Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Hip-Hop-Battle
Gehe zu Seite 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Weiter
 
Autor Nachricht
kcj




Beiträge: 56

BeitragVerfasst am: 21.07.2006, 11:02    Titel: Hip-Hop-Battle

i wuas net ob des ibohaup erlaup isch, obo....... Winken noa megmo holt net ibotreibm. oanfoch amo a fettis battle, jedo gegn jedn.. bitte la selbo gitextit. i fong amo af dialekt un, konn gearn af ondra Sprochn ibo gin. MCs mocht öpans af des:
(signatur net vogessn) Winken

des chattit cool af youonweb, und olla koan Ohnung fa Hip Hop und Rap, mein Style in gegnsotz zi enkon: lama Fääät. KCJ gegn enk olla, is oanzige wos des sat: Stolla! ok. iz in unfong sans la amo 4-5 Zeiln, obo dofir geila Reime und an Text, an lama geiln. villeicht grot awin zi kompliziert fü enk, obo es kent froa san dassin enk schenk. weil wisstas, i denk, meina Texte missat i vokafn, weil des olla tat drum rafn, und tat enk auslochn und fo en Punks wek lafn...
text by KCJ

=)


redo




Beiträge: 9

BeitragVerfasst am: 21.07.2006, 11:27    Titel:

Cool okey noa wer la i amo loslegn missn noa konnsch die sowieso glei vopissn! ibo dein reim konn i la lochn, du musch aus dein traum erwochn! aso werschs et weit breng, i siech die schun dohoame huckn und flenn. des isch gangsta sheiß, dir geat schun do reis obo i will et ibotreibm, konn oanfoch bessa raime schreibm Sehr glücklich !mc redoknecht!

kcj




Beiträge: 56

BeitragVerfasst am: 21.07.2006, 11:50    Titel:

jou jou rEIdooooo wähnigstns san meina Texte strukturiert, iz honi di schun sofl oft gidisst und du hoschs no nie kappiert. di helfte war a ginui giwessn, weil mit dir muss i mi net messn, mir gfollts la di mit meina Texte awin zi stressn. i kannt is groaße Geld mochn wenni welat, und dir war recht wenni mi gegn di stellat, dass du graß ausa kemmasch. jo redo i wuas wos du welasch....

text by KCJ Sehr glücklich


fabs




Beiträge: 1061

BeitragVerfasst am: 21.07.2006, 11:52    Titel:

wos? wie? wegn? Lachen
des spinnt jo des glab eppa, des kennt reim? des bytit und bytit und mant es seit geil! lamma lustig san enkre zeil, des schaug aus wie penna und hop kan style. psycho reime ohne sinn, des ischs folsche fi jemand, der sein traum wohrmochn will. mit gspastiga werto und vokakkta reime schreibas do und i schreib afn klo, weil de scheisse ischmos ete wert und donoch bin i der, der enk schreidn hert: fabs du bisch do king. weil ob iz moch i wos i will! des seit jo ols la rapstudentn, i wer enk ka anzig zeile spendtn, denn in rap kenntas no viel fa mir lehrn, es wert vor mir liegn und mi kniend voehrn! Cool MC FABS
_________________
http://www.facebook.com/WhiskeyFrontSuedtirol
http://soundcloud.com/wfs_fabs-faker


kcj




Beiträge: 56

BeitragVerfasst am: 21.07.2006, 12:01    Titel:

jedo wos muant er konn dou öpans gegn mi mochn, wert in 2-3 Johr dribo lochn. mir kenn ins gearn treffn, noa zoag i enk meina sochn. fa texte bis beats, lama geil und i liebs. i scheiß af dialekta Reime, MC Rotzbui, "dio Gane", denn KCJ ist mein Name, und was ich euch sage: ich werde die sein, die die letzte ist in diesem Forum, und ich disse euch genau darum.

und iz kimp mein Standard reim: Winken
keiner versteht deinen Ausdruck,
und jeder deutsche gangster sieht wie ich drauf Spuck.
alles was du macht mit der hofffnung du wirst bekannt, schreib ich mit meiner linken hand.

Ich bin zwar nur ne Rapperin, doch du Rappst wie ein Schmetterling!!! Smilie

Text by KCJ


fabs




Beiträge: 1061

BeitragVerfasst am: 21.07.2006, 12:12    Titel:

*hihi* byt net long in bushido, weil iz bin i do, du glabsch i konnt et af hochdeitsch rappen? i werdos gegntel beweisn, konnsch drau wettn.
du bist genau so kakke wie dein standart reim, der reim hat keinen sinn also lass ihn bleibn, curse der gspast würd sich damit aufgeiln, doch in nem battle würd er fürchtelich weinen, nach hause renn und sich bei seinen eltern einschleimen, genau wie du, du machsts auch mich besser, man glaub mir für dich reicht n teppichmesser. na? wer rappt nun besser? MC FABS
_________________
http://www.facebook.com/WhiskeyFrontSuedtirol
http://soundcloud.com/wfs_fabs-faker


redo




Beiträge: 9

BeitragVerfasst am: 21.07.2006, 13:13    Titel:

i werd enk afn buggl scheißn, enk in do luf doreissn und noa kloangschnittno inan müllsackl voscmeißn! hochdeitsch reimen isch et schwar, damit komm ich klar! ich geh auf tournee zieh jedn tag schnee und werd euch tötn wie ein Reh! kommt in meine revier dort werdet ihr behandelt wie ein tier! mit der 9mm in der hand pust ich euch an die wand man kennt mich im ganzn land! Die ladies stehn bei mir schlang, für einen kuss auf die wange! Lachen es macht nur noch click clack bum und ich ernte den ganzn rum! MC REDOKNECHT

kcj




Beiträge: 56

BeitragVerfasst am: 21.07.2006, 13:54    Titel:

hmmm der MC Fabs dou, odo wi der hoaßt.. glab er isch hort und groaß.. vosuicht mi grot zi dissn, obo du musch wissn.. gegn meine Reime mogsch du sogn wosse wilsch, weile koan Ton fa mir domit killsch. du hosch luscht in Curs und bushido zi dissn kimpmo fir, ok. sowos nennt sich MC Fabs Ziel. ondra wi KCJ und co. amüsiern sich ibo deina dopplgenga in Zoo. hmmm... wi kanntman zi mir sogn.... Profi sowiso. und sischt villeicht no so wos wi miss Hip Hop. Cool
KCJ vs. den Rest der Welt, ich Rap nicht wie ihr für Geld, ich rap weil Rap mir gefällt, wer hat euch Punks bestellt??
Generell mach ich kein Battle mit Leuten dies nicht drauf ham, doch bei dir mach ich gern ne Ausnahme, um dir zu zeigen dass ich herausrage..
Hey MC Fabs was bist du gegen MC Redokenecht, Niveaulos, glaub mir, ich hab recht.
Text by KCJ


leeee




Beiträge: 6

BeitragVerfasst am: 21.07.2006, 14:27    Titel:

ey figli di 100 padri, sempre malato, Lie G e' nato!

Ich fang mal an über euch zu Rappen, das einzige was ihr habt sind eure Ketten. Es hat keinen Sinn und keinen zweck, ich komm mit new entrys wi z.B. Schreck, wir dissen und ihr alle seit wek. MC LieG fällt euch in den Rücken, ihr rappt in winzig kleinen Stücken. dissen ist nicht meine Wellenlänge, doch weil ich mich MC LieG nenne, und nur KC kenne, die sowieso perfekte Texte hat, mach ich euch platt. Ich hab die gazatte schon lange satt. "Fick deine Bitch und so 'n cooles Zeug" hey ne' ich diss nicht mit euch. Checkt out meine intensiven Texte, hey up hier, wer ist der negste?...
MC LIE G


redo




Beiträge: 9

BeitragVerfasst am: 21.07.2006, 14:31    Titel:

redo on the mic! Mc fabi trau dich nachts nicht mehr aus dem haus, sonst pust ich dir das lichtlein aus ich steh auf sex gewalt und drogn den dies sind meine methodn, um an mein ziel zu kommen ich hab dir alles schonn genommen! Sehr böse ein neuer rapper ist erwacht, denn HIP HOP verleiht mir die macht ich übernehm die welt über nacht! politiker haben sich gegen mich erhoben doch ich verkauf weiterhin meine dogen! Cool fett fett! MC REDOKNECHT

Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Film, Musik & Leseecke Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Weiter
Seite 1 von 22

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Replay Battle: Girls vs. Boys corsa Film, Musik & Leseecke 41 18.08.2007, 13:22 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge HipHop - Battle - UFO Bruneck - Nico ... flow Weekend 11 14.10.2006, 10:39 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge King of Forum-Battle kcj Film, Musik & Leseecke 28 31.08.2006, 13:34 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds