Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Böhse Onkelz
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Weiter
 
Autor Nachricht
enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 03.05.2005, 20:05    Titel:

@hons
i bin ka nazi, willschs net kapiern, i will la amol af di problematik mit auslända draufhinweisn de in deitschlond zurzeit herrscht. Verrückt
und disel konnsch und wersch du net ostreitn kenn weil disel STIMP!

i wor is letstemol deitschlond vor ibo an johr drausn a woche... es san wirklich viele fleißige dobei... obo tutmo load monche kearn reglrecht wido indi türkei usw. ausngschickt.... man konn des nia af olle beziechn.

obo itz zur band selbo wido zrug: i woas net itz genau jedes lied auswendig und woas wer do olles mitspielt und ihre genaue vogongenheit usw.
i honmo is lied "bullenschweine" oagelodn, nojo... recht so "perfekte" 'Texte san des wol meino meinung net, obo jedn seins.
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 03.05.2005, 21:18    Titel:

salomonrider hat folgendes geschrieben:

obo itz zur band selbo wido zrug: i woas net itz genau jedes lied auswendig und woas wer do olles mitspielt und ihre genaue vogongenheit usw.
i honmo is lied "bullenschweine" oagelodn, nojo... recht so "perfekte" 'Texte san des wol meino meinung net, obo jedn seins.


lol do hosche genau is richtige oagilodn, schaugdo amo in beitrog fa kataklysm666 un, sem in 2tn obsotz
_________________
patz0 bloggt


archetype




Beiträge: 323

BeitragVerfasst am: 03.05.2005, 21:25    Titel:

Zitat:
Stefan hat folgendes geschrieben:
hm... des hosch voreilig gschriebn, hoffi amol! skinhead isch et glei rechts, sondon (zin glick) entwedo unpolitisch odo links.


naja, i hon mo schu gidenkt, dass gleiamo söüwos kimmp... i woass schu, dass Skinhead und Nazi wos ondos isch, koa Sorge.
Obo wie gsogg, es gib brutal viel Leit, wos des gleich setzn, oafoch mit Rassismus und Gewolt in Vobindung breng und ebm a di Onkelz zi oafoch irgend a (haupsoche negativa) Gruppierung dozüizeil.
Naja, will eigntlich la sougn, dass sich jedo mit a Band ausanondosetzn söllat, bevor ea ibo sie herziecht ödo oafoch la stereotypischa Kommentare ochalott, wosa vielleicht fa jemand amo ghert hot..
--> se müss i a zin Salomonrider sougn, von wegn
Zitat:
i hon amo a reportage in fernseha ibo de gsegn, hem ischmos vogongen...(wor vor 3johr ca.)

I moan.. moch do holt selbo a Bild!? Ödo taugn do eppa a di Desperate Housewifes, la weilse in Pro7 olbm sougn, dassz suppo isch? Geschockt

Zitat:
honmo is lied "bullenschweine" oagelodn, nojo... recht so "perfekte" 'Texte san des wol meino meinung net, obo jedn seins.

Äh, dou hosche mi villeicht net richtig vostonn... Des wor a oltis Lied. Aus do Nazi-Zeit fa di Onkelz.
Also, das heisst: nicht gut.
Wenn, na loudische "Erinnerungen", "Buch der Erinnerungen", "Deutschland im Herbst" (anti-Nazi-Lied) ödo "Auf gute Freunde" (fa mio aus DAS Party Lied) ocha...?
Obo des Gstreite brings net, weil wenn jemand di musig net gfollt, na konn man nicht sougn.. Geschmäcker san jo glücklichoweise voschiedn.
_________________
www.archetype.it


eero




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 03.05.2005, 23:11    Titel:

Onkelz: a poor Texte sein echt net schlecht (und net de aus ihro Nazi-Zeit), und a die Musik gfollt mir monchmol, zu gewissa Zeitn net letz. Lai ischs olm no so, dass de Musik mehr fa bestimmta "Gruppen" gilost wert. Und i will itz niemanden, der gearn Onkelz los irgend wohinstell: Hon lei oanf feststellung gimocht: In unfong hom in an Lokal in Wien olla gfetn, es worn olla af do Tonzfläche, obo kaum sein Onkelz gong, sein lei mehr Stolla af do Bühne giwessn. Es wisst (leido) olla wos bzw. i wen i mit "Stolla" moan. Obo es wor echt komisch, het mir sowos nia gidenkt, am unfong worn olla af do tonzfläche, obo af oamo worn lei mehr de Typn, de man (schun widdo leido) oanfoch lei als Stolla bezeichnen konn.
Traurig aber wahr....
_________________
Es ist die Frage, die uns quält....


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 04.05.2005, 00:50    Titel:

@eero

du reden von steinzeit?
_________________


no!blog


eero




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 04.05.2005, 01:05    Titel:

@stefan

Ich reden von Steinzeit!
_________________
Es ist die Frage, die uns quält....


hagbard




Beiträge: 794

BeitragVerfasst am: 04.05.2005, 09:03    Titel:

meino meinung noch isch do salomonrider ah a nazi, obbo jojo... @patzo i urteil net nochn ruf sondorn noch ihnan, i konns persönlich net mit mein gewissn vereinboren dassi musik horch de nazis gimocht hom, do binni strickt dogegn

enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 04.05.2005, 12:32    Titel:

do lossis wol lieba wennman glei wennman an comment ogib als nazi beschimpft wert wennman la wos ibo is problem fa auslända und sog die musik gfolltnmo net... obo jojo... Mit den Augen rollen
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


hagbard




Beiträge: 794

BeitragVerfasst am: 04.05.2005, 12:44    Titel:

es kimp net drau uhn ob mans sog sondon wie mans sog! Ausrufezeichen

patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 04.05.2005, 19:29    Titel:

hagbard hat folgendes geschrieben:
i urteil net nochn ruf sondorn noch ihnan, i konns persönlich net mit mein gewissn vereinboren dassi musik horch de nazis gimocht hom, do binni strickt dogegn


Jo obo do ischs ondoscht, Onkelz worn la fir a kurza zeit nazis und sell vor 20 johr und zuidem worns nia wirklich richtiga. Itz hommse sich um 100% voendot und sein zuidem volle gegn Nazis, losto amfoch amo Ohne mich un:
Zitat:
Und hier ein paar Worte
An die -rechte- Adresse
Leckt uns am Arsch
Sonst gibt's auf die Fresse

Ich hasse euch
Und eure blinden Parolen
Fickt euch ins Knie
Euch soll der Teufel holen

Ihr seid dumm geboren
Genau wie ich
Doch was ich lernte
Lernt ihr nicht

Ihr seid blind vor Hass
Dumm wie Brot
Ihr habt verschissen
Eure Führer sind tot
Ohne mich
Mich kriegt ihr nicht
Ich bin frei wie der Wind
Kapiert ihr das nicht
...


Hass-tler odo Deutschland im Herbst
_________________
patz0 bloggt


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Film, Musik & Leseecke Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Weiter
Seite 2 von 7

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge [S] Drummer für Onkelz Coverband fredman Film, Musik & Leseecke 1 27.05.2009, 11:48 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Onkelz vs. Linkin Park enigmazoppi Film, Musik & Leseecke 34 08.11.2008, 15:38 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. Böhse Onkelz-Eure Meinung tix Film, Musik & Leseecke 6 12.09.2008, 20:44 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Onkelz oder Frei.Wild? playagirl Film, Musik & Leseecke 30 20.08.2007, 16:38 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Böhse Onkelz - rechtsradikal? nikita90 Film, Musik & Leseecke 88 19.10.2006, 11:19 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds