Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


frei.wild
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Weiter
 
Autor Nachricht
id66




Beiträge: 90

BeitragVerfasst am: 27.09.2008, 13:05    Titel:

also mir tuts um de gruppe et unbeding loat weil fa mir aus gsägn wio die Fans so die Band und man muss oanfoch sogn sie hom viel rechta fans...
Und fan musikalischn sein sie wirklich nix bsundos, wos obo net hoast dass sie schlecht sein, si homs holt gschoffft guit ba die best. leit umezikem....


halo2




Beiträge: 84

BeitragVerfasst am: 27.09.2008, 13:06    Titel:

wor sicherlich a blede entscheidung fa ihm direkt in a partei inzitretn.. obo recht objektiv wor der "fan" fa mir aus gsegn et.. naja..

logisch nutzn di gonzn LINKN in den forum sela schlogzeiln widoamo um di Freiheitlichn letz zi mochn..

newworlddisorder hat folgendes geschrieben:

vogleich amo is 10 punkte programm mit den fa do npd, sem gibs la leichta untoschiede. in deitschlond homse zin glick awin a ondos voständnis fa politik!


du sogsch des sein "leichte Untoschiede".. Mit den Augen rollen
und jedo ot holt amol et di gleichn politischn onsichtn wi du..
wennis awian objektiv betrochtasch noa wissasche dassman di freiheitlichn et mit do npd vogleichn konn.. obo wenn du sel aso sigsch, fa mir aus.. (mir isch a bewusst dass di politisch Linken di parteiprogramme fa ondre parteien auf ihre art und weise interpretiern..)
du bringsch olm so perfekte onsichtn zi do politik und kritisiersch olle mitte-rechts parteien, kansch wol selbo a partei gründn odo glei londeshauptmonn wearn odo? Winken

wi do Olli Kahn amol gsog ot: "da kann ich ja nur lachen.." Sehr böse


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 27.09.2008, 15:31    Titel:

i glab is greasste Problem do isch, dassnse durch ihra "unpolitschn" holtung in de groassn Deitschn Labels inkemm san und domit in Deitschlond extrem bekonnt wordn san als unpolitischa Band (San teilweise af greassara Konzerte Headliner giwedn!) Fan sem her glabe hommse in deitschlond net recht viel rechta Fans Mit den Augen rollen

Dass Philipp kurzzeitig die Freiheitlichn beigitretn isch isch a Soche, obo des mitn politischn Open-Air -.- isch meina Meinung noch a holbwegsa Voarsche gegnübo di Fans (und türlich sigs is Label a net netta gern) (natürlich International gsegn, Südtirol schaugs pissl ondost aus..)

und itz bzgl. rechts und links, denk des het sogor Probleme gebm wennse ba an SVP-Konzert gspielt hettn.. Is problematische isch la ba wos rechtn dass wie schon gsogg die Deutschrock Szene seit wasgottwiaviel Johr mit Rechtsrock nix zi tian homm will.. und es isch amfoch net netta vorteilhoft dass ans fa ihra Aushängeschildo ba so an Rechts-politischn Event spielt -.-

Finds Richtig dassz Konsequenzn trog, la sanse a schon awin extrem.. vosteah z.B. net wiesose di Seite gsperrt homm..


gez. fa an Fan fa Deutsch-Punk/Rock (inkl. Frei.Wild Auf den Arm nehmen (huii itz honnime gioutn))
_________________
patz0 bloggt


busbyboy




Beiträge: 484

BeitragVerfasst am: 29.09.2008, 16:08    Titel:

Wer soa Sprüche oulot wi den do

Zitat:
Trotzdem, an alle intoleranten und streitsuchenden, ultralinken, stalinistischen Wichser unter euch, ...


und noar no ernsthoft behauptn will, nichts mit Rechts zi tian zi hom, do se figgit sich sofl selbo ins Knia, dassz schun wea tian muss. Sehr glücklich

Jedo wos 2 und 2 zommzeil konn ot jo fa vornherein gseg, um wos fir Typn sichs ba der Band hondlt. Mit den Augen rollen
_________________


dermike




Beiträge: 140

BeitragVerfasst am: 29.09.2008, 18:22    Titel:

overflow hat folgendes geschrieben:

Ba die Konzerte wern "Südtirol ist nicht Italien"-Kleba ausgitoalt und se soll noa koan politischa Aussoge sein. Daiadai, es kennt viel behauptn obo gonz bled sein die Leit anet.


Also i denk net dass die Band die Pickalan austualt?!
War jo wido a widospruch fa die Freiheitlichn af uamo zi do SF... bzw. ondra Partei/Bewegung

Du konnschdo ah die Leit net ausuichn dei wos af dein Konzert kem.. Natürlich san die Texte Patriotisch und sem san holt ah olba wido sellina drunto wos in Geschichte net augipasst hobm... sprich nazis! Mit den Augen rollen

Des wos do Sänga augfiehrt hot isch eigntlich schun traurig, i muan wenna umbiding in Drong vospiert pa der Partei zi san nua wari holt Stille und stellat mi net umbiding nö afa Rednapult ödo spielat ah "Wohlkompfkonzert"!
Selbo in Orsch gibissn!


newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 29.09.2008, 18:28    Titel:

http://www.youtube.com/watch?v=aAfahmJ56dw

wer aso in wold inneschreit terf sich net wundon welcha leit af an konzert autauchn
_________________


ruffy




Beiträge: 1253

BeitragVerfasst am: 29.09.2008, 18:33    Titel:

sicho konn man sich di fans et aussuichn...

i wor 1(!) freiwild konzert, gizwungenomasn, und wos do ob gong isch...H...H.....-Rufe worn no is harmlosigste.
SChlägerein wo zwischn monn und frau et untoschiedn wordn isch.

sogn konn jmd jo viel, obo so blind wore no nie, ums in di freiwild zi glabn. logisch, "unpolitisch, obo patriotisch".
mir bestätigs do anfoch la my vorutteil. finds ziemlich schode, hets in daitschrock amol vogunnt Winken

wenn man di aussogn fa di bandmitgliedo obo so liest, glabe vostiense no et gonz, wie weit des a skandal isch(di presse wortit jo la af sowos).
vorollem in ando musikrichtung, wo schun is klanste gerücht fa rechts an ziemlichn boykott als ergebnis hobn konn...

zin liedl südtirol:
patriotisch(iz im psoitivn sinne(sihe patriotismus thread)) ish so a sotz obo net wirklich:
"[südtriol,] mögen deine feinde in der hölle schmoren"
_________________
Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.


gerd




Beiträge: 55

BeitragVerfasst am: 29.09.2008, 22:53    Titel:

Also i tat ihnan SOFORT ba pickalan austoal helfn und leibilan fa mir aus a no Ausrufezeichen Ausrufezeichen Ausrufezeichen

belshirash




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 30.09.2008, 11:01    Titel:

@gerd: folls des sarkastisch gimuant wor - guat

folls nit: du bisch wirklich extremst intelligent (des wor sarkastisch gimuant) Lachen


santaclaus




Beiträge: 359

BeitragVerfasst am: 30.09.2008, 11:40    Titel:

ruffy hat folgendes geschrieben:
sicho konn man sich di fans et aussuichn...

i wor 1(!) freiwild konzert, gizwungenomasn, und wos do ob gong isch...H...H.....-Rufe worn no is harmlosigste.
SChlägerein wo zwischn monn und frau et untoschiedn wordn isch.


zin liedl südtirol:
patriotisch(iz im psoitivn sinne(sihe patriotismus thread)) ish so a sotz obo net wirklich:
"[südtriol,] mögen deine feinde in der hölle schmoren"


af welchn konzert bzw wo worschn sem?

wor a af apoor frei.wild konzerte...isch zwor schon a weilchen her is letzte obo sem warmo sea sochn net augfolln. im gegntal, do sänga hot sich oftmols distanziert fa do naziszene bzw extrem rechtn seite ... naja.

und bzgl in südtirol liad, der textstelle, sem sein bestimmte hymnen wosn lautstork ba jedn fuissbollspiel odo so mitgsung wern nix bessa...
_________________
„Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Film, Musik & Leseecke Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Weiter
Seite 3 von 7

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Frei.Wild - Wahre Werte bozi Film, Musik & Leseecke 2 09.02.2011, 23:27 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Rock am Schlern 2011 (mit Frei.Wild,... bozi Film, Musik & Leseecke 2 11.01.2011, 14:20 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Frei.Wild - Nicht Dein Tag bozi Film, Musik & Leseecke 0 12.12.2010, 13:33 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge »Frei.Wild«: Zwischen Kitsch und Subk... multitude Politik 2 20.11.2010, 04:12 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Frei.Wild - Dieses Jahr holen wir uns... bozi Film, Musik & Leseecke 2 25.06.2010, 06:51 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds