Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Alles vorherbestimmt?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6  Weiter
 
Autor Nachricht
anamelech




Beiträge: 173

BeitragVerfasst am: 03.10.2005, 22:30    Titel:

Dies sind meine komunistischen Vorbilder:

Rosa Luxemburg:



Bert Brecht:



Salvador Allende:



Und viele andere mehr, Stalin, Lenin, Mao etc gehören nicht dazu!
_________________
Jetzt nicht mehr "Blog"frei !
http://jgs-gvs.blog.de
http://www.younggreens.info


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 04.10.2005, 01:57    Titel:

e hat folgendes geschrieben:

wia eben insor exemplar do, der stuck jo a lei in wien irgend so weibor-kuschelfoch Lachen Lachen


bitte spor do in zukunft sella sexistischa sprüche. i mans la guit mit dir... du mochsch di do nämlich lächolich.

sigsch, i bin do bissl toleranta und moch et glei a studium niedo, la weil irgnd ans, der des stuckt epas sog, wos mir zufällig et passt.
zweitns respektier i jedis studium und jeglicha ort fa bildung und sigs als bereicherung fi di gsellschoft un. isch fi di wohrscheinlich a bissl zi weitsichtig und weltoffn... egal.

und ibohaup: seit wende mussi a [kindo]orbataRin, a frau, a prostituierto/a, a orbatsloso/a, a bi-, homo-, transsexuello/a, a schworza/o, a obdochlosa/o sein, la damit i mi fi di rechte [sic!] selcha menschn insetz[n konn]? i denk net, dassi sell sein muss, obo is wort solidarität isch dir sicho et geläufig und deswegn werd mein argument ba dir sicho ba an oare inne und ban ondon wido ausn gien [auch transit-verkehr genannt].


ps: @pp kannsch des olls bitte bissl noch politik odo sischt irgndwohin voschiebn. is eigntliche thema get ziemlich unto. Mit den Augen rollen
_________________


no!blog


Gast





BeitragVerfasst am: 04.10.2005, 16:33    Titel:

also i hon des thema no nirgnds gilesn und i finds gonz intressant!

obo weil insre erwochsenen manndo do jo so meilnweit fan thema obweichn missn um ihrn dreck losziwern loss i meinen a ob...

fa mir aus bin i net mit ollllem invostondn wos do stefan sog,odo der holbstorke freeman odo e. i nämlich bin WEISS,wedo rechts no links,weil i oanfoch zi wieng woaß um is oane als guit odo is ondre als schlecht ozistempln. i hon epans gegn di utopische einstellung fa di oan und epans gegn die faschistische einstellung fa di ondon. obo af jedn foll find i des sowohl jämmolich,erbärmlich,mitleidnswert und natürlich voobscheuungswert wos sich do freeman und do e do leistn,des hot erstns net is geringste mitn thema schicksol zi tien,vielleicht mitn schicksal fan freeman,dassa amol genui schleg odo mitleid inheimst, obo sist gor nix! wennas enkra persönlicha einstellungen unfechtn misst,mocht sel bitte afnocht ba an glasl bier, denn ins get des so wos fa nix un,wos es afnocht in enkra bettlan iboleg!
"wia eben insor exemplar do, der stuck jo a lei in wien irgend so weibor-kuschelfoch"
tja man muis seinen "gegner" kennen,odo? also missasch du - e - wissn : ajo..do stefan kimp mit di teurstn markn herspaziert,de seine elton ihm gikaft hom..er hot no nia giorbatn..mhm..weiborkuschlfoch? wos stucksch du? ernste männersochn? aha...also holzhockn Winken stimp,fa deino intelligenz her muische sel sicho erst stuckn...oxt ausholn...holz hebn...hockn...austockn...puh.

mocht enk bitte enko eignes thema au,wo es schiiiien ibo enkra politik redn kennt,und bettlt in pp,enkra billiga beleidigungen net zi löschn,de soll jo jedo mitkriegn,et?





okeee zin eigntlichn thema :

danny,i find du hosch do recht - genau wie do hagbard - i find in gedonkn deprimiern,dass inso lebn schu vorbstimmt sein soll! logisch fir de,wosz zi faul san ihr lebn in di hond zi nemm,fir disem ischs jo fein, de wern sich itz denkn : hm,noa muss i eh nix tien,ka orbat suichn,gor nix,denn viell.ischs jo is eigne schicksol,mit 30 in do gosse zi sterbn?

na bo,i find,egal wie is schickal isch,man soll sein lebn woll selbo in di hond nem,monn/frau konn sicho net viel vorrichtn,obo kloanigkeitn muss man selbo organisiern!

danny, du woasch fa wos i red,und du woasch wos i dofun holt,wenn mein lebn giplant wert!
i glab es GIB a schicksol,und i glab dass is schicksol fest mitn glick,mit do vorherbestimmung obo a mitn eigntrieb zi tien hot.

"Weil zi mir hot amol a guito Freind gsog "Danny, des isch Schicksol"...
obo mitn sebm konn i mi jednfolls net unfreindn. "
tja danny,des isch itz eha persönlich,obo sog mir noa bitte,wieso du net kämpfsch? um a bstimmta soche? und p.s.wer hot den sotz gsog Winken

schicksol isch schicksol isch a scheißparole, i selbo wer in zukunft olm vosuichn,is meiste so zi biegn,dass i eha a zukunft sieg als wenn i mi brav füg.

wenn mo no wos zin senf gebn infollt,kim i wiedo Winken


hagbard




Beiträge: 794

BeitragVerfasst am: 04.10.2005, 16:52    Titel:

des hob secco nix gilearnt in do schuile, oddo sischt irgendwo, weil JEDO DER LINKS ISCH ISCH GLEI KOMMUNIST UND JEDO DER KOMMUNIST ISCH WILL GLEI DIE OLTE KOMMUNISTISCHE REGIERUNG ZRUG, wie unto lenin, stalin und in china oddo nkorea.

GELD MOCHT KRONK UND ISCH SCHEISSE, gleich wie privatbesitz, und wenn do freeman groaß leit voorschn oddo fertigmochn will noa isch für mi lei a nazis und a mießo fascho, tut mo load wennas mit sem et invostonn seit, i zwing enk jo et.


e




Beiträge: 69

BeitragVerfasst am: 04.10.2005, 20:15    Titel:

vorob amol a generelle bemerkung:
irgendwia konn i net nochvollziehen wieso in dem forum do immer wieder leit moanen sie miasn a diskussion de sich aus a ursprünglich ondorn frogestellung entwickelt hot in die grenzen weisen Geschockt wemmen im alltäglichen leben mit leit redet isch woll a normal dass men von oam thema obkimmpt, nuie aufwirft usw. sem sogt men nor jo ah net na über des terfmor iaz net redn, des isch off-topic, mochmor an ondorn termin aus um über des nuie thema zu redn .... also, wieso solltn do ondore regeln gelten Frage

Zitat:
bitte spor do in zukunft sella sexistischa sprüche. i mans la guit mit dir... du mochsch di do nämlich lächolich.


schaug amol, mit sexistisch hot des nix zu tian, vielleicht für die aufn ersten blick obor des konn men mit fakten recht guat untermauern.
schliaslich hon i jo net gsogt frauen waren dümmer odor sein lei für kochn, kinder kregn und für solche kuschelfächer guat. Sell entspricht ah net meiner Meinung, Frauen kennen in klassischen Männerdomänen genauso guat/schlecht, begabt/unbegabt wie Männer.
Interessant find i lei dass an die Hochschulen die Frauen noch wie vor foscht ausschließlich an geisteswissenschoftliche Fakultäten ummanondvegetieren, obwohl sie jo heitzutog so emanzipiert und selbstbewusst sein, und in technische Studienrichtungen sogor bevorteilt werden ( gegenüber männlichen Kommilitonen ).

überhaupt kimmp mir net vor dass i mi mit meine äusserungen je lächerlich gmocht het

Zitat:
zweitns respektier i jedis studium und jeglicha ort fa bildung und sigs als bereicherung fi di gsellschoft un. isch fi di wohrscheinlich a bissl zi weitsichtig und weltoffn... egal.


des tua i schun ah mein lieber stefan, trotzdem, du konnsch net olle gleichsetzen. Weil, im Gegensotz zu die meischten naturwissenschoftlichen Sochen erscheinen die geisteswissenschoftlichen ziemlich trivial
Winken
Und wos in Nutzen für die Gesellschoft betrifft, sichor brauchts Akademiker aus allen Fachgebieten, kein Thema. Obor men muas schun verblindet sein um sich net zu frogen wozua de gonzen Horden von Soziologen, Historikern, Pädagogen, Philosophen usw. guat sein sollen.
I persönlich hon mehr Nutzen von Forschung im zB medizinischem Bereich, wenn nuie Therapiemethoden oder Medikamente entwickelt werren, oder wenn dor Maschinenbauingenieur olm bessore und effizientere Verbrennungsmotoren entwirft, odor dor Informatiker Software entwickelt de es alltägliche Leben erleichtert.
Wos hingegen Hunz&Kunz im Altertum an Stelle von Klopapier verwendet hobn odr wie dor beltberühmte Autor und Nobelpreisträger xy seinen letzten Furz kommentiert hot isch mir scheissegal, und ah koane wirkliche Bereicherung für mein Leben.

Zitat:
obo is wort solidarität isch dir sicho et geläufig und deswegn werd mein argument ba dir sicho ba an oare inne und ban ondon wido ausn gien [auch transit-verkehr genannt].


Transitgegner bin i nochm heitign Stond der Dinge sowieso net. Wenns noch mir ganget hettets es pustror schun längst a schiane broate autobohn odr zumindescht a schnellstross Auf den Arm nehmen

Zitat:
odo der holbstorke freeman odo e


wieso holbstork?

Zitat:
i nämlich bin WEISS,wedo rechts no links,weil i oanfoch zi wieng woaß um is oane als guit odo is ondre als schlecht ozistempln. i hon epans gegn di utopische einstellung fa di oan und epans gegn die faschistische einstellung fa di ondon.


i woas zwor net genau wen du mit die oan und die ondoren moansch, i beweg mi obor selbor deutlich in dor mitte, vielleicht mitte-rechts obor dobei bleibts ah. lei wertmen in monche kreise holt ziemlich schnell als "rechter" eingstuft
mi ärgerts holt olm wenn einerseits die gefohren de vom linksextremismus ausgian hermorlost ondorerseits obor de vom rechtsextremismus angeprangert werrn.

Zitat:
obo af jedn foll find i des sowohl jämmolich,erbärmlich,mitleidnswert und natürlich voobscheuungswert wos sich do freeman und do e do leistn


wos i mir "gleistet" hon isch mein guates recht


Zitat:
mhm..weiborkuschlfoch? wos stucksch du? ernste männersochn? aha...also holzhockn Winken stimp,fa deino intelligenz her muische sel sicho erst stuckn...oxt ausholn...holz hebn...hockn...austockn...puh.


ernschte männorsochen, so isches Lachen
und i glab ah net dass du von de zwoa drei zeilen de du bis iaz vielleicht in dem forum von mir glesn hosch meine intelligenz beurteilen konnsch


dannile




Beiträge: 440

BeitragVerfasst am: 04.10.2005, 20:24    Titel:

also iz amol meina Bemerkung zi olls wos do gschriebm weart...

Sicho, de Diskussion isch ausgeortit in a komplett ondos Gebiet als gedenkt.... fa mir aus gearn... i finds net unintressant wos do gschriebm weart...
weil wer eppas zin eigntlichn thema schreibm will, weart sel hoffntlich schun decht tian.... und ansonstn ischs recht intressant wos sich die leit do gegnseitig vosuichn klor zi mochn....

Oooobo mir kimmp fiar, dass des longsom awin zi persönlich weart... wennman übo dinge diskutiert, noa sollman jedn sei Meinung lossn, obo de Meinung sollat ah bitte ungemessn sein... und gewissa äußerungen do kanntman sich a denkn anstott zi schreibm...
sel glabe war net ziviel volong... weil im richtign lebm wenn man sich trifft zi diskutiern (hot do e gsog) weartman ah net so persönlich hoffe amol... awin sochlich bleibm war schun net schlecht... weil jedn sei meinung... egal obse iz oan passt odo net... jedo weart seina gründe hom und wenn jemand a feschta meinung hot bring man ihn eh net fa der o.... i glab sel hot die gschichte schun gezag... also anfoch die leit awin spinn lossn und passt...
_________________
"Erinnern Sie sich an die Plakate auf denen stand: 'Heute ist der erste Tag vom Rest ihres Lebens'? Nun, das trifft auf jeden Tag zu, außer auf einen: Auf den Tag, an dem man stirbt!"


enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 04.10.2005, 20:45    Titel:

I honmo iatz net olla Beiträge genau durchgelesn...
Mir gian lei de Leit af die Eio wos groaß fan Kommunismus redn, und es isch die Lösung gegn di Ormut und olles... Obo wia di Leit unton Kommunismus leidn hel dozehlt niamand, odo? (I honmo sehr viel dozehln gelot fa meinem Opa der im 2. Weltkriag in Gfongenschoft wor in Russlond (Sibirien) und des wos do gsog wordn isch dass die meistn "Kommunistn" wia do stefan zb. a lei Student sein und net orbeitendes Volk...

Und dass die greastn Kommunistn (wia Stalin usw.) fost no die schlimman Massnmörda worn als die Nazis im Weltkriag, hel erwähnt nia niamand...

Iatz kimp glei sicho do Kommentar: "Wos willschn du? Bischjo eh lei 16 Johr!!" fa sella gewissa schlaua Leit.

Des isch meina Meinung. Und oan Fehla wert fadi Leit olm gemocht. Kaum sogman epas gegn in Kommunismus ischman a Rechto, a Nazi!
Liabe Leit im Forum! Es geaht olm afs Extreme. Es gib a mitterechts und mittelinks... odo mitte rechts und links ausgerichtet!
Amol ersto nochdenkn bevorman sella sochn sog... Winken
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


anamelech




Beiträge: 173

BeitragVerfasst am: 04.10.2005, 23:01    Titel:

@salomonrider
Erstens wie’s aussieht hast du dir die Beiträge nicht so genau durchgelesen, denn sonst würdest du nicht solchen Unfug behaupten...denn niemensch hat je behauptet dass der Kommunismus die Lösung der Armut bedeutet! Aber er ist sicher ein Weg, unsere Gesellschaft sozialer zu gestalten.
Wie aber mit JEDER guten Ideologie, schafft es der Mensch doch immer eine Katastrophe daraus zu kreieren, mit dem Christentum verhält es sich nicht anders! Mensch lese meine obigen Beiträge (Übrigens muss ich aufs schärfste protestieren, dass da einfach Beiträge gelöscht werden, es ist undemokratisch und verfälscht meine Antworten und lässt fragen wozu diese da stehen).
Ich kann versichern, dass der Stalinismus nichts, aber auch gar nichts mit Kommunismus zu tun hat, das war eher so eine art nationaler Sozialismus. Weder waren alle Menschen gleich(-berechtigt) noch verkörperte eine pazifistische Attitüde die sowjetische Staatsraison. Eine Diktatur ist immer abzulehnen, sei sie sogar proletarischen Ursprungs!
Ja viele Kommunisten waren Studenten, Künstler oder Angestellte...es ist eben auch trockene Theorie, und die meisten Arbeiter sind nach der Arbeit eben viel zu müde um sich mit so etwas auseinander zu setzen...aber lassen wir das!
Was lehrt mensch euch eigentlich in der Schule??? Du wagst es doch tatsächlich zu behaupten der Nationalsozialismus sein weniger schlimm als der Stalinismus *miranshirngreif*
Hallo , weil im 3ten Reich ja „NUR“ 9.000.000 Juden umgebracht wurden? Stalin=Hittler=Papst Urban die sind alle gleich! Ein Mord kann niemals weniger schlimm sein als ein anderer!

Pass doch im Geschichtsunterricht ein wenig besser auf! Und glaub nicht alles was dein Opi sagt, er ist parteiisch...such nach der zweiten Seite der Medaille, und mach dir dann ein Bild.

LG Michi

_________________
Jetzt nicht mehr "Blog"frei !
http://jgs-gvs.blog.de
http://www.younggreens.info


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 05.10.2005, 09:59    Titel:

so, des wos itz kimp wert vielleicht viele leit do in den forum schockiern obo i check grot, dassi des no nie xog hon, obwohls mein gonzis gerede a bissl nochvollziehbora mocht:

"des" fi des i mi insetz [haasts itz (un-)anständign sozialismus, reinmarxismus, odo wie a olbm des wellt] hots no nie gebn af der welt. i eifo sicholich net irngd an system noch, des af gewolt [gegn menschn, tiere] basiert und des olla leit geblendit hot, sondon i will wos nois, weil mi olls wos wor und des wos grod isch ziemlich unkotzt.
i hon a nie behauptn, dass mir olls wie frieha mochn solln, sondon i war dafir, die geschichte geschichte sein zi lossn, ins di hände zi gebn und olla zom insra eigna noia gschichte zi schreibn. kling utopisch, ischs magari a. mir um dei uhrzeit [no] egal. Winken



ps. @salo: mein opa wor schun a in russischo gfongenschoft und glabsch er hot mo viel tollis dazehlt? i will mo holt net vorstelln wos in nazi-gfongenschoft mit an mensch passiert isch... sell beweist obo wedo, dass widramol is ane odo is ondre letza isch [af des du olbm ausn willsch], sondon la, dass KRIEG SCHEIßE ISCH!!!!
und i sogs noamol: i muss net a ausländerIn sein, um mi fi ihra/seina rechte inzisetzn. [des isch itz a bledis beispiel, weil jedo mensch -fost- iborol a auslända isch und indem i mi fi di rechte fa auslända do ba ins insetz, schoffi gleichzeitig bessra vorraussetzungen fi mi, wenni in a ondos lond geh...]

pps. @e sorry, obo mir kimp is wort "fraun-kuschlfoch" a bissl obwertnd vor, weils widramol a in klassn taalt und a studienrichtung bissl ins lächoliche ziecht. es konn schun sein, dass [in moment] mehr m als w technischa studiengänge belegn obo sell passiert fa mir aus xegn net, weil des holt amol m-bereiche sein, odo holt sochn, dei lei m intressiern, sondon anfoch, weil ba ins des klassndenkn m/f genau durch selcha aussogn wie fa dir aufrecht erholtn werd und sich f olbm no net [21.jhd....] durch ihra untodrückung durchs patriarchat bewusst isch bzw. olbm no kan weg gfun hot, sich draus zi befrein... so sig holt i's...
Winken


"Wos hingegen Hunz&Kunz im Altertum an Stelle von Klopapier verwendet hobn odr wie dor beltberühmte Autor und Nobelpreisträger xy seinen letzten Furz kommentiert hot isch mir scheissegal, und ah koane wirkliche Bereicherung für mein Leben. "

des isch noar olbm onsichts-soche und wos wasche, vielleicht liefon genau dei entdeckungen in zukunft a guits material fi olla meglichn filme bzw. pc-spiele odo biecho... la weils kan bereicherung fi DEIN lebn isch, haast net, dassz net inso ollo lebn irgndwonn bereichon kannt.
_________________


no!blog


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 05.10.2005, 10:38    Titel:

hagbard hat folgendes geschrieben:
"the workers united, will never be invaded!!!"


senfta-orbata aller länder... *ggg*
_________________


no!blog


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6  Weiter
Seite 2 von 6

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge rownz.de - Alles rund um 3D-Shooter |... pokerface Werbung 11 21.07.2008, 20:25 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge 149:0 Alles Eigentore muro4ever Sport 16 08.09.2007, 20:33 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Ab in den Frühling: neues Layout, neu... pp Lob, Kritik und Vorschläge 34 15.02.2005, 22:09 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds