Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Italiener oder Tiroler?
Gehe zu Seite 1, 2, 3 ... 39, 40, 41  Weiter
 
Autor Nachricht
patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 26.02.2007, 23:42    Titel:

ma itz fong des schon wido un..

scheiss patriotismus/schublodndenkn
_________________
patz0 bloggt


freakz




Beiträge: 1774

BeitragVerfasst am: 26.02.2007, 23:45    Titel:

so ein müll, mir geats schun af di nervn wenn sich so möchtegern tirola wichtig mochn wos nicht fa do geschichte vostion obo grot gscheide tion ....

Isch jo scheiß egal, wennmo itz "Österreicha" warn , wo ligat do untoschid?


....
_________________
"Wenn die Klügeren immer nachgeben, geschieht nur das, was die Dummen wollen.


newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 26.02.2007, 23:46    Titel:

gott loss hirn regn! schnell!!!

mir reicht der bullshit! ginau wegn sea infältigo scheiße schamp man sich in auslond ab und zui "südtirola" zi sein weilman wegn sea ignoranta nousn ins dumme bergvolk klischee gsteckt wert! wennemo die leit pa ins aso unschaug moge oft die italiena lioba, die sem denkn et aso bescheuert wie die leit pa ins do! olbm lei MIR MIR MIR und die ONDON... get scheißn und wirg sem enkon gorschtign patriotismus a glei mit ausa... mir reichts

@knolle itz konnsche noar wiedo dein geischtign forz in mein profuil olossn: "bische a wallischo odo wos??" fuck off
_________________


newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 26.02.2007, 23:57    Titel:

@knolle

du woasch onscheinend obo an schwonz ibo nationalismus weil des wos die "vermächtnis" do tion isch extremo patriotismus am rechtn rond! nix ondos...

i scham mi wirklich wieviels infältiga leit pa ins dohoame gib wosn af den schworz-weiß-welt scheiß innefoll... wirklich traurig...
_________________


sweetshadow




Beiträge: 19

BeitragVerfasst am: 27.02.2007, 00:27    Titel:

Mir isch scheiße zi wen i ker.. i ker zi niamant! I leb my lebm und muss net a italiena odo tirola(Östorreicha) sein

newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 27.02.2007, 00:30    Titel:

http://video.google.com/videoplay?docid=-7452461623815950757

gib sich oando amo den bullshit... i woas et fa wellan welt de do reidn...
_________________


freesoul




Beiträge: 257

BeitragVerfasst am: 27.02.2007, 09:25    Titel:

sweetshadow hat folgendes geschrieben:
Mir isch scheiße zi wen i ker.. i ker zi niamant! I leb my lebm und muss net a italiena odo tirola(Östorreicha) sein


endlich amo oando wos a bissl eppas fan lebn versteat Cool

@knolli89: wenne schun mit der SCHEISS gschichte kemmen willsch, die OLLERERSTEN in SÜDTIROL worn die RETOROMANEN --> sprich: "LADINER" ...

und itz fresse holtn und den sch... thread zuitien


philipp1




Beiträge: 269

BeitragVerfasst am: 27.02.2007, 10:59    Titel: Re: Italiener oder Tiroler?

knolli89 hat folgendes geschrieben:
Do honni amo an guitn text gfunn....


pff... an guitn text
_________________
When all is dead and gone,
we'll know who lost, who won,
but does it matter then,
when all is dead and gone?




newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 27.02.2007, 11:20    Titel:

es sich hot heinte aso, und se muss schj jedo vor augn holtn...

wos die schützn mit ihra aktionen tion, grenzfeuer, irgndwelcha redn, de "kadettnschule" und de gonzn weitan sochn. wenn i itz a italienischo politika bin noar denkemo schun, wos welln de no? itz homsemehr odo wioniga olls wossze brauchn udn fong aso un zi spinn! de gonzn "mochtdemonstrationen" fa die schützn san die greaschte gfohr fin insra autonomie momentan, weil sem musse et a rechto italiena sein den wos des gehörig afn sack get und noar die autonomie kürzn will.... des misst des amo fa a ondro seita a awin segn, weil sem wert is ausmoß und die gfohrn fa die immo mächtiga werdenden schützn erschreckend deitlich!
_________________


corsa




Beiträge: 717

BeitragVerfasst am: 27.02.2007, 12:21    Titel:

lodn holt redn... Mit den Augen rollen

Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite 1, 2, 3 ... 39, 40, 41  Weiter
Seite 1 von 41

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge 95% der SüdtirolerInnen wollen keine ... berga95 Allgemeines 11 16.10.2010, 14:56 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Arbeit oder Schule? kneidile25 Allgemeines 30 03.04.2009, 20:36 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Projekt Ried- Dafür oder Dagegen? muschl Allgemeines 122 25.11.2008, 22:41 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. PC oder NDS? maxl199 Gaming 10 18.11.2008, 16:57 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Schicksal oder Eigenerfolg/Misserfolg nightfairy Gedichte und Gedanken 9 21.09.2008, 18:44 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds