Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Beste Kneipe im Pustertal
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
 

Was ist die beste Kneipe im Pustertal?
Hardimitz'n
17%
 17%  [ 11 ]
Pub Hotel Bruneck
38%
 38%  [ 24 ]
Neues Puka Naka
1%
 1%  [ 1 ]
Altes Puka Naka
3%
 3%  [ 2 ]
Weinkeller
3%
 3%  [ 2 ]
Piné
16%
 16%  [ 10 ]
andere
19%
 19%  [ 12 ]
Stimmen insgesamt : 62

Autor Nachricht
elrohir




Beiträge: 60

BeitragVerfasst am: 04.10.2004, 08:34    Titel:

es war extrem leicht a kneipe mit originellm design oddo konzept auzition. weil kemm tion di leit jo so oddo so. man muss holt a a kneipe aution well. wenn i wellat, hett i 100, anzi 1000 ideen Winken

pmp




Beiträge: 259

BeitragVerfasst am: 05.10.2004, 14:58    Titel:

Pub isch oanfoch loooongweilig, obo bessa als vielis ondre!
Und hot olm la die gleiche CD in groassn Pub und die Ska-P Liadlan in kloan hom sich seit ibo an johr a net voändot

I hon amo spontan fir Harde gstimp. Et weg do Musik, sondon weil sem holt die jung leit san.

Weinkello isch a gemiatlich


sabbi7




Beiträge: 20

BeitragVerfasst am: 05.10.2004, 15:57    Titel:

mabo, i tat et sogn, dassz in pub soffl longweilig war. logisch, atiemol ischs scheiße, wenn di folschn leit san. obbo mie taugs eigntlich foscht olbm volle in pub. sem renn wenigschtns et sella stolla wie in an ondon ort ummanondo Lachen
_________________
--es ist besser, für das, was man ist, gehasst, als für das, was man nicht ist, geliebt zu werden-- a.g.


eero




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 05.10.2004, 20:13    Titel:

ach wos soll man do schreibn... es konn in jedn ort geil sein wenn die richtign leit mitsein und man selbo a hetz hot. Wenns gonz zach herget konns a in Sportcenta geil wearn. Zur Zeit isch hot Pub oft recht witzig, und Weinkelldo isch sowieso geil, schun amo weil a win a bessara Musik isch.
Fa mir aus konsche Harde itz no net gian, sem ischman schun oft genui wenn do Kronplotz widdo auget....
_________________
Es ist die Frage, die uns quält....


mini




Beiträge: 681

BeitragVerfasst am: 06.10.2004, 23:16    Titel:

eero hat folgendes geschrieben:
Wenns gonz zach herget konns a in Sportcenta geil wearn.

??? Den Rausch honne nou nie doleb... Sehr böse Sehr böse Sehr böse (Wille a gor et!)

Pub passt schun gonz guit, weil semm (in Summo) olla awin sein, wos man sechn will. Di Musig kennt man zwor glei amol auswendig, obbo bessa wi Harde-Musig ischs ollemo.

Wenne ehrlich bin hotmos in Harde bis iatz erscht oanmol richtig gitaug: OK, do Rausch wor dementsprechend...
Nabo. Harde get man hot, weil semm olla sein. Obbo awin redn und oheng konn man in Pub sicho 10mol bessa. Schun la amol weil se NIE sofl gsteckt-volle isch wi Harde (K1 isch nix bessa)


sonny




Beiträge: 215

BeitragVerfasst am: 09.10.2004, 13:20    Titel:

ma, wenn i di richtign Lait ba mir on, konn i mir ibbro a Hetz mochn, i bin holt aso. I find lai, dass olls komisch "au gitoalt" isch, wenn man sel sogn konn Winken
Bol is Harde offn isch, seinse olla Harde und 5 lait pub...
und umgikehrt sein in pub voll leit, o0bbo wirklich fa stolla ibbo skater bis raver, sem finnsch olls Ausrufezeichen
in mondschein mogsch schun um 6a drinn sein, dasse Plotz osch...

Olls awin kompliziert do Geschockt
_________________
Manchmal geschehen Dinge, die deine Meinung über eine Person verändern, die das Wunschbild, das man sich gemacht hat, zerstören und einen zwingen, in einer solchen Person jenes fehlbare menschliche Wesen zu erkennen, das sie nun einmal ist!! Zitat Manson


alhonso




Beiträge: 11

BeitragVerfasst am: 09.10.2004, 13:38    Titel:

Jo Pub isch eigntlich schun gor awin geila, wie is harde, obbo sem sein hot olm olla, obwohl i et vostei wieso!! Olla sogn Pub isch viel geila obbo noa gien hot decht olla augn!!

Es brauchat no a guita Alternative in Bruneck, wie z.B. is Alcatraz obbo se isch hot in Goas... Wenns in Bruneck war, wars sicho olm steckvolle!!
_________________
ich bin dagegen, denn ihr seit dafür
ich bin dagegen, ich bin nicht so wie ihr
ich bin dagegen, egal worum es geht
ich bin dagegen, weil ihr nichts davon versteht


ruffy




Beiträge: 1253

BeitragVerfasst am: 10.10.2004, 12:32    Titel:

i hon für "andere" gstimp, weil pub werd noch do giwissn zeit longweilig, wies harde. mondshein follt fi longhoorata zoggla wie mi sowieso weck und im ufo sein a la olm di gleich 10 hanslan.
mir persönlich passt hintogosse am bestn. a guito wein in kombi mit di fein sessl hint drin und gimietlicha musik ish lamano genial.

is problem pan ausgien ish, dassman fost jedn somsta in di gleichn orte oheng und man noa schnell stuff werd, weil olm is gleiche, sprich die gleichn leit und di gleiche musik ish. hetman a auto odo WARN DI ÖFFNTLICHN VOKEHRESMITTL BESSA ORGANISIERT noa gang i oanfoch ibrol awin aus, sel glabe ish is beste gegn "longweilige lokale" und "longweilige wochnendn".
_________________
Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.


chrischa




Beiträge: 191

BeitragVerfasst am: 13.11.2004, 21:57    Titel:

Erharta in Welsberg....wern wohrscheinlich zum Großteil la Fuissbolla kenn....Und wer et wor dosel muss sem amo hingian...es ischs ollemol Wert

elrohir




Beiträge: 60

BeitragVerfasst am: 16.11.2004, 14:14    Titel:

is gscheidigschte war, wenn amol insouans a kneipe autanat. Mir wissn wos mo brauchn/ned brauchn und wos mo well/et well. Und in bruneck war sell 100% rentabel! Lai hot niomand in Muit/Luscht.

Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
Seite 2 von 4

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Beste Tormänner duddi Sport 8 01.01.2010, 16:05 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Wikingerclub Vikings Pustertal pustertiroler Werbung 10 10.08.2009, 22:25 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge 5 Beste F1 Fahrer aller Zeiten pete Sport 25 13.07.2009, 14:11 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Beste Live Band freakz Film, Musik & Leseecke 32 21.06.2009, 00:08 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge HC Pustertal 2009/2010 thedollar Sport 194 16.04.2009, 15:57 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds