Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Kids in Kneipen
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
 
Autor Nachricht
elrohir




Beiträge: 60

BeitragVerfasst am: 19.11.2004, 13:17    Titel:

@mici: sel isch holt nua wirklich a familieninternis Problem, bzw. gesellschoftlichis Phänomen, wenn Elton ihra Kindo ofill oddo ihnan gleich isch wosze tion. Oft konn a des exzessive saufn ba 13jähriga a zeichn fa an Aufmerksomkeitsdefizit sein.

geston hon i im TV gsechn: A 13 jährigo hot sich in Deitschlond mit Vodka zu tode gsoffn. Di Elton hom seina Freinde obbo gsog, si terfn ihm nicht zi trinkn gebn. Obbo in den Olto isch man holt decht no extrem schwoch wos di Persönlichkeit unbelong.


esther




Beiträge: 218

BeitragVerfasst am: 19.11.2004, 15:48    Titel:

elrohir hat folgendes geschrieben:
@mici: sel isch holt nua wirklich a familieninternis Problem, bzw. gesellschoftlichis Phänomen, wenn Elton ihra Kindo ofill oddo ihnan gleich isch wosze tion. Oft konn a des exzessive saufn ba 13jähriga a zeichn fa an Aufmerksomkeitsdefizit sein.


Na bo ofilln isch a widdo folisch obo i glab wenn Elton ihnan Kindo VOBIATN Alk zi trinkn werts no interessanta und sie tians hot hinton Buggl und wern meischtns no zacha... Glab i hot amo!!

I bin jo selbo erscht 16 obo i bin mit 13-14 a schun ausgong... bo sem hot mos olbn gfolln!! Iz denk i mo a oftamo meinigis weil bol schun zin Teil 12 järhiga manodo san... obo jojo so ischs! I fennats hot richtig wennse fi di Jingan a wos autatn!! Winken Sem passats jo...


eero




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 19.11.2004, 17:12    Titel:

Zitat:

Na bo ofilln isch a widdo folisch obo i glab wenn Elton ihnan Kindo VOBIATN Alk zi trinkn werts no interessanta und sie tians hot hinton Buggl und wern meischtns no zacha... Glab i hot amo!!


I froug mi wos elton nocha tian solln. Sie kenn sie net guit ermutigen es zi tian, oddo?
Es isch gonz logisch, dass Verbote an gewissn Reiz ausübn. Obbo Elton wern sicho net sogn: du torfsch nia alkohol trinkn. Eha lafts wo dorauf aus, dass elton in ihra kindo a ollgemeines verontwortungsbewusstsein beibreng wel, vor ollem im Umgong mit Alkohol- und Tabakkonsum (wos die greaßtn Gesellschoftsprobleme in do heintigen Zeit sein).
Freunde und is ollgemeine soziale Umfeld spiel obbo a a wichtiga Rolle, genause wie die Totsoche, dass Jugendlicha, de in do Stotd augiwochsn sein viel "zacha" drau sein bzw. viel fria mit de gonzn sochn unkep hom wie leit de af Lond lebn.siehe elrohir:

Zitat:
mit 14, also ob do 1. oboschuile, hon i schun is wochnende gsoffn und meina reische kop.

Zitat:
es lig sicho doron, dass i meischtns mit eltara untowegs wor.

_________________
Es ist die Frage, die uns quält....


elrohir




Beiträge: 60

BeitragVerfasst am: 19.11.2004, 17:16    Titel:

Es gebat jo fi di jingan in Treff im UFO. Do se ähnlt im Prinzip a bissl in oltn Jugndzentrum. Oddo des Eggile in do Volksbank. Boh, i wissat et wos man fi de aution sollat. I bin zi der Zeit holt meischtns af do Weite irgndwo umagiwessn. Barhuckn muss man mit 11-14 wo wirklich no et.

jfaodsafjo




Beiträge: 18

BeitragVerfasst am: 19.11.2004, 18:10    Titel:

i denk wenn die elton ihrn kindo in alk vobiotn noa wersch erscht richtig interessant, u.sem wern se olls megliche ausprobiern, wos welln die elton dogegn tion strofn nutzt do a net viel u. a exrtas lokal odo sischt wos für de au zi tion brings wirklich et, außo die jugndtreffs....
_________________
wer sich selbst kennt, kann sehr bald alle anderen menschen kennen lernen. es ist alles rückstrahlung


esther




Beiträge: 218

BeitragVerfasst am: 19.11.2004, 22:48    Titel:

eero hat folgendes geschrieben:

I froug mi wos elton nocha tian solln. Sie kenn sie net guit ermutigen es zi tian, oddo?
Es isch gonz logisch, dass Verbote an gewissn Reiz ausübn. Obbo Elton wern sicho net sogn: du torfsch nia alkohol trinkn. Eha lafts wo dorauf aus, dass elton in ihra kindo a ollgemeines verontwortungsbewusstsein beibreng wel, vor ollem im Umgong mit Alkohol- und Tabakkonsum (wos die greaßtn Gesellschoftsprobleme in do heintigen Zeit sein).


Ehm i glab di Elton wuratn la et brauchn gonz strickn na zi sogn!! Sondon gonz oanfoch probiern mogschischis jo und es isch dei Entscheidung!! I glab hot sem wernse selbo gscheide!! Aso wors ba mir a ban rachn... sem homse volle gspunn und sem honnis erscht recht et gilot noa homse nicht ma gsog noa binne selbo draukem dassz Zeit war zi lossn!!Winken Bo so ischs hot ba mir giwessn!! Weil wennse mir wos vobiatn tuis extra!! oanfoch aso!! obwohle sischt mit ihman guit auskim... Winken


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 20.11.2004, 05:36    Titel:

bo, obo so direkt sogn: probiers! isch a et schlau.

mir kimp fir, meina elton hom do gonz an guitn weg kop, mi zi "bestrofn"... sie hom mo anfoch gezaag, wie entteischt sie fa mein (fehl?)voholtn worn, wenni an bledsinn getun hon und sell isch meist viel wirkungsvolla wie a strofe. so wors holt ba mir.
_________________


no!blog


mini




Beiträge: 681

BeitragVerfasst am: 20.11.2004, 19:49    Titel:

estha hat folgendes geschrieben:
[...]noa binne selbo draukem dassz Zeit war zi lossn!!Winken
Vorbildhoft Ausrufezeichen

tjabo hat folgendes geschrieben:
naja irgendwohin missn die ltzn hot a...

JO! zB. Hoam ins Bett!

Dass de letzn oft amol a Mittlschuilfete in Ufo homm, gegn se honne absolut nix einziwendn, obbo in den Olto muss man et JEDIS Wochnende um di Häuso ziechn und sich nou dozui besaufn.
Und zi den dass di Fräggls olbn jinga wern (?!): Fria hom di Letzn afnocht hot nou awin mit di Elton Fern gschaug, oddo eppas gspielt. Obbo dodurch dass in do heintign Zeit viel Elton nimma dribo aus sechn di Kindo zi untoholtn (und vielfoch oanfoch a koan Zeit ma fi se hom) nocha losst man se hot ausgien... Isch jo eigntlich gonz praktisch: Man selbo hot "a Rui" und di Letzn homm a a Hetz... La wie... Mit den Augen rollen


sonny




Beiträge: 215

BeitragVerfasst am: 21.11.2004, 13:55    Titel:

jo... Mit den Augen rollen
und oft gin die Elton a aus, die Frotzn welln et dohuame bleibm, nua ginse holt a aus...
Obbo in Harde z.B., sem checkts do Türsteha wol a et...
lafn olls 12jähriga manondo nua geaht a Fraindin fa mir ausn, de isch 18, schaug a donoch aus, (wenn et älta) und nua homsese nimma innagelot. Sehr böse
Sel find i nua a Schweinerei... des et a Frage

Mir gin de Letzn et awa af die Nervn, wenn et zi viel sein... weil oftamo isch z.B. in Harde wie in an Kindogortn!!!
i bin zwor a mit13, 14 aus gong, obbo an sean Puff hon i (hoffe et gimocht... nua saufnse volle, weilse muan, nua seinse cool ba die Eltan... pf... Sehr böse Böse Sehr böse

Cool
_________________
Manchmal geschehen Dinge, die deine Meinung über eine Person verändern, die das Wunschbild, das man sich gemacht hat, zerstören und einen zwingen, in einer solchen Person jenes fehlbare menschliche Wesen zu erkennen, das sie nun einmal ist!! Zitat Manson


doc




Beiträge: 78

BeitragVerfasst am: 22.11.2004, 21:51    Titel:

i frog mi ob a untoschied zwischn in konsumvoholtn fa die iozign 17-18 mit 13-14 und die heintign 13-14 jährign isch... weil i konn net glabn dassimo oft soffl die kante gebn hon wie heint die letzn. i glab des lig vielleicht doron, dasse viel mit meindo schweschto untowegs wor, wos 3 johr elta isch wie i und schun fa sebn her a bissl a kontroll(hilf)e kop hon...
_________________
(in Arbeit)


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
Seite 2 von 5

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Stylish Kids In The Riot - You!You! EP airbagpromo Film, Musik & Leseecke 0 19.11.2010, 08:23 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Drink your milk, kids! pp Fun 0 14.03.2005, 21:51 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds