einige lieder von den Ä.... hobmi nie gschikkt...ausso is musikvideo männer...ok?! Honnmi ehrlich gsog nia mehr mit de befossn giwellt und werrs anet tian...aight?! De liedo wosi durch zappm pa viva 2 früher, mtv usw. gsegn und keart hon worn nix fi mi....

Und wos solli sogn , dummer vergleich...! RATM schikkt....

und kim iaz net mit vosteasch nix und hin und her, glab von mir dassi genug musik höre von allen varianten...also und DÄ gehören net dozui.....SO!


$



sel mechat i a net sogn, hosch jo z.T. begründit Winken


af jedn Foll tat i dir vielleicht a bissl ältara Sochn eha empfehln... Planet Punk odo Die Bestie in Menschengestalt um et zu weit in di Vogongenheit zi gien, drinhorchn kostit jo nix Winken

bzgl. Videos... naja, i votret strikt di MEINUNG:

MUSIK HOT OANFOCH NIX MIT GLOTZE ZI TIEN - WENN I JEMOLS A VIDEO MOCHN MISSAT, WOS I VIELLEICHT A TAT, NOA OLM ASO:

a schworzo Bildschirm mit do Musik und zin Schluss so wos wie "Musik ist zum Hören, nicht zum Sehen, Augen haben keine Ohren"


oanzige Videos dei i guit find, vor Ollem in do Metal-Szene weit vobreitn, sein dei wo di Band ba spieln gfilmt werd bzw. live mit di Fans... sel loss i mir no sogn (man sig wie jemand spielt usw)


Sehr glücklich

EDIT:

davedoc hat folgendes geschrieben:
Bin do gleichn meinung! fa mir aus gsegn hom dÄ et wirklich an groove... rage schun eha ^__^

muss in dÄ-Fans fa do leschtn seite a amo a komplimet aussprechn: mit enk konn man zu mindescht diskutiorn! et aso wi mit meina kolegn... pa di sebm hasz nua gleiamo pollse sich in di egge giret fühl: "Mah figg di!!! De wern et um suscht di beschte bänd do welt hasn!!!" Odo sie kemm mitn "Bela-Farin-Rod-Gott" [???] in leschtn joke hone hot bis iz no et voston.....


in SUFFIX BESTE BAND DER WELT hom sie sich selbo gebn Lachen Lachen Lachen


hingegn i find videos nun mal sehr wichtig bei musik....

Konnsch jo unton thema gute musikvideos inneschaugn...et?! Sigschra mol a poor! Cool

$


Gast





BeitragVerfasst am: 09.09.2008, 11:49    Titel:

@thedollar

stryt i dir net o, i finds holt net so wirklich richtig a Lied wg in Video zi bewert, wie 90% va di Leit bekonntlich tien - di beschuldig i itz do g sicho net der Mittäterschaft Sehr glücklich

Es gib schun guita Videos, wo a di Musik guit umma kimmp im Gesomtkonzept, la isch holt a Video net di Musik und somit isch my Meinung wido an Ort und Stelle...


chris90




Beiträge: 899

BeitragVerfasst am: 09.09.2008, 11:49    Titel:

davedoc hat folgendes geschrieben:
Und no dozui san dÄ volle iboheblich und hasn sich ungeniert die beschte band do welt.... Neutral


sorry obo isch jo klor dass du Die Ärzte net mogsch wenne ihrn sarkasmus net vosteasch... la nebmbei erwähnt. Winken

ansonsten kinnat i de zwoa a net vogleichn. dÄ mochn holt olbm nö punk-rock (mit einflüsse) und RatM isch wos gonz eigenes wose eh mit nichts vogleichn konnsch.

und es stimp sicho net dass dÄ la a poor geila fun-texte hobm, sebm kennsch oanfoch zi wionk um se beurteiln zi kinn. weil di politischn texte mochn se jo eigntlich aus, la heart man ibohaup ban neun album awin wionk dovon, leider. obo i gib in belshirash recht, wenne di dÄ kindisch findisch noa kennschse oanfoch net.


davedoc




Beiträge: 72

BeitragVerfasst am: 09.09.2008, 11:50    Titel:

dasnichts hat folgendes geschrieben:

in SUFFIX BESTE BAND DER WELT hom sie sich selbo gebn Lachen Lachen Lachen


i was... na i on des mitn bela-farin-rod-gott gimoant....
_________________
Copy and Paste ersetzt kein Denken Cool
Mit freundlicher Unterstützung des Buchstaben C


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Film, Musik & Leseecke Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
Seite 2 von 4

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Die Ärzte in München enigmazoppi Film, Musik & Leseecke 1 24.11.2007, 16:29 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Die Ärzte - Jazz ist anders chris90 Film, Musik & Leseecke 22 12.11.2007, 18:34 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Rage against the machine shamy Film, Musik & Leseecke 10 03.11.2007, 15:09 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Die Ärzte - Deine Schuld esther Film, Musik & Leseecke 37 26.07.2004, 22:08 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds