Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Ehrenmord
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
 
Autor Nachricht
esteban




Beiträge: 66

BeitragVerfasst am: 02.11.2005, 23:19    Titel:

"des isch is gleiche wia pa die südtirola nazis... nazis mog i jo a net, obo i bin mit 2 guit befreindit, weil de mir holt mei meinungsfreiheit lossn...(obo sel isch a ondos thema)"


hihi, deine nazifreunde lassen dir meinungsfreiheit. und zwar aus dem grund, weil deine meinung [oder zumindest das, was du als solche ausgiebst] ausländerInnenfeindlich ist.
einfache erklärung.


Gast





BeitragVerfasst am: 02.11.2005, 23:23    Titel:

Zitat:
esteban
hihi, deine nazifreunde lassen dir meinungsfreiheit. und zwar aus dem grund, weil deine meinung [oder zumindest das, was du als solche ausgiebst] ausländerInnenfeindlich ist.


wenn se wirklich so ausländerfeindlich warn, hätt i kane ausländafreinde odo?! wenn i wirklich a "richtiga" rassischtin war, hossat i olla va di auslända, Pfeil so isses aber net Idee


Gast





BeitragVerfasst am: 04.11.2005, 15:33    Titel:

"nö nö net wegn do musik , dass sie so gscheide tean und mit ihro musik voll in figo zeckn deswegn" eehem,wor des itz die enklärung firn sotz "Nuar kem se ollm mit ihre "fettn karrn", wos sie moanen und hom selcha komischa musik gean und dei tean mor holt zu gscheide! " ? i sieg do ehrlich gsog koanen untoschied Smilie

wenn du in a fremdis lond zi ziachn gezwung warsch. und du kamasch ente un,tasch dus sem AKZEPTIERN fa olla schiaf ungschaug zi wern? tasch dus AKZEPTIERN als a mindra person ungsegn zi wern? i glab a du tasch sem awin aumotzn und vosuichn die mit wertsochn gleich zi stelln und de iboroll herzizoagn! sprich "karrn", golduhrn..logisch gibs de idiotn,wos z.b.im liberty huckn und glei ihr messo ausn schuich holn,sobold du sie schief unschaugsch,obo es gib ba ins viel greaßara orschlecho,de viel kränkare sochn tien.

sooowolla,do hone itz viel editiert...hon mi gien gelod...hehe...


Zuletzt bearbeitet von Gast am 05.11.2005, 11:17, insgesamt einmal bearbeitet


tone




Beiträge: 79

BeitragVerfasst am: 04.11.2005, 16:24    Titel:

xandi hat folgendes geschrieben:
schnuggi du bisch wirklich la asea gör, wos sich in di sich erst entwicklnden onfänge der pubertät befindit und mit do welt net ins reine kimp Sehr glücklich soll hoaßn,du checksch di welt no net gonz Winken


Gscheide wars, wenn du amo aus do sebn Zeit aussakemmasch und et aso gscheide doherredsch! Danke...
___________ . _______________

Isch schun recht das sich 30 Südtirola mehr, letza aufiern wie die Albana. Obo Südtirol kearsch in di Südtirola ... Albana kemm zi ins und solln froah sein dassmose do lossn und sich demnoch a aufiern wi sichs kearsch.
edit:bsundos wenns olbn mehra wearn

NA ET RECHTS, OBO A ET LINKS !!! * Auf den Arm nehmen *
_________________
Ohne mich, mich kriegst DU nicht, ich bin frei wie der Wind, kapierst DU das nicht.


Zuletzt bearbeitet von tone am 04.11.2005, 16:46, insgesamt einmal bearbeitet


newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 04.11.2005, 16:41    Titel:

wow, tone du willsch 1337 sein?

die menschn hom die welt -> die welt ghert in olla!

südtirol in südtirola, pff! erschtns isch die zugehörigkeit zi a nation sowieso relativ! checkt des et dass die welt a gschlossnis system isch? erde menschn umwelt aus... mir ghern olla zomm denkt bitte amo awin noch! ums awin leichta zi doklärn: die welt isch irgndwie wie a raumschiff mit leit drau wos in do unendlichn blabla weltraum dirundetreib! mir san a gschlossnis system und ghern olla zomm!!! et albana do, serbm do, nega sem... niomand konn ins fa ausn helfn, wenn la mir ins selbo! uns wenn sottmo wo shcaugn fi olla is beschte zi mochn und et do mit sea cazzate wie nationalismus unfong!

@pp bitte bau amo is smiley in wos in kopf gegn die wond schlog, se brauchate brutal oft!
_________________


hagbard




Beiträge: 794

BeitragVerfasst am: 04.11.2005, 18:04    Titel:

moah, des schreib ollm longa romane, i will jo et enkra ausdrucksweise kritisieren obbo bo...i persönlich hon wenni sella beiträge sich nimma lust des durchzilesn, fein war holt wennas des wosas sogn wellt kurz und knopp in a poor zeiln, kenn a a poor meahra sein obbo holt kürza pockt, noa hom mehra leit spaß drun...

egal...

muss jo et olls lesn...

greets from city17

Hagbard


Gast





BeitragVerfasst am: 04.11.2005, 23:44    Titel:

Zitat:
xandi
schnuggi du bisch wirklich la asea gör, wos sich in di sich erst entwicklnden onfänge der pubertät befindit und mit do welt net ins reine kimp Sehr glücklich soll hoaßn,du checksch di welt no net gonz


also gör loss i mi mol net hasn, sry obo kennasch du bitte et mi ungreifn mit dein commi, sundon des wos i gschriebm hon... manche leit sogn i check oft di welt mehra, wia ondra in mein olto! oftamo red sogor i scheiße doher, hel woas i schun, obo deswegn brauchsch mi net gör hasn! a wenn du 2 johr elta bisch wia i, bisch a lei a mensch oke?!

Zitat:
weil frieha san die studentn mitn auto albanien gfohrn in ihra jugnd. so a mein voto

jo sry nix gegn dein voto odo so, obo fria wor fria, konnsch a net vogleichn: fria sanse um 8e im bette giwesn und iatz sanse erscht um 1 im bette... odo fria homse ka technik kop und iatz hot foscht jedo hausholt an pc... di zeit geht weita und di welt entwicklt sich, vlt oftamol ins negative und oftamol ins positive! sry obo fohrasch du heint zi toge no gern ume albanien? i glab net odo? i fohrat holt net gern ume!

Zitat:
denk du amol net olm,dass du und deina bekonntn die oanzigtsn menschn sein,de wissn wie sich auzifihrn!


wenn i sel wirklich tat, kennat i jo sogn, woasch wos mir gleich wos des do iatz sog, miar scheißegal i bin a bessaro mensch wia es weil i mi do aufiern konn und es net... fong du mol un, net di person sondon ihr meinung zu kritisiern und net mi do unzigreifn, dass i wia a egoischt dorstand.
obo jedo do, mog irgendwen net, egal ob er ihn/sie kennt odo net! vlt schauga aus wia asea schmattigo odo wia a penna und isch ame glei unsympathisch! konnsch net sogn dass du olla leit mogsch, wenn du sie is erschtimo sigsch! dir wern sem a leit unsympathisch uma kem! und i glab net dass, wenn dir leit so unsympathisch uma kemm du di mit denan unfreindn wilsch! odo geasch du glei zi jedm zuichn und sogsch nett di kennen zi lernen egal ob du sympathisch odo net bisch! hel glab i weanigor!

Zitat:
ehrlicha froge an di,du "schnuggi"(so schnuggig kimsch du mir net fir Winken )


i muss jo net zi diar schnuggig san odo?! Mit den Augen rollen Frage
i konns echt sein obo des regme echt auf! i hon jo lei mei meinung giwellt sogn! is negschtimo isch echt bessa wenn i di kloppe holt! weil do konnman net amol wos sogn uhne glei ungfressn zi wern, noch di erschtn 2-3 commis!
i was dass 2 johr viel san, obo deswegn bin i long no koan schlechtaro mensch! wenn i wos gegn apoor auslända hon, wia de wos in boazn ban bohnhof manondo stien und koan ohnung welche drogn nehm odo vokafn, nuar isch sel wo mein problem! i hon jo lei mein beitrog ogebm gwellt!
i hon sicho net in ondra nochgiplapport, weil i hon foscht lei punka freinde auso apor ondra so ba di 6-7 ondra freinde di meischtn va meina freinde stien af punk! und wenn i wirklich zem ogschaug hett, törfat i do iatz net so denkn odo?
und wenn i mi als "idiotin" hinstelln will, jo oke loss mi holt! mei meinung isch nuar idiotisch!
wen olla

Pfeil i wer do zi den thema seggo nicht ma sogn... egal ob do iatz jemand af mei ontwort wortit odo neti hon echt kan bock ma! es vosuicht mi do echt zi vobesson und sogn dass auslända epas guitis san! i was net wie viel es schon mit auslända zi tien kop hop, obo i hon holt ( a wenne erscht 14 bin) schon viel mit denan kop. weil es ollm argumente hearn wellt do: also erschtn des wegn mein cousin, zwoatns isch mor schun andor noch mit an sean komischn besn nochgiloffn, asea marokkino hot mor gwellt wos undrahn und hot sein haxe in di türschwelle ghep und isch nima ausa gong, i kennat enk do an gonzn roman schreibm, obo i hoff es hop mol mit dem genua!... i find dei leimer unsympathisch!


Gast





BeitragVerfasst am: 05.11.2005, 09:22    Titel:

stimp,du hosch recht. des schaug wirklcih so aus,als tat i la gegn DI doher ziechn. und fir sel mecht i mi wirklcih entschuldign. wos mi wirklich irritiert isch oanfoch deina einstellung! obo i glab,sel isch itz wirklich zi lodn...i moan i red jo la di gleiche scheiße doher Sehr glücklich an olla : i hon net im mindigstns giwellt sogn,dass i do die olleswisserin bin!! von wegn...i schreib itz scheiße,i hon friaha scheiße gschriebn und i wer mit 65 no scheiße schreibn. obo desch holt mei einstellung und des isch a monchmo meina laune.

af jedn foll,i hoff a poor hom gicheckt,wos i fa den gonzn zeug holt..wor la a übotriebna meinungs-offenbarung..

@schnuggi onfongs hon i jo wirklich la dei einstellung kritisiert,obo najo i hon me holt gien gelod. wie do nette herr tone sog i bin a no in do pubertät ^^ Smilie

"es vosuicht mi do echt zi vobesson und sogn dass auslända epas guitis san!" ehrlich gsog jo,mir hom vosuicht ausazikriegn,wos du itz wirklich denksch...hot oan holt gereizt des ständige sich widosprechn usw Winken

af jedn foll vobeug i mi recht höflich und entschuldig mi,schnuggi!


tone




Beiträge: 79

BeitragVerfasst am: 05.11.2005, 13:51    Titel:

xandi hat folgendes geschrieben:
i moan i red jo la di gleiche scheiße doher Sehr glücklich an olla : i hon net im mindigstns giwellt sogn,dass i do die olleswisserin bin!! von wegn...i schreib itz scheiße,i hon friaha scheiße gschriebn und i wer mit 65 no scheiße schreibn. obo desch holt mei einstellung und des isch a monchmo meina laune.


endlich hoschis ingsechn! Winken
_________________
Ohne mich, mich kriegst DU nicht, ich bin frei wie der Wind, kapierst DU das nicht.


enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 05.11.2005, 14:07    Titel:

@xandi i find du sollasch di mit deina argumetationen in den forum awin zrugholtn... weil des geaht noar af di leit selbo... et la af di meinung!
und wosmo no do herinne af di eio get: wenn eltere la 2-3 johr eltere moan sie sein viel schlaua... jedo hot do herinne is recht sein meinung zu schreibn.!
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
Seite 4 von 5

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds