Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Immigration
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Weiter
 
Autor Nachricht
Gast





BeitragVerfasst am: 30.10.2005, 10:44    Titel:

hiermit vobiet i in olla italiener,österreicher,deutschen,franzosen,schweizer..usw.usf. ihr lond zu verlossn,denn donn sein sie jo AUSLÄNDER....und es isch woll a logisch,dass sie in kontinentn erst recht net verlossn terfn...

i bitt drum,dass do sarkasmus in dem post verstondn werd...


dannile




Beiträge: 440

BeitragVerfasst am: 30.10.2005, 12:09    Titel:

Ausrufezeichen I schliaß mi do Meinung fan esteban und anamelch un Ausrufezeichen
_________________
"Erinnern Sie sich an die Plakate auf denen stand: 'Heute ist der erste Tag vom Rest ihres Lebens'? Nun, das trifft auf jeden Tag zu, außer auf einen: Auf den Tag, an dem man stirbt!"


barista




Beiträge: 58

BeitragVerfasst am: 31.10.2005, 15:22    Titel:

bin a für toleranz und akzeptanz!!

obo va olla seiten: mir respektiern die menschen de zi ins kemm genauso, wie sie ins respektiern.

es isch holt schode, dass sich des no net ollgimein durchgsetzt hot.


santaclaus




Beiträge: 359

BeitragVerfasst am: 31.10.2005, 19:03    Titel:

heikles thema...
i hon eigntlich nichts gegn auslända wense zi ins kem. i finds hot et gonz in ordnung wenn sie iaz zi ins kem und ins insra kultur audreng welln, also sie fordorn moscheen odo die vobiatung fa die kreize in klassnräume usw...i hon a nicht gegn ihra kultur, i akzeptierse obo sie kennse a in ihre 4 wände ausübm. i waß et wos war wenn wir die einwondra in muslimische ländo warn...konnmo vorstelln mir wern et aso vohältnismäßig nett empfong wia die auslända ba ins?!? obo konnmi jo täuschn...
une die auslända gangs ba ins in tourismus anet guit. welcho einheimischo ibonimmt ba ins gearn orbatn wia tellowäscho usw? mir seins ins zi "guit" (traurig, isch obo irgndwie aso), u do einheimische tourismus wos a ins unto ondorm aso an lebensstandard bring leb a fa de "auslända". Wenn auslända zi ins kem sollnse obo a ando geregltn orbat nochgian, gleiche steurn wia mir zohln, gleiche rechte (sozialwohnung,ka bevorzugung) und sich vosuichn a ins awian unzipassn.
Obo a findi dassz ba ins et wearn soll wia in berlin z.B, wo glabe 50`% auslända sein glabe. Berlin isch noch Ankara und Istanbul die stodt mit die meistn türkn. hone iazan in do schuile erfohrn Lachen
auslända ok, obo a gereglta einwondorung war schon recht, obo se isch noar die soche fa die politika.
und rechts sein und a kritischa meinung gegnübo auslända hom isch fir mi a riesn untoschied...
_________________
„Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“


tone




Beiträge: 79

BeitragVerfasst am: 31.10.2005, 19:59    Titel:

santaclaus hat folgendes geschrieben:
heikles thema...
i hon eigntlich nichts gegn auslända wense zi ins kem. i finds hot et gonz in ordnung wenn sie iaz zi ins kem und ins insra kultur audreng welln, also sie fordorn moscheen odo die vobiatung fa die kreize in klassnräume usw...i hon a nicht gegn ihra kultur, i akzeptierse obo sie kennse a in ihre 4 wände ausübm. i waß et wos war wenn wir die einwondra in muslimische ländo warn...konnmo vorstelln mir wern et aso vohältnismäßig nett empfong wia die auslända ba ins?!? obo konnmi jo täuschn...
une die auslända gangs ba ins in tourismus anet guit. welcho einheimischo ibonimmt ba ins gearn orbatn wia tellowäscho usw? mir seins ins zi "guit" (traurig, isch obo irgndwie aso), u do einheimische tourismus wos a ins unto ondorm aso an lebensstandard bring leb a fa de "auslända". Wenn auslända zi ins kem sollnse obo a ando geregltn orbat nochgian, gleiche steurn wia mir zohln, gleiche rechte (sozialwohnung,ka bevorzugung) und sich vosuichn a ins awian unzipassn.
Obo a findi dassz ba ins et wearn soll wia in berlin z.B, wo glabe 50`% auslända sein glabe. Berlin isch noch Ankara und Istanbul die stodt mit die meistn türkn. hone iazan in do schuile erfohrn Lachen
auslända ok, obo a gereglta einwondorung war schon recht, obo se isch noar die soche fa die politika.
und rechts sein und a kritischa meinung gegnübo auslända hom isch fir mi a riesn untoschied...


Meine Worte, suppo gschriebn!


og




Beiträge: 26

BeitragVerfasst am: 01.11.2005, 17:09    Titel:

La komisch, dass insra kommunistischn freunde et noch oschteuropa gien u.sem in di leit helfn, wenns ba ins schun aso scheiße isch ba di gonzn rassistischn u.geldgeiln ausbeuta?!
U.wollas noa amo enkra orbat wegn an schworzn voliert denktas hot decht: "Scheiß ni**a!"...


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 01.11.2005, 17:22    Titel:

net fein so a ontwort... obo fan armin hettimo nix ondos erwortn...

newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 01.11.2005, 17:31    Titel:

yeah armin! du hoschts wie olbm gicheckt! Mit den Augen rollen

in die leit fa de ländo kennat man am beschtn helfn indem man pa ihnan ihra morktwirtschoft awin soziala mochat, weil nochn zofoll fan bipolarn weltsystem hom de in kapitalismus soz. kompromisslos unginumm, mit die gonzn negativn begleiterscheinungen wos mit in gepäck sein wenn do stoot in morkt et awin girechta gstoltit...

wenn i ummegang noar kannt i ihnan hegschtns a decke gebm und epas zessn, obo in negschtn tog homse wiedo hungo...
_________________


eero




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 01.11.2005, 18:06    Titel:

Tja, es gibt einfach viel zu viel ausland auf der welt!
_________________
Es ist die Frage, die uns quält....


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 01.11.2005, 20:43    Titel:

jo i glab do armin vostett et, dass mir net welln, dassz ins aso letz get wie ihnan, sondon dassz ihnan so guit get wie ins (zumindescht, dass di situation awin ausgeglichena wert!)

Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Weiter
Seite 3 von 7

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds