Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Projekt Ried- Dafür oder Dagegen?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Weiter
 

Bist du für oder gegen das Projekt?
Ich bin dafür!
34%
 34%  [ 78 ]
Ich bin dagegen!
65%
 65%  [ 150 ]
Stimmen insgesamt : 228

Autor Nachricht
duddi




Beiträge: 790

BeitragVerfasst am: 16.12.2008, 18:48    Titel:

Ma sein tuts jo aso: Jeda Seite, pro odo contra, konn "ibozeugnde" argumente breng. Es muss jedo fi sich selbo entscheidn wos fi ihm wichtig isch und nuar "jo" odo "na" sogn...

Mir persönlich ischs gleich, der wolt do percha ogn isch wirklich nicht bsundos und mi störat a piste ete, ondoseits gehts dorum, in die gruaßn "viecho" zi zagn dass is "anfoche volk" entscheidn soll, et wienige mit dickn brieftaschn...


Vl missatn de wos dogegn sein de soche awin mehr public mochn, se war sicho a möglichkeit - unruhe stiftn um sich gehör zu verschaffen...
_________________
Ein Kansas City Shuffle ist, wenn alle Welt nach rechts kuckt, während du links rum gehst


ivan




Beiträge: 74

BeitragVerfasst am: 16.12.2008, 19:42    Titel:

hofa09 hat folgendes geschrieben:
damit no mehr touristn kemm???

na danke!!!


supo kommentar.... mir lebn guit olle fan tourismus obo jojo...

fost olle reischinga worn gegn is projekt Ried und se la aus 2 Gründe:
-Sie welln et das do Tourismus a noch Percha geht weil sie mitn sem jo guit vodian
-(wie ins do hofa09 zoag) Und weil in a bor leit die touristn af die nervn gian(uhne dasze nochgidenkt hom dass sich do do Tourismus mehr votoalt)

Noa kem no selche blede Gründe wie dass die Natur zerstört werd und dasz in Klima et so guit tut usw. Meino Meinung noch san se ols la Ausredn, weil wense wirklich selche Naturfreunde san, kennse jo unfong zi protestiern dasze in Urwold et sofl ohockn sotn und et wegn a hond voll bame umanondoplern... und wegn in Treibhauseffekt sot jedo amo af sich selbo schaugn, konn jo jedo in do fria mitn Bus af die Orbat stot jedn Tog mitn Auto zi fohrn, sem gangs im Klima a glei viel bessa...

Also meindo Meinung gibs koan richtign Grund wos dagegn spricht, wenn jemand z.b a Haus af a Stuck Wiese baun will, wer i a Protestaktionen starten, weil do werd jo die orme Natur zerstört Mit den Augen rollen


Gast





BeitragVerfasst am: 16.12.2008, 20:07    Titel:

ivan hat folgendes geschrieben:
hofa09 hat folgendes geschrieben:
damit no mehr touristn kemm???

na danke!!!


supo kommentar.... mir lebn guit olle fan tourismus obo jojo...

fost olle reischinga worn gegn is projekt Ried und se la aus 2 Gründe:
-Sie welln et das do Tourismus a noch Percha geht weil sie mitn sem jo guit vodian
-(wie ins do hofa09 zoag) Und weil in a bor leit die touristn af die nervn gian(uhne dasze nochgidenkt hom dass sich do do Tourismus mehr votoalt)

Noa kem no selche blede Gründe wie dass die Natur zerstört werd und dasz in Klima et so guit tut usw. Meino Meinung noch san se ols la Ausredn, weil wense wirklich selche Naturfreunde san, kennse jo unfong zi protestiern dasze in Urwold et sofl ohockn sotn und et wegn a hond voll bame umanondoplern... und wegn in Treibhauseffekt sot jedo amo af sich selbo schaugn, konn jo jedo in do fria mitn Bus af die Orbat stot jedn Tog mitn Auto zi fohrn, sem gangs im Klima a glei viel bessa...

Also meindo Meinung gibs koan richtign Grund wos dagegn spricht, wenn jemand z.b a Haus af a Stuck Wiese baun will, wer i a Protestaktionen starten, weil do werd jo die orme Natur zerstört Mit den Augen rollen

fucking kapitalist


baule




Beiträge: 1529

BeitragVerfasst am: 16.12.2008, 21:40    Titel:

ivan hat folgendes geschrieben:


Noa kem no selche blede Gründe wie dass die Natur zerstört werd und dasz in Klima et so guit tut usw. Meino Meinung noch san se ols la Ausredn, weil wense wirklich selche Naturfreunde san, kennse jo unfong zi protestiern dasze in Urwold et sofl ohockn sotn und et wegn a hond voll bame umanondoplern...


Mir missn amo ba ins selbo unfong schaugn dass wianiga wold okolzt wert. MIr kenn et mitn fingo af ondra ländo zoagn und sogn heart au wold zi rodn und mir ba ins fobaudn massnweiß berge mit pistn!! Se wert wo innleichtn? Mit den Augen rollen


Afn jedn foll war i für die Volksbefrogung!! War amo gponnt wie viel des befürwortn bzw oblehnen!!
_________________


luk




Beiträge: 168

BeitragVerfasst am: 16.12.2008, 23:18    Titel:

dovun ogsegn dass des olls schun bschlossn wordn isch und so weita mit baugenehmigung und olls... (wissn tuis net, i denkmos la) do konn sowiso niomond epas dogegn tion, komman tion wosman will, gegn a kronplotz ag wertman et aukem... bevor des et beschlossna soche isch, heart schun niomand nix dovun denkat i mir Mit den Augen rollen ausodem war des a vorteil fi di leit do in percha, komman gemietlich afn lift gin Smilie
_________________


baule




Beiträge: 1529

BeitragVerfasst am: 16.12.2008, 23:58    Titel:

luk911 hat folgendes geschrieben:
dovun ogsegn dass des olls schun bschlossn wordn isch und so weita mit baugenehmigung und olls...


ersto informiern, bevor man do gscheide red Mit den Augen rollen

do londtog hot noa gor nix beschlossn, do luis wellat erschto a volksbefrogung.
_________________


kuen




Beiträge: 1208

BeitragVerfasst am: 17.12.2008, 15:15    Titel:

baule hat folgendes geschrieben:
do londtog hot noa gor nix beschlossn, do luis wellat erschto a volksbefrogung.


ots vllt. sogor epas ginutzt de gonzn "watschn" fi di svp? kling schun awin noch bessorung, nicht schlecht
_________________

Lioba letz gfohrn aswie guit gong


ivan




Beiträge: 74

BeitragVerfasst am: 17.12.2008, 15:21    Titel:

hofa09 hat folgendes geschrieben:
damit no mehr touristn kemm???

na danke!!!


fa13i hat folgendes geschrieben:

...die touristn gian in reischa sicho kuan af di nervn ...so bled seimo net, et zi checkn fa wen mir is geld bekemm....



i glab des sog ols....


ruffy




Beiträge: 1253

BeitragVerfasst am: 17.12.2008, 17:45    Titel:

ivan hat folgendes geschrieben:
hofa09 hat folgendes geschrieben:
damit no mehr touristn kemm???

na danke!!!


supo kommentar.... mir lebn guit olle fan tourismus obo jojo...



also i krig koan cent mehr wegn di turistn...und wenne et no ba di elton doham lebat, lebate ols ondre als "guit".
Schlussfolgerung:
dai aussoge ish folsch.

ivan hat folgendes geschrieben:

fost olle reischinga worn gegn is projekt Ried und se la aus 2 Gründe:
-Sie welln et das do Tourismus a noch Percha geht weil sie mitn sem jo guit vodian
-(wie ins do hofa09 zoag) Und weil in a bor leit die touristn af die nervn gian(uhne dasze nochgidenkt hom dass sich do do Tourismus mehr votoalt)

du glabsh decht et wirklich, dassz in di meistn raischinga la ums geld fa di turis geat? in di meistn geats vorollem amol, do kronplotzAG amol beizibreng, dassze et anfoch la tien und lossn kenn, wosze well.
und laut argumenta fa do kpAG kemm so jo mehr turis, also votoalts sichs net wirklich. außodem ishd es mitn votoal sowieso so a soche. im endeffekt seinse sowieso OLLE noa afn KP obn und onschließnd in bk...

ivan hat folgendes geschrieben:

Noa kem no selche blede Gründe wie dass die Natur zerstört werd und dasz in Klima et so guit tut usw. Meino Meinung noch san se ols la Ausredn, weil wense wirklich selche Naturfreunde san, kennse jo unfong zi protestiern dasze in Urwold et sofl ohockn sotn und et wegn a hond voll bame umanondoplern... und wegn in Treibhauseffekt sot jedo amo af sich selbo schaugn, konn jo jedo in do fria mitn Bus af die Orbat stot jedn Tog mitn Auto zi fohrn, sem gangs im Klima a glei viel bessa...

estamol werdmo wo vor do eigenen Haustier khern. wos nutzt gegn di obholzun fan regnwold zi protestiern, dofir obo olls ba ins do durchgien zi lossn.

schun amol giorbatn? noa wasche viell. a, dassz et olm so anfoch ish, sich la af öffntlicha vokehrsmittl zi volossn...und dass die autos et wirklich die hauptschuld am "klimawandel" trogn...sem kem vorher amol di gonzn fabrikn...geführt fa china und ondre selche stootn (usa z.b.b Winken ) - und do flugvokehr in froge.
ivan hat folgendes geschrieben:

Also meindo Meinung gibs koan richtign Grund wos dagegn spricht, wenn jemand z.b a Haus af a Stuck Wiese baun will, wer i a Protestaktionen starten, weil do werd jo die orme Natur zerstört Mit den Augen rollen


es werdn sem a protestaktionen gstartn...obo et so groaße wie gegn ried.

außodem sollat die volksbefrogung olle miteinbeziehn, de im Kronplotz gebiet sein!

und hob es a schun mit do post is proRied-propagandablattl krieg?(isch a schun a poor wochn her)

also wos do gschriebn werd...schnell durchzilesn, gonz einleuchtnt di gonzn argumente. la denkt man amol an klan moment noch, noa isch des lamano a farce.
_________________
Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.


ivan




Beiträge: 74

BeitragVerfasst am: 18.12.2008, 17:09    Titel:

ruffy hat folgendes geschrieben:
ivan hat folgendes geschrieben:
hofa09 hat folgendes geschrieben:
damit no mehr touristn kemm???

na danke!!!


supo kommentar.... mir lebn guit olle fan tourismus obo jojo...



also i krig koan cent mehr wegn di turistn...und wenne et no ba di elton doham lebat, lebate ols ondre als "guit".
Schlussfolgerung:
dai aussoge ish folsch.


se stimp et weil die touristn breng viel geld noch südtirol, se bedeitit dass viele leit geld dron vodian, diesem wiederum kafn donn mehr, daraus ergebn sich mehr Orbeitsplätze!!! die touristn san do grund warum mir sofl a niedrige orbeitslosnquote hobn, also nutzn die Touristn JEDN epas Ausrufezeichen Ausrufezeichen

ruffy hat folgendes geschrieben:
ivan hat folgendes geschrieben:

fost olle reischinga worn gegn is projekt Ried und se la aus 2 Gründe:
-Sie welln et das do Tourismus a noch Percha geht weil sie mitn sem jo guit vodian
-(wie ins do hofa09 zoag) Und weil in a bor leit die touristn af die nervn gian(uhne dasze nochgidenkt hom dass sich do do Tourismus mehr votoalt)

du glabsh decht et wirklich, dassz in di meistn raischinga la ums geld fa di turis geat? in di meistn geats vorollem amol, do kronplotzAG amol beizibreng, dassze et anfoch la tien und lossn kenn, wosze well.
und laut argumenta fa do kpAG kemm so jo mehr turis, also votoalts sichs net wirklich. außodem ishd es mitn votoal sowieso so a soche. im endeffekt seinse sowieso OLLE noa afn KP obn und onschließnd in bk...


jo se isch sicholich a grund, obo glabmo, viele san gegn des projekt weilse gegn die Touristn san, weil sie denkn jo dass ihnen die Touristn la negative Sochn wie z.B. höhere Preise breng!

ruffy hat folgendes geschrieben:
ivan hat folgendes geschrieben:

Noa kem no selche blede Gründe wie dass die Natur zerstört werd und dasz in Klima et so guit tut usw. Meino Meinung noch san se ols la Ausredn, weil wense wirklich selche Naturfreunde san, kennse jo unfong zi protestiern dasze in Urwold et sofl ohockn sotn und et wegn a hond voll bame umanondoplern... und wegn in Treibhauseffekt sot jedo amo af sich selbo schaugn, konn jo jedo in do fria mitn Bus af die Orbat stot jedn Tog mitn Auto zi fohrn, sem gangs im Klima a glei viel bessa...

estamol werdmo wo vor do eigenen Haustier khern. wos nutzt gegn di obholzun fan regnwold zi protestiern, dofir obo olls ba ins do durchgien zi lossn.

schun amol giorbatn? noa wasche viell. a, dassz et olm so anfoch ish, sich la af öffntlicha vokehrsmittl zi volossn...und dass die autos et wirklich die hauptschuld am "klimawandel" trogn...sem kem vorher amol di gonzn fabrikn...geführt fa china und ondre selche stootn (usa z.b.b Winken ) - und do flugvokehr in froge.


jo denkt amo noch wieviel sogor in südtirol täglich bame okoltzt werdn und sem reg sich niamand au! i glab es brauchmo koando sogn das se do hauptgrund dafir isch, dassze gegn is Projekt san!

ruffy ginau wie du sogsch, do kronplotz und seine gonzn schneakanonen mocht sicho so guit wie nicht am klimawandel aus, sem sollatman wirklich amo in an punkt unsetzn wosz sinn mocht...

ruffy hat folgendes geschrieben:
ivan hat folgendes geschrieben:

Also meindo Meinung gibs koan richtign Grund wos dagegn spricht, wenn jemand z.b a Haus af a Stuck Wiese baun will, wer i a Protestaktionen starten, weil do werd jo die orme Natur zerstört Mit den Augen rollen


es werdn sem a protestaktionen gstartn...obo et so groaße wie gegn ried.

außodem sollat die volksbefrogung olle miteinbeziehn, de im Kronplotz gebiet sein!

und hob es a schun mit do post is proRied-propagandablattl krieg?(isch a schun a poor wochn her)

also wos do gschriebn werd...schnell durchzilesn, gonz einleuchtnt di gonzn argumente. la denkt man amol an klan moment noch, noa isch des lamano a farce.


na hon i leido et krieg, tant mi obo interressiern...


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Weiter
Seite 4 von 13

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Projekt Ried genehmigt? sarah1990 Politik 24 23.06.2009, 08:11 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Arbeit oder Schule? kneidile25 Allgemeines 30 03.04.2009, 20:36 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Zehn Anzeichen dafür, dass heute Frei... freakz Fun 6 13.02.2009, 19:33 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. PC oder NDS? maxl199 Gaming 10 18.11.2008, 16:57 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Schicksal oder Eigenerfolg/Misserfolg nightfairy Gedichte und Gedanken 9 21.09.2008, 18:44 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds