Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Böhse Onkelz
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Weiter
 
Autor Nachricht
hagbard




Beiträge: 794

BeitragVerfasst am: 11.05.2005, 14:19    Titel:

und de wosn heint no stolz drau sein isch sowieso et zi helfn, und AUS!!!

und für mi seins oanfoch orma heita


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 11.05.2005, 14:28    Titel:

??? Honn i odo jemand ondos amo gschriebm dass sie heint no stolz drau sein. Odo isch do itz schon mindigstns 6x gstonn dass sies gicheckt homm dassz a scheiss wor und dassnse itz komplett dogegn sein?
_________________
patz0 bloggt


returntocaramba




Beiträge: 2

BeitragVerfasst am: 12.05.2005, 10:43    Titel:

...i find die onkelz gonz ok! Mit den Augen rollen
_________________
ARBEIT MACHT FLEISCH!!!!


santaclaus




Beiträge: 359

BeitragVerfasst am: 12.05.2005, 19:39    Titel: viva los tioz

ach der hagbard...irgndwie soga bzw schreiba olm la is gleiche...a wenn patz0 gscheide argumente bring bring der la is eine aussa...!
jojo seane leit solls jo a gebm....


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 12.05.2005, 21:06    Titel:

i steh do gonz hinton hagbard Winken!
cazzo gonz nomral werd se wo net sein, wenn jemand sing: deutschland den deutschen!, judenrepublik, usw... megnse fa mir aus iz no soffl oft bandiera rossa sing, sympatisch wernse mir nimma aso schnell...


santaclaus mir wissn, dass du di onkls liebsch und dass dir de musik taug, obo iz in olla auzwing muschse a net grot... mir kimp foscht aso fier als welasche net akzeptiern wenns jemand gib, derse net mog. i mogse a net, egal obse iz nimma nazis sein odo schun no... isch mir scheißegal wosze sein i mogse uanfoch net... net mein gschmock. und du musch holt akzeptiern, dassz a leit gib, de net in gleichn gschmock hom wie du.
jedn der gschriebm hot, dassa di onkls net mog hosch glei zi iboredn vosuicht si decht zi megn...


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 12.05.2005, 21:26    Titel:

Wos zi meindo voteidigung:
Will niamand onkelz auzwing, honn la in Hagbard probiert zi übozeugn dass des longe kana nazis ma sein und heint sogor volle dogegn. Obsn noa taug odo net krotztme an scheissdreck Winken
Di Argumente fan hons san Ok, sie worn amo nazis und itz seinse fir ihn untn durch
Obo grot is Argument fan hagbard der glei schon mitn vorurteil kemm isch dassnse olm no (zumindest awin) nazis sein und se obwohla itz schon wohrscheinlich zigmo is gegnteil kehrt hot olm no glab, isch wos ondos
_________________
patz0 bloggt


santaclaus




Beiträge: 359

BeitragVerfasst am: 13.05.2005, 19:44    Titel: viva los tioz

@ Hons! du i will sicholich kam die onkelz auzwing, hon des thema im forum eröffnet dass jedo seine meinung gegenübo die onkelz schreib obo wenn seane billign vorurteile (wie de fan hagbard) kem und die onkelz in dreck ziachn bine anet dofiar und sogim meine meinung dozui! i denk sel tasch du wohrscheinlich a, wenn jemand unwohrn scheiß ibo ana fa daine bands schreib? weil des san hot la vorurteile, und de vorurteile wern noar a meist af die fans bzw höra fa der musik ibotrog und se find i hot net gonz richtig....
logisch, jedo hot an ondorn musikgschmock, und wenn du mit an guitn argument sogsch die onkelz fan fir die scheiße noar akzeptieris wol...willsedo 100 pro net audreng (sel hone et bsundos nötig Winken
i akzeptier fremde musikgschmäcke und erwortmo hot noar a dass meindo akzeptiert wert...


ali




Beiträge: 70

BeitragVerfasst am: 11.08.2005, 12:06    Titel:

meina meinung zi die onkelz:
i find ihra musik suppo, die texte san perfekt und es gib zi jedn onloss a liad wos perfekt passt...
und zi ihrdo vogongenheit: klor ischs scheiße, obo is wichtige isch woll die fehla zi dokenn und dozui zui stian dassman epas folsch gimocht hot....


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 11.08.2005, 17:25    Titel:

i hon keart, dass des bereun olls la show wor um widdo zi vokafn... pan obschiedskonzert vor a poor wochn hettnse nämlich ohnscheinend widdo di gonzn zachn liedo gspielt... wenn se stimp nua seins uaschlächo wosn sich la wegn geld net getraut hom zi sogn wosnse wellan scheiß denkn.

patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 11.08.2005, 17:50    Titel:

hons hat folgendes geschrieben:
i hon keart, dass des bereun olls la show wor um widdo zi vokafn... pan obschiedskonzert vor a poor wochn hettnse nämlich ohnscheinend widdo di gonzn zachn liedo gspielt... wenn se stimp nua seins uaschlächo wosn sich la wegn geld net getraut hom zi sogn wosnse wellan scheiß denkn.


Sem hosch a komplettn scheiss kehrt..

Setlist Freitag:
01. 28
02. 10 Jahre
03. Ich Bin In Dir
04. Kneipenterroristen
05. Signum Des Verrats
06. Dick & Durstig
07. Buch Der Erinnerung
08. Langer Weg
09. Bomberpilot
10. Nekrophil
11. Heute Trinken Wir Richtig
12. Falsche Propheten
13. So Sind Wir
14. Religion
15. Nie Wieder
16. Nenn Mich Wie Du Willst
17. Gehasst, Verdammt, Vergöttert
18. Nichts Ist Für Die Ewigkeit
19. Ich Lieb Mich
20. Nur Die Besten Sterben Jung
21. Keine Ist Wie Du
22. Wieder Mal Nen Tag Verschenkt
23. Heilige Lieder
24. Wir Ham Noch Lange Nicht Genug
25. Stunde Des Siegers
26. Mexiko
27. Der Nette Mann
28. Erinnerungen

zwor a poor eltara dobei obo kana rechtn

Setlist Samstag:
1. Hier sind die Onkelz
2. Dunkler Ort
3. Terpentin
4. Lieber stehend sterben
5. Fahrt zur Hölle
6. Onkelz vs. Jesus
7. Entfache dieses Feuer
8. Die Firma
9. Nichts ist so hart wie das Leben
10. Danket dem Herrn
11. Kirche
12. Immer auf der Suche
13. Das Messer und die Wunde
14. Für Immer
15. Leere Worte
16. Koma
17. Superstar
18. Schutzgeist der Scheisse
19. Narben
20. Der Platz neben mir
21. Onkelz 2000
22. Keine Amnestie für MTV
23. Feuer
24. Finde die Wahrheit
25. Auf gute Freunde
26. Ihr hättet es wissen müssen
27. Adios
28. Baja

und wido is gleiche di zaachstn san fa mir aus Religion, Bomberpilot und Nekrophil.. san fellig di eltigstn obo san net Rechts girichtn (Ich bin Bomberpilot, ich bin ein Idiot) Winken

und di Onkelz homm sich nia ums geld gschissn, sem hettnse a itz net aukehrt und warn mehra af Kommerz gong (MTV...)
_________________
patz0 bloggt


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Film, Musik & Leseecke Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Weiter
Seite 5 von 7

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge [S] Drummer für Onkelz Coverband fredman Film, Musik & Leseecke 1 27.05.2009, 11:48 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Onkelz vs. Linkin Park enigmazoppi Film, Musik & Leseecke 34 08.11.2008, 15:38 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. Böhse Onkelz-Eure Meinung tix Film, Musik & Leseecke 6 12.09.2008, 20:44 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Onkelz oder Frei.Wild? playagirl Film, Musik & Leseecke 30 20.08.2007, 16:38 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Böhse Onkelz - rechtsradikal? nikita90 Film, Musik & Leseecke 88 19.10.2006, 11:19 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds