Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Rauchverbot
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Weiter
 

Bist du Raucher oder Nichtraucher?
Überzeugter Nichtraucher!
60%
 60%  [ 20 ]
Wochenendraucher!
15%
 15%  [ 5 ]
Always Smoke!
24%
 24%  [ 8 ]
Stimmen insgesamt : 33

Autor Nachricht
mini




Beiträge: 681

BeitragVerfasst am: 10.01.2005, 21:13    Titel:

SO: Um wido zin Thema zrug zi kemm... Lachen
Mittlaweile ischs Raachvobot ba ins jo zumindescht teilweise inkroft...
und?? Fazit bis iatz??

LAMMA GENIAL!

I wor leschtis WE in UFO Konzert (oando fa di wenign Orte wo bis iatz Raachverbot isch) und i muss sougn: Suppo!
I hon et gidenkt, daß sich di Raacha soo an des Gsetz holtn.
Und is beschte wor erscht in nägschtn Toug et glei saukotzübel auziwochn fa lauto Zigarettngstonk in Bett, Hoor und Zimmo!


PS: Af des aubn honne woll glei af my Homepage a Rauchverbot infihrn gimisst... Winken


luis




Beiträge: 398

BeitragVerfasst am: 10.01.2005, 21:44    Titel: Rauchen am Wochenende

Ich persönlich hab ja nichts gegen Raucher...

Jedoch muss ich euch mal was zum Überlegen geben: Wochenende, man ist mal ein paar Stunden Hardemitzn, mal K1, Pine vielleicht danach noch Sportcenter...

Dann kommt man nach Hause, fällt endlich ins Bett und schliefe am liebsten noch in seinen Ausgehklamotten ein...

Nächster Morgen: Zimmer überfüllt mit Rauchgestank. Hab ihr mal gemerkt, was für Gerüche sich da am Pullover sammeln? Nicht nur Spuren von Alkohol ( Winken ) Also Bitte! Nichtrauchen find ich voll stark!

P.S.: überhaupt wenn man selbst für seine Klamotten sorgen muss... Winken Winken Winken
_________________
Die Heißenberg'sche Unschärferelation war mir schon immer suspekt...

[blog] [hp]


eero




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 11.01.2005, 13:58    Titel:

ob wonn ischsen eigentlich vobotn af yow zi rachn? Winken


_________________
Es ist die Frage, die uns quält....


luis




Beiträge: 398

BeitragVerfasst am: 11.01.2005, 14:28    Titel:

Glaube mit der Erfindung des Geruchsübertrager für's Internet wird dann wohl auch YOW zur rauchfreien Zone erklärt werden müssen... Lachen

maybe ~ mal sehen wie lange es dauert bis

auch auf der YOW Startseite erscheinen wird.... Winken Winken

(edit) sorry, image twice; (/edit)
_________________
Die Heißenberg'sche Unschärferelation war mir schon immer suspekt...

[blog] [hp]


simmi




Beiträge: 44

BeitragVerfasst am: 14.01.2005, 19:37    Titel:

mini hat folgendes geschrieben:
Nocha AUBN mit do Tabaksteure!


i hon gheart, dass in daitschlond wegn do tabaksteure volle viel lait is rachn gilot hom, weils sofl toire wor! wegn in sem hot do stoot noar af oamo viel wieniga vodient wia olbm gitun hot und itz ibolegnse, obse die nächste giplante erhöhung oanfoch et mochn sollatn bzw. die letschte teilweise rückgängig mochn wellatn.......

woas et obs stimmp, isch hot amo in do zeitung gston Ausrufezeichen
_________________
Das Leben findet statt während wir bereits andere Pläne machen.


luis




Beiträge: 398

BeitragVerfasst am: 14.01.2005, 19:56    Titel:

Dafür gibts in Deutschland an jeder Ecke einen Zigarettenspender! Wahnsinn hier in München! Und da sollen die Jugendlichen/Leude widerstehen... Lachen Cool
_________________
Die Heißenberg'sche Unschärferelation war mir schon immer suspekt...

[blog] [hp]


foxhound




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 15.01.2005, 15:06    Titel:

Es konn sein dass la a drittl fa do tabaksteure fi suchtprävention und ähnlicha sochn vowendit weart, obbo af longzeitiga sicht gewinnt do stoot dron. Hop des an Ahnung wieviel die Behondlung fan an Krebspatienten kostit.

Zin Rachn: I rach selbo, obbo i finds decht richtig, dasse itz in öffntlicha Lokale nimma rachn törfn. wennmo unbedingt fierkimp dasse ouna rachn muss nou geehe hot ausn, (und seit des Gesetz in kroft getretn isch rach i a lamma holbis sofl viel, ounfoch weile zi bequem bin ausnzigien; i finds gsetz eigntlich gonz cool)
_________________
Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam


eero




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 17.01.2005, 00:55    Titel:

Itz hommo schun viel keart ibbo is Gsetz zum Schutz der Nichtraucher. Obo Lückn hots olm no: zb. binni erst heint mitn Zug widdo IBK gfohrn und schun widdo homse olla gitschiggn wie die lestn. Obbo sel la nebenbei.

wie schun gsog, mir hom viel keart und oan Stimme isch gonz laut zi hearn: es sein irgendwie olla (sowohl nichtraucha wie auch raucha) froa ums gsetz. la hot jemand amo af die folgn gidenkt. net an die folgn in 2 johr, sondon an de in vielleicht 20, 30 oddo mehr johr. Also ums klorzistell: i bin total fi des gsetz, obbo ischs net irgendwie zach, dass ins do stoot oanfoch so vobiatn konn, irgendwos zi tian wos mir/inso "freie" Wille eigentlich tian wellat. Tja, i woas net, obbo vielleicht ischs in nähero Zukunft vobotn mit griana Koppn in lokale zi gian.

I denk mir missn oanfoch a win aupassn und awin dofür sorgn, dass mir in Zukunft no de Luft atmen kenn, de MIR well. Jedis Vobot, a wenns zum Schutz fa ondra isch, isch olm no a Form fa Freiheitsberaubung. Durch Vobote regelt man Dinge, greifen de Vobot obo zu sehr ins private Lebn, wert zum Schluss a no sell durchn "demokratischn Stoot" geregelt.

Let me alive!
_________________
Es ist die Frage, die uns quält....


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 17.01.2005, 02:32    Titel:

eero hat folgendes geschrieben:
Tja, i woas net, obbo vielleicht ischs in nähero Zukunft vobotn mit griana Koppn in lokale zi gian.

Durch Vobote regelt man Dinge, greifen de Vobot obo zu sehr ins private Lebn, wert zum Schluss a no sell durchn "demokratischn Stoot" geregelt.


uhne itz af deina leicht anarchistisch unghauchta kritik genaua ingien zi well...

scheiß system!

so a bledsinn, dass insra gsellschoft la funktioniert, wenn jedn anzeln mensch vorgschriebn werd, wosa NET tien terf. olbm da gleiche kaas!



war schlimm, des mit die grien koppn mani...

www.geco.net.tf
_________________


no!blog


foxhound




Beiträge: 112

BeitragVerfasst am: 17.01.2005, 18:06    Titel:

i honn kouna griena koppe (gottseidank), also betrifft mi dess net.

@stefan denksch du wenn man in die leit tien lossat wos se well, in do hoffnung dassnse ihrn gewissn folgn? die gier weart in aso an foll olm übö menschlichkeit siegn. und um ehrlich zi sein wissat i zurzeit kou bessara lösung als des wos itz isch für a geregltis und sichos zomlebm. wenn oundo a bessara wous la herdomit.
_________________
Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> News Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Weiter
Seite 8 von 9

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Rauchverbot in Bars sl4sh Allgemeines 24 06.07.2005, 18:46 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds