Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Rauchverbot
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Weiter
 

Bist du Raucher oder Nichtraucher?
Überzeugter Nichtraucher!
60%
 60%  [ 20 ]
Wochenendraucher!
15%
 15%  [ 5 ]
Always Smoke!
24%
 24%  [ 8 ]
Stimmen insgesamt : 33

Autor Nachricht
pmp




Beiträge: 259

BeitragVerfasst am: 23.07.2004, 13:28    Titel:

Zitat:
i glab wenn des durchkimp, werrn leit wos viel rachn mehra draussn sein wie in di lokale drin!

Richtig so!
Vielleicht amo a guito Grund, sich is Rachn ozigewehn...?
War von mir aus gsegn koa bleida idee


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 23.07.2004, 14:58    Titel:

es isch ols zom awin komplizierta wie mir ins des vielleicht vorstelln.

meino meinung noch isch is greaschte problem, dass da stoot ba di "legaln drogn" olbm mitvodien will, durch sell obo olbm mehr leit in di obhängikeit treib und somit z.b. di kronknkassabeiträge in di heache schießn usw. usf.

bö, des isch itz la aso a hirnlosa ibolegung meinoseits... bin grot nahe dem hitzetot und konn deswegn et unbeding klor denkn
_________________


no!blog


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 23.07.2004, 16:51    Titel:

I denk des isch für olla guit, ausso fürn Stoot.
Mir Nichtraucha brauchn endlich nimma passiv mitrachn, indi Racha tuts la guit, Kellna san a nimma soffl wegn Passivrachn bedroht, ...


mini




Beiträge: 681

BeitragVerfasst am: 23.07.2004, 18:58    Titel:

Des isch sogor firn Stoot guit!
Afn erschtn Blick "vodient" do Stoot mit di hoachn Steurn de wos af di Zigrattn sein an Haufe Geld...
Afn zwoatn Blick sig man obbo, dassa des Geld hot wido ins Gesundheitssystem pumpn muss, um di gonzn erkronktn Raacha behondl zi kenn...
I woas iatz et, obba mehr Zigrattn-Steurn innimmp aswi er fi di kronkn Raacha ausgib oddo umgikert. Obbo i soug des terfat so ziemlich in do Wooge lign.

Afn drittn Blick schlussendlich sig man, dass wenn in Bars nimma giracht werd, sogor MEHR! Leit kemm wern, ihrn Latte Macchiato semm zi trinkn (OK, di gonzn Hardcore-i-konns-et-lossn-Raacha folln semm weck, obbo dofir kemm mehr normala Leit). Do Barbetreiba mocht mehr Umsotz --> zohlt deswegn mehr Steurn --> Stoot krig mehr Knete ---> olla HAPPY! (oddo?)


fabi




Beiträge: 213

BeitragVerfasst am: 23.07.2004, 21:08    Titel:

do stoot (fuck system) nimp durch di tabasteure la 1/3 in, wossa fi di nichtrauchersochn ausgib!
_________________
Wenn tote Fische mit dem Strom schwimmen und untote dagegen, dann springe ich aus dem Fluss!

KEEP ON DREAMING! TRÄUMEN IST SCHICKSAL!

http://www.fabisworld.com


mini




Beiträge: 681

BeitragVerfasst am: 27.07.2004, 17:53    Titel:

Nocha AUBN mit do Tabaksteure!

heavyschneggo




Beiträge: 166

BeitragVerfasst am: 27.07.2004, 19:37    Titel:

i sog a, dass vielleicht a vobot et letz war! obbo a sea direktis vobot isch schon hort! obbo mir is la recht, wenne in a bar amo une dei tschiggn saufn konn!

viele rachn jo la, weilse sem COOLA sein!

wenn ando wirklich rachn will , jo no sollas holt tian! obbo laido rachn di jung olla, wailse sem coola wirkn und meischtns bleibmse ba do tschigg, wos schode isch!

8=c - - 8=c - - 8=c - - 8=c - - 8=c - - 8=c - - 8=c - - 8=c - - 8=c - - 8=c - - 8=c - - 8=c - - 8=c - - 8=c - -

"Razors edge
Outlines the dead
Incisions in my head
Anticipation the stimulation
To kill the exhilaration

Close your eyes
Look deep in your soul
Step outside yourself a
And let your mind go
Frozen eyes stare deep in your mind as you die"


SLAYER - seasons in the abyss


mini




Beiträge: 681

BeitragVerfasst am: 27.07.2004, 20:39    Titel:

Do wo i orbatn tui hommo seit an Johr a Rauchverbot in meino Obteilung ingfihrt...
I konn enk sogn: des isch HERRLICH!
Mir sein 14 Leit, und la oando tut rachn. Nocha hommo gonz demokratisch ibos Rachverbot ogstimmp (Inso Raacha wor semm zwor krod in Urlaub...) und siehe da: OLLA homm dofir gstimmp!!! DES hoast man a guit funktionierenda Demokratie... Mit den Augen rollen Mit den Augen rollen Mit den Augen rollen
Af se aubn hots do Racha echt amol lossn giwellt... obbo nouch 3 Touge wora wido "bekehrt", tja... und wenna iatz oana rachn will, nocha getta hot kurz fa do Obteilung ausn in di Halle und racht semm sein Tschigg!
So oanfoch isch des!


esther




Beiträge: 218

BeitragVerfasst am: 28.07.2004, 12:51    Titel:

I glab a dassz et soffl letz war wenn man et noch jedn Mo wo man in a Bar wor is Giwond widdo zi waschn tian mog! Na weil des Giwond stinkt in negstn Tog soffl! I find se et normal! I fennats obo dechto richtig, wennse z.b in groassa Lokale wo mehra Raeume san a oan mochatn wo man rachn konn! Et?!?! Frage

mini




Beiträge: 681

BeitragVerfasst am: 28.07.2004, 18:15    Titel:

estha hat folgendes geschrieben:
I fennats obo dechto richtig, wennse z.b in groassa Lokale wo mehra Raeume san a oan mochatn wo man rachn konn! Et?!?! Frage

Soweit i woas isch se eh giplant. Do Raucherraum muss obbo af jedn Foll kliana sein wi do Nichtraucherraum, und man torf in Raucherraum nix zi essn unbietn!


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> News Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Weiter
Seite 2 von 9

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Rauchverbot in Bars sl4sh Allgemeines 24 06.07.2005, 18:46 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds