Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Kids in Kneipen
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5
 
Autor Nachricht
santaclaus




Beiträge: 359

BeitragVerfasst am: 22.11.2005, 16:48    Titel:

bin a mit 14 johr in die pubs in innichn untowegs gewedn und hon a eigntlich meist in alk kriag wose gewellt hon, et iboroll obo in an ort olm...
und i glab a olm no kriagn sem die unto 16jährign ihrn alk, obo will is lokal iaz et sogn, die innichna werns wol wissn vomuite Cool
iaz vostehe worum die leit mi und meine kollegn sem awian bled ungschaug hom womo die lokale betretn und gfeirt hom...
weil i glab tui se iaz a, woe 13 jährige do sig....also bine zi dem mutiert wose als 13-14 jährigo et so gearn gsegn hon... Verlegen
obo wense sich holbwegs benemm soge jo nicht, obo teils sein de "jingan" zacha drau wie mir und mochn in örgan puff und zi bled ischinan a nicht kimpmo teils fir...
_________________
„Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“


needforparty




Beiträge: 18

BeitragVerfasst am: 24.11.2005, 19:56    Titel:

Va miar aus gsechn kennse schon augian, obo bol de letzn fetza, de wosn no holbis in die Hosn brunzn fa lauto jung, mit kapitala lamano manondokugl und kotzn denke mo oft schon wos des soll Geschockt, villeicht is alla weil i eha spote ungfong on auszigian...

enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 24.11.2005, 20:09    Titel:

i hon a ungfong mit 14 auszugin... ende 14...
obo i glab des kehrt dozui... des doleb jedo, a wenn sich noa di elton ibo di jingan auregn! jedo wor amol jung! Winken (des kling itz volle cool)
na solongse respekt und net frech werdn zi ondra passt di soche a!
obo obs di beste umgebung isch fi klianara? weil atiamo mogman sich lama aupassn dassman et ana fa eltere dowischt.. obo naja! elton hoftn jo! Winken
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


barista




Beiträge: 58

BeitragVerfasst am: 24.11.2005, 20:21    Titel:

naja...des werd enk ollm aso gian, dass es enk irgendwonn olt fühlt weil in gewissa lokale wo es ollm wort afoanmol viel jingaras publikum isch...

ba mir worn des holt ollm so phasen. i bin do viell oano va di ältesten(81a) und i konn holt sogn dass in do erstn bis dritta oboschuile mit ungefähr di gleichn lait untowegs wor und in sem olto worn di jüngsten wos ausgong sein(durchschnitt 16-17 erstesmol ausgian außo mittelschiala fetn se zähl i net dozui)

in do 4. und 5. gian oan afoanmol di letzn fetza(=1. 2. oboschuile) af di eio und kaum isch man ban studiern vuliert man noch und noch a bissl in kontakt zi dohoam(je noch dem) und noa sein mit do zeit 4. 5. oboschuila a lamma di jung...

des isch also olls sehr relativ...viel häng sicho va do eigenen "reife" und va der va di ondon o und in di oboschuiljohr sein holt do ziemmlicha sprünge drin meino meinung noch

und ob an gewissn olto isch olls wido ziemlich egal wenns net a gewissis olto untoschreitit(des olto bestimmb sich holt wido ba jedn individuell). ba mir zum beispiel sein di jüngsten mit de i irgendwos zu tian hon 5 johr jünga

und der text isch viel zu long um oanfoch zi sogn: Man werd selbo älta und di "jungen" viel schnella "reif".


bleedingthrough




Beiträge: 59

BeitragVerfasst am: 13.12.2005, 21:10    Titel:

bin net regelmäßig ausgongen bis i so 15-16 wor, wos meiner meinung noch a leicht friah genua isch
bsoffene mittelschialer de nor volle puff mochn braucht echt niamand
_________________
Wer die Dummköpfe gegen sich hat, verdient Vertrauen.
Jean-Paul Sartre


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5
Seite 5 von 5

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Stylish Kids In The Riot - You!You! EP airbagpromo Film, Musik & Leseecke 0 19.11.2010, 08:23 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Drink your milk, kids! pp Fun 0 14.03.2005, 21:51 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds