Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Vegetarier oder Fleischesser?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Weiter
 

Fleisch oder kein FLeisch?
Ich esse Fleisch
92%
 92%  [ 272 ]
Ich esse kein Fleisch
7%
 7%  [ 22 ]
Stimmen insgesamt : 294

Autor Nachricht
arno




Beiträge: 257

BeitragVerfasst am: 11.09.2008, 22:49    Titel:

overflow hat folgendes geschrieben:
arno hat folgendes geschrieben:


i reit fa koana leit dei woss koa kuimilch votrogn. weil sebn gibs no schofsmilch als ersotz.
i stenko ibo enk vegetaria.


no wos gorschtigaras war do wo et ingfoll? Lachen und nebmbei geats do wo kaum drum ob man anstelle fa Kuhmilch Goassmilch trinkt.


do ischs drum gong dass gewissa leit gegn kuimilch alergisch sein. und stott kuimilch trink i hot dovor goasmilch. obo sicho koa soya........ irgendwoss.

soya isch a netta socho. obo erst boll i kurz vorn vohungon bin.


arno




Beiträge: 257

BeitragVerfasst am: 11.09.2008, 23:24    Titel:

do gedonke eine bohne aus der ols irgendwie gimocht wert. (wenn i des richtig voston hon) nana, sebn bleib i decht ban richtign.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


siroliver




Beiträge: 823

BeitragVerfasst am: 15.09.2008, 10:11    Titel:

I find Soja-Produkte sein sicho net letz, is Problem isch holt wennse nochand in Urwold oholzn um Soja-Plantagen zu errichtn und donoch bol do Bodn nimma soffl viel dogib lossnsenen voödn und holzn is negste Stickl o.

Van semm her konnman in fanatische Vegetaria a vorwerfn in wildlebenden Tiern in Lebnsraum wegzunemmen und sogn dass sie genau des tian wos sie bei di Fleischessa vourteiln.

Is Problem lieg in do zum Teil perfidn Denkweise va do Wirtschoft. Qualität und billig lossn sich holt meistns et voeinen.

P.S. Soja-Milch schmeckt mir et, ubbo normale Milch genausowianig Mit den Augen rollen
_________________
"Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com


Gast





BeitragVerfasst am: 15.09.2008, 13:31    Titel:

Soja- Milchprodukte sein basische Lebensmittel, desholb wernse sehr häufig girotn! Sunst seinn Milchprodukte obo sehr säureholtige Lebensmittel.

anamelech




Beiträge: 173

BeitragVerfasst am: 15.09.2008, 21:38    Titel:

siroliver hat folgendes geschrieben:
I find Soja-Produkte sein sicho net letz, is Problem isch holt wennse nochand in Urwold oholzn um Soja-Plantagen zu errichtn und donoch bol do Bodn nimma soffl viel dogib lossnsenen voödn und holzn is negste Stickl o.

Van semm her konnman in fanatische Vegetaria a vorwerfn in wildlebenden Tiern in Lebnsraum wegzunemmen und sogn dass sie genau des tian wos sie bei di Fleischessa vourteiln.

Is Problem lieg in do zum Teil perfidn Denkweise va do Wirtschoft. Qualität und billig lossn sich holt meistns et voeinen.

P.S. Soja-Milch schmeckt mir et, ubbo normale Milch genausowianig Mit den Augen rollen


VegetarierInnen essen bewusst, folglich auch überdurchschnittlich viel biologisch. Und biologische Soja kommt nicht aus den Regenwald sondern kommt direkt aus Europa.
Die Soja die du meinst, landet im Futtertrog der Schweine...
http://pandaction.wwf.ch/de/lifestyle/konsum/essen___trinken/saue_und_soja___/index.cfm

LG Michi
_________________
Jetzt nicht mehr "Blog"frei !
http://jgs-gvs.blog.de
http://www.younggreens.info


Gast





BeitragVerfasst am: 17.09.2008, 10:25    Titel:

unsinnige diskussion.. i iss a koan fleisch, obo do konn man long hin ind her diskutiern... Jedn seines, do oane issst fleischt und do ondre holt net.. so ischs lebm.. Winken

verrile90




Beiträge: 57

BeitragVerfasst am: 17.09.2008, 20:13    Titel:

aaaalsooo, itz mussi neamo wos zi den thema bzw zin thema veganerInnen sogn:
ba mir in heim isch ana veganerin... itz gibs an zettl woman sich holt introgn konn wer kan fisch, kana fischnudl, ka fleisch, kan paniertn fisch... mog... itz de veganerin ot dozuigschriebm dasze ka milch, kan butto, kan kas usw isst also dassze veganerin isch... ooobo itz kimp do hit: Pfeil si ot no dozuigschriebm dassze kan HONIG isst odo gerichte woa honig drin isch...

hallooo?? honig?? na biiittschian wo londmoden do dogaling?? itz mit honig ano unhebm... i ome hot lamano dofetzt woe des gilesn on... i vostei dei gitsche kan meto... na prutal...
mir olla om a anzigs lebm u in den lebm vogeudit de ihr zeit um sich gedonkn zi mochn ob wo ka milch ka butto ka kas ka HONIG in essn isch...?? olls zi spot...

lg verry


baule




Beiträge: 1529

BeitragVerfasst am: 17.09.2008, 20:16    Titel:

verrile90 hat folgendes geschrieben:
aaaalsooo, itz mussi neamo wos zi den thema bzw zin thema veganerInnen sogn:
ba mir in heim isch ana veganerin... itz gibs an zettl woman sich holt introgn konn wer kan fisch, kana fischnudl, ka fleisch, kan paniertn fisch... mog... itz de veganerin ot dozuigschriebm dasze ka milch, kan butto, kan kas usw isst also dassze veganerin isch... ooobo itz kimp do hit: Pfeil si ot no dozuigschriebm dassze kan HONIG isst odo gerichte woa honig drin isch...

hallooo?? honig?? na biiittschian wo londmoden do dogaling?? itz mit honig ano unhebm... i ome hot lamano dofetzt woe des gilesn on... i vostei dei gitsche kan meto... na prutal...
mir olla om a anzigs lebm u in den lebm vogeudit de ihr zeit um sich gedonkn zi mochn ob wo ka milch ka butto ka kas ka HONIG in essn isch...?? olls zi spot...

lg verry


schun amo nochgidenkt, vl mogse koan honig?!?!
_________________


j0e




Beiträge: 196

BeitragVerfasst am: 17.09.2008, 20:42    Titel:

baule hat folgendes geschrieben:
verrile90 hat folgendes geschrieben:
aaaalsooo, itz mussi neamo wos zi den thema bzw zin thema veganerInnen sogn:
ba mir in heim isch ana veganerin... itz gibs an zettl woman sich holt introgn konn wer kan fisch, kana fischnudl, ka fleisch, kan paniertn fisch... mog... itz de veganerin ot dozuigschriebm dasze ka milch, kan butto, kan kas usw isst also dassze veganerin isch... ooobo itz kimp do hit: Pfeil si ot no dozuigschriebm dassze kan HONIG isst odo gerichte woa honig drin isch...

hallooo?? honig?? na biiittschian wo londmoden do dogaling?? itz mit honig ano unhebm... i ome hot lamano dofetzt woe des gilesn on... i vostei dei gitsche kan meto... na prutal...
mir olla om a anzigs lebm u in den lebm vogeudit de ihr zeit um sich gedonkn zi mochn ob wo ka milch ka butto ka kas ka HONIG in essn isch...?? olls zi spot...

lg verry


schun amo nochgidenkt, vl mogse koan honig?!?!


vielleicht votrog sie koana milchprodukte odo terf se net zu sich nehm weilse schun milch und butto augschriebm ot.


anamelech




Beiträge: 173

BeitragVerfasst am: 17.09.2008, 21:43    Titel:

verrile90 hat folgendes geschrieben:
aaaalsooo, itz mussi neamo wos zi den thema bzw zin thema veganerInnen sogn:
ba mir in heim isch ana veganerin... itz gibs an zettl woman sich holt introgn konn wer kan fisch, kana fischnudl, ka fleisch, kan paniertn fisch... mog... itz de veganerin ot dozuigschriebm dasze ka milch, kan butto, kan kas usw isst also dassze veganerin isch... ooobo itz kimp do hit: Pfeil si ot no dozuigschriebm dassze kan HONIG isst odo gerichte woa honig drin isch...

hallooo?? honig?? na biiittschian wo londmoden do dogaling?? itz mit honig ano unhebm... i ome hot lamano dofetzt woe des gilesn on... i vostei dei gitsche kan meto... na prutal...
mir olla om a anzigs lebm u in den lebm vogeudit de ihr zeit um sich gedonkn zi mochn ob wo ka milch ka butto ka kas ka HONIG in essn isch...?? olls zi spot...

lg verry


Ist das die Nadia?
Zur Erklärung, VeganerInnen lehnen auf's schärfste jegliche Ausbeutung von Tieren ab. Und der Honig sowie Wolle stammen nun eben auch mal von Tieren, obwohl es sehr gute Alternative dazu gibt (Baumwolle, Löwenzahnhonig, Ahornsirup usw). Ist zwar extrem, aber doch jedem seine/ihre persönliche Entscheidung.
_________________
Jetzt nicht mehr "Blog"frei !
http://jgs-gvs.blog.de
http://www.younggreens.info


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Weiter
Seite 10 von 13

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Arbeit oder Schule? kneidile25 Allgemeines 30 03.04.2009, 20:36 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Projekt Ried- Dafür oder Dagegen? muschl Allgemeines 122 25.11.2008, 22:41 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. PC oder NDS? maxl199 Gaming 10 18.11.2008, 16:57 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Schicksal oder Eigenerfolg/Misserfolg nightfairy Gedichte und Gedanken 9 21.09.2008, 18:44 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge IPHONE oder NOKIA N95 ruffy Forschung und Technik 30 22.08.2008, 11:49 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds