Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Rage Against The Machine vs. Die Ärzte
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
 

Wen fennt es bessa?
Rage Against The Machine
35%
 35%  [ 28 ]
Die Ärzte
64%
 64%  [ 51 ]
Stimmen insgesamt : 79

Autor Nachricht
Gast





BeitragVerfasst am: 09.09.2008, 11:51    Titel:

apropo, schmeissmo is Thema Video itz aussn do odo?

i glab des hot do net viel zi suichn insofern's net um DÄ odo RATM isch Lachen

davedoc hat folgendes geschrieben:
dasnichts hat folgendes geschrieben:

in SUFFIX BESTE BAND DER WELT hom sie sich selbo gebn Lachen Lachen Lachen


i was... na i on des mitn bela-farin-rod-gott gimoant....


IDEM für'n sem Spruch Lachen


davedoc




Beiträge: 72

BeitragVerfasst am: 09.09.2008, 11:56    Titel:

chris90 hat folgendes geschrieben:
davedoc hat folgendes geschrieben:
Und no dozui san dÄ volle iboheblich und hasn sich ungeniert die beschte band do welt.... Neutral


sorry obo isch jo klor dass du Die Ärzte net mogsch wenne ihrn sarkasmus net vosteasch... la nebmbei erwähnt. Winken

ansonsten kinnat i de zwoa a net vogleichn. dÄ mochn holt olbm nö punk-rock (mit einflüsse) und RatM isch wos gonz eigenes wose eh mit nichts vogleichn konnsch.

und es stimp sicho net dass dÄ la a poor geila fun-texte hobm, sebm kennsch oanfoch zi wionk um se beurteiln zi kinn. weil di politischn texte mochn se jo eigntlich aus, la heart man ibohaup ban neun album awin wionk dovon, leider. obo i gib in belshirash recht, wenne di dÄ kindisch findisch noa kennschse oanfoch net.


na worscheinlich kennise wirklich zi wionk odo i vosteise anfoch net....
i konn la sougn, dass mo des wose keart genüg und mi et weita intressiort...

worscheinlich honime ibo di sturheit fa meina kolegn mehr augireg als ibo di band selbo.... Lachen Lachen Lachen Lachen
_________________
Copy and Paste ersetzt kein Denken Cool
Mit freundlicher Unterstützung des Buchstaben C


belshirash




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 09.09.2008, 12:03    Titel:

@davedoc sell wearts wohrscheinlich giwesn sein!

@thedollar i hon nit lei mit dir diskutiert bzw. nit lei die gimuant! des mitn kindisch wor mehr afn verfosser vo den thread bezouchn!
jo, i denk a kaum, dassi die do fir eppas begeistern konnsch, dem du offensichtlich wirklich obgeneigt bisch Smilie obr Grotesksong sollat jeder mol gheart hobm
Zitat: "...danach leg´ ich die Schlampen von Greenpeace flach, eine nach der andern, die ganze Nacht! Und ich lach!" uanfoch geil hehe (woass iatz nit obi des do ibrhaup einerpostn terf, kannt magari jemand in folschn hols kregn, z.B. a Greenpeace-typa lol)

und dr spruch geaht asou:

es gibt nur einen gott: BelaFarinRod! Lachen


ffutsi




Beiträge: 284

BeitragVerfasst am: 09.09.2008, 12:21    Titel:

so a vogleich isch ziemlich schwierig, wenn konsche die toten hosen mit die ärzte vogleichn und rice against mit keine ahnung wem ^^ obo fa de zwoa gfoll mir die ärzte viel bessa, die live auftritte san oanfoch net zi toppm, i hon in gonzn Rock am Ring auftritt gsegn ... dose isch hammer Sehr glücklich

davedoc




Beiträge: 72

BeitragVerfasst am: 09.09.2008, 12:49    Titel:

ffutsi hat folgendes geschrieben:
die live auftritte san oanfoch net zi toppm, i hon in gonzn Rock am Ring auftritt gsegn ... dose isch hammer Sehr glücklich


sebm osch du la no nio rage live gsegn ^__^

belshirash hat folgendes geschrieben:
des mitn kindisch wor mehr afn verfosser vo den thread bezouchn!
Zitat: "...danach leg´ ich die Schlampen von Greenpeace flach, eine nach der andern, die ganze Nacht! Und ich lach!"


genau so wos find i kindisch an der band Geschockt dasman la mit sowos untoholtit.... es wert schun la des liodl aso sein obo des als vorzeigeliodl zi wähl la weil is wort "schlompe" "feggl" "figgn" odo "sex" usw. drin vorkim find i traurig....
i will iz et sougn, dass dÄ gleich warn wie de gonz scheiß braun rappa fa do pifkei obo i find dei pour texte wose bisher fa ihnan keart hon et recht bsundos.....
insgesommt gfolln mir deitscha sochn eh et so richtig...
bis af di Fanta 4, disebm san schon cool =) obo sel keart iz et in den thread
_________________
Copy and Paste ersetzt kein Denken Cool
Mit freundlicher Unterstützung des Buchstaben C


belshirash




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 09.09.2008, 13:31    Titel:

davedoc, vrgisses uanfoch.

du vrsteahsch nit wos an der textzeile geil isch. i glab dein sarkasmusgspür isch nit sonderlich ausgipräg. probiersch nou mol in songtitl "Grotesksong" irgnwia in a vrbindung mit den zi bringen, ok?

des isch übrigens (um es nou klorer zi mochn) a protestsong gegn protestsongs. aahhhh, wia konn uan des nit gfolln?? Geschockt


dav9




Beiträge: 2516

BeitragVerfasst am: 09.09.2008, 13:39    Titel:

davedoc hat folgendes geschrieben:
ffutsi hat folgendes geschrieben:
die live auftritte san oanfoch net zi toppm, i hon in gonzn Rock am Ring auftritt gsegn ... dose isch hammer Sehr glücklich


sebm osch du la no nio rage live gsegn ^__^


konn i lei bestätign!

rage live rockt endgeil!


Gast





BeitragVerfasst am: 09.09.2008, 14:25    Titel:

belshirash hat folgendes geschrieben:
@davedoc sell wearts wohrscheinlich giwesn sein!

@thedollar i hon nit lei mit dir diskutiert bzw. nit lei die gimuant! des mitn kindisch wor mehr afn verfosser vo den thread bezouchn!
jo, i denk a kaum, dassi die do fir eppas begeistern konnsch, dem du offensichtlich wirklich obgeneigt bisch Smilie obr Grotesksong sollat jeder mol gheart hobm
Zitat: "...danach leg´ ich die Schlampen von Greenpeace flach, eine nach der andern, die ganze Nacht! Und ich lach!"
uanfoch geil hehe (woass iatz nit obi des do ibrhaup einerpostn terf, kannt magari jemand in folschn hols kregn, z.B. a Greenpeace-typa lol)

und dr spruch geaht asou:

es gibt nur einen gott: BelaFarinRod! Lachen



es ghert dozuizisogn dassn sie GREENPEACE fördon und a Mitgliedo sein Lachen


shamy




Beiträge: 47

BeitragVerfasst am: 09.09.2008, 17:45    Titel:

also i kenn die ärzte et soffl obo ratm isch fa mir aus gsegn anfoch a giwaltig geile band! i honse in modena live gsegn und sie worn perfekt! Sehr glücklich
_________________
Wer glaubt etwas zu sein, hat aufgehört etwas zu werden!


thefallen366




Beiträge: 62

BeitragVerfasst am: 14.09.2008, 20:01    Titel: af olla fälle die Ärzte

nebn Humor und richtign Rock , brengs die ärzte die Fans anfoch fol in stimmung

Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Film, Musik & Leseecke Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
Seite 3 von 4

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Die Ärzte in München enigmazoppi Film, Musik & Leseecke 1 24.11.2007, 16:29 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Die Ärzte - Jazz ist anders chris90 Film, Musik & Leseecke 22 12.11.2007, 18:34 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Rage against the machine shamy Film, Musik & Leseecke 10 03.11.2007, 15:09 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Die Ärzte - Deine Schuld esther Film, Musik & Leseecke 37 26.07.2004, 22:08 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds