Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Alles vorherbestimmt?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6  Weiter
 
Autor Nachricht
eero




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 05.10.2005, 11:07    Titel:

Zitat:
"Wos hingegen Hunz&Kunz im Altertum an Stelle von Klopapier verwendet hobn


Mensch, genau de Froge honn i mir itz vor kurzem a amol gstell, bol i grod afn Klo wor und an Auszeit vom Nichtstun in meinem Studium gibraucht hon.
Tja, Stefan, Frauen sind "uns" in der Männerwelt noch immer untergestellt. Stimp! Nur wieso? Da fällt mir ein guter Spruch ein. [UND JETZT BITTE NICHT SCHON WIEDER MAULEN; NUR WEIL ICH JEMANDEN ZITTIERE! ICH FIND DAS BESCHEUERT!]

"Das schwächere Geschlächt ist das stärkere Geschlecht, wegen der Schwäche der stärkeren Geschlechts für das Schwächere!"
[weiß nimmer mehr wer das gesagt hat]

Sind wir doch froh dass w das nicht ausnutzt, wir wären wehrlos! Danke


Ps: @stefan: ich weiß, dass dir die Begriffe schwächeres und stärkeres Geschlecht nicht gefallen, aber lassen wir das mal beiseite Winken

pps.: Kann mir eigentlich jemand die oben gestellte Frage beantworten, das würd mich jetzt echt intressieren.

PPPS: Und damit die liebe Daniela nicht zu kurz kommt:
Die Menschheit (oder besser: der Mensch/Das Individuum) braucht IMMER jemanden oder etwas, dem er die Schuld für etwas in die Schuhe schieben kann. Bei jeder Katastrophe, jedem Unglück, bei jedem Unfall wird fast schon zwanghaft ein Schuldiger gesucht. Und auch wenn ein Koment die Erde getroffen hätte, bin ich mir sicher, dass AUCH DORT ein schuldiger gesucht wird: Hat die Regierung schuld weil sie die Bevölkerung nicht frühzeitig gewarnt hat. Hat die Forschun schuld weil sie keine Frühwarnsysteme eigerichtet hat. Irgendjemand hat IMMER schuld, für ALLES! Das Schicksal macht es uns leicht, unser Leben bei einem tragichen Vorfall vortzuführen. "Es ist nicht deine Schuld". Diese Worte erleichtern, machen das weiterleben einfacher. Das hat jetzt nichts damit zu tun, sein eigenes leben in die eigenen Hände zu nehmen, das muss jeder. Dem Schicksal die Schuld für etwas zu geben kann einerseites eine Hilfe sein, andererseits ist es gefährlich, da man die Verantwortung für sein eigenes Handeln nicht übernimmt. Wie alles in unserem Leben hat auch dieses Thema zwei Seiten.
_________________
Es ist die Frage, die uns quält....


dannile




Beiträge: 440

BeitragVerfasst am: 05.10.2005, 14:14    Titel:

eero hat folgendes geschrieben:
Dem Schicksal die Schuld für etwas zu geben kann einerseites eine Hilfe sein, andererseits ist es gefährlich, da man die Verantwortung für sein eigenes Handeln nicht übernimmt.



Des isch ah wido a Grund, warum i fan Thema Schicksol nicht holt... Wenn man so dribo nochdenkt ischs schun oft aso dass man sog "Du konnsch nicht dofiar... es isch kemm wies kemm gemisst hot"... Ah i sog sel oft... Obo wohrscheinlich la um net lenga dribo nochdenkn zi missn odo ausazifenn wos/wer dron Schuld wor...
Und sel glabe isch wol la negativ... sicholich erscheints im erschtn Moment positiv sich aso fa seina Probleme 'losziredn', obo wennman ehrlich isch, brings oan schun gor nicht... weil irgendwonn kemm sowieso die Frogn "Warum hon i nicht getun? Warum hone net vosuich di Situation zi rettn?"
Und genau des 'Vodräng' isch a groaßo Fehla fa do Menschheit... Man SOLL is Problem net fa sich wekschiabn, sondon probiern ausazifenn wos passiert isch und warums passiert isch... und net anfoch sogn 'es isch schicksol'... Scheiß af Schicksol... Jedo soll sein Lebn in die Hond nemm und is beschte draus mochn und net resigniert in an Egge huckn und sich mitn Gedonke unfreindn, dassz eh nicht bring sich inzisetzn fü eppas und wos ändon zi well....

übrigens @xandi:
Do leschte Obschnitt isch ah bsundos fü die do... I hoff du nimmschdon zi Herzn...
und wos i no sogn gewellt hon... du hosch jo gschriebm

"tja danny, des isch iz eha persönlich, obo sog mir noa bitte, warum du net kämpfsch um a bstimmta Soche? Und p.s. wer hot den Sotz gsog?"

also alle: wie gsog nimm i mein lebm selbo in di hond und glab net an schicksol... und i glab i hon bereits genui gekämpft... iz mani konn wirklich lamma a höhere Macht helfn Lachen (und i will iz net is Schicksol nenn Lachen )... magare gibs jo an Gott, obwohl i sel ah net recht glab Winken ...
und do Sotz isch fa an seeeehr weisn Freind fa mir Winken ... do sel isch iz obo leido lamma is Wochnende dooo Weinen ... wasch jo wen i moan...
_________________
"Erinnern Sie sich an die Plakate auf denen stand: 'Heute ist der erste Tag vom Rest ihres Lebens'? Nun, das trifft auf jeden Tag zu, außer auf einen: Auf den Tag, an dem man stirbt!"


dannile




Beiträge: 440

BeitragVerfasst am: 05.10.2005, 15:46    Titel:

Aaalso, eigntlich hone mi net so direkt do inmischn gewellt, obo wenne schun dobei bin, noa loss i ah amol mein gonzn Senf o… weil wenns ondra kenn/terfn, nimm i mir la is gleiche Recht ( Überrascht iz weich sogor i fa mein Thema o *g*)

Anamelch hot gschriebm:„Was lehrt mensch euch eigentlich in der Schule??? Du wagst es doch tatsächlich zu behaupten der Nationalsozialismus sein weniger schlimm als der Stalinismus *miranshirngreif*
Hallo , weil im 3ten Reich ja „NUR“ 9.000.000 Juden umgebracht wurden? Stalin=Hittler=Papst Urban die sind alle gleich! Ein Mord kann niemals weniger schlimm sein als ein anderer!“

Irgndwia musse in Anamelch do schun recht gebm… Wenn in Menschn,wie in di obn genonnt, is Lebm fa Leit nicht wert isch und sie massnweise Leit umbreng lossn, noa seinse olla gleich schlimm… wer iz meara und wer wianiga umbrocht hot isch net relevant, weil i bin sicho, dass, wenn die meglichkeit do gewessn war, jedo no a stuck meara umbrocht hat… Man konn iz net sogn, dass jemand fa de Fanatn bessa odo menschlicha wor wie a ondro… weil de sein meina meinung noch olla la gleich kronk im Kopf gewessn und la weil irgndwo wianiga opfo worn konn man net sogn ‚der wor bessa’… Mord isch Mord… und isch in jedo hinsicht schlimm…



Stefan hot gschriebm:"i eifo sicholich net irngd an system noch, des af gewolt [gegn menschn, tiere] basiert und des olla leit geblendit hot, sondon i will wos nois, weil mi olls wos wor und des wos grod isch ziemlich unkotzt."

Und wie schaug des neue System aus? Sel war schun ah no intressant zi wissen…

Stefan hot ah no gschriebm:"i hon a nie behauptn, dass mir olls wie frieha mochn solln, sondon i war dafir, die geschichte geschichte sein zi lossn, ins di hände zi gebn und olla zom insra eigna noia gschichte zi schreibn. kling utopisch, ischs magari a. mir um dei uhrzeit [no] egal."

Die Gschichte Gschichte sein zi lossn heart sich zwor anfoch un, isch obo wennman dribo nochdenkt unmeglich… in do vogongenheit sein viel Sochn passiert, de olbn no in die Kepfe fa di leit drinne sein… und deswegn weart ah olbm misstraudn herrschn…
Meina meinugn noch isch ziviel passiert, als dass man sich die hände gebm konn und neue gschichte schreibm konn…
Um neua gschichte schreibm zi kenn isch die olte gschichte zum teil no zi wianig vodaut…
Wie du gsog hosch: utopisch… und meina meinung noch net realisierbor…
Geschockt

Und des hot do stefan zin e gschriebm:"pps. @e sorry, obo mir kimp is wort "fraun-kuschlfoch" a bissl obwertnd vor, weils widramol a in klassn taalt und a studienrichtung bissl ins lächoliche ziecht. es konn schun sein, dass [in moment] mehr m als w technischa studiengänge belegn obo sell passiert fa mir aus xegn net, weil des holt amol m-bereiche sein, odo holt sochn, dei lei m intressiern, sondon anfoch, weil ba ins des klassndenkn m/f genau durch selcha aussogn wie fa dir aufrecht erholtn werd und sich f olbm no net [21.jhd....] durch ihra untodrückung durchs patriarchat bewusst isch bzw. olbm no kan weg gfun hot, sich draus zi befrein... so sig holt i's..."


Also do wellat i eha iz in e unsprechn:
‚fraun-kuschlfoch’ wos ischen sel bitte wella ausspruch?? Wir lebm im 21. Jh. Und i glab dass man in do heintign Zeit genui Respekt und Vostond auweisn kennat, um selcha komplett schwochsinniga Aussogn net öffntlich hinzischreibm… wenn des deina Meinung isch, dassz heint 2 Klassn gib (-->Männo –u. Fraunschuil) noa tusche mir eigntlich la load… weil sel weist eigntlich la af a kompletta engstirnigkeit und idiotie hin… obo bitte… wenne der meinung bisch… viel spass domit…
i reg mi sicho net übo die aussoge fa dir au, weilse eha beluschtigend isch…




eero hot gschriebm:"Tja, Stefan, Frauen sind "uns" in der Männerwelt noch immer untergestellt. Stimp! Nur wieso? Da fällt mir ein guter Spruch ein. [UND JETZT BITTE NICHT SCHON WIEDER MAULEN; NUR WEIL ICH JEMANDEN ZITTIERE! ICH FIND DAS BESCHEUERT!] "

"Das schwächere Geschlächt ist das stärkere Geschlecht, wegen der Schwäche der stärkeren Geschlechts für das Schwächere!"
[weiß nimmer mehr wer das gesagt hat]


also i will iz net maul… wirklich net…honme la awin informiert… des zitat stammt fan Oscar Wild...
hm… i bin do jo net so informiert übon sebm, obo kennats vielleicht sein dass der awin fraudnfeindlich wor?? Mit den Augen rollen
Weil des zitat haßt jo eigntlich la, dassmo la wos zi sogn hom/hettn, weil es Typm mitleid mit ins hob und des ins schiane tian wellt… odo teisch i mi do iz… wenn i des Zitat folsch interpretier bitte sogn!!!!
Ausrufezeichen Ausodem hon i do no so a zitat gfunn wos mi schun awin stutzig gemocht hot (ah fan Oscar Wild)…

„Berechnende Frauen werden lästig, anständige langweilig.“

I finds schun tragisch, wos Leit sich so denkn… obo wennse moan. Irgendwonn wearn leit an ihra engstirnigkeit scheiton… und sel iz af olla Lebnsbereiche bezogn….



Und iz no a Zitat fü olla:
Zitat:
Wenn wir von etwas glauben, dies sei die absolute Wahrheit, und wenn wir uns daran klammern, dann sind wir ... nicht mehr offen.
[Worte der Achtsamkeit - von Thich Nhat Hanh]

_________________
"Erinnern Sie sich an die Plakate auf denen stand: 'Heute ist der erste Tag vom Rest ihres Lebens'? Nun, das trifft auf jeden Tag zu, außer auf einen: Auf den Tag, an dem man stirbt!"


stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 05.10.2005, 16:20    Titel:

e hat folgendes geschrieben:

Zitat:
obo is wort solidarität isch dir sicho et geläufig und deswegn werd mein argument ba dir sicho ba an oare inne und ban ondon wido ausn gien [auch transit-verkehr genannt].


Transitgegner bin i nochm heitign Stond der Dinge sowieso net. Wenns noch mir ganget hettets es pustror schun längst a schiane broate autobohn odr zumindescht a schnellstross Auf den Arm nehmen


do bische itz schien ausgstellt...
ontwort obo bitte dechto af mein argument:

und ibohaup: seit wende mussi a [kindo]orbataRin, a frau, a prostituierto/a, a orbatsloso/a, a bi-, homo-, transsexuello/a, a schworza/o, a obdochlosa/o sein, la damit i mi fi di rechte [sic!] selcha menschn insetz[n konn]?
_________________


no!blog


enjoyit




Beiträge: 1295

BeitragVerfasst am: 05.10.2005, 18:49    Titel:

i sog nicht dogegn dassas unhänga fan kommunismus (bessa gsog in traum) sat... hel isch mir schnurze! i finds lei a frechheit wennman oamol in den forum wos gegn auslända sog: AH DU SCHEIß FASCHISCHT BZW. DU NAZI!! hel findi a schweinerei! weil hel hot nichts domit zu tian, obo schun rein gor nix!
_________________
Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger


Gast





BeitragVerfasst am: 06.10.2005, 07:07    Titel:

ma isch man an tog net im forum,schu kimp man nimma mit...also :

@e : "Zitat: odo der holbstorke freeman odo e : wieso holbstork?"tja i hon mi amol fa meino momentanen sympatie enk gegnübo leitn gilod und a böööses böööses schimpfwort gsuicht.und es kemp mir holbstork fir,weil es 2 olla beschimpft,weil sie la an ihra eigne meinung glabn,asozial und natürlcih intolerant warn,obo es selbo hob natürlich übrooll recht,und olle ondon sein idiotn...sel find i undiplomatisch und intolerant im höchstn rong. natürlich mochtasis guit,dassas enkra meinung sog,hey, sel isch nötig,obo a bestimmta grenze in sochn egoismus und selbstvoherrlichung muss schu ingholtn wern.

"Zitat: wos i mir "gleistet" hon isch mein guates recht"sem hosche woll recht, und sel akzeptier i a,obo noa bitte akzeptier a di "möchte gern kommunistn, de gemietlich ba ihrn weibokuschlfoch manondlungern..."

"Zitat:
mhm..weiborkuschlfoch? wos stucksch du? ernste männersochn? aha...also holzhockn Winken stimp,fa deino intelligenz her muische sel sicho erst stuckn...oxt ausholn...holz hebn...hockn...austockn...puh.
ernschte männorsochen, so isches
und i glab ah net dass du von de zwoa drei zeilen de du bis iaz vielleicht in dem forum von mir glesn hosch meine intelligenz beurteilen konnsch"

wos stucksche denn so männer(maus?)hortis? Winken
du de "2,3 zeiln" de i fa dir gilesn hon, (de übrigns weit mehr als 2,3 zeiln sein..und mehrere themen betreffn) de sogn meino meinung noch GENUI ibo di aus,und i find wie schun gsog,deine selbstvoherrlichung und intoleranz als bemitleidnswert. logisch wars gscheida, di amol zerst kennzilern,obo wos i bis itz ibo di woaß,gib mir meino meinung noch schu is recht,dir so zi ontwortn wie is als richtig befind,und deine intelligenz so weit beurteiln wie is aus de 2,3 zeiln ausagilesn hon. tja hatte di ehre ^^

@stefan deine einstellung find i mehr als ok,a wenn i zuigib und wie is a schu genonnt hon,dassze üboraus utopisch isch. obo wer sog dass des net möglich isch? i bezweifl dass des innaholb fa dein lebn mochbor isch,und wenn, noa war de schnelle ungsund und es gang mit sichoheit ols wiedo schiaf,obo ehrlich gsog find i wos neues eha erstrebnswert als epans oltis,wo do schiaf-gian-faktor so hoach wie isch wie do ingebildete intelligenzquotient fan e..tja i bin gsponnt wos di zukunft bring Winken
obo do stimm i a a bissl mit do meinung fa do danny üboein,sie hot jo schließlich gsog,dass oanfoch in do gschichte zi viel passiert isch,als dass man a neue zukunft schreibn kannt,weil di gonzn fehla fa do vogongenheit jo zomhäng,noa kannt de utopie jo a mit an vogongenen fehla zomhäng? obo i bin jo dofir,dass des vosuicht wern soll,obo wie gsog...sogn isch guit,obo tien...


woaß jemand ob der oscar wild je a frau okrieg hot? Winken


@danny de totsoche hone mir schu selbo ingstonn,und donk dir...ajo den freind were haun der wos des gsog hot Winken scheiß sotz...i sog net dass schicksol komplett änderbor isch,obo i sog dass man selbo sein lebn entscheidn konn und sich net afs schicksol volossn soll.


eero




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 06.10.2005, 10:42    Titel:

Zitat:
i sog net dass schicksol komplett änderbor isch,obo i sog dass man selbo sein lebn entscheidn konn und sich net afs schicksol volossn soll.


man man man.... den sotz honni soffl oft keart, der voliert schun fost jede bedeitung. Wer tut sel net, sein leben in die eigene hond nemm? jedo entscheidet decht selbo wos er tut. do gets net dorum wie man sein leben in die hond nimp mit odo ohne schicksol. A jene menschn, de ans schicksol glabn, nemm ihr Leben selbo in die hond, vielleicht no mehr wie ondre. Is schicksol, itz sog is noamo, isch ein begriff net mehr. Ein begriff den man hernimp um schware erreignisse leichter verkroftn zi kenn. Genauso wie Gott. Die Begriffe(!!) Gott und Schicksol hom sehr viel gemeinsam. Schicksal ist nicht mehr wie ein Wort, eine Idee. Sie ist erfahrbar wenn man daran glaubt. Bei "Liebe" erfahren wir es nicht anders.......
_________________
Es ist die Frage, die uns quält....


bleedingthrough




Beiträge: 59

BeitragVerfasst am: 06.10.2005, 12:30    Titel:

Schicksal isch epas wos die leit erfundn hobm um nit die verontwortung für ihr hondeln übernemmen zu miaßn, und damits net ihre schuld isch, wenn mol wos schief geat..."do konn man nix tian, des isch schicksol"...

I find in gedonkn dass es so epas wia schicksol gebm soll furchtbor...wenn mir olles vorbestimmt isch, wieso soll i mi donn überhaupt unstrengen, mein leben so zu gestoltn wia is will. Im übrigen mocht die idee vom schicksol die menschen passiv und gleichgültig, so dass sie olls akzeptieren.
soziale ungerechtigkeit, zerstörung, krieg...man konn jo nix dagegen tian weil es isch schicksol.
olles wos um schicksol geat kriag schun so an religiösen beigeschmock, weil es jo a "höhere macht" braucht, de inser schicksol für ins bestimmt. religion passt guat zum schicksol, weil sie die menschen in ihrem ohnmachtsglaubm bestätigt...warum de welt verändern, wenn man lei auf s negste, bessere leben worten brauch?


Zum schluss no a kurze stellungnohme zur kommunismus-debatte...es gib an groaßn unterschied zwischn die kommunistischen grundideen und einem totalitären kommunistischen stoot, und wenn jemand unhänger dieser grundideen isch, hoaßt des no long net, dass er für irgenda ort von totalitarismus und unterdrückung steat.
_________________
Wer die Dummköpfe gegen sich hat, verdient Vertrauen.
Jean-Paul Sartre


anamelech




Beiträge: 173

BeitragVerfasst am: 06.10.2005, 21:54    Titel:

xandi hat folgendes geschrieben:

woaß jemand ob der oscar wild je a frau okrieg hot? Nein, er wollte auch gar keine... Winken


Ich habe früher auch immer so gedacht, als wir in der Schule über die Griechen und ihre Schicksale sprachen. Es ist schwer zu akzeptieren dass das Leben schon wie ein Theaterstück geschrieben ist und wir nur Novizenschauspieler die keine Change haben auch nur eine Kleinigkeit zu ändern.
Mittlerweile bin ich aber zur Einsicht gekommen, dass es einfach Entwicklungen gibt die wir nicht beeinflussen können. Zur falschen Zeit am falschen Ort sein, da kann mensch sich grün und rot ärgern, aber da gibt’s eben nichts mehr zu ändern, also wozu sich aufregen? Einfach das Schicksal akzeptieren und sich denken: “Scheiße schlecht gelaufen, aber was soll’s...Schicksal eben!“
Warum sollte mensch sich da aufregen? Dann geht es einem/r nur schlecht. Was uns die Zukunft bringt, wer weiß das schon?

LiGrü Michi

_________________
Jetzt nicht mehr "Blog"frei !
http://jgs-gvs.blog.de
http://www.younggreens.info


hagbard




Beiträge: 794

BeitragVerfasst am: 07.10.2005, 11:42    Titel:

schicksol isch für mi oanfoch lei a dofundna soche um irgendepps die schulde zi gebn wenn eppas et gfunkt hot...i hon gearn selbo in do hond wie sich mein leben entwickelt und wos tion will und wos net

Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6  Weiter
Seite 3 von 6

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge rownz.de - Alles rund um 3D-Shooter |... pokerface Werbung 11 21.07.2008, 20:25 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge 149:0 Alles Eigentore muro4ever Sport 16 08.09.2007, 20:33 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Ab in den Frühling: neues Layout, neu... pp Lob, Kritik und Vorschläge 34 15.02.2005, 22:09 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds