Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Immigration
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Weiter
 
Autor Nachricht
newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 02.11.2005, 12:57    Titel:

tone hat folgendes geschrieben:
Se wor an ondra Zeit, se konnsch et mit do Gegnwort vogleichn...


obo sie hom no extrema auswirkungen af die gegenwort... wieso moansch bezeichn ins no viel moslems als "kreuzfahrerstaaten" und ruifn zin kriog gegn ins au?
_________________


patz0




Beiträge: 2135

BeitragVerfasst am: 02.11.2005, 19:48    Titel:

In de Fundamentalistischn Ländo honne eh friah (Kreuzzüge) gimant. Obo i glab net dass die Missionierung fa voschiedna Ländo de no a primitivan Naturglaube (awin krass gsogg) homm. So in Südamerika, Afrika odo Insilan. Guggt amo wieviel semm Kirchlan manondostian und Typm manondolaafn de vosuichn die Einwohna zi Missioniern.
_________________
patz0 bloggt


hons




Beiträge: 738

BeitragVerfasst am: 02.11.2005, 20:01    Titel:

jo se hon i a net behauptn, dassz möglich isch, olla menschn af inson standart augnzihebm... i hondi la drau hingewiesn, dassz nix nutzt, wenn drei fa ins ins in orumt begebm, sondon, dassz eigntlich iz ziel fa olla sein sollat, dassz in olla guit get (und i sog guit, net so perfekt, wie ins!).
und se war rein rechnerisch mit di vorhondenen und bereits bestehenden mittl leicht möglich. konndo do stefan sicho vorrechnen, wie ihn kenn Smilie!


anamelech




Beiträge: 173

BeitragVerfasst am: 02.11.2005, 22:41    Titel:

tone hat folgendes geschrieben:
Warn wir la olla aso gscheide wie du! Mit den Augen rollen

so an schmorm doherredn ... der fehler liegt am system, deswegn vokafnse drogn Lachen wenns noch dir gang, hettn die gonzn auslända la rechte - koana pflichtn, und mir, in denan is lond keart solln fi de orbatn ... odo wos?


Dumm und ignorant...was für besondere Rechte haben denn die Einwanderer? (NB : Rechte die wir nicht zu haben scheinen...). Bitte um Fakten... *gespanntguck*
_________________
Jetzt nicht mehr "Blog"frei !
http://jgs-gvs.blog.de
http://www.younggreens.info


felix




Beiträge: 429

BeitragVerfasst am: 04.11.2005, 11:35    Titel:

I denk in viel südtirola segn Auslända als krimminella un, se isch obo in olla Oltosschichtn differenziert, je mehr aufgiklärta desto liberala sog i amo...

wos i denk wos is problem isch dass viel leit ongscht hom fan "aussterbn" ihra kultur, dass irgndwende soffl viel auslända ba ins san dass insra olta Traditionen zurgrunde gian...

mir Südtirola san holt a Mindoheit in Italien(fi mi gibs koan EU solongse noa koan gemeinsoma Verfassung hom und no apor ondra punkte....), hom a gimisst kämpfn fi inso Recht, ischs sem et selbstvoständlich dass man awin skeptisch gegnübo "Fremma" isch?

a richtiga Meinung konn man obo aso ina kurza ibolegung net ogebn, weil des wirklich a rießn Thema mit unzählign Argumentationen isch...
_________________
Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!


enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 04.11.2005, 18:18    Titel:

i honmi a et gewellt äußon zu den thema obo oans geaht mir in den forum af di eio... de vieln kloankommunistn (will do koana numen nennen)
mechat amol segn wia es ina soa kommunistischn stoot hausat.... Winken hem vomisstas noa in kapitalismus... obo hel isch iatz a ondos thema...

fakt isch dass ins di islame, wenn mir et ingreifn, a di bevölkerung und olles zuilosst (fong schun lei amol badi kopftiacho un) iborumplt, hel wertas segn! klor worn mir westlichn ländo badi kreuzzüge nix bessas obo aus fehla mussman learn... und fa mir ausgsegn hot di vomischung mit voschiedena völko und mentalitätn olm komplikationen und streitigkeitn mit sich... (schaugmo amol is beispiel deitschlond)

des isch myna meinung... ^^ Mit den Augen rollen
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 04.11.2005, 18:35    Titel:

und mir ginon sea kloana scheiß nazis und ignorantn wie du af die eier!!!!

die menschn hom die welt -> die welt ghert in olla!

südtirol in südtirola, pff! erschtns isch die zugehörigkeit zi a nation sowieso relativ! checkt des et dass die welt a gschlossnis system isch? erde menschn umwelt aus... mir ghern olla zomm denkt bitte amo awin noch! ums awin leichta zi doklärn: die welt isch irgndwie wie a raumschiff mit leit drau wos in do unendlichn blabla weltraum dirundetreib! mir san a gschlossnis system und ghern olla zomm!!! et albana do, serbm do, nega sem... niomand konn ins fa ausn helfn, wenn la mir ins selbo! uns wenn sottmo wo shcaugn fi olla is beschte zi mochn und et do mit sea cazzate wie nationalismus unfong!
_________________


enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 04.11.2005, 18:39    Titel:

sigsch genau des moani klemi! i find dein einstellung et letz und in beitrog obo olm wennman amol lei a fetzile gegn auslända epans sog noa kimp des wort: NAZI, i glab wenn du des wort benutzsch bisch du nix bessa alswia oando der wos jemand als albana, serbe odo nega beschimpft! Winken i glab du musch awin weitadenkn klemi! Winken
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


esteban




Beiträge: 66

BeitragVerfasst am: 04.11.2005, 19:03    Titel:

nur mal so als kurzinfo zum drüberstreuen:

es gibt auch linksfaschisten. stichwort "die gehören alle in ein gulag!"


pp
Administrator



Beiträge: 763

BeitragVerfasst am: 05.11.2005, 04:46    Titel:

Unser Vorbild ist die Natur/Tierwelt... Löwen z.B. bilden ein Rudel, besetzen
ein Revier und [die Kampfgruppen] verteidigen es; vor allem gegen fremde
Artgenossen
. Der Sieg gehört denen mit den schärfsten Zähnen.

Die Großen fressen die Kleinen, das ist der natürliche Lauf der Dinge? Geschockt ^^
_________________
Youonweb.it - Immer wissen, was abgeht!


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Weiter
Seite 5 von 7

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds