Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Welche Eigenschaften muss die PERFEKTE Frau haben?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Weiter
 
Autor Nachricht
belshirash




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 09.05.2008, 21:13    Titel:

@patze nana, sollatse nit! sell hoassat jo, sie isch wohrscheinlich schun mol afn boudn gilegn und wos schun afn boudn gilegn isch isst (odr in den foll "nimmp" Cool ) man nit!

obr mir wissn jo olle, dass du vour nichts holt mochsch und genau die sellm bsunders gearn hosch Mit den Augen rollen Winken


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 09.05.2008, 21:18    Titel:

belshirash hat folgendes geschrieben:

obr mir wissn jo olle, dass du vour nichts holt mochsch und genau die sellm bsunders gearn hosch Mit den Augen rollen Winken


ähhm XD what?
_________________
patz0 bloggt


slayer07




Beiträge: 14

BeitragVerfasst am: 09.05.2008, 21:20    Titel:

A perfekte frau isch, wennse trotzdem nou zu dir holtit a wense woas wia man richtig isch, weil jedr hot 2 seitn, und meischtns sig dr partner lai uane und sel isch die guate seite...
_________________
Ein Abend, an dem sich alle Anwesenden völlig einig sind, ist ein verlorener Abend.


belshirash




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 09.05.2008, 21:22    Titel:

Lachen ach, nichts! mir weichn von thema o! (odr besser gsog: i weich von thema o Smilie)

streng enk uhn! i hon mein beitrog schun gileistn! Cool


fropse




Beiträge: 177

BeitragVerfasst am: 09.05.2008, 21:25    Titel:

Liaba warmo a nichtracharin, odo zumindescht la a gelegnheitsracharin... Winken Obo wennse sischt af "do gleichn wellnlenge" isch, wie man so schian sog, isch rachn a inordnung...

belshirash




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 09.05.2008, 21:53    Titel:

osta, die rein äußerliche traumfrau kannti a nou "zi papier" brengen:

Pfeil klianer wia i (sogmr sou, tati bevourzugn - vour ollem, weil mr groasse volle schlonke weiber nit taugn),
Pfeil hoorforbe isch egal,
Pfeil figur isch schwierig zu erklärn, es sollat nit volle brutal sein mitn gewicht (also nit extrem moger und nit extrem dick, obr a bissl "fest" geaht, gfolltmr meistns sougor besser).

jo, des wors eigntlich schun, charakterlich bzw. vo dr persönlichkeit her odr wia man sogat weicht "meine" nit recht stork vo dr ollgemeinheit o:

Pfeil nit extrem zickig, obr a bissl isch gonz lustig
Pfeil mein humor vrstiahn (isch oft a bissl hort lol)
Pfeil meine totn vrstiahn und toleriern (i vrsteahse oft selber nit, deswegn konnise niamand erklärn odr mi rechtfertign lol)
Pfeil in optimaln foll ähnliche musig loussn wia i
Pfeil sich ba musig auskennen, egal welcher stil, hauptsoche instrumental

tjo, wenn uane 2 vo de gonzn eignschoftn mitbring wars schun ginuag Lachen wow, bin i unspruchsvoll Winken Cool


flor




Beiträge: 75

BeitragVerfasst am: 01.06.2008, 20:52    Titel:

@jaggl: dozehl se la amo do sabi....

nightfairy




Beiträge: 473

BeitragVerfasst am: 02.06.2008, 12:19    Titel:

belshirash hat folgendes geschrieben:
osta, die rein äußerliche traumfrau kannti a nou "zi papier" brengen:

Pfeil klianer wia i (sogmr sou, tati bevourzugn - vour ollem, weil mr groasse volle schlonke weiber nit taugn),
Pfeil hoorforbe isch egal,
Pfeil figur isch schwierig zu erklärn, es sollat nit volle brutal sein mitn gewicht (also nit extrem moger und nit extrem dick, obr a bissl "fest" geaht, gfolltmr meistns sougor besser).

jo, des wors eigntlich schun, charakterlich bzw. vo dr persönlichkeit her odr wia man sogat weicht "meine" nit recht stork vo dr ollgemeinheit o:

Pfeil nit extrem zickig, obr a bissl isch gonz lustig
Pfeil mein humor vrstiahn (isch oft a bissl hort lol)
Pfeil meine totn vrstiahn und toleriern (i vrsteahse oft selber nit, deswegn konnise niamand erklärn odr mi rechtfertign lol)
Pfeil in optimaln foll ähnliche musig loussn wia i
Pfeil sich ba musig auskennen, egal welcher stil, hauptsoche instrumental

tjo, wenn uane 2 vo de gonzn eignschoftn mitbring wars schun ginuag Lachen wow, bin i unspruchsvoll Winken Cool



irgendwia fühl i mi do ungsprochn.. Lachen


corsa




Beiträge: 717

BeitragVerfasst am: 02.06.2008, 17:02    Titel:

its hone gsechn dasse do etamo no epas innagschriebn hon:

also, mein perfekta frau muss sein...

Pfeil fan ausschaugn her ischmos eigentlich mehr egal, hoast dass jeda gitsche af irgend a weise schian isch - sein konn
Pfeil awin schüchton isch sexy Winken
Pfeil awin modisch gekleidn
Pfeil charaktamäßig et ingebildn sein, obo et so nett wi i, se passat et zomme
Pfeil si soll et zickn wegn jedn scheiss
Pfeil si muss meina späße vostian und si solls oanfoch mit mir ausholtn kenn Winken


termy




Beiträge: 21

BeitragVerfasst am: 02.06.2008, 18:46    Titel:

si muss oanfoch perfekt odo fost perfekt san Sehr glücklich Sehr glücklich

Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Weiter
Seite 6 von 10

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Welche Add-ons verwendet ihr? kasknedl Rund um den PC 3 16.03.2009, 20:30 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Auf welche Filme stehst du? kneidile25 Fun 24 05.01.2009, 17:33 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Die perfekte LAN-Party - Vorschläge, ... mori Gaming 31 03.01.2009, 21:59 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Wenn ich Dich kriege, kann ich dich h... gegge92 Fun 11 18.12.2008, 19:25 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Wie alt muss meine Freundin sein? gangztashit Allgemeines 23 12.11.2008, 11:47 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds