Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Ehrenmord
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
 
Autor Nachricht
esteban




Beiträge: 66

BeitragVerfasst am: 01.11.2005, 13:15    Titel:

ich nehme mal an, die bettlektüre von e setzt sich eher aus xyz bzw. 123 zusammen. daher berechtigter grund zur sorge, e würde lesen bzw. schreiben verlernen, würde e nicht hie und da dieses forum [und damit uns leserInnen] mit seiner nicht enden wollenden weisheit erquicken.

pp
Administrator



Beiträge: 763

BeitragVerfasst am: 01.11.2005, 14:47    Titel:

Pfeil Back to the topic... !
_________________
Youonweb.it - Immer wissen, was abgeht!


Gast





BeitragVerfasst am: 01.11.2005, 23:06    Titel:

hey des kling itz brutal beas wohrscheinlich,obo...schnuggi LERN DEITSCH!!!! i vosteah olm no net gscheide,wos du do redsch...

patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 01.11.2005, 23:12    Titel:

Also i vostah se schon Winken

tuime la a pissl mit di beistriche hort..
_________________
patz0 bloggt


Gast





BeitragVerfasst am: 02.11.2005, 20:31    Titel:

jo mei deitsch isch, wia soll man sogn, a bissele kompliziert. Ba di beistriche tui i mi holt awian hort, setz i ebn net gern.
Zitat:
dannile
schnuggi14 hat folgendes geschrieben:
jo obo hem terfasch koan alk trinkn net ausgean ollm kirchn gean usw und sel isch wido epas negativis...

ob sel sooo negativ war, war i mir net sicho schnuggi Winken

schnuggi14 hat folgendes geschrieben:
i hon jo la vosuicht net werto wia schworze nega odo kP zi benutzn. obo in irgendando ort san mir jo a auslända se voschtea i schun dass wenn mir aus südtiorl weck san sanmo schun auslända isch jo la gleich obo wenne zB boazn fohrsch jo sem is jo schon gewoltig! an jedo 2. ecke sigsch an auslända und woa san die gonzn einheimischn vlt olla vodräng odo sie pockns nima mit sofl viel zome zi wohn...

Wenn des deina Meinung isch, noa bitte. Fü mi kling des hot net waß gott wie ausländafreundlich. Obo i glab sel sigsche sowieso net in... tja...


jo fi mi war do alk jo a koan problem, i kim ohne in sem a aus.

mei meinung, jo irgendwia konn dise jedo deitn wia er will. i find auslända, in ando ort scheiße und in ando ondon ort guat. sie kem holt doher und lebm irgendwia af die koschtn van stoot und sel find i scheiße. Nuar de auslända de wos do moanen, sie kenn di cooln spieln odo so, san ba miar holt ba do folschn adresse. Nuar kem se ollm mit ihre "fettn karrn", wos sie moanen und hom selcha komischa musik gean und dei tean mor holt zu gscheide!
I hon holt in irgend ando weise epas gegn auslända und i was net ob sich des irgendwonn mol endort!

so iatz hon i sogor beistriche und punkte gsetzt...


newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 02.11.2005, 20:41    Titel:

@ schnuggi

wenn jemand af koschtn ondra leb noar sein se mir...

Mir lebm af koschtn fan auslond!
_________________


Gast





BeitragVerfasst am: 02.11.2005, 20:57    Titel:

Zitat:
klemi

@ schnuggi

wenn jemand af koschtn ondra leb noar sein se mir...

Mir lebm af koschtn fan auslond


jo bo i kenn mi do net so aus, obo wos i do olls gheart hon ...


Gast





BeitragVerfasst am: 02.11.2005, 21:03    Titel:

falts i find des witzig Sehr glücklich Sehr glücklich Sehr glücklich

@schnuggi,obo des kenn logisch olle lesn Winken :
"i find auslända, in ando ort scheiße und in ando ondon ort guat."
du,welche waren de ondre ort? de hosche no nia ginonnt...

"sie kem holt doher und lebm irgendwia af die koschtn van stoot und sel find i scheiße."
i schließ mi do in klemi un...

"Nuar de auslända de wos do moanen, sie kenn di cooln spieln odo so, san ba miar holt ba do folschn adresse."
stimp,so benemm sich lei "de auslända" de böösn böösn ondostausschaugatn menschn mit ondra kulturn..böse dämonen de inso lond voseuchn und vogiftn...i hoff man hot in sarkasmus mitkrieg Winken

"Nuar kem se ollm mit ihre "fettn karrn", wos sie moanen und hom selcha komischa musik gean und dei tean mor holt zu gscheide! "
na bitte itz hone mi obo schu komplett dopisst Sehr glücklich Sehr glücklich Sehr glücklich hossch du jemandn wegn seino ondon musik??? sem missat i viele do af yow odo sist wo hossn..na bitte du mogsch auslända net,weilse "selcha komischa musik gean hom"???? na bitte,i find des mehr als traurig...

itz moch mir bitte noamol klor,warum du du koane ausländafeindin bisch..i moan,wenne sel warsch,ok? obo gibs holt zui? du muisch di net so ausgebn,wies mir olla hobn welln,odo? entwedo du mogsch auslända odo net,obo tui dir net durchaus selbo wiedosprechn,steah zi dir ^^

nix fir unguit,i frei mi af dei ontwort Sehr glücklich


dannile




Beiträge: 440

BeitragVerfasst am: 02.11.2005, 22:55    Titel:

schnuggi14 hat folgendes geschrieben:
jo fi mi war do alk jo a koan problem, i kim ohne in sem a aus.

Sel glabmo iz sicholich glei... weil es gib soooo viel Beispiele... obo do Alk kimmp do glei im Kopf Lachen

schnuggi14 hat folgendes geschrieben:
mei meinung, jo irgendwia konn dise jedo deitn wia er will. i find auslända, in ando ort scheiße und in ando ondon ort guat. sie kem holt doher und lebm irgendwia af die koschtn van stoot und sel find i scheiße. Nuar de auslända de wos do moanen, sie kenn di cooln spieln odo so, san ba miar holt ba do folschn adresse. Nuar kem se ollm mit ihre "fettn karrn", wos sie moanen und hom selcha komischa musik gean und dei tean mor holt zu gscheide! I hon holt in irgend ando weise epas gegn auslända und i was net ob sich des irgendwonn mol endort!

ähm i glab jedo der dein Beitrog liest und holbwegs normal denkt deitit des gleich wie i... mädl gibs bittschian zui dasse wos gegn auslända hosch... weil du redsch di do in widosprüche inne, konnsch wedo argumente liffon, no deina aussogn rechtfertign... weil zerscht redsche und noa wennman di wos frog (siehe pan klemi) kemm di ausredn: I kennme do net soffl aus... wenne di schun net auskennsch noa lossis bessa. weil wenne eppas schreibsch noa solls awin durchdocht sein... leit wosn ohne zi denkn wos inneschreibm gibs sischt schun genui Mit den Augen rollen
Du konnsch net amol deina eigene Meinung gscheide argumentiern... weil musik, autos usw. sein fü mi ka Argument, weil wir Einheimischa sebm obo schun NICHT bessa sein... teilweise meina Meinung noch sogor letza...
Und lei weil du bestimmta Sochn keart hosch, muschs no longe net glabm Mädl... bild dir deina eigene Meinung und red net des noch, wos a poor Leit (zi de du wohrscheinlich auschaugsch) sogn. Weil sebm hosche a trauriga Zukunft vor dir. Net olls wos deine 'Freinde' sogn isch wohr... obo sel wearsche schun no draukemm...
Und sie lebm af di Koschtn fan Stoot?? ähm... schnuggi... wos tianen di Einheimischn olba meara?? Sicholich gibs ah schmarotza, obo i glab wennmo fa schmorotza redn, missmo schun amol in insra eigenen Kreise unfong zi suichn...sogsch net ah??
So des soll iz net beas gemaont sein. i sog anfoch la meina Meinung übo deina Winken... und di sel isch hot amol net sooo wos fa positiv...
Nicht fi unguit Mädl Winken

schnuggi14 hat folgendes geschrieben:
so iatz hon i sogor beistriche und punkte gsetzt...
danke, sehr sozial fa dir Winken
_________________
"Erinnern Sie sich an die Plakate auf denen stand: 'Heute ist der erste Tag vom Rest ihres Lebens'? Nun, das trifft auf jeden Tag zu, außer auf einen: Auf den Tag, an dem man stirbt!"


Gast





BeitragVerfasst am: 02.11.2005, 23:09    Titel:

Zitat:
xandi
"Nuar kem se ollm mit ihre "fettn karrn", wos sie moanen und hom selcha komischa musik gean und dei tean mor holt zu gscheide! "

na bitte itz hone mi obo schu komplett dopisst Sehr glücklich Sehr glücklich Sehr glücklich hossch du jemandn wegn seino ondon musik??? sem missat i viele do af yow odo sist wo hossn..na bitte du mogsch auslända net,weilse "selcha komischa musik gean hom"???? na bitte,i find des mehr als traurig...


nö nö net wegn do musik Lachen, dass sie so gscheide tean und mit ihro musik voll in figo zeckn deswegn Sehr glücklich

Zitat:
xandi
itz moch mir bitte noamol klor,warum du du koane ausländafeindin bisch..i moan,wenne sel warsch,ok? obo gibs holt zui? du muisch di net so ausgebn,wies mir olla hobn welln,odo? entwedo du mogsch auslända odo net,obo tui dir net durchaus selbo wiedosprechn,steah zi dir ^^


isch jo mei prob, i konn jo net sogn dass i sie hoss, weil i hon jo a auslända freinde... wenn i wissat ob i sie mog odo net, sogat is jo, bin jo net so Winken , obo wia schun gsog, i hon la 2-3 selcha freinde und i mechat a nia mehra mit denan zi tien hom! i was schu dass sie do her ziachen , weils ihnan do ente schlecht geat, weil do ente bürgerkriege und wos was i no san... obo irgendwonn wearn de wol auhearn und nuar kennatn se a wido zruggien... i was schon dass nuar olles zerstört isch, obo man kennat wo nomol an neu onfong unfongen... i was wos sich iatz einige denkn... de hot des leicht zi sogn, ihr geats jo net so... i woases jo dassz ins do in südtirol, hingegn zi ondra guat geat... und sie kenn jo a nicht dofier, dass sie do ente af die welt kem san... jo sel voschtea i schun, hel geat mor jo in meinen sturschädl eini... obo i find holt scheiße dass die meischtn wegn auslända unfong zi streitn... z.b mei cousin war wegn selcha auslända foscht draugong, eh no guat dass no jemand zur hilfe kemmen isch... selche ort mog i net. nuar gibs de ort, wie z.b a freind va mir, der wos sich net so schnell aureg, wenn jemand wos sog, odo der wos kan streit unfong... klor mir südtirola san a net so gerecht wia mor ollm dorgstellt wern, obo i bin jo a oftamo gegn apoor südtirola...
des isch is gleiche wia pa die südtirola nazis... nazis mog i jo a net, obo i bin mit 2 guit befreindit, weil de mir holt mei meinungsfreiheit lossn...(obo sel isch a ondos thema)
ollgemein bin i net gegn auslända oftamo bin i so richtig froah dassze do sein. die auslända nemm ins jo di orbat o, de wos mir südtirola net soffl gern mochn welln, wia z.b stroßnorbatn... i woas jo, wenn jemand fi di orbat ausgsuicht weart, vi a deitscha stelle wern zerschto di südtirola herginumm und die ahn missn wortn, und kriagn ollm di bledigschtn stelln...
so vlt hopas iatz ginui af mi ingired, obo i hetts glei aso gsollt formuliern...
(und i streng mi wirklich un, beistriche zi mochn Winken )


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
Seite 3 von 5

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds