Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Kids in Kneipen
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
 
Autor Nachricht
fabs




Beiträge: 1061

BeitragVerfasst am: 21.11.2005, 19:51    Titel: fies!

obbo wistas wos?? i glab es gib seggo et viel Leit gib wos erscht mit 16 ungfong hobn af fetn zi gion odo?? i bin selbo erscht 13 und......wos solle tion.....wenn mittlschuilafetn sein, sem sein foscht nio mehr wia drei hanslan wos lai pleit dirunde sitzn Smilie .....und noa getman hot a af irgndwelcha ondon fetn!!!!!!!! i sogat jedo wor amo jung!!! und hot sei hetz hobn giwellt Ausrufezeichen

enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 21.11.2005, 20:06    Titel:

i glab mit 12-13 johr in do mittlschuile ischman no awin kloan fi pubs odo so... i find dass sel net so guit isch... obo es gib a volle viel wosn elta ausschaugn wiase san... Winken
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


hagbard




Beiträge: 794

BeitragVerfasst am: 21.11.2005, 20:35    Titel:

1. wor schun amo a thema offe fa den und
2. k, 12 und 13 isch wirklich frioh, obbo noa ob do 1. obboschuile isch decht no jedo in a pub gong...se find i zwor ah frioh, isch obbo aso und i wor ah schun mit den olto olbawiddo untowegs also, und bin sicho net do oanzige

greets from city17

Hagbard


eero




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 21.11.2005, 20:38    Titel:

hagbard hat folgendes geschrieben:
...obbo noa ob do 1. obboschuile isch decht no jedo in a pub gong...se find i zwor ah frioh, isch obbo aso ...


bitte schließe nicht von deinem ehemaligen verhalten auf andere. Nicht jeder, und ich sage es nochmal NICHT JEDER geht mit 12, 13, 14, oder auch 15 schon in ein Pub! Ich kenne einige, die es getan haben, aber ich kenne noch mehr die erst mit 16 das erste mal ausgegangn sind.

Also bitte seit etwas vorsichtiger mit euren Verallgemeinerungen!
_________________
Es ist die Frage, die uns quält....


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 21.11.2005, 20:38    Titel:

Hagbard, des isch olm no is gleiche thema Winken

In übrigen gibe in Hagbard in olla Punkte recht
_________________
patz0 bloggt


fabs




Beiträge: 1061

BeitragVerfasst am: 21.11.2005, 20:40    Titel: ............

salomonrider hat folgendes geschrieben:
i find dass sel net so guit isch... Winken


obs guit isch odo et, se war nua a ondro foll....... obo bis iz hotsich no kans pa mir beklog Smilie


dannile




Beiträge: 440

BeitragVerfasst am: 21.11.2005, 21:16    Titel:

iz wo i selbo awin älta bin findis oft schun komisch wenne is Wochnende odo ah unto do Woche in a Pub geh und sebm fa olls sella junga Leit umgebm bin... i sog wo selbo öft "des isch decht net normal"...
obo i wor in den Olto um ehrlich zi sein net bessa... in den Olto hone mit Nsns gian unkep und noa ischs aso kemm... und sebm hone schun decht oft a Reischl hoamgetrogn... wenne iz zrugdenk findis nimma so guit... obo meina Meinung noch hot des schun ah awin wos mit Gruppnzwong zi tian in den olto... i getrau mi hot amol sel zi sogn... weil es weart olbm on asea Gruppe di bsundos cool gebm wosns vormochn und di oan mochn hot miet... in den olto isch sel fa mir aus gsegn oft aso... hone pa mir doleb, und dolebe ah pa ondra wenne aso schaug...

awin strenga kennatnse in di lokale schun sein... weil heintzitoge wearn meara 13jähriga mit Alkvogiftung ingeliffot wie ältara... und sel findi schun schlimm... ok, i finds ah schlimm wenn ältara ingeliffot wearn, obo di sebm homs wenigschtns legal getun und missn di konsequenzn selbo trogn...
wenn de jingan amol a poor bierchen trinkn find i sel eh net schlimm... obo wenn ise noa in an Pub sitzn sig mitn Tisch voll laara Schnopsstampolan... ma bö... so cool find i sel net...
_________________
"Erinnern Sie sich an die Plakate auf denen stand: 'Heute ist der erste Tag vom Rest ihres Lebens'? Nun, das trifft auf jeden Tag zu, außer auf einen: Auf den Tag, an dem man stirbt!"


nochtkastl




Beiträge: 27

BeitragVerfasst am: 21.11.2005, 21:33    Titel:

ok also i find, dassz teilweise schun awin krass isch mitn ausgian und saufn... i bin selbo erscht 15... obo wenn i ausgeh isch des volle auffollend, dass dou in lokale, z.b. harde, volle viel jingara di runde lafn... find i schun awin zach! weil wos denknen dou di elton, wennse 12 jähriga ollm gian lossn und jedn somsta mit an dompf hoamkemm?! i vostehs et! i terf z.b et ollm ausgian und i trink a et viel... obo bol nuar jingara lama als alkleichn di runde liegn ischs schun schlimm!!! obo sischt vosteh i de leit guit, weil ba mir wors la is gleiche.... ingaling werds oan oanfoch zi longweilig somsta afnocht alloane dohoame zi bleibm... Winken und mir wars jo gleich wennse ausgangatn und awin gimitlich tian, obo se geht jo nimma!! de hom obo teilweise ollm lama an vollrausch und se isch schun awin giwoltig!! Geschockt

eero




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 21.11.2005, 21:52    Titel:

nochtkastl hat folgendes geschrieben:
weil wos denknen dou di elton, wennse 12 jähriga ollm gian lossn und jedn somsta mit an dompf hoamkemm?!


i denk die sem sein froa dassze endlich amo an obnd fi sich hom, bzw. dass ihra Kindo amo an ondon nervn (sorry, isch itz vielleicht a win zu hort vormuliert)
--> Hilflosigkeit der Eltern
--> Sind Überfordert
--> "lassez fair"er Erziehungsstil
--> usw, da gäbe es viele Gründe


Zitat:
ingaling werds oan oanfoch zi longweilig somsta afnocht alloane dohoame zi bleibm...


Eben!
_________________
Es ist die Frage, die uns quält....


sl4sh




Beiträge: 98

BeitragVerfasst am: 22.11.2005, 14:25    Titel:

meine meinung zi den thema isch...

ähh....

i find des oanfoch widerlich, wia sich de 13, 14 jährigen besaufen.... Traurig
traurig, traurig....

hagbard hat folgendes geschrieben:

2. k, 12 und 13 isch wirklich frioh, obbo noa ob do 1. obboschuile isch decht no jedo in a pub gong...se find i zwor ah frioh, isch obbo aso und i wor ah schun mit den olto olbawiddo untowegs also, und bin sicho net do oanzige


i net..... Mit den Augen rollen
2. oberschuale, in drei munat wear i 16.
i hon sowos in nächster zukunft a net vor....

cYA sl4sh
_________________
Die essentiellen Saltze von Thieren können dergestalt präpariret und conserviret werden, daß ein gewitzter Mann, es vermag, [...] die Gestalt eines jeden todten Ahnen aus dem Staube zu erwecken, zu welchem sein Cörper zerfallen ist.

Borellus


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
Seite 4 von 5

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Stylish Kids In The Riot - You!You! EP airbagpromo Film, Musik & Leseecke 0 19.11.2010, 08:23 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Drink your milk, kids! pp Fun 0 14.03.2005, 21:51 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds