Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Autocorsi und Politik
Gehe zu Seite Zurück  1, 2
 
Autor Nachricht
vermaechtnis




Beiträge: 51

BeitragVerfasst am: 15.06.2010, 01:42    Titel: ja wie nun

Im ersten Satz schreibst du, dass man mit einem Idioten nicht diskutieren soll. Dann möchtest du doch mit mir "sachlich" diskutieren, obwohl du mich im Satz vorher bereits in eine Schublade gesteckt hast. Das soll sachlich sein?
Viel Spaß beim Autocorso mit deinen "Bozner Freunden" im Video, denn vielleicht kommst du aus deinem Tal auch mal zu uns in die Stadt. Hast ja einen Fiat, oder etwa eine Ape?...
_________________
- www.vermaechtnis.at -
Wer in der eigenen Identität gefestig ist, dem sollen Mißgunst und Hass gegenüber anderen Völkern fremd sein.


pinna




Beiträge: 227

BeitragVerfasst am: 15.06.2010, 02:06    Titel:

Definiere "Unsere Stadt" - Städte gibt es in Südtirol viele =)

Wenn du Bozen meinst, da war ich heute schon; mit meinem Fiat.
Mit dem Ape ist mir die Strecke aber zu weit. Wäre aber eine geile Idee für einen Tagesausflug =)

Für den Autocorso war es leider noch zu früh, außerdem haben sie heute auch viel zu schlecht gespielt dafür =)

Dafür dass dir die Diskussion zu unsachlich ist, willst du aber trotzdem immer das letzte Wort behalten =)

EDIT: Niemand mehr da?
_________________


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 16.06.2010, 22:33    Titel:

rofl XD itz honn i mi mol augirafft des Thema durchzilesn und @Vermächtnis du rettisch mir in Tog

mol dovun ogsegn dass mol jedo Autocorso a faschistischn Auflauf isch, jedo Tifoso sowiso onhänga fan Duce isch, kimmpmo longsom fir dass du eigntlich in jedn Italiena dein Todfeind sigsch egal welcha Einstellung er votritt, also wenn du mi frogsch i find des relativ kleingeistig und tut mir leid net a klans pissl bessa wia de fascho trottl

Des wos tu und deina Kameradn tusch war ca. is gleiche wennman noch an Deutschlond Sieg poor Natzn ban zuikiebl und SS Liado sing filmt und behauptit dass Deutscha WM/EM feiorn Nationalistischa Treffn san -.- denk mol bis 2 bitteschön

ba selcha leit wia di konnman nimma fa Patriotisch redn sondon des get schon eindeutig in Nationalistischn Bereich übo

Offtopic: i frog mi wirklich longsom welcha menschn sich hinto Vermächtnis (Band/Buich/wos a ollm) vobirg, honn mol nia z.B. wedo a Bandfoto fa die voontwortlichn gsegn no mol an anzign nume gilesn. Es vosteckt enk amfoch hinto enko Pseudonym wos nix ondos als Primitiva Propaganda mocht.
Fir Leit de net so (vozeih) primitivsan isch des wos es tit amfoch la lächolich obo wennimo die Situation in Südtirol unschaug und wia viel do sella Trottl manondolaafn kannts a fost gfährlich wern -.-
_________________
patz0 bloggt


siroliver




Beiträge: 823

BeitragVerfasst am: 17.06.2010, 13:11    Titel:

de diskussion isch meines erochtns awian kindisch.

Es isch traurig dass solche Feste wie a WM von rechtsradikaln Gruppierungen derort missbraucht werdn. Eigentlich sollat do Sinn va a WM sein dassman sich awian mit ondre Ländo beschäftigt und so. Wenn iatz a Spiel wie Algerien-Slowenien volle mies isch, sollatman eigentlich et de Monnschoftn auslochn odo a Monnschoft hossn.

Wenn i sog i hoff dass die Franzosn ausscheidn isch sell zwor die Wohrheit, obo wennse guit spieln muss i sell onerkennen und wenn i im Holbfinale Italien-Deutschland zu oando Monnschoft hilf, die sell ollodings voliert, nochand worn die ondon holt bessa.

Dass in Italien mit rechtn Gedonkngut ondoscht umgegongen werrt als in ondre Ländo isch traurig und do muss i in Vermächtnis ollodings Recht gebn:

Egal ob lei a Ausnohme und eha seltn, obo wennman mit Mussolinifahnen durch af die Plätze von do greaßtn Stodt Südtirols aso feion konn isch sell net normal. Um af des Beispiel van patz0 mit die Nazis und die SS-Liado zu kemmen, sell moan i warn nochand eha Aufnohmen von an obgelegenen eha klianan Fest, i konnmo et vorstelln dassnse in a deitscho Stodt is Wessel-Lied singend mit Hitlerplakate durch die Stroßn ziachn kennatn.

Do Zusommenhong mit die Autocorsi isch sicho do, obo sell isch schun zu differenziern, an Sieg konn jedo feiern wie er will, solong do Respekt fürn Unterlegenen do isch, et wie in Österreich, wo se an deutschn wenn Deitschlond gegn Australien gewinnt a Bier übon Kopf laarn...
_________________
"Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 17.06.2010, 16:49    Titel:

siroliver hat folgendes geschrieben:

Dass in Italien mit rechtn Gedonkngut ondoscht umgegongen werrt als in ondre Ländo isch traurig und do muss i in Vermächtnis ollodings Recht gebn:

Egal ob lei a Ausnohme und eha seltn, obo wennman mit Mussolinifahnen durch af die Plätze von do greaßtn Stodt Südtirols aso feion konn isch sell net normal. Um af des Beispiel van patz0 mit die Nazis und die SS-Liado zu kemmen, sell moan i warn nochand eha Aufnohmen von an obgelegenen eha klianan Fest, i konnmo et vorstelln dassnse in a deitscho Stodt is Wessel-Lied singend mit Hitlerplakate durch die Stroßn ziachn kennatn.


Logisch honne do pissl ibotriebm Mit den Augen rollen honn jo a la extrem beispiel mit extrem beispiel voglichn

dassz vor ollm in BZ ginui Faschos gib wer i a net bestreitn bzw. schianredn und dass a dogegn wos zi tian kehrt wer i sicho a net bestreitn! Obo wia mir die aussogn afn Herrn Vermächtnis firkemm denkt er dassz so in gonz Italien zuigett und jedo Italiena so isch (vor ollm weil er schon mit den beispiel ungfong hot wo er schon is erstimo is wort "autocorsi" gilesn hot),

so typo:
"autocorsi = böse böse fascho treffn schaug noch boazn", glab wianiga dassz so a in städte wia Genua zuigett Mit den Augen rollen
_________________
patz0 bloggt


duddi




Beiträge: 790

BeitragVerfasst am: 17.06.2010, 19:52    Titel: Re: Habt ihr etwa auch das Stockholmsyndrom?

vermaechtnis hat folgendes geschrieben:
Uiuiui, da habe ich wohl einen wunden Punkt bei unseren Möchtegernitalienern gefunden. Smilie Kennt ihr das Stockholmsyndrom? Ich glaube, das trifft auf euch zu...


Daraus schließ i:
Wer mti Italien/ Italienern sympathisiert, sympathisiert mit dem "Feind"

Siechsch du Italien als "Feind" somit? Wies ausschaug schon. Und wenn du se tusch, nua bisch zi doborm... Musch schon an tiefn Hoss in dir trogn mein kleiner Freund... Winken

Nur für dich: Um ein bisschen gute Laune zu kriegen

Muss in patzo wido mol in jedn Punkt Recht gebn. Gott sei donk!!
_________________
Ein Kansas City Shuffle ist, wenn alle Welt nach rechts kuckt, während du links rum gehst


pinna




Beiträge: 227

BeitragVerfasst am: 24.06.2010, 18:13    Titel:

Nix isch ma mit Autocorsi xDD

Vielleicht werts jo 2014 wos Sehr glücklich
_________________


muschl




Beiträge: 1080

BeitragVerfasst am: 25.06.2010, 19:34    Titel:

zin glick...
_________________
Wer sagt: Hier herrscht Freiheit, der lügt, denn Freiheit herrscht nicht - Selbstbestimmung für Südtirol!


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2
Seite 2 von 2

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Was ist eigentlich Politik? kalle Politik 19 23.03.2008, 23:40 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Wahl und Politik in Russland david1992 News 9 10.12.2007, 21:28 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Die Politik sabbi7 Fun 8 04.08.2004, 14:20 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds