|
|
Autor |
Nachricht |
santaclaus

|
Verfasst am: 31.01.2006, 20:24 Titel: |
|
|
erst amol fa nazis holti a total nicht...dummes volk wessn intelligenz i stork bezweifl
ba ins isch holt ba viele glei jedo skin a nazi, bin a ka skin und identifiziermi anet mit de leit, obo leido wissn die wianigstn leit wos a richtigo "O!-skin" eigntlich isch und dass se ziemlich wianig mit nazi zi tian hot!
und a wennman iaz et neta "guit" ibo olla auslända denkt ischman glei rechts...fa mir aus isch a leicht kritischa einstellung gegnübo auslända a positiv! obo des isch sowieso a thema wos ziemlich gspoltite meinungen gib, a richtig so, sischt gebats jo nichtma zi diskutiern  _________________ „Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“
|
|
|
 |
bleedingthrough

|
Verfasst am: 01.02.2006, 15:22 Titel: |
|
|
Also dass AN koane faschistische Partei isch wog i zu bezweifeln..A Partei deren Parteichef sog, Mussolini wor der größte Staatsmann des Johrhunderts, konn sich net so sonderlich klor vom Faschismus distanziert hobm.
Ober jo, zrug zum Thema...mit Nazis kannt i net befreindet sein und mecht mit ihnen a gor nix zu tian hobm, s gleiche gilt für Faschisten.
Leit de Mitte-rechts sein konn i akzeptieren, a wenns absolut net meiner persönlichen Einstellung entspricht...so long se nit versuachn, meine Meinung zu ändern, muaß i se akzeptiern.
S Aussehen von leit soll man logisch net überbewerten, ober sicher, wenn man bestimmte Kleidung sig weckt des holt a bestimmte Assoziationen. _________________ Wer die Dummköpfe gegen sich hat, verdient Vertrauen.
Jean-Paul Sartre
|
|
 |
uranus
|
Verfasst am: 01.02.2006, 16:00 Titel: Nazis und Kommunischtn? |
|
|
I hon mo de gonzn Beiträge amo durchgilesn und muss sogn, einige hobn no gor net wirklich voston wos Rechts und Links ibohaup bedeitit. Jemand der, nemmo amo un 16 Johr olt isch, weart is faschistische odo nationalsozialistische Gedonkngut in seltnschtn Foll nochvollziehn kenn. Gonz uanfoch deswegn, weil er sich mit den Tual vo do Geschichte no net wirklich ausanondogsetzt hot. Und do kimmp di Schuile ins Spiel: Itz megn a tual sogn: "Schuile, asoa Schmorrn"; ok, jedn sein Meinung, obo solong man net unerkennt, dass giwissa Sochn durch di Schuile vomittlt wearn de in Horizont erweiton kenn, solong weart man sich mit irgndwelcha Meinungen ohgebn, de oft vo ondra kemm und net vo uan selbo.
Des wor itz awin ausschweifend. Also, zrug zin Thema. I denk net, dass extrem Rechta odo extrem Linka schlechta Leit sein. Obo i denk dass sie durch ihra Einstellung zB. Ondosgläubiga odo Auslända gegnübo, lei ihrn uagnin Schmerz kaschiern. Woher do se kimmp? Se konn viel Gründe hobn; a tual wearn vo di Elton gschlog, a tual hobn kuana ma...
Man muss sich hot ollm frogn woher der Hoss kimmp, weil lei do Hoss treib de Leit dozui un soa ohgidranta Sichtweise zi hobn.[/quote]
|
|
 |
hons

|
Verfasst am: 01.02.2006, 19:22 Titel: |
|
|
mir kimp fier do wert olls awin in uan topf geworfn. linksextrem und rechtsextrem. awin leichtsinnig...
für mi sein sem weltn dozwischn, gonz klor. jojo iz werts widdo huasn extremismus isch olm letz und letza und wos wuas i, i hon holt lieba zwua linksextrema als an rechtsextremen in mein freundeskreis (glab dass se a GOR NIE gang mit an rechtsextremen befreundet zi sein, für sel isch für mi do dialog ibo politik und so gschicht uanfoch zi olltäglich und sem kematmo jedn tog zi streitn, weil i so a meinung net toleriern kannt, a wennimi no soffl zomreißat).
jemand wos de zwua sochn zomwirft hot für mi kuan filosofie und geschichtsbildung genossn. nua kem so sochn ausa wie pan pius leitna wos sog, dass mensch pa ins zwor net mit an hitlakreiz umanondolafn terf mit an ruatn stearn obo schun und sel isch unfair (tat ihm amol gearn inson filosofieleara ins büro ummin schickn für a poor filosofiestindlan).
|
|
 |
maura
|
Verfasst am: 01.02.2006, 20:09 Titel: |
|
|
Also i find dass volle viel leit vorurteile gegen Skins hobm! Es sein jo net olla gleich und es isch meistens do Foll dass sie zwor rechts denken obo z. Bsp. die Vobrechn fan Hitla gegen die Juden nia guit bewertn! Die meisten sein do dobei weils fir sie anfoch a Kult isch, gleich wie Punk-Sein a Kult isch!
I vosuich holt ihra meinung zi toleriern wenn sie a meina toleriern! Auso natürlich sie wearn agressiv wos einige fa ihnen a sein, obo genau die sem hobm nix voston, weil sie welln jo toleriet wearn, noa kennse net af olla losgian!
Man muss holt a dozui sogn dass viel Linka Ondorschtdenkenda provoziern! Und genau sie sogn olbm wie tolerant sie sein! Natürlich ischs a umgekehrt, se passiert a oft genui! Links-denken isch holt in leschto Zeit awian a Modeerscheinung wortn, wobei die meisten gor nix fa den vostian und anfoch la in die Kollegn ols nochredn!
|
|
 |
tone
|
Verfasst am: 01.02.2006, 20:26 Titel: |
|
|
hons hat folgendes geschrieben: |
jemand wos de zwua sochn zomwirft hot für mi kuan filosofie und geschichtsbildung genossn. nua kem so sochn ausa wie pan pius leitna wos sog, dass mensch pa ins zwor net mit an hitlakreiz umanondolafn terf mit an ruatn stearn obo schun und sel isch unfair (tat ihm amol gearn inson filosofieleara ins büro ummin schickn für a poor filosofiestindlan). |
Achjo, do Pius.. woa recht hot, hota recht!! Rechts-links extrem, beadis asozialis Pack, gscheide es gebat nicht fa beadn. Und nicht isch in irgndwos bessa aswie is ondre. Roato Stern, Hoknkreiz, olls do gleiche Mischt.. _________________ Ohne mich, mich kriegst DU nicht, ich bin frei wie der Wind, kapierst DU das nicht.
|
|
 |
newworlddisorder

|
Verfasst am: 01.02.2006, 22:32 Titel: |
|
|
@tone
wos bitte hotten des mit asozial zi tion?? dir moane ishc die bedeitung pa den wort et gonz bewusst. und de 2 sochn konnsche gor et gleichsetzn weilse grundfoschiedn sein, und wer sel et gicheckt hot do se hot wirklch koan plan... _________________

|
|
 |
hons

|
Verfasst am: 02.02.2006, 00:53 Titel: |
|
|
maura hat folgendes geschrieben: | Die meisten sein do dobei weils fir sie anfoch a Kult isch, gleich wie Punk-Sein a Kult isch! |
lei isch im untoschied zin punkkult do nazikult schuld dron an viele millionen tote. und a wennse heint nimma olla judn vourteiln, nua vourteiln sie olm no z.B. homosexualität und sel sein a viele tausende gstorbm.
maura hat folgendes geschrieben: |
Auso natürlich sie wearn agressiv wos einige fa ihnen a sein, obo genau die sem hobm nix voston, weil sie welln jo toleriet wearn, noa kennse net af olla losgian! |
i glab sie behauptn zwor olm, dass sie fa olla toleriert wearn welln obo im endeffekt hom sie kuan interesse dron, fa de leit toleriert zi wearn, de si selbo net toleriern (also a nazi wert kuan wert drau legn, dass a homosexuelle ihn ihn mog)
is problem isch, dass nue genau dissem leidn. a problem hosche lei, wennse di net toleriern.
Man muss holt a dozui sogn dass viel Linka Ondorschtdenkenda provoziern! Und genau sie sogn olbm wie tolerant sie sein! |
jo des isch a problem, des i mir selbo oft gsellt hon. wie konn i toleranz predign, wenn i slebo intolerant bin in rechtsextrema gegnübo. i bin obo zin schluss kem, dass i mit der intoleranz fa meindo seite aus lebm konn, weil man kennat sogn i tolerier sie net, weil sie net toleriern -> folglich keine toleranz für intoleranz
tone hat folgendes geschrieben: | Und nicht isch in irgndwos bessa aswie is ondre. Roato Stern, Hoknkreiz, olls do gleiche Mischt... |
sigsch genau de vohormlosung muani... sowos isch gfährlich weil du do a filosofischa ideologie mitn greaschtn vobrechn des zwanzigschtn johrhundots gleichsetzsch.
i gib zum obschluss no epas zi bedenkn.
wenn jemensch als naziskin auftretet, nua bekennt er sich wi gsog dozui is greaschte vobrechn im vogongenen johrhundet nicht nur zu toleriern, sondon sogor für gut zu heißen und a wenn di uan odo ondre hondlung fan hitla ihm vielleicht zi viel wor, so ischa wol im grobm und gonzn seino meinung, suscht ischs jo net meglich dassa dem kult nochlaft, weil do hitla den kult "erfundn" "kreirt" wos auch immer hot um di umsetzung zi ermöglichn. es hot also kuan missbrauch fa den kult gebm, weil do kult fa dem gschoffn wordn isch, der ihn umgsetzt hot, do kult folglich genau der isch, wia fan schoffa gewollt isch.
jemand der mitn ruatn stern kimp isch onhänga der marxistischen ideologie, also der Lehre von Karl Marx. Der mensch sig de lehre für richtig un. nicht zwongsläufig muss ein kommunist auch den missbrauch dieser lehre wies zum beispiel mit stalin und Mao Zedong passiert isch gutheisn und konn sich, so wies foscht olle tien, gonz klor fa de distanziern. die bekennung zum marxismus impliziert NIE di gutheißung oller umsetzungen (i kenn kuan kommunist der Stalin voehrt) ergo die gutheißung fa di millionen tuate unto z.B. stalin
so i hoff jemensch vostettmi obo i hon kuan luscht mi deitlicha auszidruckn
|
|
 |
maura
|
Verfasst am: 02.02.2006, 13:03 Titel: |
|
|
"weil do hitla den kult "erfundn" "kreirt" wos auch immer hot"
Man konn obo net sogn, dass do Hitla den Kult erfunden hot! Er isch in die 60 in England entstondn und es gib voschiedena Typen fa Skins (wos glabe viel Leit net wissn)! Es sein zwor die "Naziskins" odo "Boneheads" de wos fa Deutschlond ausgong sein, obo man konn net olla in gleichn Topf werfn! Es gib z. Bsp. a unpolitische Skins de wos anfoch la in Kult lebm und wennse unpolitisch sein noa konns mitn Hitla et recht viel zi tian hobm odo?
Und i glab sie welln schun a toleriert wearn, Bsp. dofür isch dass sie sicho gewissa Lokale meidn missn weil sem Leit sein de wos des et hebm mit Ondorschtdenkenda zi feiorn! Natürlich seins oft a die Skins wos Schlägereien unfong obo i glab es gib a viel mit de wos man a gepflegte Untoholtung führen konn, a wenn man net af an gemeinsomen Nenner kimp!
|
|
 |
hons

|
Verfasst am: 02.02.2006, 13:23 Titel: |
|
|
Man konn obo net sogn, dass do Hitla den Kult erfunden hot! Er isch in die 60 in England entstondn und es gib voschiedena Typen fa Skins (wos glabe viel Leit net wissn)! Es sein zwor die "Naziskins" odo "Boneheads" de wos fa Deutschlond ausgong sein, obo man konn net olla in gleichn Topf werfn! |
na i muan i honmi awin missvoständlich ausgedruckt. i red LEi fa naziskins in meina posts. i hon wirklich nicht gegn olla ondon ortn fa skins!
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |