Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Italiener oder Tiroler?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4 ... 39, 40, 41  Weiter
 
Autor Nachricht
newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 27.02.2007, 15:41    Titel:

muschl hat folgendes geschrieben:
Asea Lond wo man mitn Faschischmus umget wie kaum irgndwo ondos..


ma sem kehrmo lioba vor insron eigenen tior und schaugn wie mir in faschismus/nationalsozialismus augiorbatn hom... gleich scheiße! wieviel fa insra opas/omas worn gleich ibozeig fan NS (und se et lei wegn wek fa rom)? die hochheilige diozöse bozn-brixn hot sogor totkräftig gholfn und ronghoha NS-Leit die Flucht ins exil zi ermöglichn! obo na deckl drau und schwomm dirbo mir san jo a la voführt wordn Mit den Augen rollen

in südtirol/tirol hots schun 10 johr vorn aufkemm fan faschismus in italien an rechtsradikaln deutschnationals völkischn kompfbund gebm also timo la et olbm aso unschuldig und zoagn mitn fingo erscht af ondra als obmo olbm la die opfo pa olls warn...
_________________


covi




Beiträge: 661

BeitragVerfasst am: 27.02.2007, 15:42    Titel:

ma sofl tumm findi de froge ete, i fühlmi logisch als südtirola obo glei donoch als italiena. woasch wen du do redsch fa mir solln stolz af insra kultur san, sem sogido dassi de bräuche am liabstn oschoffat und des gonze bauonzoig (mir follt la koan bessaro ausdruck in) mogi ibahaup et.

liaba wi a gerschtesuppe issi hot a pizza Sehr glücklich

wos mir pa di italiena gfollt?? logisch di mädls, obo a do fuisboll (insgesomt sport), di londschoft ( is meer), i konmi in der kultur oanfoch bessa identifiziern, vl ischs jo ah olls mainungssoche....

die mafia sogsche? hehe schaug la amo in main profil inne, noa woasche wosi dribo denk.... Lachen Lachen


tschibo




Beiträge: 77

BeitragVerfasst am: 27.02.2007, 15:59    Titel:

na do kem geila ontwortn Smilie
hon selbo giwellt uama schreibn, obo nana... olls besste musse et hobn Winken
_________________
In Zeiten in denen das Geld knapp wird, fängt der Verstand an zu arbeiten


260599




Beiträge: 225

BeitragVerfasst am: 27.02.2007, 16:01    Titel:

thatsme hat folgendes geschrieben:
man erinnere sich lei an di roatn brigadn usw...


ma sogmo bitte wos di roatn brigadn mit den thema zi tian hom???



obo zrug zin thema

mir gian di gonzn südtirola longsom obo sicho afn sack. moan gscheide epas bessas zi san. mogsch la di zeitung autian, noa lessche jedn tog in gleichn scheiss fa irgndwelcha schütznbezirksteppm.
mir san nix bessas wi jeda ondra provinz, u es gib sogor no ondra provinzn wo man et la italienisch red(hör hör)
do mogman sich secco longsom scham zi sogn man kimp fa südtirol wi do klemi gsog ot.

ischs et scheiss egal fa wo man kimp. mochts an untoschied obman iz mit an schwede, angolana, usbeke odo spania red? a ziemlich ignoranta soche des ols do. scheiss patriotn, olla gaggn gian.
_________________


siroliver




Beiträge: 823

BeitragVerfasst am: 27.02.2007, 16:01    Titel:

Mir kimmp vir die Froge ob man Südtirola oddo Italiena sein isch jo on sich paradox. Südtirol isch Toal va Italien. Wias zum semm kemmen isch, wissmo jo. Af jedn Foll isch Südtirol heint a Toal va Italien und nochand sein mir jo sowohl Italiena, als auch Südtiroler.
A Münchna sog a er isch Münchna, deswegn ischa dechto a Boare, net?

Van kulturelln her muss jedo selbo entscheidn wos er isch. A poor fühln sich mehr als Italiena, a poor mehr als (Süd-)tirola.

Mir sein italienischa Stootsbürga mit deitscho Muttersproche und vielleicht a deitscho Kultur.

Ba der Froge ischs olbn Einstellungssoche. I woaß net obs irgndwia a Widospruch isch ubbo i selbo sieg mi zwor als Südtirola, ubbo bevor i sogat i war Östorreicha, sogat i i bin Italiena. Des isch sowieso wie a Medaille mit 2 Seitn. Es isch la die Froge wie man sie betrochtet.
_________________
"Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com


260599




Beiträge: 225

BeitragVerfasst am: 27.02.2007, 16:06    Titel:

siroliver hat folgendes geschrieben:
bevor i sogat i war Östorreicha, sogat i i bin Italiena.


sog aso a guito südtirola bitte er isch östorreicha Lachen
_________________


gummi007




Beiträge: 39

BeitragVerfasst am: 27.02.2007, 16:26    Titel: WIR SIND TIOLER UND ITALIENER

Manche leute haben einen Hass auf Italiener weil sie nich daran denken wie sie vor 50 Jahren mit uns umgegangen sind, na klar das war falsch und unmenschlich, aber damals herrschten auch die Faschisten in Italien. Aber jetzt leben wir in einer anderen Zeitspanne wo unsere sprachliche und kulturelle Minderheit voll und ganz respecktiert wird. Manche denken sich, "de tumm walschn, de solln ohaudn!!" weil sie villeicht nicht so Skifahren wie es uns passt und weil villeicht sie nicht an unseren alltag gewohnt sind und fehler machen,... Deshalb darfman sie aber nicht falsch beurteilen oder ausschliesen, denn die "Walschn" bringe das Geld!! Ja, wir sind Tiroler, und wir sind auch Stolz drauf, aber wir sind teil Italiens das auch wenn man die Steigung der Wirtschaft betrachtet gut ist. WIR SIND TIROLER UND ITALIENER!!! Deshalb sollte es die Frage"Italiener oder Tioler??" nicht mehr geben.

ellyle27




Beiträge: 8

BeitragVerfasst am: 27.02.2007, 16:50    Titel:

Fa mir aus gsechn brings de froge an a nete jedo denkt ondorst und do wertman nia afan grün zweig kem... Geschockt se isch aso...

obo wie do muschl gschriebn hot, es sich a ausnohme wenn beada elton italiena san, wos waren sem pa mir??? mai voto isch italiena und die mama fa Südtirol??? bini nua nix fa beadn odo???? Geschockt Geschockt Geschockt

mei meinung isch hot: solonge dassz et ins extreme geat, sot sich jedo bezeichnen als wosa will, wenns als südtirola besa geat nua sot sogn er isch fa SÜDTIROL und sischt hot fa ITALIEN..

P.s: Aso guit wies ins in Italien geat, gangs ins in Östoreich und in Deutschland ete.. obo jojo jedn sei meinung.. Ausrufezeichen Ausrufezeichen
_________________
.....*Let me think about it*....


siroliver




Beiträge: 823

BeitragVerfasst am: 27.02.2007, 17:25    Titel:

Die Froge isch oanfoch unsinnig weil is oane jo net is ondre ausschliaßt.

Und van kulturelln sein die meischtn ba ins jo a a Mix. Unfongen tuts ba do Kuchl. Mir essn zumittog LAsagne oddo Paschta u afn8 vielleicht an guitn Speck.
I sieg des holt an Vorteil, mir kennen ins reinen Gewissns va boada Kulturn is beschte für ins außasuichn, wobei man natürlich et sei Identität voliern derf!

Ba an Herz-Jesu-Feuo bini dobei, derf i deswegn net am negschtn Tog [leido folltmo nix typisch-italienischs in^^] net eppans typisch-italienischs tian?

Mir persönlich gfollt holt ba die Italiena dassnse viel offena und gemiatlicha sein, so alla: jojo, werrt schun gian^^

Zuviel italienischs Temperament sog mir wiederum net zui.

Multinationalität isch is Stichwort Cool
_________________
"Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com


duddi




Beiträge: 790

BeitragVerfasst am: 27.02.2007, 17:37    Titel:

klemi

bitte rette mich

bitte gib widdo a kommentar ou - sischt werds longsom longweilig dou

kkkkkklllllleeeeeeeeeeeeemmmmmmiiiiiii Weinen
_________________
Ein Kansas City Shuffle ist, wenn alle Welt nach rechts kuckt, während du links rum gehst


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4 ... 39, 40, 41  Weiter
Seite 3 von 41

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge 95% der SüdtirolerInnen wollen keine ... berga95 Allgemeines 11 16.10.2010, 14:56 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Arbeit oder Schule? kneidile25 Allgemeines 30 03.04.2009, 20:36 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Projekt Ried- Dafür oder Dagegen? muschl Allgemeines 122 25.11.2008, 22:41 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. PC oder NDS? maxl199 Gaming 10 18.11.2008, 16:57 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Schicksal oder Eigenerfolg/Misserfolg nightfairy Gedichte und Gedanken 9 21.09.2008, 18:44 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds