Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Kids in Kneipen
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
 
Autor Nachricht
longjohn




Beiträge: 206

BeitragVerfasst am: 11.12.2004, 23:48    Titel:

Also i denk es seit eigntlich RECHT (vor)laut.I bin mindojährig, obo es kennt et jedn Mindojährign als letzn,vosoffnin frotze ostempl.Se san la de Mindojährigin, de widroamo fetn gian und sich olm widdo sinnlos zuisaufn!!!
Geb zui, dass es olla (wenndo ausgong seit als Mindojährige) Kritik fa ältara und bease Blicke kassiert hop!Schon wegn sem missat es wissn wis isch so "niedogimocht" zi wern; entwedo weilas des net vokroftn hop und itz gleich tit oddo weilas neidisch seit...
I brauch net redn, (i will enk jo a nicht vorwerfn)wi gsog i bin Mindojährig...

Hon des la amo sogn giwellt...


painkiller




Beiträge: 297

BeitragVerfasst am: 12.12.2004, 22:20    Titel:

Isch schun inressant wie die Türsteher tumm sein Sehr glücklich Bsp. Sporre, Pinè und K1... In Sporre kimpmo fir kimp a jeda sau inne...

eero




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 13.12.2004, 16:05    Titel:

longjohn hat folgendes geschrieben:
Geb zui, dass es olla [...] Kritik fa ältara und bease Blicke kassiert hop!


Jo logisch... und mir well de Traditon a net brechn Auf den Arm nehmen hehe
Na so schlimm ischs net... des tut man a net obsichtlich, la wenn so letza 14jähriga zuiakecksn und moan wer sie la sein, bitte wenni mi sem net a win auregn terf!

Und wenn mir "Böse Blicke" kassiert hom, wie du, lieber "longjohn", behauptesch, semm willi enk des Gfühl wo net vorentholtn! Es gib ebn jene Dinge, durch die man im Laufe seines Lebens durch muss! Ausrufezeichen
_________________
Es ist die Frage, die uns quält....


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 13.12.2004, 22:45    Titel:

mir warn nia selcha "beasa blicke", wiese do ghaasn werdn augfoll. konn sein, dassi nia a poor krig hon, dass ze mo et augfoll warn, odo dassise anfoch et segn gewellt hon... suichts enk aus!
_________________


no!blog


hagbard




Beiträge: 794

BeitragVerfasst am: 13.12.2004, 22:52    Titel:

wen scheißtn wos die ondon sogn???

longjohn




Beiträge: 206

BeitragVerfasst am: 14.12.2004, 00:22    Titel:

eero hat folgendes geschrieben:
Es gib ebn jene Dinge, durch die man im Laufe seines Lebens durch muss!

Tjo, wenn des de Dinge sein, durch de i im Lebn muss, sem honi a leichts Lebn... Cool
Mir isch und konns eigntlich scheiss egal sein, weili mi net betroffn fühl; desholb isch des do höchstwohrscheinlich mei leschts posting.


eero




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 14.12.2004, 01:46    Titel:

ob betroffn oddo net.... i denk niemand scheißts wos die ondon sogn... in dem foll af jedn foll Winken
_________________
Es ist die Frage, die uns quält....


martina




Beiträge: 18

BeitragVerfasst am: 23.01.2005, 20:29    Titel:

amo des mit di türsteha find i oft wirklich scheiße! sem isch sicho is harde is beste beispiel!!! weil se kimp schun ziemlich oft vor dass fa z.B. 1jähriga do ausweis kontrolliert werd und noa bol de innegian isch do durchschnitt vielleicht 14. i glab sem frogman sich noa schun wos de dofiar tian innezikem?


und i bin a schun volle fria ausgong, mit 13 odo so. vielleicht net jedis wochnende, obo wor oft schun zach... i denkmo iz hot (bin zwor olbm no "erscht" 17...) wenni apor johr speta mit den unkeb hat wars a schun leicht friaginui giwedn!!!!


blumentopf




Beiträge: 16

BeitragVerfasst am: 28.01.2005, 17:13    Titel: meina meinug

Also des mit die Kindo in die Kneipn ba ins isch wirklich a Problem! Also i hon jo nix dogegn dass Leit schun mit 12, 13, 14 schun ausgian. Isch jo ihr recht, a wenn i se olto eha schun krass fin! Is graose Problem isch, dass in die Lokale in jedo Hinsicht oanfoch zi wianig kontrolliert wert, in jedo Hinsicht. Als erschtis wert schun amo seltn ban ingong kontrolliert wie olt die Leit sein wos ins Lokal innagian und i hon seltn amo gsegn dass an der Bar um an Ausweis gfrog wert. Se isch leido et la in die Bars, pubs und clubs aso se isch in die Geschäfte ( mit wenigen ausnahmen!!!) a net ondoscht. Solong niemand kontrolliert wie olt de Person isch de wos Alkohol kafn will, wert sich an der gonzn Gschichte a nix ändon! Die Oltn regn sich om au dass die Jugend vodorbm isch und zi viel sauft. Koa wundo odo? I moan fi mi isch des wido leichta zi sogn, weile schun 20 bin und fi mi de beschränkungen nima geltn wuratn. Obo i sigs holt aso. Wennman mit 12, 13, 14 Johr schun jedis Wochenende ausgeat und sauft, noa ischman erschtns no zi jung um mit Alkohol umzigian ( ok mir san sem sicho koana heiliga, obo i glab mir kenns bessa inschätzn!!!) und zwoatns, wenne mit 15 schun in jedn lokal worsch, noa taugs oan a nimma wennman älta isch und is ausgian richtig genießn konn weil oan koando ma afn Sack geat! So iz hone wido amo Moralaposchtl gspeilt und an schmorrn zomegiret, obo heint isch jo weekend also ischs a lama gleich!

painkiller




Beiträge: 297

BeitragVerfasst am: 29.01.2005, 17:12    Titel:

I find des mehra scheiße ob do 12 jährige oddo 13 jährige manondolafn in pubs wie harde... Solongsido net af die nervn gian pasts meino meinung... wosze inan pub (ob 16 oddo a ob 1Cool zi suichn hom, wernse wo selbo wissn...

Sobold i mit 13 inan pub ine gong bin, (sogor in innichen), homsime ausngiworfn... Zi meindo zeit hotman no olbm voll a freide kop sobold in jugendraum a fete (bsp. mittlschialafete) wor, heinte isch des jo unintressant fir die 12 bis 14 jährigen... sie fohrn liaba in die Ranch ochn Sililian oddo Harde Reischach .... Wennse harde innekem glick kop und sischt gianse holt giggo, sem kimp jeda sau inne...

Obo mir isch eigentlich des mehra egal... hon mit junge leit in pubs kane probleme.... schaug schun oftamo awin bled aus wenn do sofl letza drin sein... obo mir worn in den olto jo olle nicht bessa...


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
Seite 3 von 5

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Stylish Kids In The Riot - You!You! EP airbagpromo Film, Musik & Leseecke 0 19.11.2010, 08:23 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Drink your milk, kids! pp Fun 0 14.03.2005, 21:51 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds