|
|
Autor |
Nachricht |
patz0

|
Verfasst am: 29.01.2009, 21:44 Titel: |
|
|
stm hat folgendes geschrieben: | patz0 hat folgendes geschrieben: | ähhm..
honn la amo a froge:
Wieviel islamische schuln gibs in gonz Östorreich?
(deitschlond gibs 7, dovun 2 akademien) |
Des san net islamischa Schuiln gimound. Do san Islamlehra gimound wos in österreichischen Schuiln Islamuntericht unbietn.. Es gib ca 400 Lehra fi 50000 Muslime. De ziechn glabi fa schuile zi schuile............... |
Glabsche odo bischdo sicho? ^^
Also la dasse des richtig vosteah: 400 Lehra dovun san noch der rechnung 25% fanatisch also 100, ziagn fröhlich fa schuile zi schuile im erzchristlichn lond östorreich untorrichtn, an christlicha schuiln Islam, hetzn hetzn hetzn gegn ondostgläubige und gooor niamand follts au, bisz zi der Studie kemm isch?
logisch streite net o dass sicho fanatn drunto san i kimm la ba der rechnung net gonz mit _________________ patz0 bloggt
|
|
|
 |
stm

|
Verfasst am: 29.01.2009, 21:58 Titel: |
|
|
patz0 hat folgendes geschrieben: | stm hat folgendes geschrieben: | patz0 hat folgendes geschrieben: | ähhm..
honn la amo a froge:
Wieviel islamische schuln gibs in gonz Östorreich?
(deitschlond gibs 7, dovun 2 akademien) |
Des san net islamischa Schuiln gimound. Do san Islamlehra gimound wos in österreichischen Schuiln Islamuntericht unbietn.. Es gib ca 400 Lehra fi 50000 Muslime. De ziechn glabi fa schuile zi schuile............... |
Glabsche odo bischdo sicho? ^^
Also la dasse des richtig vosteah: 400 Lehra dovun san noch der rechnung 25% fanatisch also 100, ziagn fa schuile zi schuile im erzchristlichn lond östorreich untorrichtn an christlicha schuiln Islam, hetzn hetzn hetzn gegn ondostgläubige und gooor niamand follts au, bisz zi der Studie kemm isch?
logisch streite net o dass sicho fanatn drunto san i kimm la ba der rechnung net gonz mit |
Binmo sicho. Gibs ba google in und less amo a poor artikel..
Wous net wos des fan sinn mocht. sofl schwar zi rechn wars net... Sofl erzkonservativ isch österreich net wenn Islamunterricht als Wohlfoch gib...Logisch net so linksliberal multikulti wis du villeicht wilsch...
fa 50000 san 25% 12500. Toll wenn die muslime in do Schuile lern das Demokratie net mit Islam voeinheitlich isch. Leido omse di lehra net gfrog ban instell "Bisch du extrem" und kontrolliert isch anet wordn. Sischt wars net erst iz auskem...... Die meistn san a okey obo san 25% ba sa schuilaonzohl sehr schlecht fi intergration
De untorichtn net in chistlicha Schuiln sondon öffentlichn Schuiln.
Entwedo man kon a Umfroge (Argument) wiedolegn odo man vostets ounfoch net, Se get a odo???  _________________ Ich mag verdammen, was du sagst, aber ich werde mein Leben dafür einsetzen, dass du es sagen darfst. (Voltaire)
|
|
 |
stm

|
Verfasst am: 29.01.2009, 22:01 Titel: |
|
|
basileia hat folgendes geschrieben: | noar zoagschmo bittschian in sotz wo drinsteat dassze schriftlich gimocht wordn isch? i wern woll net undoschaugn!
edit: wie wars wenne in gonzn artikl innestellasch und net lai die hälfte?
http://diepresse.com/home/panorama/oesterreich/447494/index.do?_vl_backlink=/home/index.do
@stm...deina steuergelder?^^ und drahn mit net die worte im mund um...
@halo...sehr konstrukiver beitrog
@jose. nö i hon mit kan wort gsog dassi de aussogn voteidig [siehe erster post fa mir] ...
und lai weil i a statistik kritisier mussimo net unhern lossn dass i radikala muslime voteidig. lai dassz amol gsog isch lol  |
Ha ginau do steht jo drin dasz schriftlich isch. Link bitte olm durchlesn bevor man ihn inne tut.
Mounsch in Italien ischs ondosch??? (Steuergelder) _________________ Ich mag verdammen, was du sagst, aber ich werde mein Leben dafür einsetzen, dass du es sagen darfst. (Voltaire)
|
|
 |
patz0

|
Verfasst am: 29.01.2009, 22:01 Titel: |
|
|
stm hat folgendes geschrieben: |
Wous net wos des fan sinn mocht. sofl schwar zi rechn wars net... Sofl erzkonservativ isch österreich net wenn Islamunterricht als Wohlfoch gib...Logisch net so linksliberal multikulti wis du villeicht wilsch...
fa 50000 san 25% 12500. Toll wenn die muslime in do Schuile lern das Demokratie net mit Islam voeinheitlich isch. Leido omse di lehra net gfrog ban instell "Bisch du extrem" und kontrolliert isch anet wordn. Sischt wars net erst iz auskem...... Die meistn san a okey obo san 25% ba sa schuilaonzohl sehr schlecht fi intergration
Entwedo man kon a Umfroge (Argument) wiedolegn odo man vostets ounfoch net, Se get a odo???  |
guuut xD i vosteah itz net amo wos du mit
Zitat: | fa 50000 san 25% 12500 |
etc. mansch
denn wenn i 2 leit frog und dovun weicht ano fan system o, haasz net dass di hälfte fa do menschheit so isch ^^ so ischs mir itz hot beigibrocht wordn
noa lossis itz ^^ isch zi hoach fir mi _________________ patz0 bloggt
|
|
 |
stm

|
Verfasst am: 29.01.2009, 22:07 Titel: |
|
|
patz0 hat folgendes geschrieben: | stm hat folgendes geschrieben: |
Entwedo man kon a Umfroge (Argument) wiedolegn odo man vostets ounfoch net, Se get a odo???  |
guuut xD i vosteah itz net amo wos du mit
Zitat: | fa 50000 san 25% 12500 |
etc. mansch
denn wenn i 2 leit frog und dovun weicht ano fan system o, haasz net dass di hälfte fa do menschheit so isch ^^ so ischs mir itz hot beigibrocht wordn
noa lossis itz ^^ isch zi hoach fir mi |
50000 Muslimschuila honi gimound wos in Islam untorichtn krign... Leido hern a poor opas wos ba ins nix zi suichn hot........... _________________ Ich mag verdammen, was du sagst, aber ich werde mein Leben dafür einsetzen, dass du es sagen darfst. (Voltaire)
|
|
 |
patz0

|
Verfasst am: 29.01.2009, 22:15 Titel: |
|
|
okee itz is lestimo ^^
de homm gihetzt währnd se in do klasse giwedn san und mit di kindo gired homm, und des isch niamand augfolln
denn in an teil fan artikl, der wos übrigens net gipostn wordn isch (wieso wasse itz net), stett folgndis:
Zitat: | Dass Einstellungen wie diese höchst problematisch sind, sieht auch Anas Schakfeh, Präsident der Islamischen Glaubensgemeinschaft in Österreich (IGGiÖ), so. Direkte Konsequenzen könne man aus der Studie jedoch nicht ziehen, schließlich seien die Fragebögen anonymisiert gewesen. „Und gegen eine private Meinung, die ich nicht kenne, kann ich nicht vorgehen“, so Schakfeh. Sollte ein Lehrer derartige Aussagen in einer Klasse machen, würde es jedoch Konsequenzen geben. |
Quellenongobe dassz jedo nochlesn konn: http://diepresse.com/home/panorama/oesterreich/447494/index.do?_vl_backlink=/home/index.do _________________ patz0 bloggt
Zuletzt bearbeitet von patz0 am 29.01.2009, 22:16, insgesamt einmal bearbeitet
|
|
 |
stm

|
Verfasst am: 29.01.2009, 22:26 Titel: |
|
|
patz0 hat folgendes geschrieben: | okee itz is lestimo ^^
de homm gihetzt währnd se in do klasse giwedn san und mit di kindo gired homm, und des isch niamand augfolln
denn in an teil fan artikl, der wos übrigens net gipostn wordn isch (wieso wasse itz net), stett folgndis:
Zitat: | Dass Einstellungen wie diese höchst problematisch sind, sieht auch Anas Schakfeh, Präsident der Islamischen Glaubensgemeinschaft in Österreich (IGGiÖ), so. Direkte Konsequenzen könne man aus der Studie jedoch nicht ziehen, schließlich seien die Fragebögen anonymisiert gewesen. „Und gegen eine private Meinung, die ich nicht kenne, kann ich nicht vorgehen“, so Schakfeh. Sollte ein Lehrer derartige Aussagen in einer Klasse machen, würde es jedoch Konsequenzen geben. |
Quellenongobe dassz jedo nochlesn konn: http://diepresse.com/home/panorama/oesterreich/447494/index.do?_vl_backlink=/home/index.do |
Mein Artikel wor a ältora fa do Presse, wos eigentlich nix zir soche mocht....
Wos sotn des. Bitte fair bleibn. Hon nie gsog dasze in do klasse gehätzt om..Se isch nie kontrolliert wordn.... Obo wennse de einstellung hom isch hegscht wohrscheinlich das opas in do klasse umakimp und die Schuila sehr negativ giprägt wern.
Gscheida do schreibasch awin ibo die umfroge odo ibo die Probleme anstott af meina formulierungen umazireitn.......... Sorry  _________________ Ich mag verdammen, was du sagst, aber ich werde mein Leben dafür einsetzen, dass du es sagen darfst. (Voltaire)
|
|
 |
patz0

|
Verfasst am: 29.01.2009, 22:36 Titel: |
|
|
also 1. : i nimm mir is recht vor zi schreibm wos i will, und i mog hot net wenn artikl zirechtgstutzt wern. Denn genau des ischs problem fa insra gesellschoft, la is letze ban "Feind" segn und auzagn, is guite, bzw. des wos di aussoge awin eindämmt de wert brav unton teppich gikehrt, so tians medien (v.o. springer) und ziemlich viel partein
2. : wenn du deina beiträge durchliesch noa fingsch hin und wiedo aussogn de dohindeitn:
Zitat: | Wer sa Ausogen mocht hot fa mirausgsegn nix in Europa nichts zi suichn |
3. Meina Meinung noch kannsch a test ba jeda x-beliebiga lehra mochn, wennse a extrema meinung homm noa terfnse se se fa mir aus (siehe deina und komischaweise a meina signatur) wennse de obo "predign" bzw. zi tot schreitn, noa sig i drin a Problem und dogegn isch vorzigian.
Gegnfroge: fa 100 befroga Gschichtelehra gebm x in ando anonym umfroge un *extrem zi sein. Homm obo no nia an schiala beeinflusst, wos tiamo itz mit denan?
*setz in wosse wilsch _________________ patz0 bloggt
|
|
 |
stm

|
Verfasst am: 29.01.2009, 23:30 Titel: |
|
|
patz0 hat folgendes geschrieben: | also 1. : i nimm mir is recht vor zi schreibm wos i will, und i mog hot net wenn artikl zirechtgstutzt wern. Denn genau des ischs problem fa insra gesellschoft, la is letze ban "Feind" segn und auzagn, is guite, bzw. des wos di aussoge awin eindämmt de wert brav unton teppich gikehrt, so tians medien (v.o. springer) und ziemlich viel partein
2. : wenn du deina beiträge durchliesch noa fingsch hin und wiedo aussogn de dohindeitn:
Zitat: | Wer sa Ausogen mocht hot fa mirausgsegn nix in Europa nichts zi suichn |
3. Meina Meinung noch kannsch a test ba jeda x-beliebiga lehra mochn, wennse a extrema meinung homm noa terfnse se se fa mir aus (siehe deina und komischaweise a meina signatur) wennse de obo "predign" bzw. zi tot schreitn, noa sig i drin a Problem und dogegn isch vorzigian.
Gegnfroge: fa 100 befroga Gschichtelehra gebm x in ando anonym umfroge un *extrem zi sein. Homm obo no nia an schiala beeinflusst, wos tiamo itz mit denan?
*setz in wosse wilsch |
Okey nou wern noch deina meinung wo a nazis gschichte untorichtn ken..
Dai Dai do gets um Bildung net uma Privatmeinung (se isch jedn seins) und de krign fan stoot gizohlt und nou wert man wo volong kenn dasze zi do Vofossung und zi die Menschenrechte stien und gegn in Tot fa Konventierta san...
Und fi die Integration isch des sicho anet is beschte. Se wersche wo a insegn...(Parallegesellschaften) _________________ Ich mag verdammen, was du sagst, aber ich werde mein Leben dafür einsetzen, dass du es sagen darfst. (Voltaire)
|
|
 |
patz0

|
Verfasst am: 29.01.2009, 23:59 Titel: |
|
|
Isch fir Integration a net guat, und i finds a guat dass (itz) strengara kontrolln gimocht wern.
obo wos willsch tian, psychotests fa jedn pädagogn mochn lossn bevora unheb zi untorrichtn? Isch fa mir aus gsegn ziemlich tumm. Solonga de meinung ba do orbat fir sich beholtit und niamand beeinflusst isch sell seina soche, wenna olloding domit unheb noa ischs aus.
http://www.spiegel.de/schulspiegel/0,1518,578560,00.html
Wo i ollodings is greassare problem sig isch dass selcha gschichtn so extrem augipuscht wern. Beispiel grot in Italien: vogewoltign 5 Italiena a Frau werts kurz in di medien ginonnt und noa unton tisch gikehrt, sans obo 5 Rumänen ischs top-thema in do regierung und Soldotn patrouliern in di Städte um gegn Feind fa do Gesellschoft vorzigian um fa ondra probleme ozilenkn. Mensch isch hot aso und denkt liaba Induktiv stott amo sein Hirn unzistreng und genau de Eignschoft nutzn Partein aus.
Klor stelln giwissa Sochn Probleme dor und san Schlimm. Dassman wos fir di "Sichoheit" tut finde a guat, obo man konns a ibotreibm.
Weil do gibs la 1 Opfo, rechtschoffnda Ausländischa Bürger de ihr Lebm no nia kriminell wordn san wern domit Zielscheibe fa do Gesellschoft
Zitat: | Während des Verhörs in einer Polizeikaserne versammelten sich Dutzende von Menschen vor dem Gebäude, beschimpften die Bande und verlangten abschreckende Strafen. Frattini drängte, dass die Rumänen im Alter zwischen 20 und 23 Jahren nach ihrer Verurteilung nach Rumänien abgeschoben werden. Bereits am Samstagabend war es zu rassistischen Vergeltungsaktionen gekommen: Eine Gruppe von Jugendlichen griff fünf Albaner und vier Rumänen in Guidonia an. |
http://www.stol.it/nachrichten/artikel.asp?ArtID=132330&p=4&KatID=f&SID=0D7F
also mit a pissl gsinda dogegn vorgian stott glei af di Extreme Ongst, Misstraun und Hoss schürn war meindo Meinung noch mehra gitun _________________ patz0 bloggt
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |