Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Auf welcher Seite steht ihr?
Gehe zu Seite 1, 2, 3, 4, 5  Weiter
 
Autor Nachricht
Gast





BeitragVerfasst am: 19.10.2005, 19:36    Titel: Auf welcher Seite steht ihr?

also mit dem titl will i enk amo frogn isch glei ando a nazi wenn er "schworze" odo "walscha" et mog?! muss glei jedo kommunischt san wenna keine ahnung wos tut?! i hon di beiträge gilesn de wos zin thema alles schicksal?! gschriebm wordn san... i finds eigntlich scheiße dass man glei bevorurteilt weart! wenn man wia a punk ausschaug mussman et ando san wenn man a glotze hot und kA bomberjacke (oke bleds beispiel) unhot muss man et nazi bzw skin san! hot man enk schun amo gsog dass man NORMAL Winken a sein konn?! so un iatz mechate enkra meinung zi den thema amo wissn wos es va kommunischtn und nazis holtit!

mei meinung isch, ah wenn ando kommunischt bzw rechto isch konna an guitn charakta hom und man muss sich et in olln sochn gleich übereinstimmn wosman sog! (jo i was i bin erscht 14 und i was va de themen nicht und bla bla bla... i hon obo linka und rechta freinde und i was wossas iatz denkt wia konn de la Geschockt obo i kimm mit denan recht guat aus)

Vlt hon i do jo a bleds thema giwählt und vlt wors schun amo ungsprochn obo jo iatz hon i mo gidenkt musse decht amo frogn!


hagbard




Beiträge: 794

BeitragVerfasst am: 19.10.2005, 20:52    Titel:

also es bestreiti koando dass a nazi vielleicht ah in odrnund sein konn...ähm...na konna et, es missn holt giwissa prinzipien eingholtn wearn, wenn man ra hot, also i mog nazis et und mecht ah am wienigstn mit ihnan zi tion hom...

dannile




Beiträge: 440

BeitragVerfasst am: 19.10.2005, 20:57    Titel:

I glab amol dasse do in folschn Ort fü des Thema ausgsuicht hosch Winken ...
Passat wo meara unto Allgemeines odo evt. Politik inne... bö...

Aaaalso... i hon eigntlich nicht gegn die rechtn, no gegn di linkn... bin ziemlich liberal und loss eigntlich jedn seina Meinung.
Ah i kenn a poor Rechta, mit de i guit auskim. sie lossn mir mei Meinung und dreng mir ihra net au, weile mit do sebm net invostonn bin und sie sel ah wissn. obo wie gsog loss i jedn sei Meinung. egal obse mir passt odo net und i votret ah meina und di sel missne akzeptiern... wenn i mit de red, noa redmo übo dinge, wos mit der gonzn soche nicht zi tian hom. la weil sie an des glabm seins net 'letzara Menschn'...
und genau aso ischs mit di linkn... wobei i schun eha ihra meinung bin, obo naja...
i kimm mit jedn guit aus und hon ah solong net a letza Meinung übo Menschn, solong sie mir mei Einstellung lossn, mir ihra Meinung net audreng und mi guit behondl. La weile wos gegn di Meinung fa bestimmpa leit hon, hoaßt sel net, dasse di leit net mog.
_________________
"Erinnern Sie sich an die Plakate auf denen stand: 'Heute ist der erste Tag vom Rest ihres Lebens'? Nun, das trifft auf jeden Tag zu, außer auf einen: Auf den Tag, an dem man stirbt!"


e




Beiträge: 69

BeitragVerfasst am: 19.10.2005, 21:41    Titel: Re: Auf welcher Seite steht ihr?

schnuggi14 hat folgendes geschrieben:
i hon di beiträge gilesn de wos zin thema alles schicksal?! gschriebm wordn san...


guat, holt die oanfoch an des wos i sem gschrieben hon nor mochsch auf jeden foll nix folsch Winken Cool

scherz beiseite, kloanor kommentar zum thema:

14 johr hin oder her, wos du schreibsch losst jo schun amol erkennen dass an guaten schritt weitor bisch wia viele ondore do Winken

Monche leit sein recht schnell jemend als nazi zu klassifizieren, do wert aus am mitte-rechts-onhängor gonz schnell ah nazi. AN isch genausowianig a faschistische partei wia die DS a kommunistische.

Generell tat i sogn hobn radikale Meinungen durchaus ihre berechtigung, seien sie jetzt links oder rechts ( obs donn guat oder schlecht isch sei jedem selbst überlossen ). dementsprechend sollt men ah niemend desholb meiden oder im voraus verurteilen.
solongs sich net im kriminellen mileau bewegt isch zu tolerieren und zu respektieren.


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 19.10.2005, 22:40    Titel:

Schliassme do meinung fa do Danny un!

A guito kollege fa mir isch z.B a rechts (net extrem), jo scheiss drau Winken i lod ihn seina Meinung und er mir meina, noa passt ols!

Sog wossas weld, i akzeptier jedn, gleich wella Einstellung dassa hot, solonga mir net greiba mit den af di Sockn get
_________________
patz0 bloggt


felix




Beiträge: 429

BeitragVerfasst am: 20.10.2005, 00:01    Titel:

also i bin a asoa "Mittepolitika", wobei i sogn muss dass sich ba mir di rechtn Züge und die linkn züge indo wooge holtn, kenn a oft recht extrem san(gleich wie mein Sternzeichn Cool )

I holt net recht viel fa di Kommunismusprediga, weil do Kommunismus mit der Mentalität fan Menschn net durchzisetzn geat...v in 200 Johr obo sicho net iatz, solonge do Mensch als Individuum olbn af sein Vorteil aus isch, unabhängig fa do Situation(inan Kriag wo er sein Lebn af Kostn fa jemand ondos rettit, odo oba in negschtn Obsthändla uman Äpfl beklaut). Fan Denkn selbo war do Kommunismus sischt a guita Theorie, obo holt la fan theoretischn her...meina meinung noch isch di Demokratie olbn no di geeignetschte Staatsform.

af do ondon seite bin i z.b. a rechts, i bin gegen in Beitritt fado Türkei, obo i woas a dassz ohne auslända nimma gian wert in di negschtn jahrzehnte...und dechto hon(und i glab aso geats in die meischtn) i a gewissa "Scheu" fa auslända, v a weilmo zimlich fa die Medien suggeriert und beeinflusst wern(heachschte Kriminalitätsrote...)..interessant isch obo dass Christn johrhunde long mit Muslime zomgileb hom und es stian jo zig Kirchn a in Vorderen Orient und kam willman ba ins a Moschee errichtn, noa isch di negschte Podiumsdiskussion do...

I denk holt jedo hot seina rechtn und linkn Züge, awin extrema ausgerichtit ban oan awin wianiga...obo wenn itz jemand her kimp und sog er isch do linke schlecht hin(ausn mit enk Faschos, Karl Marx war stolz af mi!) und umgikehrt sem liaga sich jo selbo un...

ajo wos i net guit find isch dass man ba di heintign Partein nimma gscheide ausakennt, obse rechts odo links ingstellt san...olls a Mischmasch... Mit den Augen rollen
_________________
Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!


Gast





BeitragVerfasst am: 20.10.2005, 15:24    Titel:

Zitat:
dannile
I glab amol dasse do in folschn Ort fü des Thema ausgsuicht hosch Winken ...
Passat wo meara unto Allgemeines odo evt. Politik inne... bö...


jo na he isch mir speita wol a augfoll wor holt mei erschto beitrog und i bin do awian zi begriffstützig des zi tien Winken

Zitat:
e
14 johr hin oder her, wos du schreibsch losst jo schun amol erkennen dass an guaten schritt weitor bisch wia viele ondore do


jo bo i hon holt viel mit deinan zi tien i hon va denan (wia schon gsog) viele freinde. i kenn an der isch a skinna und hot an iro... i mahn jo la es isch olls durchanondo kem man was iatz net mol wos wer denkt fria hot man no gsegn a dess isch a skinn des isch a nazi des isch a punka und des a normalo...


Zitat:
e
btw, ob 14 jährige "nazis" überhaupt als politisches phänomen zu werten sein sei amol dohingestellt.


i sog net dass 14 jährige "nazis" als politisches phänomen zu werten san weil
1. sie missn no viel lern
und
2. wissn se net amol no ginau wos iatz a nazi gitun/tien hot/wert
und
3. man was nia ob man de meinung fi ollm beholtn wert!
man muss im lebm hot no viel dozui lern und mit 14 hot man se sicho no et
(i was i bin jo a no et ibo 14 )
obo isch mei meinung dozui

Smilie


vik




Beiträge: 480

BeitragVerfasst am: 31.01.2006, 15:13    Titel:

I bin a dofir jedn seina Meinung zi lossn, isch a freia Welt. Solongse et agressiv wern bole wos dogegn sogsch isch jo nix zi sogn..
Iz z.B. wor wido im Tv des Thema fa die Polizistn de wos "Schworza" nochdemsise festginum hon nuamol richtig vomöbln tian.., ba selcha Leit isch wirklich ols zi spot...
_________________


kreator




Beiträge: 35

BeitragVerfasst am: 31.01.2006, 16:58    Titel:

Do muss i ioz wol a epans dozuo sogn!

Also i holt prinzipiell NIX fa Nazis! Man konn net sogn: "Der isch zwor a Nazi, obo i mogin, weils a netto Mensch isch!"

Sel widospricht sich jo schun!

Wenn man an Nazi mog, noa isch man entwedo selbo oando, odo man ignoriert oanfoch sein Meinung und mog ihn noa net wirklich!

Und genauso ischs a in Deitschlond gewesn: Durch mittion odo durch ignoriern. Sischt wars nie zi sowos kem! Also: Denkt la amol noch!



http://www.reduachas.com


kallo




Beiträge: 344

BeitragVerfasst am: 31.01.2006, 17:47    Titel:

Meinungen hin odo her, i holt a nix va nazis, weil:"Nationalsozialismus ist keine Meinung, sondern ein Verbrechen!"

und i glab net dass i mi mit irgnd an nazi unfreindn kennat... weil i kenn a an nazi u glab net dass mir guit mitandondo auskemmatn...obo bitte... Geschockt
_________________
“No matter how bummed out you are on life
and how disconnected you feel from everything,
music pulls you right back up and keeps you positive."

(H2O)


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2, 3, 4, 5  Weiter
Seite 1 von 5

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Leere Seite pinna Bugs Report 3 12.07.2009, 21:21 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge welcher stick ist geeignet für internet? freeskier08 Fun 8 06.04.2009, 21:34 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Welcher Browser rembrandt83 Rund um den PC 40 11.03.2009, 15:45 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Michael Phelps andere Seite jose Sport 26 04.02.2009, 11:56 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Axis of Evil / Neue MySpace Seite und... id66 Werbung 19 15.01.2009, 19:20 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds