Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Schülerstreik
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3  Weiter
 
Autor Nachricht
pp
Administrator



Beiträge: 763

BeitragVerfasst am: 19.12.2005, 14:54    Titel:

Kommunistisches Gedankengut... Geschockt
_________________
Youonweb.it - Immer wissen, was abgeht!


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 19.12.2005, 15:01    Titel:

wos isch sem so schockiernd pp :p?

esteban




Beiträge: 66

BeitragVerfasst am: 19.12.2005, 15:11    Titel:

noch[und hoffentlich zum letzten]mal:

nicht jede ansicht, die [system]KRITISCH ist, ist zwingend "kommunistischen" ursprungs. oft steckt eine andere oder meist auch gar keine ideologie [im engeren sinne] dahinter.
eine antiautoritäre sicht auf das bzw. vom [hoch]schulwesen wie die von keine_uni entspringt eher einem anarchistisch angehauchten umfeld, als einem kommunistischen.


sandra90




Beiträge: 7

BeitragVerfasst am: 19.12.2005, 21:09    Titel:

jo es stimmp dass mir schiala koa streikrecht hom, obo mir kenn demoschtriarn u se finde a guit so Ausrufezeichen
i wor a in boazn u des wor lama geil... miar hom jatz zwor awian probleme mitn direkta kriag obo se wars wert... u wenn no a demo isch bine glei wido dobei se fix u die se meinung votret et la i!!! wos i la schode find dass et olla awian mite gschtreikt hom... va meindo schuile (lba Winken ) hom la 2 gonza klassn gschtreikt u suscht la a poor anzelna u die meischtn sein et mite boazn gfohrn weilse ongscht kop hom va die folgn. schode Traurig !!! va miar aus gsegn wor des holt volle a geils erlebnis... u vil. a einzigortig fi mi weil wer wass wende die negschte demo va schiala isch?!?! Frage [color=blue]
[/color]


heare




Beiträge: 114

BeitragVerfasst am: 19.12.2005, 21:37    Titel:

also i finds prinzipiell güit, dass sich die Schüler an sela "Streiks" odo ea Kundgebungen so zahlreich teilnehm, obo es isch et guat wennse oanfoch la di Situation ausnutzn um an Tog frei bikem zi hobm... Obo dennoch mussman sougn, dass a viel dobei worn wosn giwisst hobm um wossis get...
Is prob in Südtirol isch oanfoch dassman zi wienk infos fa sea sochn krig, wedo in do Dolomitn, nö in TV (Rai)...


heare




Beiträge: 114

BeitragVerfasst am: 19.12.2005, 21:58    Titel:

i moan net di demo, i moan di infos fo z.B. di Schüilreform, und i bin do ibozeugung das ginau se di aufgabe fa rai und dolomiten san, weil fa wou wilman ba ins sischt di infos bikem, di sem boadn hom di "Monopolstellung" ba ins...

dannile




Beiträge: 440

BeitragVerfasst am: 20.12.2005, 21:03    Titel:

Wie isch des iz noa eigntlich zuigong? a unentschuldigta Absenz, odo?
_________________
"Erinnern Sie sich an die Plakate auf denen stand: 'Heute ist der erste Tag vom Rest ihres Lebens'? Nun, das trifft auf jeden Tag zu, außer auf einen: Auf den Tag, an dem man stirbt!"


kaddii




Beiträge: 59

BeitragVerfasst am: 20.12.2005, 21:44    Titel:

jo...und a note wianiga ban betrougn!ach wie schlimm Mit den Augen rollen Sehr glücklich

sandra90




Beiträge: 7

BeitragVerfasst am: 20.12.2005, 22:10    Titel:

jo sem muise in hearerecht gebn i finds a awian blet dass a poor den tog ausginützt hom frei zi hom se hom ba ins in do klasse viel gitun va 21 sain 11 boazn gfohrn u se wor sinnfoll obo et ham gian odo in kneipn sitzn... wenne sem sitsch sig niamand dasse "streiksch"!!!!
wos i a net in ordnung find (wia obn schu ungschbrochn) die informationen ibo des... mir hom in tog vor do demo dofrog dass ana isch (durch zufoll) u se finde a et richtig va die schuiln, weil wennmos et durch zufoll va jemand ondos ausagfun hettn hettmo etamo giwisst dass a demo isch (i red jatz fi mei klasse)... u mir kimp fiar se isch wo a aufgobe va do schuile ins des zi sogn, sicho isch des aso dass mir etamo gian giterft hetn va do schuile aus, obo decht miar kimp holt fiar... i was jo et wos es va den holtit... Geschockt enkra meinung isch gfrog... Sehr glücklich


kaddii




Beiträge: 59

BeitragVerfasst am: 20.12.2005, 22:15    Titel:

Sehr glücklich jo mir hom a gsog entwedo giamo schuile odo mir fohrn boazn,weil i finds a volle folsch wenman des asou ausnutzt!!und inso supo direkta(di lba-ila wisn wofune reid Sehr glücklich ) lotsich iz wido amo fa olle beeinflussn! und sog dass er den streik et richtig find also hot ins des anet zi intressiern!se finde et gerecht,weil man hot a recht af freia meinungsäußerung und jedo hot hotamo a ondra meinung! und in humanistischn gym. homse z.b. olle an zettl/briaf krig mit di informationen fan streik,und se finde volle guit,weil di schiala solatn selbo entscheidn obse streikn!!!!

Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3  Weiter
Seite 2 von 3

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds