Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Rauchverbot
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Weiter
 

Bist du Raucher oder Nichtraucher?
Überzeugter Nichtraucher!
60%
 60%  [ 20 ]
Wochenendraucher!
15%
 15%  [ 5 ]
Always Smoke!
24%
 24%  [ 8 ]
Stimmen insgesamt : 33

Autor Nachricht
peti




Beiträge: 154

BeitragVerfasst am: 06.08.2004, 19:12    Titel:

nanana, aso wi in an Omasndings wellatis netta a net hobm, koan Individualität, se war jo komplett bescheuert... i vostei dein iboleigung schun ruffy, obbo wenn olla gleich denkatn wearatn olla angallign gleich, se war jo lammano longweilig.
_________________
''Ich habe Angst, dass wenn ich Luft hole, jemand anderes zu Wort kommen könnte...''
Ally McBeal


esther




Beiträge: 218

BeitragVerfasst am: 06.08.2004, 22:42    Titel:

peti hat folgendes geschrieben:
obbo wenn olla gleich denkatn wearatn olla angallign gleich, se war jo lammano longweilig.


Jo und wia! Sem brauchasche jo nimma amo neua Leit kennzilearn, weilse sem jo olla gleich warn wi du!? Wenn olla Leit gleich warn wars jo nimma interessant neua Leit kennzileiarn! Mann hot koa oagena Meinugn ma (glab i hot amo) und se find i am schimmstn!

I find di Menschheit isch mittlaweile viel zi geitig wordn, stellt sich la ma af materiellis Zeug in und will di "Obohond" hobn!
I glab obo wenn man unhebat widdo awin mehra af ondra Sochn (Gesundheit, Spass usw.) zi schaugn war schun viel bessa! I woas et obs wirklich unmeglich war awin ondosta zommezilebn! ...


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 07.08.2004, 08:18    Titel:

obo Indivudalität isch epas fan wichtigschtn, wos mir als Menschn hom. Ohne Individualität wars etamo epas mit Glück... Denk la amo ans Liebesglück: Wennmo olla gleich denkn, nua gfolln ins olla die gleichn Gitschn und umgekehrt... De ondon 60 % (i konn net ouschätzn wieviel Prozent, dassmo gfoll und wieviel et) warn komplett augschmissn und bleibatn ewig Single...

esther




Beiträge: 218

BeitragVerfasst am: 07.08.2004, 10:26    Titel:

An se hon i et amo gidenkt!!!!

Sem hettn jo olla in gleichn Gschmock.... Schrecklich! Na sem war di Menschheit echt lamma zi voschmeissn wennse olla GLEICH warn! Sem isch jo nicht ma interessant!

Obo no afs Rachvobot zruckzikem! I rach in lesto Zeit a ob und zui und di Somstige sowieso... und i konn a di Leit vostian wosn rachn, dassze et olbn Lust hobn af di Weite zi gian wennse oana rachn welln! Find i irgndwia a et umbedingt fein!!!


peti




Beiträge: 154

BeitragVerfasst am: 07.08.2004, 13:10    Titel:

estha hat folgendes geschrieben:
´
und zui und di Somstige sowieso...


...wochenendraucher... is schlimmste!
_________________
''Ich habe Angst, dass wenn ich Luft hole, jemand anderes zu Wort kommen könnte...''
Ally McBeal


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 07.08.2004, 13:16    Titel:

wieso sein wochenendraucher die schlimmstn? vostei net gonz... isch woll viel schlimma wenn man durchaus (jedn tog) racht, weil sem isch man richtig DRIN und kimp glabi a nimma so schnell ausa.

zin glick bini nichtraucher und muss mo um dei probleme et wirklich sorgn mochn
_________________


no!blog


peti




Beiträge: 154

BeitragVerfasst am: 07.08.2004, 13:19    Titel:

weil mir kimp fir, disebbm rachn la um holt cool zi sein.
zi rachn fongman glabi sowieso la wegn sebm on, obbo in di richtign racha scheints wo zi schmeckn, und in di wochnendracha denki amol net, sischt rachatnse net la is wochnende... odo?
mein meinung.
_________________
''Ich habe Angst, dass wenn ich Luft hole, jemand anderes zu Wort kommen könnte...''
Ally McBeal


sonny




Beiträge: 215

BeitragVerfasst am: 07.08.2004, 13:27    Titel:

@peti:
Jo sem gibedo recht, die sel Meinung on i fa die Wochnendraucha a.
Wegn unhebm... Sel stimmp a, die meistn hebm un, um cool zi sein, (sprich jo aus Selbsterfohrung.. Winken) Und denan wosz schmekt, die sel rachn holt reglmäßig und de wosns weitahin lai tin um cool zi sein, rachn is Wochnenede...
Kimmp mir holt fier... Cool
_________________
Manchmal geschehen Dinge, die deine Meinung über eine Person verändern, die das Wunschbild, das man sich gemacht hat, zerstören und einen zwingen, in einer solchen Person jenes fehlbare menschliche Wesen zu erkennen, das sie nun einmal ist!! Zitat Manson


fabi




Beiträge: 213

BeitragVerfasst am: 07.08.2004, 14:54    Titel:

peti hat folgendes geschrieben:
weil mir kimp fir, disebbm rachn la um holt cool zi sein.
zi rachn fongman glabi sowieso la wegn sebm on, obbo in di richtign racha scheints wo zi schmeckn, und in di wochnendracha denki amol net, sischt rachatnse net la is wochnende... odo?
mein meinung.


de konn i lei zuistimm!
wochenendraucha sein wirklich lei sella kindo, wos rachn missn um cool zi erscheinen, obwohl heinte jo jedo woas, wos rachn fir a scheiss isch und dasz inson körpa lammano schodit!!

und zi induvidualität:

se isch et lei EBAS fan wichtigsten, se isch is OBSOLUT WICHTIGSTE af der welt. weil ohne individualität sterbatmo! et in sinn fa toat umfoll, obbo ols sterbat, wos ins gfollt. mir jemand redn, neua leit kennlearn, voschiedena sochn dolebm, amol wos "neues" ausprobiern...
_________________
Wenn tote Fische mit dem Strom schwimmen und untote dagegen, dann springe ich aus dem Fluss!

KEEP ON DREAMING! TRÄUMEN IST SCHICKSAL!

http://www.fabisworld.com


esther




Beiträge: 218

BeitragVerfasst am: 08.08.2004, 13:10    Titel:

Na sorry obo i rach echt et um cool zi san! Na se mussimo echt et gebn! Es stimp i hon in do 3tn Mittlschuile unkep "richtig" zi rachn weile cool san giwellt hon! Hon noa a gonza Weile giracht... obo in an Galing honne gimerkt dassis lossn muss sischt rache mei Lebn long noa honne inna 2 Munat aukeart zi rachn und hon hot lamma Somst Sunnta giracht und sem et olbn! Des isch hot iz olba no und mir schmeckts... la dassz ungsund isch...
Mei Mam z.b racht a ob und zui oana und soffl schlimm fin i se et...

Des isch oanfoch la wegn gilust...


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> News Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Weiter
Seite 7 von 9

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Rauchverbot in Bars sl4sh Allgemeines 24 06.07.2005, 18:46 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds