Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Clan´s in Südtirol
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Weiter
 
Autor Nachricht
xanta




Beiträge: 436

BeitragVerfasst am: 04.11.2008, 15:39    Titel:

kuen hat folgendes geschrieben:
cokesoldier hat folgendes geschrieben:
pff i kon dr a an lan server mochn, der sel isch holt lai online wen man online isch, so ein shitt brauch koan mensch, 1. wert er nia richtig bsuacht werden, 2. wersch nia member finden. 3. hot man so eine scheiß verbindung das man glei wieder orgeat.
obr wen es damit zufriedn seits jo^^ i miat mr holt oan hon i mehr drfun...Auf den Arm nehmen

und wos hot des mit google zu tian? lai weil zem drin bisch hoast no long nix, xfire isch holt suchmaschine optmiert deswegen findets enk.... mochts amol a eigene seite don segn mr weiter wer wen findet;)


a hilfe schrei fa an orm biobl

la weils pa deina gonzn clans nio gikloppm hot musche et af ondra gion


jo mir hobm holt a hetz kop und worn a richtiger clan, und isch eig 1. wegn hacker und 2. weil mir leader koane zeit mehr kop hobm drauf gongen...
_________________


kuen




Beiträge: 1208

BeitragVerfasst am: 04.11.2008, 15:42    Titel:

cokesoldier hat folgendes geschrieben:
jo mir hobm holt a hetz kop und worn a richtiger clan, und isch eig 1. wegn hacker und 2. weil mir leader koane zeit mehr kop hobm drauf gongen...


hacker -.- bische et imstonde giwedn a seite sicho zi mochn fa sella ormen hascha wosn in an somsta afn8 nicht ondos zi tion om weilse koana freunde hom?

und zeit ausgong, osche iz afoamo wido? odo osche la sofl groaß zi redn?

Insra hom mindigstns a software wos geat und et in somsta afn8 ghackt weart, zi scham, du tuschmo schun gonz load
_________________

Lioba letz gfohrn aswie guit gong


pinna




Beiträge: 227

BeitragVerfasst am: 04.11.2008, 15:45    Titel:

schau, mir sein a community. fa der community mochmo sqads. di sem votretn in clan. und des seit de giwedn, wos sem zi inson clan-war et kem seit... mir worn gschlossn afn serva und hom giwortn. noar bine amo kurz ausa und les af youonweb, dassas erscht in munta widdo spielt --.--, wo do clan-war in sunnta wor...
_________________


kuen




Beiträge: 1208

BeitragVerfasst am: 04.11.2008, 15:46    Titel:

pinna hat folgendes geschrieben:
schau, mir sein a community. fa der community mochmo sqads. di sem votretn in clan. und des seit de giwedn, wos sem zi inson clan-war et kem seit... mir worn gschlossn afn serva und hom giwortn. noar bine amo kurz ausa und les af youonweb, dassas erscht in munta widdo spielt --.--, wo do clan-war in sunnta wor...


na schau und mit sea leit wosn sich ibo asean clan auregn tuie schun gor nima diskutiern, mir wars wo zi bled... wos oschen iz wella ausrede? wido a hacka?!?
_________________

Lioba letz gfohrn aswie guit gong


xanta




Beiträge: 436

BeitragVerfasst am: 04.11.2008, 16:29    Titel:

pinna hat folgendes geschrieben:
schau, mir sein a community. fa der community mochmo sqads. di sem votretn in clan. und des seit de giwedn, wos sem zi inson clan-war et kem seit... mir worn gschlossn afn serva und hom giwortn. noar bine amo kurz ausa und les af youonweb, dassas erscht in munta widdo spielt --.--, wo do clan-war in sunnta wor...


dai dai cazzate ba ins isch nix gstondn, mir hots koanr gsog, wenn es zu bleds seits in insrn forum wos einizuschreibm nr woas i a net, und mir mochn solong koan war bis oanr fa ins an gscheidn server hot.

und @ kuen heb amol dein fress diocane.... es hobs netamol a seite!!! sel isch a xfire seit und sel hackt logisch koanr oder denkts amol noch....
und zrug zum hacker, 3 mol wors südtiroler, wegn sem brauchts es net sogn a ausrede-.-
_________________


frenna92




Beiträge: 362

BeitragVerfasst am: 04.11.2008, 16:41    Titel:

i schickat do fost an mod inna Lachen
_________________


pinna




Beiträge: 227

BeitragVerfasst am: 04.11.2008, 17:13    Titel:

zin thema hackn. worum solle a agna seite austell, wos wommeglich gihackt wert und et de fa xfire, wos gratis isch und a bissile schwieriga isch zi hackn Smilie und tit awin gimiatlich, mir hom nix gegn enkon clan, mir welln obo a et, dass insodo letz gimocht wert
_________________


xanta




Beiträge: 436

BeitragVerfasst am: 04.11.2008, 18:02    Titel:

tschuldigung mir jo a net, obr di pledn argument mechet i do nimr lesn-.-
_________________


pinna




Beiträge: 227

BeitragVerfasst am: 04.11.2008, 18:02    Titel:

?
_________________


xanta




Beiträge: 436

BeitragVerfasst am: 04.11.2008, 18:29    Titel:

jo des fan gehacke, far seite, und ersch recht sel fan clan war, koan schwein hot epes gwisst fa ins. i woaß net fa wo es her obs das mir zem spieln..??^^
aus ruhe do koan clan wert do ab jetz niedr gmocht longsom steigs mirxD

peace
_________________


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Gaming Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Weiter
Seite 5 von 9

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge www.flohmarkt-anzeigen.at - Kleinanze... pp Werbung 0 29.09.2010, 21:46 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Southtyrol Gaming Alliance - SGA Worl... ruffy Werbung 8 21.08.2009, 13:43 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge www.partyprint.it - Neues Druckportal... rembrandt83 Werbung 3 28.07.2009, 11:20 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. Wieso Südtirol ein Teil Italiens ist Gast Allgemeines 78 17.07.2009, 19:51 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Ellecosta: Südtirol von Nazis befreit patz0 Politik 19 02.05.2009, 20:57 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds