Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Schülerstreik
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3
 
Autor Nachricht
sandra90




Beiträge: 7

BeitragVerfasst am: 20.12.2005, 22:25    Titel:

jo nutza0008 i was va wose retsch... (miar sein jo in do gleichn klasse Lachen )
u wia in somsta (do direkta) in insra klasse kem isch u hot ins grot fertig mochn giwellt u doweil homin mir fertig gimocht... mansch des isch ins net egal opmo jatz a note wianiga in betrogn hom u er hot se aso schadnfroh gsog als wia wenna sogn wellat hähä de´s hoppas jatz dofun weilas ba jedn shit dobei sein miast... jo und wen scheisz... wor a mega geilis erlebnis u i tats neamo... Lachen , af olla fälle, war glei wido dobei. u von wegn do ba ins in do klasse wor a klassnzwong... blets girede va inson supo direkta. es worn olla freiwilig (des freiwillig wille beton) infoschton et schuile zi gian mir hom kan gizwung... la weils den lutschpitsch et in krum passt dassa ins et unto kontrolle kop hot, u mir decht boazn gfohrn sein obwohlmos etamo giterft hettn, mochta ins jatz fertig...


Gast





BeitragVerfasst am: 29.12.2005, 20:55    Titel:

hallöle..also no mei persönlicha meinung und naja,wos i ols woaß..:
ba ins (humanistischis gymnasium,kunstlyzeum) wors ebn genau so,dass insere "liebe" so extrem pflichtbewusste und "herrschsüchtige" direktarin ebn ihr nettis recht genutzt hot,ins die demonstration zu vobietn. i sog ebn demonstration,es kennt mir definitionen liefon fa streiks und demonstrationen,obo i sieg des oanfoch net als streik un. i brauch do eigntlich ibohaup net redn,denn i bin definitiv net noch bozn gong sondon in insre schuile. ins herrschoftsgebiet insodo fröhlich gebietenden direktarin, de ihr lebn nun mol domit frönt jugndlicha noch ihra vorstellungen zi formen und jedn tog mitn gefühl auwochn zi kenn, dass sie a gewisse mocht hot, und mitn gefühl inschlofn zi kenn,dass sie jedn tog epans fir di schiala tuit,obs itz guit in insra augn isch odo net.

jednfolls bin i persönlich net mit. mir sein olle informiert worn, (sel hot mi sowieso gewundot,dass die direktarin de informationen zugelossn hot) obo mi hots dobei a bissl vowirrt, dass do bei der "werbung" irgndwie übotriebn (lyncht mi net) übowiegnd die negativn seitn augführt wordn sein. nüchton betrochtet warn do jo sochn dobei,de recht akzeptabl sein, und monche sochn sein so obwegig und surreal, dass de sicho net durchgführt wern! also warum protestiern. noa logisch ischs mir persönlich (i red wirklich lei von mir) af di nervn gong, dass i do protestiern gsollt het, und net amol genau gewisst het,gegn WOS. natürlich,infos worn do,leido net ausreichnd, obo i hon nirgnds mehr infos audotriebn. und di gegnwoffn fa do direktarin worn jo a lächolich : betrognsnote usw. usf. welch waffe oh oh. lacht nicht, seit tolerant unseren schulen gegenüber, sie lehren uns das leben.

und wie schun mehrere gsog hom,ischs traurig wenn net zu bemitleidn,dass des viele ausgenutzt hom, um dohoam zi bleibn. in meino klasse hom 6 gfahlt. 2 worn bei do demo. (zwor eawig wiang,obo hey: kann nicht ein tropfen allein das fass zum überlaufen bringen?) obo trotzdem find i des lächolich,wenn man so epans ausnutzt,und donoch zi motzn hot..

i find la,dass de gonze demo a guita idee wor, und i hon a freide mit de leit, de dron teilgenum hom, a wenn i mi selbo scham,net gong zi sein. obo i mecht oanfoch lei in di leit mei meinung sogn, und zwor; dass wenn man di chance hot, sich zi wehrn und sich fir sich selbo und fir seinen stondpunkt inzitretn,dass man sel a nutzn soll, obo dass man genau wissn soll,wos man will und wofür man epans riskiert.

des worn itz wiedo amol laare worte, und net viel wert, obo i mecht la hiermit die leit dozui aufrufn, ba do negstn chance wirklich mit gonzn körpo-/geisteseinsotz einsotz zi breng und bereit san zi "kämpfn" Winken holt im normaln maße..

grüße,alle


enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 29.12.2005, 22:58    Titel:

xandi hat folgendes geschrieben:
noa logisch ischs mir persönlich (i red wirklich lei von mir) af di nervn gong, dass i do protestiern gsollt het, und net amol genau gewisst het,gegn WOS.

i find la,dass de gonze demo a guita idee wor, und i hon a freide mit de leit, de dron teilgenum hom, a wenn i mi selbo scham,net gong zi sein.


isch des net awin komisch? du schreibsch oamol aso oamol ondost und hosch ka meinung... bestes beispiel do Mit den Augen rollen
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


Gast





BeitragVerfasst am: 29.12.2005, 23:03    Titel:

logisch suichsch du olm zerstl di fehla Winken

na noa dokler is :

mir ischs logisch af di nervn gong, dass di meistn net genau gewisst hom gegn wos demonstriern. und dass i a viel zi wiang giwisst hon.

und noa scham i mi,dass i net gong bin, weils viell.decht gscheida giwesn war zi gien, a wenn i la a bissl gewisst hon...

ah,vogessn wos zi schreibn:
und de untostellung,dass i ka meinung het isch wiedo amol hirnrissig und unlogisch. es muis jo net olm di meinung voll und gonz in oane richtung gien,odo? man konn a geteilto meinung sein. unlogisch isch sie,weil wenn i ka meinung het, tat i do woll net inneschreibn odo Winken i entschuldig mi ergebenst, dass i net so klor und logisch schreibn konn,wies du gern hesch *verbeug* Winken


pato




Beiträge: 4

BeitragVerfasst am: 29.12.2005, 23:20    Titel:

des wor olls zom viel zi letz organisiert....

in buazn hom des olla schuiln schun mindigstns a woche dofor gewisst!

und in ondra orts isch des zi spot bzw. ibohaup et unkem!

und dassz OLLA direktorn des et entschuldigt hom stimp et,

so homms viel schuiln in buazn entschuldigt krig....

sogor mir... und mir hom die willimek (la zi sogn, weil dise dofor amo

erwähnt wordn isch)

um af die demo zi kem, wor lama geil!! Sehr glücklich


enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 30.12.2005, 12:49    Titel:

hel isch mir jo wurst wofra meinung du hosch... i find deine beiträge olm awin komisch....(awin zu erheblich) schreib in ando normaln sproche... ach isch mir jo wurst... mir taugnse zu lesn, konni awin schmunzln... weita so Lachen Lachen
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 30.12.2005, 21:18    Titel:

salomonrider hat folgendes geschrieben:
hel isch mir jo wurst wofra meinung du hosch... i find deine beiträge olm awin komisch....(awin zu erheblich) schreib in ando normaln sproche... ach isch mir jo wurst... mir taugnse zu lesn, konni awin schmunzln... weita so Lachen Lachen


jo salomon i wuas net ibo wen mehr gschmunzlt wert... Lachen Lachen

also i hon schun amo gsog wos i im ollgemeinen ibo des thema denk. obo iz tuimi ergänzn. de schülerdemo wor a wichtigo schritt in südtirol in a richtung de in gonz italien schun longe ingschlogn word isch. wenn du an italiena dozehlsch, dass du dein schuile no nie besetzt hosch, nua glab er dirs net, so isch holt mir gong. in südtirol fahlt bis iz is druckmittl für die schiela, a mittl wi sie a epas erreichn kenn. schülerrot isch lächolich, lei dass net iz jemand mitn sem argumentiert.

OBO wos mir do uanfoch fahlt no in insron schien lond (jo heint schlogi amol gonz patriotischa töne un, wuas a net worum) isch do mut fa de schiela. i wuas net wies in buazn wor obo in bruneck homs sich die schiela jo noch do reihe in die hson gschissn bolls drum gong isch ob zi fohrn isch odo net, la weil di direkta mit a unentschuldigto drohn. nua ischs holt a 9a in betragn jo und???
i kenn leit wosn is gonzejohr long in revoluza spiel und do nua net hingfohrn sein, weilse suscht di 2te unentschuldigte absenz gekrigg hettn. "di erschte schun, disse wor jo egal, honmi holt pan schwänzn indo stodt dwischn gelott. " obo für epas a unentschuldigta zi kriggn, wos net direkt um meina bequemlichkeit get, na danke. "

und is problem fadi südtirola isch des, dass kaun zusommenholt isch. wenn la uando fohrt isch logisch scheiße für ihn, obo es missat selbstvoständlich sein, dass di gonze klasse gschlossn fohrt nua konn enk kuan direkta ma epas unhom.

so genui gscheide geret für heint.


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3
Seite 3 von 3

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds