Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Nintendo Wii
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Weiter
 
Autor Nachricht
pacey




Beiträge: 26

BeitragVerfasst am: 23.03.2006, 20:52    Titel:

undertaker hat folgendes geschrieben:
Ma bo i woas et wos i va den holtn soll. Irgndwie kem mir fi die Nintendokonsoln olbm zi wionig spiele ausa. La Nintendo selbo bemüht sich guita und innovativa Spiele zi mochn...


fürn revolution hobm obo sogor gruaßa (pc-)spieleschmiedn wi blizzard zuigsog dassze dofier programmiern wearn, weilse schun seit longem ideen hobm de wosn obo erst pan revolution (i denk amol wegn do revolutionärn steuerung) umsetzbor sein.
wie do nume schun sog, do "revolution" wert sicholich revolutionär. des wert a völlig noiis spielgefühlt bzw. spielprinzip. erstmols sein strategiespiele af a konsole denkbor, lei um uan beispiel zi nenn..

zin thema kindisch honne la zi sogn: sicho gibs "kindischa" jump 'n runs, obo di sebm hobm mi olbm no volle guit gschickt, lei fun. und spiele wie mario kart usw. sein la kult. außodem gibs a et kindischa titl wi di resident evil reihe. afn game cube la do hommo - atmosphäre pur..


siroliver




Beiträge: 823

BeitragVerfasst am: 23.03.2006, 21:00    Titel: Revolution

Se stimmp schun. Es gib viel mehr PSX-Besitza wie Nintendo-Besitza. Mir taug Nintendo ubbo viel, viel besse, weil sem konn man a zu mehrt(mehr als 2) Hetz hom. Ban PSX spieln olbn la zwoa.
I bin la traurig dass I la in N64 und in NGC besitz, weil die vordran Konsoln worn(bessa gsog: san) GENIAL. Wenn I an SPiele wie ZELDA odo MARIO KART denk lafts mir olbn kolt übon Buggl oi, weil de Spiele so genial san.
Leido san heint viel zu viel Leit do Meinung, Nintendo isch zu kindisch. Vielleicht stimmp se ubbo de "kindischn" Spiele kennen oan a fessln.


enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 23.03.2006, 21:20    Titel:

mit kindisch honi net selbo is spiel gemoant sondon eha so grafik und aufmochung... fi mi hot mario olm no wos kindisches an sich.... obwohls brutal geila spiele san (olla!)

obo afn gamecube hots fa mir ausgsegn koana highlits gebn... resident evil reihe und die üblichn mario spiele... jo obo sunst... Mit den Augen rollen

ps2 hot volle geila spiele und do hauptgrund um playstation wiedozukafn isch die gran turismo reihe! desch fa mir ausgsegn is beste (simulation) spiel wos af do ps2 ausakemm isch...

ban gamecube hots domols a koansn volle DIE revulution im gameplay und so... doweil wors la asoa mieso hebl...
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


fabs




Beiträge: 1061

BeitragVerfasst am: 23.03.2006, 21:29    Titel:

ma i was et... Mit den Augen rollen schun wido a noio nintendo... mir kimp 4 dass nintendo zi viel noia konsoln ausa bring und irgndwie decht et mit ondra herstella wie sony (playstation) odo microsoft (xbox) mitholtn konn... i bleib pan pc zockn weil sem wert NIA a pc2 odo pc3 ausakem und man brauch sich la ob und zui a noia grafikkorte odo ondra sochn kafn Sehr glücklich ...

pc 4 ever Lachen

edit: do controler schaug a meindo meinung noch extrem scheisse aus. der konn ET fein zi spiel sein...
_________________
http://www.facebook.com/WhiskeyFrontSuedtirol
http://soundcloud.com/wfs_fabs-faker


enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 23.03.2006, 21:39    Titel:

spinna01 hat folgendes geschrieben:
i bleib pan pc zockn weil sem wert NIA a pc2 odo pc3 ausakem und man brauch sich la ob und zui a noia grafikkorte odo ondra sochn kafn Sehr glücklich ...

pc 4 ever Lachen


computa isch schun fein und olles obo mir geaht sem gewaltig afn sack dassman sich olm neue komponentn kafn muss... weil noch 3-4 johre isch des olles wido iboholt und noa olm wos neus... a konsole hosche 6 johre (wose olm no aktuell isch) und no donoch...

und i find konsoln oanfoch viel geila.. gemiatlich af do couch und spieln...
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 23.03.2006, 21:48    Titel:

wos itz sicho geila wert mit die konsoln isch online spiel wos itz erscht richtig mir die noidn konsoln kimp, pa ps2 zB ischs schun gong obo sem worn et soo veil leit und spiele...

fa mir aus gsegn wor is online spiel olbm a groasis manko wosn pc kop hom obo konsoln longe net, obo umgikehrt ischs af konsoln geil zileich gegnanondo zi spiel wos pa an pc la ibo LAN geat
_________________


painkiller




Beiträge: 297

BeitragVerfasst am: 23.03.2006, 21:53    Titel:

I hon voll viele Konsolen fa do Nintendo kop: Game Boy, NES, SNES und Game Cube.. la in N64 honi net kop wosi obo oft banan Kolleghe gizockt hon.
Am besten hot mir ehrlich gsog do SNES gfolln weil sem die Spiele bsp. Mario, Zelda und ondre groaße Spiele fa do Nintendo in 2D no worn. Do Ibogong af die 3D Grafik hot do Nintendo groaße Probleme bereitn bsp. in bereich Steuerung und man sigs vorollm ban Nintendo Game Cube dass des olbm a bleds gstelle isch mit do Grafik. Obo es isch logisch dass sich die Grafik vobesson muss und neue Maßstäbe setzen muss weil jo die Konkurrenz fa do Sony sehr groaß isch... deswegn konn Nintendo logischaeiße annet hinte af do 2D bleiben. Obo i hon in greschten Spaß no kop mit die Konsolen Game Boy, NES und SNES. Es hot x Spiele gebm wos sem mit do billigen Grafik wirklich guat worn-> Bsp. Mario Land, Mario World, Mario Brows, Wario Land, Zelda, Super Strett Fighter, Megaman, Mario Kart, Spiderman, Secret of Mana usw.
I zock heinte oftamol no mitn Snes wosi no doham hon.. I spiel widdo a Spiel durch und noch 6 monate neamo. meistens die mario Spiele. Sie wern schun kindisch sein obo i hon ba kane Spiele no mehr hetz kop als wie ba die Nintendo Spiele, vorollm wennman mit 2-4 Spiela spielt.

I was net wosman sich iats fa do neuen Konsole erworten konn obo i glab es wert amol sicho a riesen Vortschritt gimocht fan GameCube aus.. Dass die Sony grafikmäßig bessa isch sel isch ka froge... Bin volle gsponnt af die ersten Tests.


fabs




Beiträge: 1061

BeitragVerfasst am: 23.03.2006, 22:37    Titel:

also sofiel i do mit kriog hon gibs do zwa controla:
Pfeil 1. controla
Pfeil 2. controla

do zwate schaug a stuck geila aus und isch sicho a fiel feina zi spiel...
_________________
http://www.facebook.com/WhiskeyFrontSuedtirol
http://soundcloud.com/wfs_fabs-faker


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 24.03.2006, 00:22    Titel:

salomonrider hat folgendes geschrieben:

obo afn gamecube hots fa mir ausgsegn koana highlits gebn... resident evil reihe und die üblichn mario spiele... jo obo sunst... Mit den Augen rollen


eternal darkness isch a gewaltigs spiel. fi mi wors brutal innovativ, dassz afamol zuisätzlich zi da üblichn 08/15 energieleiste ano a leiste gebn hot, dei do zag, wie nachnd dass dein figur [bzw. du] an an nervnzusommenbruch steht [stehsch]...


ajo und fa wegn 3d-grafik... @mischa:

i was jo net, ob du amol legend of zelda: ocarina of time afn n64 gspielt hosch, obo sell wor schun a ziemlicha "revolution". seis wos grafik, wie a gameplay ungeht. i denk, da hagbard [celine... odo solli sogn: karl koch?] wert mo in den punkt rechtgebn...
_________________


no!blog


hagbard




Beiträge: 794

BeitragVerfasst am: 24.03.2006, 02:20    Titel:

do 2. controler isch lei fake, oddo a 1. version

Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Gaming Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Weiter
Seite 2 von 7

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Super Nintendo & Nintendo 64 david1992 Gaming 20 12.05.2008, 19:26 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Nintendo wii id66 Gaming 12 07.10.2007, 19:47 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds