Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Lahmes Internet
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3  Weiter
 
Autor Nachricht
jose




Beiträge: 441

BeitragVerfasst am: 11.02.2008, 22:37    Titel:

alice 7000

gleichis problem -.-

a mit a 54 mBit/s Übotrogung braucha oft ewig zi vobindn
_________________
JA!
Ich spiele Killerspiele!

(Nein ich plane keinen Amoklauf...)


newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 11.02.2008, 22:50    Titel:

pa mir hongs a volle... vobindungsfehla usw

raum bruneck
_________________


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 11.02.2008, 23:09    Titel:

guat ^^ honn schon gidenkt dassz la ba mir so isch

brauch ba a poor seitn a apoor vobindungsvosuche.. oftamo gets bessa oftamo letza.. wert ingaling wo wido passn ^^

(alice)
_________________
patz0 bloggt


nato




Beiträge: 4

BeitragVerfasst am: 12.02.2008, 09:16    Titel:

aso sorry, jo i bin aus naturns und viele kollegn aus naturns hom es gleiche problem, außerdem hon i iaz umerdrfrog und a meraner hom des. I hon alice und höchstwahrscheinlich 2mb/s wos jo fir mi a suscht locker reichn tat. Heint bin i amol friah aufgwochn und hon gschaug obr heit geats eigentlich fan sem her super. Wegn en speedtest hon i heint amol gschaug und drsel schaug so aus:

Download 2071 kb/s Upload 298 kb/s
Server Brescia Ping 76 ms Distance 50 mi

Isch obr komisch dass mehrere leit des hobn, behinderte alice soll amol gfälligscht wos tian fir ihr geld.

MfG Nato

PS: I hon a wow und sem geats drinnen eigentlich recht guat bis auf n standard ping (100-200) obr es isch nia bsunders heacher. Lei ban inloggn bleibs ba mir oft hängen und i muas es 10-20 x probieren.


duddi




Beiträge: 790

BeitragVerfasst am: 12.02.2008, 10:40    Titel:

jop ba mir in rasn a...
oftamol, obo wenn i is modem oscholt und wido inscholt lafts schun wido normal. ba mir ischs eigntlich la, wenn i länga is internet gien loss (zb noch 3-4 stundn kannts longsom passiern)

ajo an brixna kollege ischs geston a passiert, des isch voll lästig, bsundos wennman in irc odo so isch weil sem schnallt mans a net glei dassz kurz die vobindung gekillt hot... Geschockt


nato




Beiträge: 4

BeitragVerfasst am: 12.02.2008, 12:26    Titel:

jo wenn i mein router nui start nor geats a so 3-4 minuten recht guat obr glei drnoch hängs wieder

ruffy




Beiträge: 1253

BeitragVerfasst am: 12.02.2008, 15:48    Titel:

momentan sein recht viele wos mit den problem zi kämpfn hom...hear des in tog ca. 2-3 und olle homse alice.

glab mittlaweile, dass do wos fa do telekom aus et passt,
...odo a noio,no et entdeckto virus lol

p.s. ba mir lafts ongenehmerweise mit alice mehr als glott...
_________________
Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.


nato




Beiträge: 4

BeitragVerfasst am: 15.02.2008, 11:34    Titel:

kaum freita dauerts schun wiedr an ewigkeit um google zu lodn... Traurig

duddi




Beiträge: 790

BeitragVerfasst am: 15.02.2008, 11:52    Titel:

hob es olle modem, odo router?

schwimmi




Beiträge: 69

BeitragVerfasst am: 15.02.2008, 12:14    Titel:

i hon des problem a kop, muas obor sogen es hot sich gebessert...jetz passierts lei mehr selten..mir hot oaner gsog i soll in router 5 x nui reseten..vielleicht hilfts jo bei jemand

greetz
_________________


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Rund um den PC Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3  Weiter
Seite 2 von 3

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Internet spinnt danielhok Rund um den PC 13 13.01.2010, 15:07 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge probleme mit vodafone internet key danieltrub Rund um den PC 8 13.10.2009, 14:51 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Internet Problem mitn Iphone burgmann0 Rund um den PC 4 10.05.2009, 10:03 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Server-Internet Problem duddi Rund um den PC 7 01.05.2009, 17:21 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge welcher stick ist geeignet für internet? freeskier08 Fun 8 06.04.2009, 21:34 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds