Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Heimat
Gehe zu Seite Zurück  1, 2
 
Autor Nachricht
muschl




Beiträge: 1080

BeitragVerfasst am: 17.10.2006, 22:45    Titel:

Tirol isch lei oans.. Cool Ob Süd - odo Nord, sem bin i dohoam Smilie

acidhorse




Beiträge: 600

BeitragVerfasst am: 18.10.2006, 01:30    Titel:

Wo isch tirol isch lei oans.... La weile oamo is johr af an kirschta gesch. Mir san in an sean mischmasch augiwochsn dasszs sea diskusionen nimma brauch. Wenn a dei zeit mitgimocht het noa ischs oan ding obo net aso. Longsom wrts zeit dassman auhert mit dei scheiss nationalitätn. Europa, di welt und aus.... Und nimma aweil weiss, schworz, grion und gelb. Amerikana, afrikana, asiate odo europäer. Es werd longsom zeit dass die leit tscheckn.... DIE WELT.... FIggdi mit dein EIN TIROL..... Böse Böse Böse Böse

pmp




Beiträge: 259

BeitragVerfasst am: 19.10.2006, 12:41    Titel:

Zitat:
Und nimma aweil weiss, schworz, grion und gelb. Amerikana, afrikana, asiate odo europäer. Es werd longsom zeit dass die leit tscheckn.... DIE WELT.... FIggdi mit dein EIN TIROL.....

Im Grunde san mir Südtirola jo olla Baurntrampl wenn mo ins irgndwo aussoholb bewegn... Ba mir ischs aso: i muss mi schon wenn i mit an Innsbrucka red konzentriern, dassa mi holbwegs vosteat (isch vielleicht awin ibotriebn obo a bissl stimps Winken ).
Obo i gib dir in der Hinsicht recht, dass de Diskussionen nix breng: Mir sein holt Südtirola und missn domit fertig werdn, af olte Gschichtn no long umanondzireitn hot koan Sinn, mir missn oanfoch is beschte draus mochn... Und i glab wenne do unfongsch die Leit zi beschimpfn Mit den Augen rollen werd des a nix breng. Meinung isch Meinung, vielleicht werds mitn olto ondoscht, vielleicht konn i mi als holbo Italiena net recht in ondra leit (vermächtnis z.B...) innevosetzn und vielleicht isch in do Enge van an Seitntol (i moan et di salomonrider, in muschl a net Mit den Augen rollen) a ziemlich ondoscht...


deinemama




Beiträge: 4

BeitragVerfasst am: 20.10.2006, 11:55    Titel:

@vermächtniss...tui la awin loggo bleibm, weil in do Geographie wert is Wort Heimat gor et benutzt, weils ibohaup et klor definiert isch...

pmp




Beiträge: 259

BeitragVerfasst am: 20.10.2006, 21:15    Titel:

Zitat:
Mi hot bis heinte no a jedo vostondn, dea mi vostion giwellt hot. Is Hoachdeitsch redn isch sem amol is klionschte Problem. und Baurntrampl isch wo ea a Ort wio dein Voholtn isch.
I hons bis heinte eigentlich olm no als Vorteil empfunden Südtirola zu sein, wenne mit ondra Leit, de ned aus Südtirol sein gired hon wo sie her sein und wis ihnan aso geat.

Jo guit is Wort isch net günstig gewählt... äh jo mein Voholtn Winken. Es stimp, es isch mehra af mi bezogn und i hon die formulierung net glücklich gewählt. Du wersch di wohrscheinlich leichta tian mit an Münchna zi redn. Ba mir ischs aso wenn i mit an Innsbrucka red mussimi konzentriern sein Dialekt zi redn weil wenni insrign do red noa vosteata mit net wirklich und wenn i Hochdeitsch red moanta i bin a deitscho Winken
Zitat:
Ps: dea Spruch mit Seitntol isch wo ned gonz ernst gimoant, odo? Oboflächlicha geats jo kaum. *wunder*

Hosch Recht. Wohr widorum net politisch korrekt. Es wor a Voollgemeinerung und se isch et richtig. Noa vosuich i mi ondoscht auszidruckn: Leit, wos va kloan au "scheiss Wallischa" etc. odo wos woas i wos zi hern krign und sich selbo koa meinung bildn gibs genui (natürlich a in Bruneck odo Boazn etc...). Fir mi isch Heimat natürlich sem, wo i mi wohl fühl und wo i augewochnsn bin (weils holt sem isch wo i mi wohl fühl), obo deswegn kimmi et mit Sprüche wie: "Ein Tirol" odo "viva il duce" odo sunscht wos, Heimat muss net politisch san. I entschuldig mi dovier dass i in eifo des Gefechts in die Voollgemeinerung gschweift bin un hoff du vogibsch mo Mit den Augen rollen und glabsch mo dass des in ibotrogenen Sinn gemoant wor


hagbard




Beiträge: 794

BeitragVerfasst am: 27.02.2007, 20:06    Titel:

thread closed

Zum Sammelthread: Italiener oder Tiroler?


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2
Seite 2 von 2

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds