Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Lahmes Internet
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3
 
Autor Nachricht
iphone




Beiträge: 2

BeitragVerfasst am: 08.03.2008, 18:24    Titel:

hoi,

i hon alice und des isch voll a scheiss. oftamo zi mittog und afnocht um 18.00 Uhr (also zi do hauptzeit) geat ibohaup nicht, koan google und email ofrogn geat a nix. späta bol olle leit wiedo longsom in bett sein kloppits einwondfrei.
i denk et dass de seitn olbm down sein! Odo?

jo für 20€ megatnse schun epas tian. obo provider wechsel bring a nicht weil se dauert 1 munat.


vik




Beiträge: 480

BeitragVerfasst am: 08.03.2008, 19:35    Titel:

Ba Alice stet is 2Mega ADSL wert gratis afs 7Mega ADSL umgstellt. Homse sel ba enk schun gitun?
_________________


duddi




Beiträge: 790

BeitragVerfasst am: 19.05.2008, 11:55    Titel:

Seitn somsta nomittog happort ba mir is internet (geht nimma).
Somsta af nocht ischs kurz gong und geston in nomittog kurz.

I hon ba Telecom ungileitn zi frogn wos do los isch nuar hot der herr (wor in gedonkn ban fuißbollschaugn "dai gazzo parma" hota gsog) hot gsog diensta vormittog missat olls wido passn...

I bin fa rasn, itz hone frogn giwellt ob des ba ondre leit a is problem isch.

(I bin itz do ba do orbat ingiloggt, do passt olls)


freakz




Beiträge: 1774

BeitragVerfasst am: 18.06.2008, 04:40    Titel:

salomonrider hat folgendes geschrieben:


Zin glick Infostrada! Lachen Lachen Lachen 4,7 mega



Hmmmmm, und du hosch kana Probleme mit do INfostrada? ... I hon sel seid 1 Monat, weil mir a poor Probleme mit alice kop hom ... Hon a is 4,7 Mega, obo i hon untotogs lammano an huachn ping, und olls geaht total longsom , obo nochts , wie itz zB 4.18 Uhr geht olls perfekt, kp warum , und jo, do service fa de isch a lamma scheiße meindo meinung noch , sie sogn zwor olbm sie sechn kan fehla af do leitung, obo sel wor ba ins ba do telecom a amol , bismose so long gstresst hom dasze sich die korte unschaugn solln ... najao , itz weile eh schun ungfong hon , hot no jmd des problem? dasas dauernd disconnects , huachn ping ect hop? odo infostrada user seid? .. Wos hop des dogegn gitun? odo follat sischt jmd in wos ba mir kaputt sein kannt , also warum mei internet untotogs so lahm isch? ... war nice wennas enk meldn kannt , i vozweifl do longsom :> .. am bestn do drunto odo in mei Profil schriebm .. danke Smilie ...

PS: wer isch fa enk olls no infostrada user? und wie sat des mitn service zifrieden?


PPS: awin komisch gschriebm , obo i loss des anfoch amol aso stion Winken ...
_________________
"Wenn die Klügeren immer nachgeben, geschieht nur das, was die Dummen wollen.


amd64




Beiträge: 91

BeitragVerfasst am: 18.06.2008, 14:50    Titel:

ba mir ischs gleiche!!!!!!!! Geschockt i hon alice und wort olleweil bisn de mir di 7mb aktiviern.... obbo woas et wosn de hobm!!! und oft af oanmol hong des i-net volle !!!! Böse so a shit Böse Böse Böse Böse
_________________


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Rund um den PC Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3
Seite 3 von 3

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Internet spinnt danielhok Rund um den PC 13 13.01.2010, 15:07 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge probleme mit vodafone internet key danieltrub Rund um den PC 8 13.10.2009, 14:51 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Internet Problem mitn Iphone burgmann0 Rund um den PC 4 10.05.2009, 10:03 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Server-Internet Problem duddi Rund um den PC 7 01.05.2009, 17:21 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge welcher stick ist geeignet für internet? freeskier08 Fun 8 06.04.2009, 21:34 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds