Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


"Falsche" Brillen
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
 
Autor Nachricht
vaida




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 16.09.2009, 20:00    Titel:

i fin iz di Kanje West brilln et soooooo schlim... waile fa mir aus gsegn uanfoch gail ausschaugn. obo an jedn sain mainung. wos mir et gfoll san dei "ungitöntn sunnenbrill" wi i se gern huas... se schaug awin gay aus und an nutzn homse fa mir aus gsegn a kuan...
_________________
Geld kann Leben nicht kaufen - Last Words 11. Mai 1981 Bob Marley


puuddy




Beiträge: 211

BeitragVerfasst am: 16.09.2009, 20:04    Titel:

Endlich wido amo a richtigo thread, itz isch is forum a holbis ebay wördn kimp mie fie.. xD
jojo, mir kimp wö a fir das de folschn brill eigntlich nicht nutzn, selln sich di gitschn (und öft a di typn xD ) sich ördntlich brill kafn..
_________________


vaida




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 16.09.2009, 20:14    Titel:

puuddy hat folgendes geschrieben:
itz isch is forum a holbis ebay wördn


^^ isch wo guit wenn di wirtschoft ins roll kimp Smilie
_________________
Geld kann Leben nicht kaufen - Last Words 11. Mai 1981 Bob Marley


freerider17




Beiträge: 1

BeitragVerfasst am: 16.09.2009, 20:24    Titel:

domit moan olle wi cool se sein obwohlse meino meinung noch jo vl kakke ausschaugn aso a plastik teil woman et durchsieg,des wernse woll tien weilse di natur und die berge net schätzn well und la is gewisse segn well,am meistn getmo afn pen*s dass olla moan wi coolse sein wennse aso a groaßa brille wos an do sehbrille gleich isch ausetzn um ebmfolls cool zi sein...*gstörta leit,sry isch aso* Geschockt i denk man sollat brilln sinnvoll trogn und et mit sea plastik brill di heilign sunnenbrill voschandl... Geschockt

berga95




Beiträge: 129

BeitragVerfasst am: 16.09.2009, 20:35    Titel: Re: "Falsche" Brillen

chain hat folgendes geschrieben:
newworlddisorder hat folgendes geschrieben:
I als sehbehindoto fühle do voorscht... Wos kimp als negschtis, Rollstuilfohrn polls in mode kimp?


soooo schlimm ischs noa a wido net wenman zi wienig sig, odo???? Mit den Augen rollen


woll des isch schrecklich, scheiß linsn. jojo u dei term wo mit dei brill manondorenn... obo i tui di linsn inin weil mir se zi bleid isch mit a brille di runde zi lafn... obo jedn seins Lachen
_________________
www.myspace.com/ashesofmymemory


kallo




Beiträge: 344

BeitragVerfasst am: 16.09.2009, 20:39    Titel:

jo do mussi itz wol ah glott mein senf dozui gebn.
ET HEBN tui i de brilln (des honi olm schun amol giwellt sogn Lachen )
leichtitmo ah et gonz in wieso man sowos ausetzt, obo najo i bin vielleicht net im trend. ;D
jednfolls war i froa wenni mei gloss et ausetzn missat ..
_________________
“No matter how bummed out you are on life
and how disconnected you feel from everything,
music pulls you right back up and keeps you positive."

(H2O)


puuddy




Beiträge: 211

BeitragVerfasst am: 16.09.2009, 20:45    Titel: Re: "Falsche" Brillen

berga95 hat folgendes geschrieben:
chain hat folgendes geschrieben:
newworlddisorder hat folgendes geschrieben:
I als sehbehindoto fühle do voorscht... Wos kimp als negschtis, Rollstuilfohrn polls in mode kimp?


soooo schlimm ischs noa a wido net wenman zi wienig sig, odo???? Mit den Augen rollen


woll des isch schrecklich, scheiß linsn. jojo u dei term wo mit dei brill manondorenn... obo i tui di linsn inin weil mir se zi bleid isch mit a brille di runde zi lafn... obo jedn seins Lachen

hehe willkommen im club berga xD
_________________


mark




Beiträge: 403

BeitragVerfasst am: 16.09.2009, 21:18    Titel:

vaida hat folgendes geschrieben:
puuddy hat folgendes geschrieben:
itz isch is forum a holbis ebay wördn


^^ isch wo guit wenn di wirtschoft ins roll kimp Smilie



oke olls klor Mit den Augen rollen
_________________


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 16.09.2009, 22:41    Titel:

wido mol beweis dass menschn jedn modetrend nochlaafn gleich wia dämlich er isch

naja muss jedo selbo wissn, finds la schode dass der net die bessare vomorktung hot


_________________
patz0 bloggt


fabolus




Beiträge: 251

BeitragVerfasst am: 17.09.2009, 12:06    Titel:

es gib obo a brillnträger mit sella fetta brilln, de wosn ausschaugn wie fakebrilln,i z.B. i denkmo aso, jeder soll des tian woser will, solls akzeptiern dasz leit gib de wosn fakebrilln unbedingt tragen wolln, wieso auch immer....und klemi, der vergleich mit die rollstualfohrer isch echt net zi kommentieren...einfch wahnsinn;-)
_________________
*loosydesign.com


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
Seite 2 von 5

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge WFS - "play laut!" Radioshow airbagpromo Film, Musik & Leseecke 1 04.02.2011, 19:07 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Videopremiere "Das Land der Voll... duddi Film, Musik & Leseecke 11 20.10.2009, 21:26 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Neue Unantastbar CD/LP "Rebellio... schkal Film, Musik & Leseecke 1 29.09.2009, 14:38 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. "Superenalotto"-Gewinnerin :) nightfairy Allgemeines 15 07.08.2009, 15:11 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge AION! tower of eternity ! "Gilde... tschedowhite Gaming 5 07.07.2009, 15:13 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds